eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › sprzedaż i dostawa artykułów biurowych, pismiennych i materiałów eksploatacyjnych dla Spec.Psych.ZOZ w Łodzi ul,Aleksandrowska 159

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-29

Łódź: sprzedaż i dostawa artykułów biurowych, pismiennych i materiałów eksploatacyjnych dla Spec.Psych.ZOZ w Łodzi ul,Aleksandrowska 159
Numer ogłoszenia: 203908 - 2008; data zamieszczenia: 29.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. Aleksandrowska 159, 91-229 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6529639, fax 042 6528620.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.psychiatria-lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sprzedaż i dostawa artykułów biurowych, pismiennych i materiałów eksploatacyjnych dla Spec.Psych.ZOZ w Łodzi ul,Aleksandrowska 159.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest sprzedaz i dostawa artykułów biurowych, piśmiennych i materiałów eksploatacyjnych.Szczegółowy zakres zamówienia określają załączniki Nr 2,3 do SIWZ - formularz cenowy

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 21.21.11.20 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby Oryginalny kod CPV: 30.21.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy udokumentują poprzez stosowne dokumenty i oświadczenia, że spełniają warunki art.22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z późn. zmianami. 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Zamawiający żąda złożenia w formie ksero: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - w przypadku oferty równoważnej podpisane oświadczenie - załącznik nr 4 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga: - wykaz dostaw odpowiadających przedmiotowi zamówienia wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy ujęte w wykazie zostały wykonane należycie i ich łączna wartość jest nie mniejsza niż 50% ceny oferty brutto - zał. nr 5 do SIWZ. 3.W celu potwierdzenia ,że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający wymaga: - oświadczenia o spełnieniu warunków art.. 22 ust.1 zał. nr 6 do SIWZ. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu do składania ofert. 5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust.1 ustawy. W takim przypadku zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu ,albo do reprezentowania i zawarcia umowy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Zamawiający żąda złożenia w formie ksero: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - w przypadku oferty równoważnej podpisane oświadczenie - załącznik nr 4 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga: - wykaz dostaw odpowiadających przedmiotowi zamówienia wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy ujęte w wykazie zostały wykonane należycie i ich łączna wartość jest nie mniejsza niż 50% ceny oferty brutto - zał. nr 5 do SIWZ. 3.W celu potwierdzenia ,że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający wymaga: - oświadczenia o spełnieniu warunków art.. 22 ust.1 zał. nr 6 do SIWZ. Warunki umowy zostały określone w projekcie umowy - załącznik nr 7 art.biurowe i piśmienne, zał.nr 8 - materiały eksploatacyjne do SIWZ .Wykonawca lub osoba upoważniona składając ofertę musi podpisać projekt umowy pod rygorem odrzucenia oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psychiatria-lodz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiajacego Łódż,ul.Aleksandrowska 159, budynek B I piętro pokój 114.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.09.2008 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w sekretariacie Spec.Psych.ZOZ pokój 201 budynek administracji A 91 -229 Łódż ul.Aleksandrowska 159.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: sprzedażi dostawa artykułów biurowych, piśmiennych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Papier ksero poljet A-4białość minim.165 CIE gr.80 m2 a 500 ark. Ryz 1500 2. Papier ksero poljet a-3 białość minim. 146 CIE gr.80 m2 Ryz 150 3. Papier maszynowy A-4 gr.minim.70 m2 Ryz 350 4. Papier kancelaryjny A-3 a 100 szt Op. 20 5. Rolki do faxu Ø 12 210mm a 30 m Szt 12 6. Papier komp.375x1+1 kopia kolor - 900 skł Pud. 10 7. Papier komp.240x1+2 kopia kolor - 600 skł Pud 10 8. Papier komp. 240x1-2000skł. Pud 14 9. Papier komp.210x2 kopia kolor-900 skł Pud 6 10. Kalka ołówkowa A-3 a 100 szt Op 6 11. Kalka maszynowa A-4 a 100 szt Op. 24 12. Koperty białe samoprzylepne C-6 a 100szt Op 200 13. Koperty średnie samoprzylepne C-5 brąza a 100szt Op. 50 14. Koperty duże samoprzylepne c-4 brąz a 100 szt Op. 50 15. Koperty RTG 37 x 45 Szt 200 16. Teczka tekturowa biała wiązana Szt 9000 17. Teczka na gumkę biała Szt 300 18. Notes samoprzylepny 75x75 Szt 30 19. Segregatory 7 cm z łyżwą marmurek Szt 200 20. Segregatory 7 cm z łyżwą kolor PCV wym.etykieta otwór rado na palec Szt 100 21. Segregatory 5 cm z łyżwą kolor PCV wym. Etykieta otwór rado na palec Szt 100 22. Blok makulaturowy kratka A-4 a 100kart. Szt 800 23. Zeszyt 80 kart. kratka laminowany A-5 Szt 800 24. Zeszyt 96 kart. kratka op. tekturowa twarda szyty A-4 Szt 700 25. Skorowidz A-4 pełny kratka op. tekturowa twarda szyty Szt 90 26. Skorowidz wąski ½ A-4 kratka Szt 5 27. Skoroszyt tekturowy biały z metalową zawieszką do segregatora A-4 Szt 100 28. Skoroszyt tekturowy zwykły pełny A-4 Szt 1200 29. Skoroszyt pl.twardy do segregatora A-4 Szt 400 30. Skoroszyt pl. twardy A-4 Szt 200 31. Koszulki do segregatora A-4 krystaliczne a 100 szt Op 120 32. Ofertówki L a-4 twarde Szt 400 33. Rolka ofsetowa 57 x 30 op.10 szt Op. 20 34. Etykiety samoprzylepne 52,5 x 29, 7 1 op. a 100 szt Op. 4 35. Tusz do pieczątek czarny a 50 ml. Szt 60 36. Tusz do pieczątek czerwony a 50 ml Szt 10 37. Tusz do pieczątek zielony a 50 ml Szt 10 38. Tusz do pieczątek automatycznych czarny a 50 ml Szt 70 39. Tusz do pieczątek automatycznych czerwony a 50 ml Szt 5 40. Tusz do pieczątek automatycznych zielony a 50 ml Szt 5 41. Klej biurowy w tubie pl. a 50 ml Szt 700 42. Taśma klejąca 18 mm a 20 m Szt 300 43. Taśma samoprzylepna brąz 48 mm a 50 m Szt 12 44. Spinacz biurowy mały 25 mm ca 100szt Op. 700 45. Spinacz biurowy duży 50 mm ca 100szt Op. 6 46. Zszywki biurowe 24 6 a 1000 szt Op. 400 47. Linijka pl. 30 cm Szt 150 48. Linijka metalowa Szt 10 49. Nożyczki biurowe 21 cm Szt 10 50. Długopis Zenith 7 z metalową końcówką na wkład wielkopojemny Szt 650 51. Wkłady do długopisów Zenith metalowe wielkopojemne w kolorze czarnym Szt 600 52. Wkłady do długopisów Zenith metalowe wielkopojemne w kolorze niebieskim Szt 60 53. Długopis SN 101 z gumowym uchwytem Szt 1400 54. Wkłady do długopisów SN 101 Szt 1400 55. Cienkopis UB 104 Szt 1000 56. Mazak zwykły Kamet Szt 1200 57. Mazak 12 szt. Kpl. 50 58. Zakreślacz Kamet 4 szt. ścięta płaska końcówka o gr. pisania 0,5 cm Kpl. 30 59. Korektor w piórze z metalową końcówką poj.12 ml Szt 400 60. Korektor w taśmie 4,2 mm 12 m Szt 10 61. Taśma biała gęsia skórka Szt 10 62. Gumka ołówkowa Pentel Szt 350 63. Ołówki zwykłe twardość HB Szt 700 64. Temperówka metalowa poj. szt 150 65. Zszywacz biurowy do zszywania minimum 15 kart. Szt. 30 66. Dziurkacz biurowy metalowy do dziurkowania minimum 20 kart. Szt 30 67. Półka na dokumenty dymna Szt 20 68. Tablica korkowa 90 x 60 Szt 5 69. Tablica korkowa 120 x 90 Szt 5 70. poduszka do stempli mała Szt 20 71. Wizytownik kieszonkowy na 20 szt. wizytówek zawierający 10 szt. wysokoprzezroczystych koszulek Szt 4 72. Etykiety samoprzylepne 4,5x7 cm a 100 ark Op. 4 73. pinezki kolorowe do tablic korkowych a 50 szt Op. 100 74. Płyty CD RW 80 min Szt 30 75. Marker wodoodporny Pentel NN 50 Szt 50 76. Marker suchościeralny 4 kolory Kpl. 5 77. Dyskietki a 3,5 - 1.44 Mb Szt 600 78. foliopisy czarne Szt 20 79. Mysz optyczna Szt 3 80. Kredki świecowe 1 op. 24 szt Op. 40 81. Kredki zwykłe 1 op. 24 szt Op. 80 82. Tablica korkowa 40 x 60 Szt 4 83. Tablica korkowa 30 x 60 Szt 4 84. Teczka na gumkę preszpanowa Szt 20 85. CD- Omega Op. 10 86. Marker do płyt CD Szt 15 87. Koperty E-4 brąz Szt 100 88. Tablica korkowa 60 x90 Szt 4 89. Tablica korkowa 90 x 120 Szt 2 90. Taśma do metkownicy dwuwierszowa do metkownicy typ. Blitz a 5 szt Op 50.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.21.11.20-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa i sprzedaż materiałów eksploatacyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Ksero Ricoh-FT 3013 Szt 6 2. Samsung ML 1610 Szt 6 3. HP Desk Jet F 380 kolor Szt 5 4. j.w. czarny Szt 10 5. Canon I 250 kolor Szt 5 6. j.w. czarny Szt 10 7. HP Desk Jet 3920 kolor Szt 5 8. j.w. czarny Szt 10 9. Lexmark X 5250 kolor Szt 5 10. j.w. czarny Szt 10 11. HP Desk Jet 5940 kolor Szt 5 12. j.w. czarny Szt 10 13. Samsung SCX 4200 Szt 6 14. Fax Canon TT 250 Szt 6 15. HP PSC 1510 kolor Szt 5 16. j.w. czarny Szt 10 17. OKI C 5100 kolor Szt 5 18. j.w. czarny Szt 10 19. Samsung SCX 4100 Szt 6 20. HP 3420 kolor Szt 6 21. j.w.czarny Szt 10 22. HP Photo smart C 6100 kolor Szt 5 23. j.w. czarny Szt 10 24. HP Desk Jet 3325 kolor Szt 5 25. j.w. czarny Szt 10 26. Panasonic Woriko 1520 Szt 6 27. Minolta Page 1300 W Szt 6 28. Canon FC 204 Szt 6 29. HP 1300 Szt 6 30. Epson LX 300 Szt 12 31. HP Desk Jet 930 C kolor Szt 5 32. j.w. czarny Szt 10 33. HP Desk Jet 710 C kolor Szt 5 34. j.w. czarny Szt 10 35. HP Office 5510 kolor Szt 5 36. j.w. czarny Szt 10 37. OKI B 4300 Szt 6 38. Lexmark Z 602 kolor Szt 5 39. j.w. czarny Szt 10 40. HP Office Jet K 80 kolor Szt 5 41. j.w. czarny Szt 10 42. OKI B 4200 Szt 6 43. OKI OL 600 Ex Szt 6 44. HP 4100 N Szt 6 45. HP 990 CXI kolor Szt 5 46. j.w. czarny Szt 10 47. HP 4000 Szt 6 48. IBM Lexmark Z 381 plus Szt 75 49. Oki Micro Line 321 Szt 50 50. HP 1200 Szt 18 51. OKI B 4250 Szt 12 52. HP Desk Jet 5940 kolor Szt 5 53. j.w. czarny Szt 10 54. HP 1020 Szt 6 55. HP 1100 Szt 30 56. Fax Panasonic KX FP 158 Szt 5 57. Ksero Toshiba 1370 Szt 10 58. HP 6 L Szt 18 59. Lexmark X 7350 kolor Szt 5 60. j.w. czarny Szt 10 61. Brother HL 1430 Szt 6 62. Lexmark Z-35 kolor Szt 10 63. j.w. czarny Szt 20 64. OKI B 4350 Szt 6 65. OKI 3320 Szt 75 66. HP 1320 Szt 6 67. HP 4050 N Szt 6 68. HP 1150 Szt 6 69. Panasonic KX-FL 613 PD Szt 15 70. Taśma 13 x6 czerwono-czarna Szt 4 71. Taśma 13x 6 czarna Szt 4 72. Taśma 13 x10 czerwono- czarna Szt 5 73. Canon AP 1000 Szt 20 74. Canon 6010 Szt 4 75. HP Laser Jet 339 Szt 10 76. HP Laser Jet 344 Szt 4 77. Canon PG 40 Szt 10 78. HP 363 XL Szt 8 79. Lexmark 16 Szt 4 80. Folia Brother T 74 Szt 2 81. SHARP AR 5015 Szt 2 82. BROTHER TN 2000 Szt 4.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.70.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.