To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-10-03
Gorzów Wielkopolski: Dostawa pomocy dydaktycznych, podręczników, ćwiczeń oraz artykułów papierniczych i piśmienniczych w ramach projektów: Dodatkowe zajęcia edukacyjno- rozwojowe dla dzieci klas I-III gorzowskich szkół podstawowych oraz Kompleksowe umiejętności- gwarantem przyszłości.
Numer ogłoszenia: 203875 - 2013; data zamieszczenia: 03.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 150097 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Gorzów Wlkp., ul. Sikorskiego 3-4, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7355576, faks 095 7355612.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pomocy dydaktycznych, podręczników, ćwiczeń oraz artykułów papierniczych i piśmienniczych w ramach projektów: Dodatkowe zajęcia edukacyjno- rozwojowe dla dzieci klas I-III gorzowskich szkół podstawowych oraz Kompleksowe umiejętności- gwarantem przyszłości..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych, podręczników szkolnych oraz artykułów biurowych i papierniczych na potrzeby realizacji projektów: Dodatkowe zajęcia edukacyjno- rozwojowe dla dzieci klas I- III gorzowskich szkół podstawowych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet: IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie: 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie: 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz Kompleksowe umiejętności- gwarantem przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet: IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie: 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie: 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grupo utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.11.00.00 - Drukowane książki 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 39.16.20.00 - Pomoce naukowe 22.81.16.00 - 22.81.16.00 30.19.20.00 - Wyroby biurowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Usługi edukacyjne w zakresie przeprowadzenia zajęć dla uczniów klas I - III szkoły podstawowej w ramach projektu WND-POKL.09.01.02-08-177/11 pod nazwą: Dodatkowe zajęcia edukacyjno-rozwojowe dla dzieci klas I - III gorzowskich szkół podstawowych, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach EFSR projektu nr WND-POKL.09.01.02-08-057/11 pod nazwą: Kompleksowe umiejętności - gwarantem przyszłości, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu: Dodatkowe zajęcia edukacyjno- rozwojowe dla dzieci klas I- III gorzowskich szkół podstawowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Nowa Szkoła Sp. z o.o., ul. POW 25, 90-248 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 67442,68 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 63485,00
Oferta z najniższą ceną: 5317,52 / Oferta z najwyższą ceną: 150990,80
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa artykułów papierniczych w ramach projektu: Dodatkowe zajęcia edukacyjno- rozwojowe dla dzieci klas I- III gorzowskich szkół podstawowych.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Nowa Szkoła Sp. z o.o., ul. POW 25, 90-248 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4796,75 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4947,00
Oferta z najniższą ceną: 4947,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7191,27
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu: Kompleksowe umiejętności- gwarantem przyszłości.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- JT Mebel Sp. z o.o., ul. Gdańska 45, 83-300 Kartuzy, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 51251,22 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 60512,22
Oferta z najniższą ceną: 60512,22 / Oferta z najwyższą ceną: 73409,13
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Dostawa podręczników i ćwiczeń w ramach projektu: Kompleksowe umiejętności- gwarantem przyszłości.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SUPER SIÓDEMKA LUCJAN WYPYCH SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
SUPER SIÓDEMKA LUCJAN WYPYCH SPÓŁKA JAWNA
- Super Siódemka Lucjan Wypych Spółka Jawna, ul. Opłotki 23, 66-012 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 66109,52 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 46612,52
Oferta z najniższą ceną: 46612,52 / Oferta z najwyższą ceną: 68920,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Dostawa materiałów piśmienniczych w ramach projektu Kompleksowe umiejętności- gwarantem przyszłości
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- CEZAS Wiesław Halagiera, ul. Śląska 96, 66-400 Gorzów Wlkp., kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9056,91 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11027,00
Oferta z najniższą ceną: 11027,00 / Oferta z najwyższą ceną: 29531,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Dostawa artykułów i przetworów spożywczych
- Remont zagospodarowania terenu Prokuratury Rejonowej w Międzyrzeczu przy ul. Wojska Polskiego 13a
- Świadczenie usług kominiarskich w zasobach gminnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E na potrzeby Akademii im. Jakuba z Paradyża
- Świadcz. usł. polegającej na przygotowaniu posiłków całodziennych dla osób zatrzymanych w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych i Policyjnej Izbie Dziecka na potrzeby jednostek Policji woj. lubuskiego
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą analizatora do pilnych oznaczeń PCR RT w systemie modułowym.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA - MATERIAŁY ADMINISTRACYJNO - BIUROWE, PRZYBORY DO PISANIA I KORYGOWANIA, PIÓRA, DŁUGOPISY, LINIAŁY OGÓLNEGO PRZEZNACZENIA, CIENKOPISY, FLAMATRY, OŁÓWKI, GRAFITY, KREDKI I ITP.
- Dostawa artykułów biurowych, tonerów i materiałów eksploatacyjnych do drukarek
- Usługa druku i dostawy katalogu dla Wydziału Sztuki Akademii Tarnowskiej
- Dostawa wyposażenia dla żłobka ramach zadania: "Utworzenie 20 nowych miejsc opieki nad dziećmi w nowej instytucji żłobka w ramach programu "MALUCH +" 2022-2029"
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i druków akcydensowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Łódzkim
- Zakup i dostawa materiałów biurowych na potrzeby Departamentu Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie.
więcej: Drukowane książki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.