Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-01-17
Jastrzębie-Zdrój: Dostawa wyposażenia pracowni praktycznej nauki zawodu
Numer ogłoszenia: 20380 - 2014; data zamieszczenia: 17.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Jastrzębie Zdrój , Al. Józefa Piłsudskiego 60, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie, tel. 0-32 47 85 133, faks 0-32 47 85 350.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jastrzebie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia pracowni praktycznej nauki zawodu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia pracowni praktycznej nauki zawodu. Dostawa powinna być oznaczona symbolami Unii Europejskiej, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i opisanego informacjami o finansowaniu w ramach projektu systemowego Mam zawód-mam pracę w regionie Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części i obejmuje dostawę: - dla części I - fabrycznie nowego sprzętu laboratoryjnego do wyposażenia pracowni analitycznej w Centrum Kształcenia Praktycznego w Jastrzębiu-Zdroju, - dla części II - fabrycznie nowych elementów wyposażenia pracowni mechatronicznej do Zespołu Szkół nr 6 im. Króla Jana III Sobieskiego w Jastrzębiu-Zdroju, - dla części III - fabrycznie nowych elementów wyposażenia pracowni logistycznej w Zespole Szkół nr 2 im. Wojciecha Korfantego w Jastrzębiu-Zdroju, - dla części IV - fabrycznie nowych elementów wyposażenia pracowni informatycznej w Zespole Szkól nr 5 im. Jana Pawła II w Jastrzębiu-Zdroju..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.70.00.00-3, 33.79.30.00-5, 38.00.00.00-5, 38.50.00.00-1, 33.79.00.00-4, 31.71.00.00-6, 31.71.10.00-3, 42.13.21.20-0, 42.13.21.10-0, 44.16.51.00-5, 38.42.00.00-5, 31.68.20.00-0, 31.73.11.00-0, 42.00.00.00-6, 38.00.00.00-5, 30.21.31.00-6, 48.19.00.00-6, 32.32.20.00-6, 38.65.21.00-1, 48.70.00.00-5, 30.23.72.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.wypełniony formularz oferty wraz z oświadczeniem o zapoznaniu się z treścią specyfikacji i projektem umowy, o związaniu z ofertą oraz aktualności dostarczonych zaświadczeń - zgodny w treści z wzorem stanowiącym - załącznik nr 1, 2.szczegółową wycenę cząstkową poszczególnych elementów wyposażenia pracowni analitycznej - załącznik nr 1a lub:i mechatronicznej - załącznik nr 1b lub:i logistycznej - załącznik nr 1c lub:i informatycznej - załącznik nr 1d. 3.pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu, z którego wynika zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Firmy jeżeli wykonawca jest reprezentowany przez pełnomocnika lub jeżeli istnieje ustawowy obowiązek ustanowienia pełnomocnika jak w punkcie 9 siwz. 4.pisemne zobowiązanie do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówień (przykładowy wzór - załącznik nr 4), UWAGA: pełnomocnictwo i pisemne powinno być przedstawione w oryginale lub kserokopii poświadczonej notarialnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej umowy w zakresie zmiany terminu zakończenia realizacji, w przypadku niemożliwości zrealizowania dostaw z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. 2.Warunkiem dokonania ww. zmiany jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą wraz z opisem i uzasadnieniem proponowanej zmiany. 3.Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jastrzebie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Jastrzębie -Zdrój, Al. Józefa Piłsudskiego 60 pok. A 404; 44-335 Jastrzębie-Zdrój.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.01.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Jastrzębie -Zdrój, Al. Józefa Piłsudskiego 60 pok. A 404; 44-335 Jastrzębie-Zdrój.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu pn. Mam zawód - mam pracę w regionie Priorytet IX Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa wyposażenia pracowni praktycznej nauki zawodu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia pracowni praktycznej nauki zawodu i obejmuje dostawę fabrycznie nowego sprzętu laboratoryjnego do wyposażenia pracowni analitycznej w Centrum Kształcenia Praktycznego w Jastrzębiu-Zdroju tj. kolb miarowych, lejków szklanych, biuret, lejków do napełniania biuret, gruszek do pipet, zlewek, pipet, butelek itp. szczegółowo opisanych w siwz. Powyższa dostawa powinna być oznaczona symbolami Unii Europejskiej, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i opisanego informacjami o finansowaniu w ramach projektu systemowego Mam zawód-mam pracę w regionie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.70.00.00-3, 33.79.00.00-4, 33.79.30.00-5, 38.00.00.00-5, 38.50.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa wyposażenia pracowni praktycznej nauki zawodu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia pracowni praktycznej nauki zawodu i obejmuje dostawę fabrycznie nowego wyposażenia pracowni mechatronicznej w Zespole Szkół nr 6 im. Króla Jana III Sobieskiego w Jastrzębiu-Zdroju, tj. 10 zestawów dydaktycznych do budowy układów z zakresu elektropneumatyki oraz 3 zestawów dydaktycznych do nauki programowania sterowników PLC (Programowalny Sterownik Logiczny ang. Programmable Logic Controller) oraz budowy układów sterowania elementów elektropneumatyki, szczegółowo opisanych w siwz. Powyższa dostawa powinna być oznaczona symbolami Unii Europejskiej, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i opisanego informacjami o finansowaniu w ramach projektu systemowego Mam zawód-mam pracę w regionie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.70.00.00-3, 31.71.00.00-6, 31.71.10.00-3, 42.13.21.20-0, 42.13.21.10-7, 44.16.51.00-5, 38.42.00.00-5, 31.68.20.00-0, 31.73.11.00-0, 42.00.00.00-6, 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa wyposażenia pracowni praktycznej nauki zawodu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia pracowni praktycznej nauki zawodu i obejmuje dostawę fabrycznie nowego wyposażenia pracowni logistycznej w Zespole Szkół nr 2 im. Wojciecha Korfantego w Jastrzębiu-Zdroju, tj. zestaw komputerowy (laptop) - 13 sztuk, System operacyjny - 13 - licencji, Urządzenie do śledzenia i kontroli przesyłek i środków transportowych oparte na GPS?GSM z przeszkoleniem przynajmniej dwóch nauczycieli - 2 sztuki, Ekran do rzutnika - 1 sztuka, Rzutnik multimedialny oznaczony B - 1 sztuka, Tablica - planer - 1 sztuka, Oprogramowanie księgowe (wersja edukacyjna) z przeszkoleniem przynajmniej 2 nauczycieli - 13 licencji, Multimedialne mapy tras komunikacyjnych krajowych i międzynarodowych - 13 licencji, szczegółowo opisanych w siwz Powyższa dostawa powinna być oznaczona symbolami Unii Europejskiej, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i opisanego informacjami o finansowaniu w ramach projektu systemowego Mam zawód-mam pracę w regionie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.70.00.00-3, 30.21.31.00-6, 48.19.00.00-6, 32.32.20.00-6, 38.65.21.00-1, 48.70.00.00-5, 30.23.72.00-1, 38.11.21.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa wyposażenia pracowni praktycznej nauki zawodu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia pracowni praktycznej nauki zawodu i obejmuje dostawę fabrycznie nowego wyposażenia pracowni informatycznej w Zespole Szkół nr 5 im. Jana Pawła II w Jastrzębiu-Zdroju, tj. komputer stacjonarny oznaczony symbolem A - 24 sztuki, Monitor oznaczony symbolem A - 24 sztuki, Pakiet oprogramowania Microsoft Office 2013 STD ADDMC PL lub równoważne - 24 sztuki, Projektor multimedialny - 1 sztuka, Karty przywracania systemu - 24 sztuki, Komputer stacjonarny oznaczony symbolem B - 1 sztuka, Monitor oznaczony symbolem B - 1 sztuka, Tester kabli RJ-45 z wyświetlaczem LCD - 1 sztuka Powyższa dostawa powinna być oznaczona symbolami Unii Europejskiej, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i opisanego informacjami o finansowaniu w ramach projektu systemowego Mam zawód-mam pracę w regionie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.70.00.00-3, 30.21.30.00-5, 33.19.51.00-4, 48.19.00.00-6, 32.32.20.00-6, 38.65.21.00-1, 48.70.00.00-5, 30.23.72.00-1, 48.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z JASTRZĘBIA ZDROJU
- Poprawa parametrów technicznych ul. Srebrnej w Jastrzębiu-Zdroju
- Remont sal rozpraw, pomieszczeń biurowych i socjalnych w budynku Sądu Rejonowego w Jastrzębiu - Zdroju (I etap)
- Poprawa parametrów technicznych ul. Pochyłej w Jastrzębiu-Zdroju
- Poprawa parametrów technicznych ul. Oliwkowej w Jastrzębiu-Zdroju.
- Przebudowa ul. Świerklańskiej w Jastrzębiu-Zdroju
więcej: przetargi w Jastrzębiu Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa Oprogramowania w modelu subskrypcyjnym umożliwiającego określanie wartości rynkowej pojazdów mechanicznych wraz z gwarancją producenta
- Dostawa pomocy dydaktycznych, materiałów edukacyjnych, plastycznych i biurowych, wyposażenie Sali SI w ramach projektu "Lepsza edukacja w Gminie Jastków"
- Dostawa odczynników, materiałów zużywalnych i automatycznego licznika komórek na potrzeby realizacji zadania z zakresu zdrowia publicznego w ramach NPZ - 12 części
- Dostawa i montaż ekranu głównego LED wraz z ekranem pomocniczym LED i laptopem
- Dostawa ekranu pneumatycznego z projektorem i akcesoriami
- Zakup radiowego systemu odczytu wraz z dostawą i montażem wodomierzy na terenie Gminy Sadkowice
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.