eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Promocja Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy oraz działalności Urzędu Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy w prasie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-15

Warszawa: Promocja Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy oraz działalności Urzędu Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy w prasie
Numer ogłoszenia: 203800 - 2012; data zamieszczenia: 15.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd m. st. Warszawy dla Dzielnicy Praga Południe , ul. Grochowska 274, 03-841 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 33 80 717, faks 22 33 80 767.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pragapld.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Promocja Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy oraz działalności Urzędu Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy w prasie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest promocja Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy oraz działalności Urzędu Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy w prasie. Przedmiot zamówienia obejmuje: - CZĘŚĆ 1 - Publikacja ogłoszeń w prasie o zasięgu lokalnym obejmującym Dzielnicę Pragę-Południe i ewentualnie dzielnice sąsiedzkie - CZĘŚĆ 2 - Publikacja ogłoszeń w prasie o zasięgu stołecznym obejmującym m.st. Warszawę i okolice Każdy z wykonawców może złożyć ofertę na jedną lub dwie części, przy czym na każdą część wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Oferty porównywane i oceniane będą osobno dla każdej części zamówienia (dot. oferentów składających oferty na dwie części zamówienia). Szczegóły realizacji przedmiotu zamówienia określone zostały we wzorach umowy wraz z Opisem przedmiotu umowy, stanowiących załączniki nr 6 i 7 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • część 1 i część 2 zamówienia: oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • część 1 i część 2 zamówienia: wykaz co najmniej 2 usług o wartości brutto po min. 20.000 PLN każda, polegających na publikacji reklam lub ogłoszeń, wykonanych/wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • część 1 i część 2 zamówienia: oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • część 1 i część 2 zamówienia: oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • część 1 i część 2 zamówienia: oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony Formularza Oferty - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 i/lub 2 do SIWZ. 2. Dokument zawierający dane aktualne na dzień składania ofert (np. odpisu z KRS, wpisu do ewidencji działalności gospodarczej) potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę (-y) właściwie umocowaną.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje zmiany postanowień umowy na warunkach określonych w § 11 wzorów umowy, gdy: 1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 2) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami zarządzającymi działaniami Urzędu Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy, 3) w przypadku niewykorzystania pełnego limitu środków finansowych umowa nie może zostać przedłużona.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zamowienia.pragapld.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Zamówień Publicznych 03-833 WARSZAWA, UL. PODSKARBIŃSKA 6 pokój 217.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2012 godzina 09:00, miejsce: Wydział Zamówień Publicznych 03-833 WARSZAWA, UL. PODSKARBIŃSKA 6 pokój 217.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Publikacja ogłoszeń w prasie o zasięgu lokalnym obejmującym Dzielnicę Pragę-Południe i ewentualnie dzielnice sąsiedzkie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tytuł prasowy dla części 1 musi spełniać łącznie następujące warunki: - ukazywać się w postaci drukowanej, - ukazywać się regularnie nie rzadziej niż raz w miesiącu, - celem czasopisma NIE może być wyłącznie publikacja ogłoszeń i reklam. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić zamieszczenie ogłoszeń w czasopiśmie posiadającym minimalny nakład ogółem (egzemplarzowy i prenumeraty) w wysokości 35.000 egzemplarzy w przypadku czasopism o zasięgu lokalnym. Szacunkowa ilość powierzchni przekazanej do druku wynosi 15.000 cm2. Łączna powierzchnia, na której zamawiający planuje zamieszczać ogłoszenia nie stanowi po stronie zamawiającego zobowiązania do zakupu powierzchni w wielkości określonej przez zamawiającego i może ulec zmianie, pozostając bez wpływu na stawki za zamieszczenie ogłoszenia. Ogłoszenia zamieszczane w tytule prasowym: - będą publikowane w pełnym kolorze, - nie będą zamieszczane w wydaniach ukazujących się w sobotę lub niedzielę, chyba że zamawiający postanowi inaczej, - najmniejsze ogłoszenia mogą liczyć 2 moduły, - nie będą obejmowały ogłoszeń lub reklam drobnych, tj. ogłoszeń, dla których podstawą wyceny jest linia tekstu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Publikacja ogłoszeń w prasie o zasięgu stołecznym obejmującym m.st. Warszawę i okolice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tytuł prasowy dla części 2 musi spełniać łącznie następujące warunki: - ukazywać się w postaci drukowanej, - ukazywać się regularnie nie rzadziej niż raz w miesiącu, - celem czasopisma NIE może być wyłącznie publikacja ogłoszeń i reklam. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić zamieszczenie ogłoszeń w czasopiśmie posiadającym minimalny nakład ogółem (egzemplarzowy i prenumeraty) w wysokości 60.000 egzemplarzy w przypadku czasopism o zasięgu stołecznym (część 2 przedmiotu zamówienia). Szacunkowa ilość powierzchni przekazanej do druku wynosi 15.000 cm2. Łączna powierzchnia, na której zamawiający planuje zamieszczać ogłoszenia nie stanowi po stronie zamawiającego zobowiązania do zakupu powierzchni w wielkości określonej przez zamawiającego i może ulec zmianie, pozostając bez wpływu na stawki za zamieszczenie ogłoszenia. Ogłoszenia zamieszczane w tytule prasowym: - będą publikowane w pełnym kolorze, - nie będą zamieszczane w wydaniach ukazujących się w sobotę lub niedzielę, chyba że zamawiający postanowi inaczej, - najmniejsze ogłoszenia mogą liczyć 2 moduły, - nie będą obejmowały ogłoszeń lub reklam drobnych, tj. ogłoszeń, dla których podstawą wyceny jest linia tekstu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.