eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › DOSTAWA ŚRODKÓW DO DEZYNFEKCJI

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-22

Częstochowa: DOSTAWA ŚRODKÓW DO DEZYNFEKCJI
Numer ogłoszenia: 203800 - 2009; data zamieszczenia: 22.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony im. prof. dr W. Orłowskiego , ul. PCK 1, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3721990, faks 034 3721990.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsz.czest.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ŚRODKÓW DO DEZYNFEKCJI.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków do dezynfekcji dla Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. prof. dr W. Orłowskiego w Częstochowie, ul. PCK 1 w asortymencie i ilości określonych w Załącznikach 1-10 (formularze asortymentowo - cenowe) do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 Prawa Zamówień Publicznych. 2.Przedmiot i warunki realizacji niniejszego zamówienia winny być zgodne z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 93, poz. 896 z późn. zm) oraz z innymi obowiązującymi przepisami prawnymi w tym zakresie. 3.Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy do dostarczenia próbki oferowanego przedmiotu zamówienia w celu sprawdzenia zgodności oferowanych parametrów z wymaganiami Zamawiającego. 4.Dla Wykonawców występujących wspólnie ma w szczególności zastosowanie art. 23 Prawa Zamówień Publicznych. Oferta winna zawierać dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 2 i pkt. 3 Prawa Zamówień Publicznych niniejszej specyfikacji mogą być spełnione przez jednego z Wykonawców lub Wykonawców łącznie. Pozostałe warunki dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga dołączenia do oferty: 1)oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik Nr 12 do niniejszej SIWZ, 2)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3)koncesji, zezwolenia lub licencji lub oświadczenia Wykonawcy, że ustawy nie nakładają obowiązku posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym - zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. Prawo Farmaceutyczne (Dz. U. z 13 marca 2004 r. Nr 53, poz. 553 z późn. zm.) oraz z innymi obowiązującymi przepisami prawnymi w tym zakresie. 2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 6 ust. 1 pkt. 2 składa: dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, Dokument(y), o których mowa wyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub adres zamieszkania. 3.Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia-nie spełnia. 4.W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w SIWZ, Zamawiający wymaga dołączenia do oferty: a)oświadczenia o posiadaniu i gotowości przedłożenia wraz z pierwszą dostawą (Załącznik Nr 13 do SIWZ) oraz na żądanie Zamawiającego od chwili otwarcia ofert i przez okres trwania umowy aktualnych dokumentów dopuszczających do obrotu i używania asortyment objęty zamówieniem - zgodnie z Ustawą o Wyrobach Medycznych z dnia 20 kwietnia 2004 r. (Dz. U. Nr 93, poz. 896 z późn. zm.) oraz innymi obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie, b)zgodnie z ustawą z dnia 13.09.2002r. o produktach biobójczych - w przypadku preparatów sklasyfikowanych jako produkty biobójcze, tj. pozwolenie na obrót produktami biobójczymi na terenie RP, c)zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001r. Prawo Farmaceutyczne (Dz. U. z 2004r. Nr 53 poz. 533 z poźn. zm.) - w przypadku preparatów sklasyfikowanych jako produkty lecznicze, tj. pozwolenie na obrót produktami leczniczymi, wraz z uwzględnieniem zapisów umieszczonych w formularzu asortymentowo - cenowym pod każdym pakietem ( deklaracja zgodności, certyfikat CE -lub inne, parametry techniczno - użytkowe, wpis do rejestru wyrobów medycznych). d)dokumentów potwierdzające dopuszczenie do obrotu i stosowania oferowanych środków dezynfekcyjnych, e)wypełnionych arkuszy asortymentowo-cenowych - Załączniki Nr 1-10 do SIWZ. f)wraz z pierwszą dostawą Wykonawca musi dołączyć aktualną kartę charakterystyki produktów, 5.Zamawiający wymaga także dołączenia do oferty: 1)Wypełnionego druku oferty, który stanowi Załącznik Nr 11 do SIWZ, 2)Pełnomocnictwa dla osoby składającej ofertę w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika, 3)Pełnomocnictwa dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsz.czest.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Zespolony im. prof. dr W. Orłowskiego, ul. PCK 1, 42-200 Częstochowa, (pawilon D, I p., pokój 14, Dział Zamówień Publicznych)..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2009 godzina 09:30, miejsce: Wojewódzki Szpital Zespolony im. prof. dr W. Orłowskiego, ul. PCK 1, 42-200 Częstochowa, (pawilon A, I p., pokój nr 365, kancelaria).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PREPARAT DO ODKAŻANIA RAN, BŁON ŚLUZOWYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment opisany w Załączniku Nr 1 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PREPARATY DO SZYBKIEJ DEZYNFEKCJI POWIERZCHNI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment opisany w Załączniku Nr 2 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ŚRODKI DO CZYSZCZENIA, DEZYNFEKCJI I STERYLIZACJI CHEMICZNEJ SPRZĘTU MEDYCZNEGO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment opisany w Załączniku Nr 3 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ŚRODKI DO MYCIA, DEZYNFEKCJI NARZĘDZI I SPRZĘTU MEDYCZNEGO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment opisany w Załączniku Nr 4 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ŚRODEK CZYSZCZĄCO - KONSERWUJĄCY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment opisany w Załączniku Nr 5 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PREPARAT ABSORBUJĄCY, DEZYNFEKUJĄCY I DEZODORUJĄCY DO STOSOWANIA PO ŚMIERCI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment opisany w Załączniku Nr 6 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PODCHLORYN SODU.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment opisany w Załączniku Nr 7 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: ŚRODEK MYJĄCO - NABŁYSZCZAJĄCY DO MYJNIO - DEZYNFEKTORÓW DO KACZEK I BASENÓW.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment opisany w Załączniku Nr 8 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: PREPARAT MYJĄCY DO MYJEK UTENSYLIÓW SZPITALNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment opisany w Załączniku Nr 9 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: ŚRODKI DO DEZYNFEKCJI APARATÓW DO HEMODIALIZY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment opisany w Załączniku Nr 10 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.