eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Targ › Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościachSzlachtowa i Jaworki

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-09-25

Nowy Targ: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach: Szlachtowa i Jaworki
Numer ogłoszenia: 203795 - 2014; data zamieszczenia: 25.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 165087 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Podhalańskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o., Al. Tysiąclecia 35A, 34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie, tel. 018 2665242, 2640777, faks 018 2640779.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach: Szlachtowa i Jaworki.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie kompleksowego nadzoru nad robotami budowlanymi dla inwestycji Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach: Szlachtowa i Jaworki. Zakres robót budowlanych do wykonania w ramach powyższego zadania stanowi załącznik nr 8 do SIWZ 1. Zakres usługi obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego wynikającej z przepisów ustawy - Prawo budowlane oraz właściwych przepisów wykonawczych wydanych na jego podstawie, w szczególności: - nadzór nad robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia - pełny zakres czynności określonych w art.25 - 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (tekst jednolity z 2006r. Dz. U. nr 156, poz. 1118, z późn. zm.), - ochrona interesów Zamawiającego we wszystkich przejawach nadzoru, - sprawowanie kontroli zgodności realizacji inwestycji z dokumentacją projektową, pozwoleniem na budowę, umową z wykonawcą robót budowlanych, - przygotowanie całokształtu spraw do odbiorów inwestycji przez Zamawiającego, w tym do odbiorów częściowych oraz odbiorów końcowych, - uczestniczenie w odbiorach częściowych oraz odbiorach końcowych, - uczestniczenie w naradach technicznych organizowanych przez Zamawiającego, Wykonawcę robót budowlanych w trakcie realizacji inwestycji, - kontrola poprawności ilościowej i merytorycznej oraz zatwierdzanie sprawozdań miesięcznych przygotowywanych przez Wykonawców robót budowlanych - informowania Zamawiającego o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywanych przez wykonawcę robót budowlanych o zaistnieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej lub przedmiarach robót, - w razie konieczności do codziennego telefonicznego kontaktu z Zamawiającym w bieżących sprawach inwestycji, - do pobytu na placach budów w odstępach czasu zabezpieczających skuteczny i prawidłowy nadzór przynajmniej 3 razy w tygodniu, w czasie prowadzenia robót przez Wykonawcę robót. Każdy pobyt na budowie w czasie prowadzonych robót ma być potwierdzony wpisem ustaleń do dziennika budowy, - zatwierdzania materiałów, do wbudowania na etapie realizacji robót, przy udziale i akceptacji Zamawiającego - do przyjazdu na plac budowy w terminie do 3 godzin od zawiadomienia przez Zamawiającego w nagłych, nieprzewidzianych przypadkach, - doradztwo w negocjacjach z wykonawcą robót budowlanych, - na etapie realizacji zgłaszanie projektantowi zastrzeżeń wykonawcy robót budowlanych lub Zamawiającego do projektu budowlanego i dokonywanie z nim stosownych uzgodnień lub wyjaśnień, - sprawdzenie, potwierdzenie prawidłowości i kompletności dokumentacji rozliczeniowej składanej przez wykonawcę robót budowlanych oraz dokumentacji powykonawczych, - sporządzanie kalkulacji porównawczej w przypadku wystąpienia robót zamiennych i weryfikacja ofert wykonawcy w przypadku wystąpienia robót dodatkowych - kontrolowania wykonawcy robót budowlanych w zakresie zabezpieczenia warunków bhp na placu budowy i w otoczeniu, - weryfikacja dokumentacji technicznej sporządzanej przez wykonawcę robót budowlanych w celu przedłożenia w Starostwie Powiatowym w Nowym Targu, - uczestnictwo w przeglądach i próbach technicznych (próby szczelności, inspekcja tv, badanie zagęszczenia gruntu, itp.) oraz nadzorowanie usuwania stwierdzonych wad i usterek. - sprawdzenie oraz zatwierdzenie raportów miesięcznych sporządzanych przez Wykonawcę robót budowlanych. - ocena, zatwierdzanie oraz przygotowywanie rozliczeń, raportów i innych dokumentów wymaganych przez Instytucje Pośredniczące i Wdrażające w związku z dofinansowaniem robót budowlanych w ramach Funduszu Spójności 2. Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia: - Łączenie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego i kierownika budowy jest niedopuszczalne. - Niedozwolone jest pełnienie nadzoru inwestorskiego przez osoby / firmy, które wykonują jakiekolwiek prace na rzecz wykonawcy robót budowlanych. - Bez pisemnej zgody Zamawiającego Wykonawca nie jest upoważniony do wprowadzania żadnych zmian w zakresie realizacji nadzorowanej inwestycji. - Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki prawne i finansowe spowodowane istotnymi zmianami wprowadzonymi przez siebie w trakcie realizacji inwestycji, które nie zostały wcześniej zaakceptowane przez Zamawiającego. - Wykonawca ponosi odpowiedzialność wobec Zamawiającego za niewykonanie lub nienależyte wykonanie usług objętych niniejszą umową, w tym usługi nadzoru inwestorskiego, w szczególności za błędy i naruszenia zasad praktyki zawodowej. - Wykonawca zapewnia we własnym zakresie i na własny koszt transport w celu dotarcia na budowę lub na miejsce narad - Wszelkie materiały, przedmioty i dokumenty, w których posiadanie Wykonawca wejdzie w związku z wykonywaniem niniejszego zamówienia są i pozostaną własnością Zamawiającego. Wykonawca będzie zobowiązany je zwrócić Zamawiającemu na żądanie, lub najpóźniej w momencie wygaśnięcia albo rozwiązania umowy. - Jeżeli w czasie realizacji robót budowlanych zajdzie konieczność wykonania robót dodatkowych, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 5 ustawy Pzp. Wykonawca (Inspektor nadzoru) powinien niezwłocznie zawiadomić o tym Zamawiającego, celem podjęcia decyzji co do ich zlecenia wykonawcy robót budowlanych. - Bez pisemnej zgody Zamawiającego Wykonawca nie jest upoważniony do wydawania wykonawcy robót budowlanych poleceń wykonania robót dodatkowych. - Wszystkie wskazane w dokumentacji SIWZ znaki towarowe, patenty lub pochodzenie należy rozumieć jako przykładowe i rozpatrywać łącznie z wyrazem równoważny. - Zamawiający nie określa wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust.4 ustawy Pzp. 3. Wymagania stawiane Wykonawcy: - zdobycie wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty, - sprawdzenie i zweryfikowanie materiałów oraz niezwłoczne poinformowanie Zamawiającego o ewentualnych błędach lub przeoczeniach. Zamawiający nie będzie uwzględniał żadnych roszczeń i uwag z tytułu błędów lub nieścisłości specyfikacji istotnych warunków zamówienia po upływie terminu na wniesienie odwołania, - posiadanie telefonu komórkowego umożliwiającego szybki i bezpośredni kontakt. - należytą staranność przy realizacji zobowiązań umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Rozbudowa i modernizacja gospodarki ściekowej na terenie Miasta i Gminy Szczawnica jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na podstawie umowy o dofinansowanie nr POIŚ.01.01.00-00-007/13-00 z dnia 18 grudnia 2013 r.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Inżynierska ARCUS Jerzy Bajer, ul. Kuźnicy Kołłątajowskiej 17i/37, 31-234 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 529504,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 91020,00

  • Oferta z najniższą ceną: 9102,00 / Oferta z najwyższą ceną: 243540,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.