eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Wymiana stolarki okiennej drewnianej skrzynkowej wraz z parapetami wewnętrznymi i zewnętrznymi na okna drewniane jednoramowe wraz z parapetami wewnętrznymi i zewnętrznymi w lokalach mieszkalnych i użytkowych będących własnością Gminy Olsztyn w budynkach objętych ochroną konserwatorską

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-09-24

Olsztyn: Wymiana stolarki okiennej drewnianej skrzynkowej wraz z parapetami wewnętrznymi i zewnętrznymi na okna drewniane jednoramowe wraz z parapetami wewnętrznymi i zewnętrznymi w lokalach mieszkalnych i użytkowych będących własnością Gminy Olsztyn w budynkach objętych ochroną konserwatorską
Numer ogłoszenia: 203793 - 2012; data zamieszczenia: 24.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 142737 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Lokali i Budynków Komunalnych, ul. Cicha 5, 10-313 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089-533-36-26, faks 089-533-39-37.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej drewnianej skrzynkowej wraz z parapetami wewnętrznymi i zewnętrznymi na okna drewniane jednoramowe wraz z parapetami wewnętrznymi i zewnętrznymi w lokalach mieszkalnych i użytkowych będących własnością Gminy Olsztyn w budynkach objętych ochroną konserwatorską.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej drewnianej skrzynkowej wraz z parapetami wewnętrznymi i zewnętrznymi na okna drewniane jednoramowe wraz z parapetami wewnętrznymi i zewnętrznymi w lokalach mieszkalnych i użytkowych będących własnością Gminy Olsztyn w budynkach objętych ochroną konserwatorską. Wykaz stolarki okiennej podlegającej wymianie i opnie konserwatorskie stanowią załącznik nr 7 do SIWZ, będący jednocześnie załącznikiem nr 1 do umowy. 2. Pełny zakres robót obejmuje: 1)Wykonanie obmiaru w miejscu wymiany stolarki okiennej, 2)Wykucie istniejącej stolarki okiennej z niezwłocznym wywiezieniem i zagospodarowaniem jej elementów na koszt Wykonawcy, 3)Wykonanie nowej stolarki okiennej z zachowaniem dotychczasowego charakteru ( istniejących ozdób i podziałów ) i montaż stolarki w miejscu demontowanej, w razie potrzeby oblistwowanie, uzupełnienie uszkodzonych tynków, szpachlowanie oraz pomalowanie ościeży wewnętrznych i zewnętrznych farbą w kolorze istniejącym, 4)Demontaż istniejących parapetów wewnętrznych, dostawa i montaż nowych parapetów wewnętrznych na wzór istniejących z uszczelnieniem. 5)Demontaż istniejących parapetów zewnętrznych, dostawa i montaż nowych parapetów zewnętrznych na wzór istniejących z uszczelnieniem, 6)Zabezpieczenie podłóg przed zanieczyszczeniem oraz uporządkowanie stanowiska pracy. 7)Wykonanie inwentaryzacji stolarki okiennej istniejącej przed i po wymianie (serwis fotograficzny). 3. Wymagane parametry techniczne i jakościowe wyrobu. 1) Okna należy zachować w dotychczasowym charakterze z istniejącymi ozdobami i podziałem na kwatery , ponadto należy zastosować:. - impregnat grzybobójczy, - dwukrotne malowanie farbą podkładową - trzykrotne malowanie farbą nawierzchniową. Impregnaty i farby, o których mowa wyżej, użyte do zabezpieczenia stolarki okiennej, muszą posiadać wymagane przepisami prawa atesty. 2) Okna w kolorze białym, jednoramowe drewniane, z uszczelkami, wilgotność drewna powinna zawierać w granicach 10-16 %. 3) Jedno skrzydło uchylno - rozwieralne z mikrorozszczelnieniem. 4) W oknach należy zamontować nawiewniki powietrza, po 1 szt. bez względu na ilość skrzydeł. Nie montować nawiewników w drzwiach balkonowych, które występują w zestawie z oknem. Nawiewniki powietrza wykonać w sposób, w którym nawiewnik nie będzie widoczny na stronie zewnętrznej okna (w załączeniu przykładowe rozwiązanie zamontowania nawiewnika w konstrukcji okna - Załącznik Nr 13 do SIWZ) 5) Szklenie okien pakietem zespolonym, jednokomorowym w zestawie float 4+16+4 o współczynniku przenikania ciepła U0< 1,1 W/m2K, współczynnik izolacyjności akustycznej RW= 31 dB. 6) Okucia standardowe z zaczepem antywłamaniowym w każdym skrzydle. 7) Okna wyposażone w profil montażowy ( parapetowy). 8) Parapety wewnętrzne z postformingu. 9) Okapnik zewnętrzny - odtworzyć istniejący 10) Parapety zewnętrzne - odtworzyć istniejące. 4. Wymagania w zakresie robót budowlanych. 1)Demontaż elementów stolarki okiennej prowadzić z zachowaniem warunków bezpieczeństwa. Materiały z rozbiórki ma bieżąco usuwać poza teren budynku, po utylizacji wywieźć na wysypisko na swój koszt i ryzyko. 2)Przed montażem, ościeża zewnętrzne i wewnętrzne otworów okiennych należy dokładnie oczyścić i naprawić ewentualne uszkodzenia oraz po zakończonym montażu pomalować je w całości w kolorze istniejącym. Powierzchnie ościeżnic od strony muru zabezpieczyć przed korozją biologiczną. 3)Do montażu stosować oryginalne kotwy, zabezpieczone przed korozją. Odległość między kotwami max. 75 cm. . Kotwić należy elementy pionowe i poziome. 4)Po zamontowaniu okien usunąć kliny dystansowe, a przestrzeń między ościeżem i ościeżnicą wypełnić pianką poliuretanową od strony zewnętrznej uszczelnić silikonem. 5)Wykonać regulację i pasowanie stolarki. 6)Ościeża zewnętrzne i wewnętrzne pomalować. 7)Zdemontować dotychczasowe i zamontować nowe parapety zewnętrzne i wewnętrzne, wraz z uszczelnieniem. 8)Uzupełnić wszelkie ubytki powstałe podczas wymiany stolarki. 9)Wykonawca odpowiedzialny jest za wszelkie szkody wyrządzone osobom trzecim i w ich mieniu związane z wykonywaniem robót. 10)Wykonawca opracuje i przekaże najemcy instrukcję użytkowania stolarki. 5 . Wymagania w zakresie obmiaru stolarki okiennej. 1)Obmiar parametrów stolarki łącznie z istniejącymi ozdobami wykonuje Wykonawca robót. 2)Wszystkie wyniki obmiarów należy wprowadzić do inwentaryzacji. 6. Transport. 1)Wykonawca zobowiązany jest do stosowania środków transportu przystosowanego do przewozu stolarki. 2)Na środkach transportowych stolarkę należy zabezpieczyć przed przemieszczeniem zgodnie z wytycznymi wytwórcy. Zamówienie należy wykonać zgodnie z (Warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót) - załącznik Nr 8 do SIWZ oraz (Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót) - załącznik Nr 9 do SIWZ. 7 . Wymagana gwarancja - minimum 5 lat Gwarancja obejmować będzie całość robót (wykonanie oraz montaż stolarki). Brak gwarancji na druku oferty spowoduje odrzucenie oferty. Wymagany czas usuwania wad i usterek - do 5 dni od zgłoszenia ( ustnie lub pisemnie ). Usunięcie usterki musi być potwierdzone na piśmie przez Zamawiającego. Podane w wykazach wymiary okien są wymiarami orientacyjnymi. Wykonawca przed złożeniem oferty winien dokonać rzeczywistych pomiarów stolarki przewidzianej do wymiany Wykonawca, po uzyskaniu zamówienia i przed rozpoczęciem produkcji stolarki, zobowiązany jest potwierdzić aktualność otrzymanych wykazów stolarki poprzez dokonanie obmiaru w miejscu wymiany okien. Prace będą wykonywane w lokalach zamieszkałych w trakcie wymiany stolarki, przez lokatorów lokali. Wszelkie ryzyko związane z ciągłym użytkowaniem lokali należy uwzględnić w cenie ofertowej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Stolarski Krzysztof Mackiewicz, ul. Olsztyńska 22A, 14-100 Ostróda, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 161999,44 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 175023,27

  • Oferta z najniższą ceną: 175023,27 / Oferta z najwyższą ceną: 256404,04

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.