eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka › Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego dróg powiatowych na terenie Powiatu Wielickiego w 2008 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-30

Wieliczka: Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego dróg powiatowych na terenie Powiatu Wielickiego w 2008 r.
Numer ogłoszenia: 20376 - 2008; data zamieszczenia: 30.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Wieliczce, ul. Sienkiewicza 13A, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 012 2882874, fax 012 2500378.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.wieliczka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa sam.ter.Powiatu Wielickiego - Zarząd Dróg Powiatowych w Wieliczce..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego dróg powiatowych na terenie Powiatu Wielickiego w 2008 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego dróg powiatowych na terenie Powiatu Wielickiego w 2008 roku. Zakres obejmuje: a) zakup, dostarczenie i zamontowanie znaków drogowych, barier sprężystych oraz luster w ilości określonej cyklicznie przez Zamawiającego, w miejscach dotychczasowego usytuowania istniejących znaków, barier i luster zgodnie z inwentaryzacją posiadaną przez Zamawiającego oraz rozszerzenie oznakowania na zlecenie Zamawiającego; b) zakup i montaż słupków drogowych przeznaczonych do pionowego oznakowania, progów zwalniających, tablic zespolonych; montaż słupków stalowych po wyprostowaniu, c) wykonanie stopy betonowej po ustawieniu słupka, d) wykonywanie na zlecenie Zamawiającego bieżących zabezpieczeń ruchu drogowego (montaż barier, zwężenie oraz zamknięcie dróg i mostów itp.); e)demontaż znaków drogowych i drogowskazów, demontaż - rozebranie słupków do znaków, demontaż istniejących progów zwalniających, f)malowanie pasów na przejściach dla pieszych, placach, miejscach postojowych zgodnie z inwentaryzacją posiadaną przez Zamawiającego - dostawę farby wraz z milkrokulkami szklanymi lub ceramicznymi zapewnia Wykonawca usługi; g)prowadzenie na bieżąco kontroli stanu oznakowania pionowego wraz z uzupełnieniem; h)utrzymywanie stałej łączności z Zamawiającym, faksem lub telefonicznie celem przyjęcia zleceń robót awaryjnych; Ilości robót określonych przetargiem są ilościami orientacyjnymi (przewidywanymi) i mogą ulec zmniejszeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego. Szczegółowy zakres oraz dokładny opis przedmiotu zamówienia przedstawia Formularz cenowy - zał. C do SIWZ oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - zał. D do SIWZ. Wszystkie prace (dostawa, montaż, demontaż itp.) powinny być wykonane zgodnie z: - Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, - załącznikami nr 1-4 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. (Dz. U. nr 220 poz. 2181 z grudnia 2003 r. z późn. zmianami) w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach, a także - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 11.08.2004r. Dz.U. z dnia 10.09.2004r. (na podstawie Krajowego Certyfikatu Zgodności i Aprobaty technicznej na znaki drogowe) - znaki drogowe musza być oznakowane znakiem budowlanym B zgodnie z art. 4; art. 5 ust. 1,pkt. 3 oraz art. 8 ust. 1 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. Nr 92, poz. 881).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych Oryginalny kod CPV: 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi Oryginalny kod CPV: 45.23.32.92 - Instalowanie urządzeń ochronnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.92 - Instalowanie urządzeń ochronnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca wnosi wadium w wysokości 4 000,00 zł. (słownie: cztery tysiące zł. 00/100) najpóźniej do dnia 20.02.2008 r. do godz. 09:00. Wadium może być wnoszone w: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zmianami). Wykonawca sam wybiera sobie formę wadium. W przypadku wyboru pieniężnej formy, wadium należy wpłacić przelewem na konto Zarządu Dróg Powiatowych Nr 98-86190006-0010-0200-7168-0002. Wadium wniesione w pieniądzu na konto ZDP musi wpłynąć na rachunek Zamawiającego najpóźniej do dnia 20.02.2008 r. do godz. 09:00. W przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej należy je umieścić w oryginale, w kopercie wraz z ofertą (ale nie łączyć trwale z pozostałymi dokumentami), a kserokopie poświadczoną za zgodność z oryginałem przez osobę(-y) uprawnioną (-e) dołączyć do oferty. Wymagana ważność tej formy wadium - 30 dni od terminu składania ofert. Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium z chwilą : a.upływu terminu związania ofertą, b.zawarcia umowy i wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c.unieważnienia postępowania, jeżeli protesty zostały rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie na wniosek Wykonawcy: a.który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b.który został wykluczony z postępowania, c.którego, oferta została odrzucona, Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium, na rzecz Zamawiającego, w przypadku gdy: a.odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b.nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, c.zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. Wymagane jest w szczególności: -wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (należy wykazać co najmniej jedno zadanie polegające na wykonaniu (utrzymaniu) oznakowania pionowego i poziomego dróg o wartości min. 100 000,00 zł., z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że wykazane roboty zostały wykonane z należytą starannością np. referencji, protokołów odbioru, -dysponowanie kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej i załączenie uprawnień oraz aktualnego zaświadczenia z właściwej Izby samorządu zawodowego, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia jakie należy załączyć do oferty to: 1)Wypełniony Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru wg Załącznika A, 2)Parafowany przez Wykonawcę Formularz istotnych postanowień umowy stanowiący Załącznik B, 3)Wypełniony formularz cenowy stanowiący załącznik C do SIWZ - będzie stanowić Załącznik C do oferty. 4)Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 i spełnia wymogi art. 22 ust. 1, ustawy Prawo Zamówień Publicznych z wykorzystaniem wzoru Zał. 1 do SIWZ - będzie stanowić Załącznik 1 do oferty, 5)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert - będzie stanowić Załącznik 2 do oferty; 6)W celu potwierdzenia spełniania warunków określonych w pkt. 8.1.2. należy załączyć: a)Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (należy wykazać co najmniej jedno zadanie polegające na wykonaniu (utrzymaniu) oznakowania pionowego i poziomego dróg o wartości min. 100 000,00 zł., z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że wykazane roboty zostały wykonane z należytą starannością np. referencji, protokołów odbioru, z wykorzystaniem wzoru Zał. 3 do SIWZ - będzie stanowić Załącznik nr 3 do oferty. b)Wykaz osób i podmiotów (podwykonawców), które będą realizować przedmiot zamówienia ich kwalifikacje (doświadczenie), a także zakres wykonywanych czynności. Wymagany jest kierownik robót posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej oraz załączenie posiadanych uprawnień wraz z aktualnym zaświadczeniem, z właściwej izby samorządu zawodowego, z wykorzystaniem wzoru Zał. 4 do SIWZ - będzie stanowić Załącznik 4 do oferty. 7) Dowód wniesienia wadium - będzie stanowić Załącznik 5 do oferty, 8)Pełnomocnictwo, o którym mowa pkt. 8.5.3 SIWZ - będzie stanowić Załącznik 6 do oferty (załączyć jeśli dotyczy), Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z przepisami Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. nr 87, poz.605). Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą zostać złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.wieliczka.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Wieliczce, ul. Sienkiewicza 13A, 32-020 Wieliczka, parter, pokój 1..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.02.2008 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Wieliczce, ul. Sienkiewicza 13A, 32-020 Wieliczka, parter, pokój 1..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.