eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Wynajem sprzętu, transport, montaż, demontaż, obsługa techniczna, przygotowanie i organizacja scen dla prowadzących uliczne warsztaty kuglarskie podczas Carnavalu Sztuk-Mistrzów - VII części.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-29

Lublin: Wynajem sprzętu, transport, montaż, demontaż, obsługa techniczna, przygotowanie i organizacja scen dla prowadzących uliczne warsztaty kuglarskie podczas Carnavalu Sztuk-Mistrzów - VII części.
Numer ogłoszenia: 203759 - 2010; data zamieszczenia: 29.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Lublin , Pl. Łokietka 1, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 4663000, faks 081 4663001.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wynajem sprzętu, transport, montaż, demontaż, obsługa techniczna, przygotowanie i organizacja scen dla prowadzących uliczne warsztaty kuglarskie podczas Carnavalu Sztuk-Mistrzów - VII części..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zakres zamówienia obejmuje: 1.1. część I - zapewnienie obsługi technicznej (montaż, demontaż, transport i obsługa techniczna sceny, nagłośnienia, oświetlenia, garderoby) na terenie Placu po Farze - Lokalizacja 1. 1.2. cześć II - zapewnienie obsługi technicznej (montaż, demontaż, transport i obsługa techniczna sceny, nagłośnienia, oświetlenia) na terenie Placu Litewskiego, Placu Rybnego, Placu Łokietka - Lokalizacja 2. 1.3. cześć III - zapewnienie obsługi technicznej (montaż, demontaż, transport i obsługa techniczna sceny, nagłośnienia, oświetlenia, wyposazenia) w namiocie informacyjnym na terenie Placu Litewskiego - Lokalizacja 3. 1.4. cześć IV - zapewnienie obsługi technicznej (montaż, demontaż, transport i obsługa techniczna sceny, nagłośnienia, oświetlenia, garderoby wraz z wyposażeniem) w namiocie dużym o wymiarach 24 x8,75 oraz namiocie małym o wymiarach 12 x 18 metrów na terenie Błoni pod Zamkiem Lubelskim - Lokalizacja 4. 1.5. cześć V - montaż, demontaż, transport i obsługa techniczna dwóch namiotów: o wymiarach 12 x 18 metrów oraz 12 x 8 metrów na terenie Błoni pod Zamkiem Lubelskim - w Lokalizacji 4. 1.6. cześć VI - zapewnienie obsługi technicznej (montaż, demontaż, transport i obsługa techniczna oświetlenia, wyposażenia) w namiocie informacyjnym o wymiarach 12 X 8 metrów na terenie Błoni pod Zamkiem Lubelskim - w Lokalizacji 4. 1.7. cześć VII - montaż, demontaż, transport barierek ochronnych lekkich o dł. min. 2000 mm i wys. min. 1000 mm na terenie Lokalizacji 1, Lokalizacji 2, Lokalizacji 3, Lokalizacji 4 po 50 sztuk na każdą z lokalizacji..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.21.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie ma wymogu wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom w przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia podwykonawcom. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 4. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania wykonawcy zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub wykonawca - w przypadku osób fizycznych. 5. W sytuacji, gdy wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 6. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w III.4.3), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych UM Lublin, Plac Litewski 1, pokój 7, po dokonaniu wpłaty 5,00 zł w budynku UM przy ul. Wieniawskiej 14 lub za zaliczeniem pocztowym (5,00 zł + koszt przesyłki).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2010 godzina 09:30, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Lublin, Plac Litewski 1, 20-080 Lublin, pokój nr 7..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami są: 1.1. W zakresie przedmiotu zamówienia: p. Daniel Grzeszczuk - Kancelaria Prezydenta Miasta Lublin, ul. Rynek 8 - I piętro, telefon (081) 466-19-40. 1.2. W zakresie procedury: p. Paweł Czarnecki - Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 7, telefon (081) 466-30-18. 2. Źródła finansowania przedmiotowego zamówienia: projekt - /Lublin Sztuk-Mistrzów - nowy produkt kulturowy i turystyczny oraz promocja wydarzeń artystycznych/ współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zapewnienie obsługi technicznej (montaż, demontaż, transport i obsługa techniczna sceny, nagłośnienia, oświetlenia, garderoby) na terenie Placu Po Farze - Lokalizacja 1..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obsługa techniczna (montaż, demontaż, transport i obsługa techniczna sceny, nagłośnienia, oświetlenia, garderoby) na terenie Placu Po Farze - Lokalizacja 1..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.21.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.08.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zapewnienie obsługi technicznej (montaż, demontaż, transport i obsługa techniczna sceny, nagłośnienia, oświetlenia) na terenie Placu Litewskiego, Placu Rybnego, Placu Łokietka - Lokalizacja 2..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obsługa techniczna (montaż, demontaż, transport i obsługa techniczna sceny, nagłośnienia, oświetlenia) na terenie Placu Litewskiego, Placu Rybnego, Placu Łokietka - Lokalizacja 2..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.21.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.08.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zapewnienie obsługi technicznej (montaż, demontaż, transport i obsługa techniczna sceny, nagłośnienia, oświetlenia, wyposazenia) w namiocie informacyjnym na terenie Placu Litewskiego - Lokalizacja 3..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obsługi technicznej (montaż, demontaż, transport i obsługa techniczna sceny, nagłośnienia, oświetlenia, wyposazenia) w namiocie informacyjnym na terenie Placu Litewskiego - Lokalizacja 3..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.21.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.08.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zapewnienie obsługi technicznej (montaż, demontaż, transport i obsługa techniczna sceny, nagłośnienia, oświetlenia, garderoby wraz z wyposażeniem) w namiocie dużym o wymiarach 24 x8,75 oraz namiocie małym o wymiarach 12 x 18 metrów na terenie Błoni pod Zamkiem Lubelskim - Lokalizacja 4..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obsługa techniczna (montaż, demontaż, transport i obsługa techniczna sceny, nagłośnienia, oświetlenia, garderoby wraz z wyposażeniem) w namiocie dużym o wymiarach 24 x8,75 oraz namiocie małym o wymiarach 12 x 18 metrów na terenie Błoni pod Zamkiem Lubelskim - Lokalizacja 4..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.21.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.08.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Montaż, demontaż, transport i obsługa techniczna dwóch namiotów: o wymiarach 12 x 18 metrów oraz 12 x 8 metrów na terenie Błoni pod Zamkiem Lubelskim - w Lokalizacji 4..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Montaż, demontaż, transport i obsługa techniczna dwóch namiotów: o wymiarach 12 x 18 metrów oraz 12 x 8 metrów na terenie Błoni pod Zamkiem Lubelskim - w Lokalizacji 4..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.21.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.08.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zapewnienie obsługi technicznej (montaż, demontaż, transport i obsługa techniczna oświetlenia, wyposażenia) w namiocie informacyjnym o wymiarach 12 X 8 metrów na terenie Błoni pod Zamkiem Lubelskim - w Lokalizacji 4..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obsługa techniczna (montaż, demontaż, transport i obsługa techniczna oświetlenia, wyposażenia) w namiocie informacyjnym o wymiarach 12 X 8 metrów na terenie Błoni pod Zamkiem Lubelskim - w Lokalizacji 4..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.21.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.08.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Montaż, demontaż, transport barierek ochronnych lekkich o dł. min. 2000 mm i wys. min. 1000 mm na terenie Lokalizacji 1, Lokalizacji 2, Lokalizacji 3, Lokalizacji 4 po 50 sztuk na każdą z lokalizacji..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Montaż, demontaż, transport barierek ochronnych lekkich o dł. min. 2000 mm i wys. min. 1000 mm na terenie Lokalizacji 1, Lokalizacji 2, Lokalizacji 3, Lokalizacji 4 po 50 sztuk na każdą z lokalizacji..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.21.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.08.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.