eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pniewy › Remont nawierzchni drogi gminnej w ZAJĄCZKOWIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-29

Pniewy: Remont nawierzchni drogi gminnej w ZAJĄCZKOWIE
Numer ogłoszenia: 203646 - 2008; data zamieszczenia: 29.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Gminy Pniewy, ul. Dworcowa 37, 62-045 Pniewy, woj. wielkopolskie, tel. 061 2938601, fax 061 2910097.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pniewy.wlkp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni drogi gminnej w ZAJĄCZKOWIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty drogowe związane z wykonaniem remontu nawierzchni drogi gminnej w Zajączkowie. Remont nawierzchni będzie polegał na wykonaniu: - robót rozbiórkowych (rozebranie krawężnika, rozebranie nawierzchni z kostki brukowej i kamienia polnego), - robót ziemnych (wykop pod ławę dla ustawienia krawężnika z oporem), - robót nawierzchniowych (ułożenie ścieku przykrawężnikowego, remont istniejącej nawierzchni masą betonu asfaltowego std II, skropienie nawierzchni emulsją asfaltową, ułożenie nawierzchni z masy betonu asfaltowego - warstwa ścieralna, ustawienie oznakowania pionowego). W przedmiocie zamówienia zawiera się również obsługa geodezyjna, w tym wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. Wymaga się udzielenia 36 miesięcznego okresu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia, licząc od dnia odbioru końcowego robót. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wynika z projektu, przedmiaru robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Oryginalny kod CPV: 45.11.20.00 - Roboty w zakresie usuwania gleby Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.20.00 - Roboty w zakresie usuwania gleby .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 17.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - Wykonawca musi spełniać warunki określone w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo Zamówień Publicznych (j.t. Dz. U. z 2007r. nr 223, poz. 1655), - Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania z przyczyn określonych w art. 24 ust. 1, 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo Zamówień Publicznych (j.t. Dz. U. z 2007r. nr 223, poz. 1655), - Oferta Wykonawcy winna być przygotowana zgodnie z wymaganiami specyfikacji istotnych warunków zamówienia - Wykonawca powinien złożyć dokumenty wymagane w Rozdziale XII specyfikacji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane: - wypełniony i podpisany formularz ofertowy (z oświadczeniem o zapoznaniu się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i przyjęciu jej bez zastrzeżeń)- załącznik nr 4 SIWZ - kosztorys ofertowy wykonany na podstawie przedmiaru robót - załącznik nr 3 SIWZ - dokumenty uprawniające do występowania w obrocie prawnym, aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego, lub wypis z ewidencji działalności gospodarczej, - zaświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków wobec właściwego Urzędu Skarbowego - zaświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne - oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków art..22 ust.1 i art. 24. ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 5 SIWZ - projekt umowy - załącznik nr 6 SIWZ, zaakceptowany przez podpisanie i parafowanie każdej ze stron. - wymaga się, aby Wykonawca zrealizował bez żadnych zastrzeżeń w latach 2006 - 2008 przynajmniej dwie umowy na wykonanie nawierzchni drogowych z masy asfaltowej o wartości minimum 150 000,00 zł brutto każda lub wykonanie nawierzchni drogowych z masy asfaltowej wraz z siecią kanalizacyjną o wartości minimum 250 000,00 zł brutto każda (lub jedną umowę z siecią kanalizacyjną i drugą umowę bez sieci); spełnienie niniejszego wymagania należy potwierdzić oświadczeniem stanowiącym załącznik nr 7 SIWZ wraz z kopiami referencji potwierdzonych za zgodność z oryginałem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pniewy.wlkp.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego pokój nr 3, na parterze.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2008 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego Biuro Obsługi Interesanta, na parterze.

IV.3.5) Termin związania ofertą: 23.10.2008.

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.