eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie Góry › Dostawa serwerów i urządzeń serwerowych wraz z oprogramowaniem

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-29

Tarnowskie Góry: Dostawa serwerów i urządzeń serwerowych wraz z oprogramowaniem
Numer ogłoszenia: 203638 - 2008; data zamieszczenia: 29.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Tarnogórski, ul. Karłuszowiec 5, 42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 032 3813786, fax 032 3813727.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.tarnogorski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa serwerów i urządzeń serwerowych wraz z oprogramowaniem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: zakup, dostawa i konfiguracja urządzeń serwerowych oraz serwerów wraz z systemem operacyjnym i licencjami dostępowymi oraz konfiguracja serwerów i urządzeń serwerowych według wskazań Zamawiającego (serwer - 1 sztuka Serwer Oracle, serwer - 1 sztuka Serwer aplikacyjny, Macierz Dyskowa, pozostałe urządzenia - szafa serwerowa, zasilacz awaryjny UPS, przełącznik KVM). Dostarczone systemy operacyjne do serwerów, muszą w sposób prawidłowy obsługiwać poszczególne elementy serwera zaoferowanego przez Wykonawcę. Faktura ujmująca przedmiot zamówienia powinna zawierać poniższy podział: serwer, system operacyjny, licencje dostępowe, szafa serwerowa, zasilacz awaryjny UPS, przełącznik KVM, macierz dyskowa. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach (ul. Mickiewicza 41, serwerownia). Wykonawca zobowiązany będzie do umieszczenia na obudowie naklejki inwentarzowej z następującymi informacjami: nazwa Wykonawcy, numer telefonu serwisowego, numer umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.26.00.00 - Serwery Kod CPV wg słownika 2008: 48.82.00.00 - Serwery Oryginalny kod CPV: 32.42.50.00 - Sieciowy system operacyjny Kod CPV wg słownika 2008: 32.42.50.00 - Sieciowy system operacyjny .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie jest wymagane wniesienie wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.Nie podlegają wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.Na dostarczony sprzęt udzielą minimum 36 miesięcy gwarancji od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru. 4.Przedstawią dokumenty potwierdzające, że: a)producenci oferowanych serwerów posiadają certyfikat ISO 9001-2000 w zakresie produkcji serwerów (do oferty należy załączyć oryginał lub kopie certyfikatu potwierdzającą spełnianie wymogu) b)oferowane modele serwerów posiadają Deklarację CE - zgodność z wymogami bezpieczeństwa (do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający spełnienie wymogu). Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana będzie na podstawie oświadczeń i dokumentów, złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą, zgodnie z zasadą spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla dokonania oceny spełnienia warunków wyszczególnionych w punkcie 1 Wykonawca przedstawi następujące dokumenty: a.wypełniony, podpisany i opieczętowany przez osobę upoważnioną (osoby upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy formularz ofertowy według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). b.zaparafowane lub podpisane i opieczętowane przez osobę upoważnioną (osoby upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy istotne postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 2 do specyfikacji, c.aktualny lub uaktualniony odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d.stosowne pełnomocnictwo w przypadku gdy nie wynika ono z dokumentu dopuszczającego do obrotu lub umowy spółki cywilnej lub pełnomocnictwo dla lidera podmiotów występujących wspólnie, e.oświadczenie, iż spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 prawo zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu z art. 24 ust.1 i 2 Ustawy (załącznik nr 3 do SIWZ), f.umowę spółki cywilnej, jeśli działalność gospodarcza prowadzona jest w formie spółki cywilnej (umowa niezbędna jest celem identyfikacji stron,wspólników spółki oraz zasad i sposobu reprezentacji spółki), g.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS/KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, h.oświadczenie o podwykonawstwie (o ile wykonawca zamierza powierzyć część zamówienia podwykonawcom) wg załącznika nr 4 do SIWZ, i.zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacją technicznym. j.zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczeniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, to zamiast dokumentów wyszczególnionych w punkcie c, g winien przedstawić dokumenty, zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby, lub w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w wyżej można je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, albo przed notariuszem odpowiednio kraju, pochodzenia osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty i oświadczenia, o których mowa wyżej mają być aktualne lub uaktualnione przez organ je wydający, przedstawione w formie oryginałów lub kopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, za wyjątkiem dokumentu pełnomocnictwa, które ma być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez mocodawcę lub notariusza. Dokumenty i oświadczenia w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 95
  • 2. gwarancja - 5

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.tarnogorski.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Organizacyjny Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach,ul. Karłuszowiec 5 (pok.101) lub za pośrednictwem poczty, po otrzymaniu pisemnego wiosku o jej przekazanie.SIWZ jest bezpłatna.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.09.2008 godzina 08:00, miejsce: Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w siedzibie Starostwa Powiatowego, 42-600 Tarnowskie Góry, ul. Karłuszowiec 5 (Kancelaria Starostwa, pok. 1)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Termin wykonania zamówienia: Termin wykonania zamówienia wynosi do 21 dni od dnia podpisania umowy. 2.Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są: w kwestiach technicznych: Krzysztof Głaz - starszy informatyk w Wydziale Organizacyjnym, tel. +48 32 382-27-23; w kwestiach formalnych: Iwona Penkaty - główny specjalista w Wydziale Organizacyjnym, tel. +48 32 381-37-86.3.Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach, ul. Karłuszowiec 5 w dniu 8 września 2008 roku o godzinie 8:30.4.Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów. 5.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 6.Zamawiający nie dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających. 7.Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających. 8.Dopuszcza się składanie ofert równoważnych. 9.Postępowanie jest prowadzone w języku polskim. 10.Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów postępowania za wyjątkiem regulacji zawartych w art. 93, ust. 4 ustawy. 11.Postępowanie prowadzone jest w formie pisemnej. Dokumenty przekazywane za pomocą telefaksu lub drogą elektroniczną należy niezwłocznie potwierdzić pisemnie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.