eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sejny › Rewitalizacja Zabytkowego Zespołu Dworskiego w Krasnogrudzie



Ogłoszenie z dnia 2009-06-22

Sejny: Rewitalizacja Zabytkowego Zespołu Dworskiego w Krasnogrudzie
Numer ogłoszenia: 203624 - 2009; data zamieszczenia: 22.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Fundacja POGRANICZE , ul. Piłsudskiego 37, 16-500 Sejny, woj. podlaskie, tel. 087 5650369, faks 087 5650369 wew. 13.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pogranicze.sejny.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: fundacja.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rewitalizacja Zabytkowego Zespołu Dworskiego w Krasnogrudzie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Rewitalizacja Zabytkowego Zespołu Dworskiego w Krasnogrudzie. 2. Dane dotyczące obiektu i terenu: 2.1 Rewaloryzacja konserwatorska zabytkowego budynku dworu w Krasnogrudzie - wpisanego do rejestru zabytków pod numerem A-448 - o powierzchni zabudowy 451,8 m2, powierzchni użytkowej 685,0 m2 i kubaturze 3 934,0 m3, z jego przystosowaniem dla potrzeb edukacyjnych Fundacji Pogranicze. 2.2 Odbudowa i adaptacja socjalnych zrujnowanego budynku dawnej oficyny dworskiej o powierzchni zabudowy 202,0 m2, powierzchni użytkowej 415,3 m2 i kubaturze 1 608,0 m3. 2.3 Rozbudowa i adaptacja budynku dawnych ptaszników o powierzchni zabudowy 132,4 m2, powierzchni użytkowej 172,3 m2 i kubaturze 887,7 m3, dla potrzeb zaplecza i prowadzenia warsztatów twórczych. 2.4 Wykonanie uzbrojenia terenu w sieci wodociągowe i kanalizacyjne oraz przyłączy sieci centralnego ogrzewania z budynku oficyny do budynku dworu i budynku ptaszników jak również przebudowa zasilania elektrycznego. 2.5 Zagospodarowanie terenu zabytkowego parku dworskiego wpisanego do rejestru zabytków pod numerem A-454 poprzez: - usunięcie powalonych i chorych drzew oraz dokonanie nasadzeń w ilościach określonych w przedmiarze. - wykonanie dróg dojazdowych i utwardzeń terenu o nawierzchni brukowej i żwirowej. - budowę fragmentu ogrodzenia i dwóch bram wjazdowych. - budowę oświetlenia terenu z lampami parkowymi. - budowę pomostu drewnianego o powierzchni 339 m2, posadowionego na palach drewnianych. 2.6 Pierwsze wyposażenie budynków w asortymencie i ilościach opisanych w przedmiarze robót. 4. Szczegółowy zakres robót zawiera załączona dokumentacja projektowa, przedmiary robót i szczegółowa specyfikacja techniczna..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.11.27.11 - Roboty w zakresie kształtowania parków 45.21.21.40 - Obiekty rekreacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości: 30.000,00 zł (słownie złotych: trzydzieści tysięcy złotych) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu; 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. gwarancjach bankowych; 4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2007 r Nr 42 poz.275). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Fundacji Pogranicze nr 95 1240 3363 1111 0000 2800 3579 w Banku PKO SA II O/Suwałki w terminie do dnia 14.07.2009 r. do godz. 10:00 (decyduje data wpływu środków na rachunek zamawiającego). Kserokopię dowodu wniesienia wadium należy złożyć w ofercie. Wadium w pozostałych formach - oryginały - muszą być wniesione w biurze Fundacji Pogranicze, ul. Kościuszki 71, 16-400 Suwałki. Oznacza to, że w terminie wniesienia wadium w biurze Fundacji Pogranicze, ul. Kościuszki 71, 16-400 Suwałki muszą zostać złożone ww. formy wadium. Wykonawca - dla celów dowodowych - powinien uzyskać dla siebie potwierdzenie złożenia wadium w biurze Fundacji Pogranicze, ul. Kościuszki 71, 16-400 Suwałki. 3. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 4. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 3. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Pzp, 4. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. wykonali z należytą starannością w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jedną lub dwie roboty budowlane polegające na kompleksowej budowie lub przebudowie obiektów użyteczności publicznej o łącznej wartości co najmniej 5.000.000 zł, 5. dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia a mianowicie: - kierownik budowy - stwierdzenie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz posiadanie kwalifikacji zgodnych z rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 09 czerwca 2004 r (Dz. U. Nr 150, poz. 1579), potwierdzonych przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. - kierownicy robót - stwierdzenie przygotowania zawodowego do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r (tj. Dz. U. z 2006 r, Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) lub odpowiadającymi im uprawnieniami nadanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w specjalnościach: a. instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, b. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Na potwierdzenie spełnienia ww. warunków Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawców pisemnych oświadczeń i dokumentów określonych w rozdziale 10 SIWZ. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oryginał lub poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, 3. Aktualna(-e) informacja(-e) z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie(-a) właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, 5. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowi załącznik nr 3 i załącznik nr 4, 6. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierający jedną lub dwie roboty budowlane polegające na kompleksowej budowie lub przebudowie obiektów użyteczności publicznej o łącznej wartości co najmniej 5.000.000 zł, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie - załącznik nr 5 7. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności w przedmiotowym zamówieniu (załącznik nr 6): - kierownik budowy - stwierdzenie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz posiadanie kwalifikacji zgodnych z rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 09 czerwca 2004 r (Dz. U. Nr 150, poz. 1579), potwierdzonych przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. Wraz uprawnieniami budowlanymi należy dołączyć zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego aktualną na dzień składania ofert oraz dowód odbycia co najmniej 2 - letniej praktyki zawodowej na budowie przy zabytkach nieruchomych - w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. - kierownicy robót - stwierdzenie przygotowania zawodowego do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r (tj. Dz. U. z 2006 r, Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) lub odpowiadającymi im uprawnieniami nadanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w specjalnościach: a. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, b. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, Wraz uprawnieniami budowlanymi należy dołączyć zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego aktualną na dzień składania ofert - w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. 8. Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9. Oryginał lub poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałami kopia polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł,.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pogranicze.sejny.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Fundacja Pogranicze ul. Kościuszki 71, 16-400 Suwałki - biuro.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Fundacja Pogranicze ul. Kościuszki 71, 16-400 Suwałki - biuro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienia będą realizowane w ramach Projektu Międzynarodowe Centrum Dialogu w Krasnogrudzie - rewitalizacja zabytkowego zespołu dworskiego współfinansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego EOG i/lub Norweskiego Mechanizmu Finansowego - Umowa Finansowa Nr 84/PL0346/EOG/NMF/2009 z dnia 05.05.2009 r..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.