eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemiatycze › Remont nawierzchni żwirowej poprzez wykonanie warstwy wyrównawczo - wzmacniającej z masy mineralno - asfaltowej, w ciągu drogi powiatowej nr 1725B Kosianka Stara - Żery - Pobikry w m. Kosianka Stara na odcinku ok. 0,350 km.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-29

Siemiatycze: Remont nawierzchni żwirowej poprzez wykonanie warstwy wyrównawczo - wzmacniającej z masy mineralno - asfaltowej, w ciągu drogi powiatowej nr 1725B Kosianka Stara - Żery - Pobikry w m. Kosianka Stara na odcinku ok. 0,350 km.
Numer ogłoszenia: 203617 - 2008; data zamieszczenia: 29.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Siemiatyczach, ul. 11 Listopada 253, 17-300 Siemiatycze, woj. podlaskie, tel. 085 6552680, fax 085 6552668.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdsiemiatycze.pl ; http://www.umwp-podlasie.pl/bip/powiat/siemiatycze

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni żwirowej poprzez wykonanie warstwy wyrównawczo - wzmacniającej z masy mineralno - asfaltowej, w ciągu drogi powiatowej nr 1725B Kosianka Stara - Żery - Pobikry w m. Kosianka Stara na odcinku ok. 0,350 km..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont nawierzchni żwirowej poprzez wykonanie warstwy wyrównawczo - wzmacniającej z masy mineralno - asfaltowej, w ciągu drogi powiatowej nr 1725B Kosianka Stara - Żery - Pobikry w m. Kosianka Stara na odcinku ok. 0,350 km. Miejsce wykonania robót : w ciągu drogi powiatowej nr 1725B Kosianka Stara - Żery - Pobikry w m. Kosianka Stara na odcinku ok. 0,350 km. Zakres zadań do wykonania : ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE - Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych przy liniowych robotach ziemnych ( drogi ) w terenie równinnym . Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej - 0,350 km. PODBUDOWY - Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne wykonywane mechanicznie - 2 800,00 m2. - Wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego , warstwa górna , grubość warstwy 5 cm ( uzupełnienie poboczy kruszywem naturalnym stabilizowanym mechanicznie ) - 1 050,00 m2. - Mechaniczne wyrównanie istniejącej nawierzchni żwirowej mieszanką mineralno - asfaltową grysową z transportem samochodami samowyładowczymi - 218,75 t.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności (czynności), zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 2. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponujemy osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. 3. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Pzp. Przystępujący do przetargu musi dodatkowo udokumentować, iż spełnia warunki udziału w postępowaniu: - Wypełniając Załącznik nr 3 do oferty ( Kadra techniczna ). Kierownik robót (uprawnienia budowlane w zakresie objętym zamówieniem, zaświadczenie o przynależności do OIIB). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie posiadają wymagany potencjał kadrowy. - Załączyć kserokopię posiadanego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnie z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość minimum - 50.000zł. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do formularza oferty sporządzonego na druku dostarczonym przez Zamawiającego, zostaną załączone wszystkie dokumenty wymagane przez zamawiającego: 1.Kosztorys ofertowy - załącznik nr 1 do oferty. 2.Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 i 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieniach publicznych, Dz. U. Nr 19/2004, poz. 177 z późn. zm. - załącznik nr 2 do oferty. 3.Wykaz pracowników, którzy będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - załącznik nr 3 do oferty. 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym tym zamówieniem (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 5.Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnie z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość nie mniejszą niż 50.000zł. 6.Upoważnienie do podpisania oferty o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów załączonych do oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pzdsiemiatycze.pl/pliki/17

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Siemiatyczach ul. 11 Listopada 253, 17-300 Siemiatycze; w godz. 7:00 ÷ 15:00 (godziny pracy PZD w Siemiatyczach - od poniedziałku do piątku )..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2008 godzina 11:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Siemiatyczach (sekretariat), ul. 11 Listopada 253, 17-300 Siemiatycze, woj. podlaskie.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.