eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › przetarg nieograniczony na realizacja usług opiekuńczych na terenie Gminy Miasta Tarnowa w okresie od 26 listopada 2007 r. do 31 grudnia 2007 r. dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Tarnowie tj. świadczenie specjalistycznych usług opie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-24

Tarnów: przetarg nieograniczony na realizacja usług opiekuńczych na terenie Gminy Miasta Tarnowa w okresie od 26 listopada 2007 r. do 31 grudnia 2007 r. dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Tarnowie tj. świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi
Numer ogłoszenia: 203595 - 2007; data zamieszczenia: 24.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Tarnowie, Al. Matki Bożej Fatimskiej 9, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6216079, 6276147, fax 014 6216079.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: portal.mops.tarnow-bip-gov.info.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetarg nieograniczony na realizacja usług opiekuńczych na terenie Gminy Miasta Tarnowa w okresie od 26 listopada 2007 r. do 31 grudnia 2007 r. dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Tarnowie tj. świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: realizacja usług opiekuńczych na terenie Gminy Miasta Tarnowa w okresie od 26 listopada 2007 r. do 31 grudnia 2007 r. dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Tarnowie tj. świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi - około 13 osób - około 1.483 godzin w okresie od 26 listopada 2007 r. do 31 grudnia 2007 r.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 85.31.12.00 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych Kod CPV wg słownika 2008: 85.31.12.00 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 26.11.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, 2) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, tzn.: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców odbędzie się w następujący sposób: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - oświadczenie z art. 22 ust. 1 w związku z art. 24 Prawa zamówień publicznych), 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - oświadczenie z art. 22 ust. 1 w związku z art. 24 Prawa zamówień publicznych, - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - na załączniku Nr 2, - dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - oświadczenie z art. 22 ust 1 w związku z art. 24 Prawa zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia. Niespełnienie chociaż jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania i odrzuceniem oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne winni dołączyć do oferty : A) oświadczenie wynikające z art. 22 ust. 1 w związku z art. 24 Prawa zamówień publicznych, B) oświadczenie, że złożona oferta jest ważna również w przypadku zmniejszenia zamówienia, C) oświadczenie o przyjęciu warunków przetargu zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz o przyjęciu istotnych postanowień umowy, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, dołączonych do niniejszej specyfikacji, D) oświadczenie o wykonaniu zamówienia siłami własnymi, E) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, F) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, G) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, H) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - na załączniku Nr 2. 2) Dokumenty, o których mowa w rozdz. III ust. 5 niniejszej specyfikacji należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 4) Formularz oferty musi być podpisany przez Wykonawcę lub jego pełnomocnika. 5) Pełnomocnictwo do podpisania oferty winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: portal.mops.tarnow.bip-gov.info.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej 33 - 100 Tarnów Aleja Matki Bożej Fatimskiej 9.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej 33 - 100 Tarnów Aleja Matki Bożej Fatimskiej 9, pok. nr 20.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.