eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Przeprowadzenie badań transportowych - na terenie miast Lublin, Świdnik, Lubartów oraz gmin Lubartów, Nałęczów, Głusk, Wólka, Jastków, Mełgiew, Niemce, Strzyżewice, Niedrzwica Duża, Konopnica, w ramach projektu Współpraca JST jako czynnik rozwoju Lubelskiego Obszaru Funkcjonalnego (LOF) - 3 części

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-16

Lublin: Przeprowadzenie badań transportowych - na terenie miast Lublin, Świdnik, Lubartów oraz gmin Lubartów, Nałęczów, Głusk, Wólka, Jastków, Mełgiew, Niemce, Strzyżewice, Niedrzwica Duża, Konopnica, w ramach projektu Współpraca JST jako czynnik rozwoju Lubelskiego Obszaru Funkcjonalnego (LOF) - 3 części
Numer ogłoszenia: 203594 - 2014; data zamieszczenia: 16.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lublin , Pl. Króla Władysława Łokietka 1, 20-109 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 4663000, faks 81 4663001.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lublin.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie badań transportowych - na terenie miast Lublin, Świdnik, Lubartów oraz gmin Lubartów, Nałęczów, Głusk, Wólka, Jastków, Mełgiew, Niemce, Strzyżewice, Niedrzwica Duża, Konopnica, w ramach projektu Współpraca JST jako czynnik rozwoju Lubelskiego Obszaru Funkcjonalnego (LOF) - 3 części.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Część I - przeprowadzenie transportowych badań ankietowych i obserwacji w obszarze funkcjonalnym (LOF), w tym: 1.1. diagnoza stanu i funkcjonalności istniejących dworców, zakresu obsługi komunikacyjnej oraz ich zagospodarowania - analiza połączeń komunikacyjnych w obszarze funkcjonalnym (LOF) pod kątem wykorzystania dworców przesiadkowych (komunikacja lokalna, ponadlokalna, regionalna), 1.2. badania pasażerów gmin obszaru funkcjonalnego nieobjętych dotychczas komunikacją miejską organizowaną przez Gminę Lublin, 1.3. opracowanie i przekazanie Zamawiającemu wyników z przeprowadzonych badań. 2. Część II - przeprowadzenie transportowych badań metodą telefonicznych wywiadów kwestionariuszowych wspomaganych komputerowo Lubelskiego Obszaru Funkcjonalnego, w tym: 2.1. przeprowadzenie transportowych badań marketingowych mieszkańców Lubelskiego Obszaru Funkcjonalnego realizowanych techniką wywiadów telefonicznych wspomaganych komputerowo (CATI) z wykorzystaniem kwestionariuszy wywiadu przygotowanych i przekazanych przez Zamawiającego, 2.2. opracowanie i przekazanie Zamawiającemu wyników z przeprowadzonego badania. 3. Część III - przeprowadzenie transportowych badań ankietowych i obserwacji pasażerów komunikacji miejskiej organizowanej przez Gminę Lublin, w tym: 3.1. przeprowadzenie badań pasażerów komunikacji miejskiej organizowanej przez Gminę Lublin obejmujące obszar miasta i 7 gmin sąsiadujących, na terenie których na mocy porozumień funkcjonują obecnie linie komunikacji miejskiej prowadzonej przez Lublin, 3.2. opracowanie i przekazanie Zamawiającemu wyników z przeprowadzonych badań..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.11.00.00 - Usługi badawcze 79.31.13.00 - Usługi analizy ankiet 79.31.12.10 - Usługi prowadzenia ankiet telefonicznych 79.31.10.00 - Usługi w zakresie ankiet 79.31.12.00 - Usługi przeprowadzania badań ankietowych 79.31.50.00 - Usługi badań społecznych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 08.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie ma wymogu wnoszenia wadium przez wykonawców.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Jako spełniający warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenieni wykonawcy, którzy wykażą: 1. dla części I - wykonanie co najmniej dwóch badań ankietowych na próbie min. 1000 respondentów każde, na łączną kwotę co najmniej 20 000,00 zł (usługi rozliczane w innych walutach niż PLN, należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień zawarcia umów i podać w PLN) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; 2. dla części II - wykonanie co najmniej dwóch badań metodą telefonicznych wywiadów kwestionariuszowych wspomaganych komputerowo na próbie min. 1000 respondentów każde w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; 3. dla części III - wykonanie co najmniej dwóch badań ankietowych na próbie min. 1000 respondentów każde, na łączną kwotę co najmniej 20 000,00 zł (usługi rozliczane w innych walutach niż PLN, należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień zawarcia umów i podać w PLN) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    1. Wykaz winien wskazywać: 1.1 dla części I - wykonanie co najmniej dwóch badań ankietowych na próbie min. 1000 respondentów każde, na łączną kwotę co najmniej 20 000,00 zł (usługi rozliczane w innych walutach niż PLN, należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień zawarcia umów i podać w PLN) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; 1.2 dla części II - wykonanie co najmniej dwóch badań metodą telefonicznych wywiadów kwestionariuszowych wspomaganych komputerowo na próbie min. 1000 respondentów każde w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; 1.3 dla części III - wykonanie co najmniej dwóch badań ankietowych na próbie min. 1000 respondentów każde, na łączną kwotę co najmniej 20 000,00 zł (usługi rozliczane w innych walutach niż PLN, należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień zawarcia umów i podać w PLN) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; 2. Złożone poświadczenia winny potwierdzać należyte wykonanie usług: 2.1 dla części I - wykonanie co najmniej dwóch badań ankietowych na próbie min. 1000 respondentów każde, na łączną kwotę co najmniej 20 000,00 zł (usługi rozliczane w innych walutach niż PLN, należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień zawarcia umów i podać w PLN) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; 2.2 dla części II - wykonanie co najmniej dwóch badań metodą telefonicznych wywiadów kwestionariuszowych wspomaganych komputerowo na próbie min. 1000 respondentów każde w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; 2.3 dla części III - wykonanie co najmniej dwóch badań ankietowych na próbie min. 1000 respondentów każde, na łączną kwotę co najmniej 20 000,00 zł (usługi rozliczane w innych walutach niż PLN, należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień zawarcia umów i podać w PLN) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie;;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Formularz ofertowy - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 2.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 3.Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty. 4.Wykonawca w sytuacji, gdy polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 5.Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w III.4.3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Przewiduje się następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy: a) zmiana kwoty podatku VAT oraz wynagrodzenia brutto, b) zmiana terminu wykonania zamówienia w przypadku działania siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie prac w wyznaczonym terminie. 2. Zmiany umowy przewidziane w pkt.1 dopuszczalne są na następujących warunkach: ad lit. a) kwota podatku VAT oraz wynagrodzenie brutto ulegną zmianie odpowiednio do przepisów prawa wprowadzających zmianę stawki podatku VAT, ad lit. b) zmiana terminu wykonania zamówienia o okres działania siły wyższej oraz o czas potrzebny do usunięcia skutków tego działania.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych UM Lublin, Pl. Litewski 1, pok. nr 7, po dokonaniu wpłaty 5,00 zł w budynku UM przy ul. Wieniawskiej 14 lub za zaliczeniem pocztowym (5,00 zł +koszt przesyłki).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2014 godzina 09:30, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych UM Lublin, Pl. Litewski 1, pok. nr 7.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający informuje, iż przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu Współpraca JST jako czynnik rozwoju Lubelskiego Obszaru Funkcjonalnego. 2. Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami są: 2.1. W zakresie przedmiotu zamówienia: 2.1.1. p. Monika Kłos - Wydział Projektów Nieinwestycyjnych Urzędu Miasta Lublin, ul. Okopowa 11, pokój 10, telefon 81 466 28 50. 2.1.2. p. Radosław Kasprzyk - Wydział Projektów Nieinwestycyjnych Urzędu Miasta Lublin, ul. Okopowa 11, pokój 12, telefon 81 466 28 81. 2.1.3. p. Rafał Tarnawski - Zarząd Transportu Miejskiego w Lublinie, al. Kraśnickie, pokój A05, telefon 81 466 29 37 - wewnętrzny 305. 2.2. W zakresie procedury: p. Radosław Antoń - Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 7, telefon 81 466 30 20..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.