eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Instalacja aparatury MBE wraz z jej przeniesieniem - numer postępowania WF-37-44/14

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-16

Warszawa: Instalacja aparatury MBE wraz z jej przeniesieniem - numer postępowania WF-37-44/14
Numer ogłoszenia: 203528 - 2014; data zamieszczenia: 16.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warszawski , Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 55 32 403, faks 22 55 32 213.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.fuw.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Instalacja aparatury MBE wraz z jej przeniesieniem - numer postępowania WF-37-44/14.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa instalacji specjalistycznej aparatury MBE (producent firma SVT Associates Inc., Eden Praire, Minnesota, USA - Model 35 - V-3) w pomieszczeniu nr 01.223 na I piętrze budynku Cent I (ul. Banacha 2C) oraz jej przeprowadzenie do tego pomieszczenia z pomieszczeń zlokalizowanych w budynku Warsztatów IFD przy ul Pasteura 7. Realizacja usługi będzie się odbywać w następujących etapach: 1) Etap I - Deinstalacja urządzenia MBE przez pracowników Zamawiającego. W skład deinstalowanej aparatury, podlegającej przeprowadzeniu do budynku CeNT I oraz zainstalowaniu, wchodzić będą następujące elementy, charakteryzujące się niezwykłą podatnością na uszkodzenia i wymagające dużej ostrożności podczas wykonywania wszelkich działań z nimi związanych: a) dwie komory wzrostu na stelażach z kołami (masa 2 x 600 kg), b) komora załadowcza na stelażu z kołami (masa 300 kg), c) pompa próżniowa na stelażu, dwie szafy sterujące elektryczne (masa 2 x 400 kg), d) 3 sprężarki (masa 3 x 100 kg), e) 25 pudeł z drobnym wyposażeniem (masa pudeł w sumie poniżej 500 kg). Wykonawca ma prawo uczestniczyć w demontażu aparatury celem zapewnienia późniejszej sprawnej instalacji. 2. Etap II - Spakowanie przez Wykonawcę rozmontowanej aparatury do zapewnionych przez niego pojemników, zaopatrzonych w niezbędne materiały ochronne (styropian, folia bąbelkowa, poduszki powietrzne), które muszą spełniać następujące wymagania: a) zabezpieczać elementy aparatury przed wpływem szkodliwych warunków ze szczególnym uwzględnieniem: wody, wilgoci i kurzu, b) zapewniać odpowiednią pozycję oraz całkowitą stabilność aparatury podczas transportu, w szczególności zapewniać zabezpieczenie elementów wysokopróżniowych, mechanicznych oraz elektrycznych przed wstrząsami, uderzeniami oraz przechyleniami większymi niż 20 stopni. c) Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć do Zamawiającego co najmniej na dwa dni przed wyznaczonym terminem przeprowadzki, odpowiednią ilości pojemników do których pod kierownictwem wyznaczonych pracowników Zamawiającego zapakuje podlegającą przeprowadzeniu aparaturę. Udostępnione przez Wykonawcę pojemniki zostaną przez Zamawiającego zwrócone do Wykonawcy niezwłocznie po rozpakowaniu aparatury. 3. Etap III - Przeniesienie przez Wykonawcę aparatury z budynku Warsztatów IFD, mieszczących się przy ul Pasteura 7 do budynku CeNT I (ul. Banacha 2C), oraz jej przetransportowanie do pomieszczenia nr 01.223 na I piętrze budynku, przy zachowaniu szczególnej ostrożności w celu uniknięcia uszkodzeń aparatury. Odległość pomiędzy budynkami wynosi około 100 metrów. Wykonawca może wykonać przeniesienia aparatury z pomieszczenia warsztatów do pomieszczenia nr 01.223 za pomocą dowolnie wybranych technik, pod warunkiem, że zapewni odpowiednią pozycję oraz całkowitą stabilność aparatury podczas przenoszenia, w szczególności zapewni zabezpieczenie elementów wysokopróżniowych, mechanicznych oraz elektrycznych przed wstrząsami, uderzeniami oraz przechyleniami większymi niż 20 stopni. 4. Etap IV - Złożenie, instalacja i uruchomienie aparatury w pomieszczeniu nr 01.223 w budynku CeNT I. Zamawiający uzna, że złożenie, instalacja i uruchomienie aparatury zostały przeprowadzone należycie, jeżeli po uruchomieniu aparatura będzie wytwarzała próżnię 3x10-9 Tora i będą funkcjonowały systemy sterowania niezbędne do przeprowadzenia wzrostu warstwy półprzewodnikowej. W ramach czynności instalacyjnych Wykonawca zobowiązany jest dokonać technologicznie niezbędnej wymiany elementów aparatury, na które składają się: a) 2 tygielki wykonane z p-BN do komórek efuzyjnych o pojemność 40cm3, z podwójnymi ściankami (tygielki do glinu), b) 2 ekrany fluorescencyjne RHEED (średnica 5.51 cala), c) komplet uszczelek miedzianych w formie wskazanych przez Zamawiającego zestawów lub ich zamienników, d) komplet uszczelek do zaworów VAT (5 zestawów 82486-R1, 3 zestawy 82487-R1). Dostarczone materiały i części muszą być fabrycznie nowe i dostosowane do wykorzystania w maszynie do epitaksji z wiązek molekularnych (MBE) model SVTA- Model 35 - V-3. 5. Usługa winna być zrealizowana nie później niż do dnia 1 października 2014 r., w czym: a) czynności związane ze spakowaniem aparatury do pojemników przewozowych winny zakończyć się najpóźniej w dniu 09 lipca 2014 r. b) przetransportowanie aparatury do laboratorium CeNT I oraz rozpakowanie aparatury winny zakończyć się najpóźniej w dniu 15 lipca 2014 r. c) czynności związane z instalacją i uruchomieniem aparatury winny zakończyć się nie później niż 01 października 2014 r. 6. Usługa będzie realizowana od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00 - 16:00 z możliwością wydłużenia do godziny 22:00 oraz w soboty w tych samych godzinach. 7. Prace związane z przeniesieniem, transportem oraz instalacją aparatury powinny być prowadzone bez nadmiernego pośpiechu, ze szczególną starannością i dbałością o bezpieczeństwo urządzeń. 8. Wyznaczeni pracownicy Zamawiającego mają prawo nadzorować proces przeprowadzenia aparatury między pomieszczeniami i instalacji aparatury na każdym jego etapie. W przypadku jeśli pracownicy Zamawiającego zgłoszą uzasadnione zastrzeżenia w związku z nadmiernym narażeniem aparatury na uszkodzenie w trakcie określonego etapu, przysługuje im sprzeciw wobec takiego wykonania danej operacji. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest do weryfikacji sposobu przygotowania urządzeń do transportu i w razie potrzeby zastosowania dodatkowego zabezpieczenia urządzeń zapewniającego bezawaryjne wykonanie prac. 9. W przypadku stwierdzenia mechanicznych uszkodzeń sprzętu z winy Wykonawcy, Zamawiający niezwłocznie powiadomi o tym fakcie Wykonawcę. Wykonawca będzie zobowiązany do naprawienia aparatury w terminie ustalonym prze obydwie strony, ale nie dłuższym niż 14 dni od daty zgłoszenia. 10. Zamawiający zaleca zapoznanie się z miejscem realizacji usługi przed złożeniem oferty. Zapoznanie się z miejscem realizacji usługi będzie możliwe po uprzednim umówieniu z z Panem Wojciechem Pacuskim, Wojciech.Pacuski@fuw.edu.pl. Uwaga! W przypadku kierowania maila do Pana Pacuskiego należy również wysłać kopię tego emaila na adres: Agnieszka.Ciechanska@fuw.edu.pl!.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury badawczej 45.22.31.10 - Instalowanie konstrukcji metalowych 60.00.00.00 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.10.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od uszczegółowienia wymagań w zakresie tego warunku. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, iż wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje należycie, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę polegająca na dostawie i zainstalowaniu aparatury naukowo-badawczej, przy czym wartość instalacji w ramach tej dostawy nie może być niższa niż 50 000,00 zł brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych brutto).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od uszczegółowienia wymagań w zakresie tego warunku. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż będzie dysponował co najmniej jedną osobą, posiadającą doświadczenie, niezbędne przy realizacji zamówienia. Przez doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia Zamawiający rozumie doświadczenie w montażu co najmniej jednej maszyny MBE: SVT Model 35 - V-3.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeśli wykonawca przedstawi Zamawiającemu opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż: 200 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) formularz ofertowy, 2) pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli nie wynika ono z załączonych dokumentów, należy załączyć na piśmie w formie oryginału lub w formie notarialnie poświadczonej kopii, 3) jeśli dotyczy - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, należy załączyć na piśmie w formie oryginału lub w formie notarialnie poświadczonej kopii.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w wypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności, tj.: 1) w wypadku zmian podmiotowych po stronie Wykonawcy, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, 2) w wypadku zmian stanu prawnego lub faktycznego, które mają wpływ na treść zawartej umowy, jeżeli tak zamiana leży w interesie publicznym, 3) w pozostałym zakresie - w sytuacji nieprzewidzianej i niezawinionej przez strony, której wystąpienia strony nie mogły przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności. Zmiany postanowień zawartej umowy będą dokonane, za zgodą stron, wyłącznie w formie pisemnego aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.fuw.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: do dnia 23.06.2014 r - Wydział Fizyki UW, ul. Hoża 69, Warszawa, pokój 102 (parter), od dnia 24.06.2014 r. - Wydział Fizyki UW, ul. Pasteura 5, Warszawa, pokój 0.19 (parter).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2014 godzina 11:00, miejsce: do dnia 23.06.2014 r - Wydział Fizyki UW, ul. Hoża 69, Warszawa, pokój 102, od dnia 24.06.2014 r. - Wydział Fizyki UW, ul. Pasteura 5, Warszawa, pokój 0.19.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza przed podpisaniem umowy przedstawi Zamawiającemu w wyznaczonym terminie: a) zaświadczenie wystawione przez producenta maszyn MBE, że będzie mógł zapewnić pracowników posiadających doświadczenie w montażu maszyn MBE: SVT Model 35 - V-3 lub udokumentuje posiadanie pełnej dokumentacji produkcyjnej urządzenia SVT Model 35 - V-3. oraz b) polisę ubezpieczeniową, obejmującą ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej za jakąkolwiek stratę, szkodę lub uszkodzenie, które może się zdarzyć jakiejkolwiek własności materialnej w związku z realizacją umowy. Kwota ubezpieczenia nie może być niższa niż 4 000 000,00 zł. 2. W przypadku nie złożenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, wymaganych dokumentów, o których mowa w punkcie 1 Zamawiający uzna takie działania Wykonawcy za uchylanie się od podpisania umowy i odstąpi od jej podpisania z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.