eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Boguchwała › Przebudowa i odbudowa dróg gminnych na terenie Gminy Boguchwała w 2012 roku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-14

Boguchwała: Przebudowa i odbudowa dróg gminnych na terenie Gminy Boguchwała w 2012 roku
Numer ogłoszenia: 203464 - 2012; data zamieszczenia: 14.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Boguchwała , ul. Tkaczowa 134, 36-040 Boguchwała, woj. podkarpackie, tel. 017 8755201, faks 017 8755209.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.boguchwala.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i odbudowa dróg gminnych na terenie Gminy Boguchwała w 2012 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty drogowe obejmujące przebudowę i odbudowę dróg na terenie Gminy Boguchwała obejmą realizację zadań: - zadanie 1- Przebudowa dróg gminnych w ramach funduszu sołeckiego w Lutoryżu - zadanie 2 - Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Niechobrz - zadanie 3 - Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Zgłobień - zadanie 4 - Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Nosówka - zadanie 5 - Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Kielanówka - zadanie 6 - Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Zarzecze - zadanie 7 - Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Wola Zgłobieńska - zadanie 8 - Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Mogielnica - zadanie 9 - Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Lutoryż - zadanie 10 - Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Boguchwała - zadanie 11 - Popowodziowa odbudowa drogi w miejscowości Wola Zgłobieńska Zadanie 1 i 9 obejmie przebudowę 2 odcinków dróg w obrębie pasa drogowego w technologii podbudowa z kruszyw łamanych, nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych i obustronne pobocza i korytowanie z podbudową na 18 m2. Długość 149 + 130 = 279 m. Zadanie 2 - obejmuje wykonanie na nawierzchni bitumicznej nowej warstwy 3+4 nawierzchni z mieszanek mineralno bitumicznych, 40 m 2 poszerzenia na mijankach, obustronne pobocza, rowy oraz wykonanie barieroporączy na istniejącym przepuście oraz barier ochronnych na przy skarpach drogi. Długość odcinka drogi 640m . Zadanie 3 obejmuje wykonanie warstw podbudowy, warstw nawierzchni 3+4 cm z mieszanek mineralno-bitumiznych, pobocza na 71,5 m odcinku drogi wewnętrznej. Zadanie 4 - obejmuje wykonanie warstw podbudowy, warstw nawierzchni 3+4 cm z mieszanek mineralno-bitumiznych, pobocza, rowy oraz przepust na 200 m odcinku drogi wewnętrznej w Nosówce. Zadanie 5 obejmuje wykonanie 2 odcinków nawierzchni na drogach wewnętrznych: jeden o dł. 150 m nawierzchnia z mieszanek mineralno bitumicznych na podbudowie z kruszyw i obustronnymi poboczami, drugi o dł. 125 m częściowo nawierzchnia z kruszyw, częściowo z mieszanek mineralno bitumicznych na podbudowie z kruszyw. Zadanie 6 obejmuje wykonanie 2 odcinków dróg : pierwszy o dł. 170 m wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych na istniejącej nawierzchni bitumicznej , drugi o dł. 120m nawierzchnia z kruszyw na podbudowie z kruszyw łamanych. Zadanie 7 przebudowa 2 odcinków drogi gminnej o dł. 100 i 120 m w technologii wykonania nawierzchni z mieszanek mineralno bitumicznych 3+4 na podbudowie z kruszyw łamanych z 30m2 poszerzeniem konstrukcji. Zadanie 8 - wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych i warstwy nawierzchni z kruszyw łamanych na dwóch odcinkach dróg wewnętrznych o dł. 420 i 477 m. Zadanie 10 - wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych oraz nawierzchni z mieszanek mineralno bitumicznych 3+4 na dwóch odcinkach dróg wewnętrznych o dł. 88m i 103m. Trzeci odcinek obejmuje budowę 235m odcinka drogi od podstaw do wykonania warstw podbudowy z kruszyw łamanych oraz wykonania zabezpieczenia z jedną kolizją przebiegu gazociągu wysokiego ciśnienia oraz jedną kolizją z kablem teletechnicznym. Zadanie 11 - wykonanie nakładki nawierzchni z mieszanek mineralno bitumicznych 3+4 na 510 m odcinku drogi o szer. 4,0 m z obustronnymi poboczami i odmuleniem rowów. Miejsce wykonania robót: Polska, Gmina Boguchwała Szczegółowy zakres robót określa ZAŁĄCZNIK NR 7.1-7.9, tj. przedmiary robót oraz ZAŁĄCZNIK NR 2, tj. wzór umowy Nazwy własne użyte przez projektantów należy traktować jako przykładowe. Dopuszcza się zastosowanie innych materiałów i urządzeń o parametrach nie gorszych niż zaprojektowane..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.00 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 22.000,00 (słownie: dwadzieścia dwa tysiące zł 00/100)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - WG ZAŁĄCZNIKA NR 3 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie, min 1 roboty budowlanej odpowiadającej swoim charakterem przedmiotowi zamówienia tj. drogi o wartości nie mniejszej niż 75% wartości oferty Wykonawcy na przedmiot zamówienia, z podaniem rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone- WG ZAŁĄCZNIKA NR 4 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - WG ZAŁĄCZNIKA NR 3 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o posiadanych uprawnieniach budowlanych osoby przewidzianej do pełnienia funkcji kierownika robót WG ZAŁĄCZNIKA NR 8 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Kopia polisy (wraz z dowodem jej opłacenia) od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, w wysokości minimum 1.000.000,00 zł, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający że Wykonawca jest ubezpieczony

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmiany istotnych postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku, gdy: a) niezbędna jest zmiana terminu zakończenia robót z uwagi na niesprzyjające warunki atmosferyczne uniemożliwiające realizację robót (o ilość dni występowania tych warunków), b) niezbędna jest zmiana terminu zakończenia robót w przypadku wystąpienia robót dodatkowych (o ilość dni niezbędnych do wykonania robót dodatkowych), c) nastąpi zmiana stawki podatku VAT po podpisaniu umowy i niezbędna będzie zmiana wynagrodzenia brutto z tych przyczyn

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.boguchwala.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Bogchwale ul. Dr. Tkaczowa 134, 36-040 Boguchwała II piętro, pok. 20.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2012 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Bogchwale ul. Dr. Tkaczowa 134, 36-040 Boguchwała Biuro Obslugi Klienta, parter.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.