eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mielec › Przetargi nieograniczone na wykonanie remontów dróg powiatowychZad. Nr 1. Remont drogi powiatowej Nr 1 166R Partynia - Jamy na odcinku o długości 3 230 m w m. Jamy, Zad. Nr 2. Remont drogi powiatowej Nr 1 145R Młodochów - Brzyście na odcinku o długości 1

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-29

Mielec: Przetargi nieograniczone na wykonanie remontów dróg powiatowych: Zad. Nr 1. Remont drogi powiatowej Nr 1 166R Partynia - Jamy na odcinku o długości 3 230 m w m. Jamy, Zad. Nr 2. Remont drogi powiatowej Nr 1 145R Młodochów - Brzyście na odcinku o długości 1 025 m w m. Brzyście. Każde z w/w zadań traktowane jest jako odrębne zamówienie, dla którego prowadzone jest odrębne postępowanie.
Numer ogłoszenia: 203428 - 2008; data zamieszczenia: 29.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Mielcu, ul. Korczaka 6a, 39-300 Mielec, woj. podkarpackie, tel. 017 5837521, 5839633, fax 017 5837521.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna powiatu.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetargi nieograniczone na wykonanie remontów dróg powiatowych: Zad. Nr 1. Remont drogi powiatowej Nr 1 166R Partynia - Jamy na odcinku o długości 3 230 m w m. Jamy, Zad. Nr 2. Remont drogi powiatowej Nr 1 145R Młodochów - Brzyście na odcinku o długości 1 025 m w m. Brzyście. Każde z w/w zadań traktowane jest jako odrębne zamówienie, dla którego prowadzone jest odrębne postępowanie..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówień jest wykonanie remontów dróg powiatowych: Zad. Nr 1. Remont drogi powiatowej Nr 1 166R Partynia - Jamy na odcinku o długości 3 230 m w m. Jamy, Zad. Nr 2. Remont drogi powiatowej Nr 1 145R Młodochów - Brzyście na odcinku o długości 1 025 m w m. Brzyście. Szczegółowy zakres robót dla poszczególnych zadań określa specyfikacja istotnych warunków zamówień.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Wniesienie wadium nie jest wymagane..

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówień mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) spełniający warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1)÷3) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo zamówień publicznych, 2) nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 w/w ustawy, 3) spełniający inne warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówień. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniach o udzielenie zamówień będzie dokonywana w oparciu o oświadczenia zawarte w formularzu oferty oraz dokumenty składające się na ofertę, a określone w specyfikacji istotnych warunków zamówień.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: zostały określone w specyfikacji istotnych warunków zamówień.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-mielecki.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację w formie pisemnej można otrzymać w siedzibie Zamawiającego, od poniedziałku do piątku w godz. 7.00 ÷ 15.00 - w terminie 5 dni od złożenia wniosku; cena tej specyfikacji wynosi 20 PLN..

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.09.2008 godzina 09:45, miejsce: w siedzibie Zamawiającego, w pokoju nr 5 (sekretariat)..

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.