Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-24
Nysa: Remont klatki schodowej w Domu Pomocy Społecznej w Nysie
Numer ogłoszenia: 203394 - 2007; data zamieszczenia: 24.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Nysie, ul. Moniuszki 9-10, 48-300 Nysa, woj. opolskie, tel. 077 4085065, fax 077 4085065.
- Adres strony internetowej zamawiającego: nysa.samorzady.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Dom Pomocy Społecznej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont klatki schodowej w Domu Pomocy Społecznej w Nysie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont klatki schodowej w Domu Pomocy Społecznej w Nysie
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków Oryginalny kod CPV: 45.26.23.11 - Betonowanie konstrukcji Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.23.11 - Betonowanie konstrukcji Oryginalny kod CPV: 45.26.25.00 - Roboty murarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe Oryginalny kod CPV: 45.26.26.00 - Różne specjalne roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.26.00 - Różne specjalne roboty budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Zgodnie z art. 22 o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający następujące warunki: 1.1Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 1.2Posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi i prowadzą działalność gospodarczą, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 1.3Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24, a spełniają warunki zawarte w art. 22 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.4Wykonawca powinien mieć doświadczenie w realizacji robót przy obiektach zabytkowych, personel nadzorczy oraz wykonawczy niezbędny przy wykonywaniu robót ujętych w Przedmiarach robót oraz spełniać wymagania ujęte w SIWZ. 1.5Wykonawca powinien posiadać odpowiednio wykwalifikowany i uprawniony personel techniczny zdolny do sprawowania funkcji kierownika budowy oraz kierowników robót. 1.6Wykonawca powinien udowodnić zrealizowanie w ciągu 5 lat co najmniej 3 zadań o wartości min. 100 000 złotych . 1.7 Wykonawca winien udzielić na wykonane roboty remontowe co najmniej 3 - letniej gwarancji 1Na potwierdzenie spełnienia w/w warunków Wykonawca dołączy do oferty oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt 7 SIWZ. 1.2Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie analizy dokumentów załączonych do oferty wg formuły: Spełnia - nie spełnia 1.3Brak jakichkolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie np. kopii bez poświadczenia przez wykonawcę za zgodność z oryginałem, lub złożenie nieprawdziwych informacji, spowoduje wykluczenie, a zatem i odrzucenie oferty, gdyż nie spełniono warunków zawartych w art. 24 ust. 2 pkt 3 PZP
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1Do udokumentowania spełnienia wymaganych warunków oraz uznania formalnej poprawności, oferta musi zawierać następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich odpisy lub kserokopie spięte w kolejności: 1.1Formularz ofertowy (zał. nr 5) - cena oferty musi być przedstawiona jako cena netto + obowiązujący podatek VAT = cena brutto 1.2Oświadczenia (zał. nr 3) 1.3Wykaz robót zrealizowanych przez wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat (zał. nr 2) - referencje 1.4Wykaz ilości pracowników możliwych do zatrudnienia przy realizacji. 1.5Dane personalne Kierownika budowy i ewentualnych Kierowników robót wraz z numerami uprawnień budowlanych 1.6Aktualny odpis lub zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej potwierdzające dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem wskazujące osobę uprawnioną do dokonywania czynności prawnych w imieniu wykonawcy, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem składania ofert 1.7Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego, oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 1.8Potwierdzona kopia polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w terminie wykonywania przedmiotu zamówienia. 1.9Umowa spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza jest prowadzona w formie spółki cywilnej 1.10Umowa (zał. nr 4) 1.11Kosztorys ofertowy musi być wykonany w oparciu o przedłożony przez zamawiającego przedmiar robót metodą szczegółową (zał. nr 1) 1.12Brak jakichkolwiek z w/w dokumentów lub złożenie nieprawdziwych oświadczeń spowoduje odrzucenie oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nysa.samorzady.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej dla dorosłych prowadzony przez Kongregację Sióstr Boromeuszek ; 48-303 Nysa ; ul. Świętojańska 6 ; tel/fax 077/433 3280.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2007 godzina 09:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej dla dorosłych prowadzony przez Kongregację Sióstr Boromeuszek ; 48-303 Nysa ; ul. Świętojańska 6 ; tel/fax 077/433 3280.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z NYSY
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku zabytkowego nr 19 w Jarnołtówku "Aleksandrówka" - etap II.
- Dostawy mięsa, wędlin, podrobów i konserw mięsnych na II półrocze 2024 r. do Zakładu Karnego w Nysie oraz Oddziału Zewnętrznego w Prudniku
- Świadczenie usług serwisowych dla tomografu komputerowego GE Optima 540
- "Dostawy artykułów mleczarskich - nabiału na II półrocze 2024 r."
- Przebudowa konstrukcji nośnej dachu i stropu nad salą gimnastyczną Zespołu Szkół Technicznych w Nysie przy ul. Szopena 4
- Dostawy pieczywa świeżego i bułki tartej na II półrocze 2024 r. do ZK Nysa i OZ Prudnik
więcej: przetargi w Nysie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyszkolnej hali sportowej przy budynku Szkoły Podstawowej w m. Rękusy
- Przebudowa i rozbudowa oraz zmiana sposobu użytkowania części budynku na obiekt użyteczności publicznej - Mediateka przy ul. Szerokiej 11 w Grodzisku Wielkopolskim
- ECO Parking w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym nr 4 w Bytomiu - budowa ekologicznych miejsc postojowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą
- Przebudowa części pomieszczeń archiwum budynku Sądu Apelacyjnego w Białymstoku
- Remont budynków komunalnych zlokalizowanych przy ul. Grunwaldzkiej 34 oraz ul. Ratuszowej 8 w Rawiczu
- Remont toalet stołówki oraz adaptacja wentylatorowni na zmywalnię naczyń przy Szkole Podstawowej nr 1 w Gubinie
więcej: Betonowanie konstrukcji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.