eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › ZP/53/2012 - Dostawa opakowań sterylizacyjnych dla Działu Centralnej Sterylizatorni ICZMP

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-14

Łódź: ZP/53/2012 - Dostawa opakowań sterylizacyjnych dla Działu Centralnej Sterylizatorni ICZMP
Numer ogłoszenia: 203382 - 2012; data zamieszczenia: 14.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki" - Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych , ul. Rzgowska 281/289, 93-338 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 2711188, 2711069, faks 42 2711187.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iczmp.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/53/2012 - Dostawa opakowań sterylizacyjnych dla Działu Centralnej Sterylizatorni ICZMP.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa opakowań sterylizacyjnych dla Działu Centralnej Sterylizatorni ICZMP.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.77.00.00-8, 44.17.40.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    Dokumenty potwierdzające dopuszczenie produktu do obrotu na terytorium RP zgodnie z przepisami ustawy o wyrobach medycznych z 20.05.2010, Dz.U. Nr 107, poz. 679. (Dotyczy Pakietów Nr 1, Nr 2, Nr 3, Nr 4)
    dla wyrobów wprowadzonych po wejściu w życie ustawy:
    CERTYFIKAT ZGODNOŚCI CE - wystawiany przez jednostkę notyfikowaną,
    Oświadczenie o dokonaniu prawidłowego ZGŁOSZENIA WYROBU
    MEDYCZNEGO do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych
    lub
    Oświadczenia o dokonaniu prawidłowego POWIADOMIENIA O WPROWADZENIU WYROBU MEDYCZNEGO NA TERYTORIUM RP do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych o ile wymaga tego ustawa
    lub
    złożenie stosownego OŚWIADCZENIA, jeśli na oferowany asortyment w/w dokumenty nie są wymagane
    dla wyrobów wprowadzonych przed wejściem w życie ustawy zgodnie z Art. 138 Ustawy o wyrobach medycznych:
    CERTYFIKAT ZGODNOŚCI CE - wystawiany przez jednostkę notyfikowaną,
    DEKLARACJĘ ZGODNOŚCI - oświadczenie wytwórcy lub autoryzowanego przedstawiciela wytwórcy, że wyrób jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi,
    WNIOSEK O PRZENIESIENIE DANYCH o którym mowa w art. 133 Ustawy o wyrobach medycznych wraz z oświadczeniem, że dane zostały przeniesione do bazy danych, o której mowa w art. 64 ust. 1 Ustawy o wyrobach medycznych
    o ile wymaga tego ustawa lub
    złożenie stosownego OŚWIADCZENIA, jeśli na oferowany asortyment w/w dokumenty nie są wymagane.
    Dokumenty opisujące specyfikę wyrobu (Dotyczy Pakietów Nr 1, Nr 2, Nr 3, Nr 4)
    Wymagana charakterystyka wyrobu wydana przez Producenta (nie dystrybutora) celem oceny zgodności parametrów wytrzymałościowych i zgodności z normą

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o podwykonawstwie - jeżeli Wykonawca przewiduje wykonanie zamówienia z udziałem podwykonawców

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art.144 ust. 1 PZP Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w zawartej umowie w następujących sytuacjach:
1.zmiany nazwy lub numeru katalogowego produktu przy zachowaniu jego parametrów;
2.niewykorzystania ilości w okresie trwania umowy - Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu obowiązywania umowy;
3.przedmiotowym / produkt zamienny jeśli wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową;
4.zmiany organizacyjnej Instytutu CZMP istotnej dla realizacji niniejszej umowy;
5.zmiany formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej;
6.zmiany adresu siedziby firmy i zmiany adresu zamieszkania właściciela lub współwłaściciela firmy;
7.w przypadku gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iczmp.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Centrum Zdrowia Matki Polki, Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pokój Nr 15, ul. Rzgowska 281/289, 93-338 Łódź.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2012 godzina 11:00, miejsce: Instytut Centrum Zdrowia Matki Polki, Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pokój Nr 15, ul. Rzgowska 281/289, 93-338 Łódź.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet Nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET 1 - Rękawy papierowo-foliowe płaskie (wskaźnik kontrolny para wodna + tlenek etylenu), długość rolki 200 m, gramatura min 70 g/m2
    Pozycja 1.szerokość 50 mm - 20 rolek
    Pozycja 2.szerokość 75 mm - 30 rolek
    Pozycja 3.szerokość 100 mm -30 rolek
    Pozycja 4.szerokość 120 mm - 45 rolek
    Pozycja 5.szerokość 150 mm - 48 rolek
    Pozycja 6.szerokość 200 mm - 36 rolek
    Pozycja 7.szerokość 250 mm - 12 rolek
    Pozycja 8.szerokość 300 mm- 12 rolek.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.77.00.00-8, 44.17.40.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet Nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET 2 - Papier krepowany w arkuszach (gramatura papieru minimum 60g/m2)
    Pozycja 1 - rozmiar 50 x 50 cm - biały - 18 000 arkuszy
    Pozycja 2 - rozmiar 60 x 60 cm - biały - 50 000 arkuszy
    Pozycja 3 - rozmiar 75 x 75 - biały - 17 500 arkuszy
    Pozycja 4 - rozmiar 90 x 90 cm - biały - 12 000 arkuszy
    Pozycja 5 - rozmiar 120 x 150 cm - biały - 3 750 arkuszy
    Pozycja 6 - rozmiar 50 x 50 cm - zielony - 18 000 arkuszy
    Pozycja 7 - rozmiar 60 x 60 cm - zielony - 50 000 arkuszy
    Pozycja 8 - rozmiar 75 x 75 cm - zielony - 17 500 arkuszy
    Pozycja 9 - rozmiar 90 x 90 cm - zielony - 12 000 arkuszy
    Pozycja 10 - rozmiar 120 x 150 cm - zielony -3 750 arkuszy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.77.00.00-8, 44.17.40.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet Nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 3 - Torba papierowa z fałdą
    Pozycja 1 -rozmiar 250 x 100 x 380 - 3 000 sztuk..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.77.00.00-8, 44.17.40.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet Nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET 4 - Torebki papierowo-foliowe płaskie (wskaźnik kontrolny para wodna + tlenek etylenu), gramatura min 60 g/m2
    Pozycja 1 - rozmiar 75 x 150 - 15 000 sztuk
    Pozycja 2- rozmiar 75 x 250 - 8 000 sztuk
    Pozycja 3 - rozmiar 100 x 150 - 20 000 sztuk
    Pozycja 4 - rozmiar 100 x 200 - 12 000 sztuk
    Pozycja 5 - rozmiar 120 x 200 -140 000 sztuk
    Pozycja 6 - rozmiar 150 x 200 - 60 000 sztuk
    Pozycja 7 - rozmiar 150 x 300 - 65 000 sztuk
    Pozycja 8 - rozmiar 150 x 380 - 18 000 sztuk
    Pozycja 9 - rozmiar 210 x 280 - 50 000 sztuk
    Pozycja 10 - rozmiar 210 x 350 - 28 000 sztuk
    Pozycja 11 - rozmiar 250 x 380 - 22 000 sztuk
    Pozycja 12 - rozmiar 270 x 350 - 25 000 sztuk
    Pozycja 13 - rozmiar 270 x 450 - 40 000 sztuk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.77.00.00-8, 44.17.40.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.