eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kępice › Wykonanie remontu kapitalnego istniejącego mostu przez rzekę Wieprza w miejscowości Korzybie - Gmina Kępice.

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-06-16

Kępice: Wykonanie remontu kapitalnego istniejącego mostu przez rzekę Wieprza w miejscowości Korzybie - Gmina Kępice.
Numer ogłoszenia: 203378 - 2014; data zamieszczenia: 16.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 99522 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kępice, ul. Niepodległości 6, 77-230 Kępice, woj. pomorskie, tel. 59 8576621, faks 59 8576624.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu kapitalnego istniejącego mostu przez rzekę Wieprza w miejscowości Korzybie - Gmina Kępice..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu kapitalnego istniejącego mostu przez rzekę Wieprza w miejscowości Korzybie - Gmina Kępice. 2. Istniejący most betonowy płytowy łukowy trzyprzęsłowy z 1877 roku usytuowany jest w ciągu byłej, nieczynnej lini kolejowej Korzybie - Sławno, obecnie w zarządzie Gminy Kępice z przeznaczeniem na drogę gminną w raz z mostem. Most usytuowany jest na działkach nr 277, 278/11, 356 obręb nr 0007 Korzybie obecnie w zarządzie Gminy Kępice z przeznaczeniem na infrastrukturę drogową. Ustrój nośny stanowi trzyprzęsłowy łuk płytowy bezprzegubowy, betonowy ze ściankami czołowymi z betonu, klasa betonu B25. Przyczółki i filary wykonane są z betonu klasy B25. Obecną nawierzchnię mostu stanowi zasypka z pospółki na całej długości mostu. Obecnie most z zakazami ruchu z obu stron użytkowany jest jako most dla pieszych. Z okresu projektu i budowy nie zachowała się żadna dokumentacja. Z pomiarów inwentaryzacyjnych wynika, że długość ścian czołowych betonowych tarczowych nad istniejącymi sklepieniami przęseł łukowych prawdopodobnie połączonych ze sobą przesklepieniami wynosi 41,85 m, grubość ścian czołowych od 62 cm w części górnej gzymsów do około 80 cm w części widocznej od czoła ścian. Faktyczne parametry ścian czołowych należy ustalić w trakcie przeprowadzanego remontu. Ustrój nośny stanowi pełne sklepienie betonowe z opartymi wzdłuż krawędzi sklepienia ściankami czołowymi wykonanymi z betonu oraz wnękami wypełnionymi zasypką piaskową z pospółki i przesklepieniami z betonu. Z uwagi na 136 letni okres eksploatacji, w wyniku zarówno korozji fizycznej jak chemicznej oraz działań mechanicznych wody, nastąpiły ze względów zrozumiałych uszkodzenia konstrukcji betonowej sklepień oraz filarów, szczególnie fundamentów filarów i przyczółków na styku z płynącą wodą w korycie rzeki Wieprzy. Istniejące ścianki szczelne drewniane chroniące betonowe fundamenty podpór uległy prawie całkowitemu zniszczeniu, wymagają wymiany. Koryto rzeki w obrębie mostu zamulone, zarośnięte, utrudniające i zakłócające przepływ powoduje erozję i karbonatyzację podpór należy uporządkować. W ustroju nośnym sklepienia i podpór dźwigar, trzyprzęsłowe sklepienie mostu łukowego wykonane jest z betonu klasy B25 MPa. Grubość sklepienia od 80 cm w kluczu do 92 cm w węzgłowiu. Cała powierzchnia sklepienia jest w niepokojącym stanie. Świadczą o tym zacieki, wykwity spodu konstrukcji dźwigara i podpór mostu spowodowane ciągłym zalewaniem wodami opadowymi. Brak dobrej hydroizolacji płyty dźwigara mostu to główne przyczyny złego stanu dźwigara i podpór mostu.. Ścianki czołowe mostu, wykonane z betonu klasy B25 zewnętrznie są w stanie niepokojącym. Podobnie jak na konstrukcji dźwigara występują zacieki, wykwity na zewnętrznej stronie ścian spowodowane ciągłym zalewaniem wodami opadowymi Przesunięcia przęseł, podpór, ścian mostu nie stwierdzono, stan fundamentów podpór niedostateczny ale umożliwia naprawę. Most usytuowany jest w spadku podłużnym około 2%. W pomoście występują znaczne uszkodzenia części gzymsowych, ubytki i karbonatyzacja betonu. Resztki istniejących balustrad, nienormatywnych, zniszczonych wymaga wymiany. Brak danych odnośnie robót remontowych w przeszłości. Pozostałe parametry: 1) Odległość w świetle między punktami wezgłowia przęsła 1 wynosi Ls1 - 7,70 m, 2) Rozpiętość teoretyczna sklepienia przęsła 1 wynosi Lt1 - 8,50 m 3) Strzałka łuku od poziomu wezgłowia do dolnego poziomu klucza łuku 1- 2,40 m, 4) Promień środka sklepienia 1 - 4,80m 5) Odległość w świetle między punktami wezgłowia przęsła 2 wynosi Ls1 - 8,30 m, 6) Rozpiętość teoretyczna sklepienia przęsła 2 (środkowego) Lt2 - 9,10 m, 7) Strzałka łuku od poziomu wezgłowia do dolnego poziomu klucza łuku 2 - 2,40 m, 8) Promień środka sklepienia - 5,31 m, 9) Odległość w świetle między punktami wezgłowia przęsła 3 wynosi Ls3 -7,70 m, 10) Rozpiętość teoretyczna sklepienia przęsła 3 wynosi Lt3 - 8,50 m, 11) Strzałka łuku od poziomu wezgłowia do dolnego poziomu klucza łuku 3 - 2,40 m, 12) Promień środka sklepienia 1 - 4,80 m, 13) Grubość sklepień w węzgłowiu - 0,92 m, 14) Grubość sklepień w kluczu - 0,80 m, 15) Najwyższy punkt gzymsu obiektu wznosi się 7,00m nad poziom koryta rzeki. 3. W ramach remontu obiektu należy usunąć warstwy zasypki sklepienia i ewentualnych warstw przesklepień a następnie oczyścić całą powierzchnię górną trzyprzęsłowego dźwigara oraz wykonać reprofilację i wzmocnienie tej powierzchni, sklepień i ścian czołowych od wewnątrz. Należy wykonać rusztowanie przy sklepieniu w celu wykonania zabiegów wzmacniająco ochronnych, zabezpieczających sklepienia oraz ścian czołowych wraz z płytami podbalustradowymi. Ponadto: 1) W ścianach czołowych - należy skotwić ściany poprzez wywiercenie w ścianach czołowych otworów poziomych do zamontowania prętów kotwiących. Wykonać iniekcję zaprawą do kotwień zasklepić otwory specjalną zaprawą. Wykonać oczyszczenie i reprofilację całej płaszczyzny ścian czołowych od zewnątrz i w miejscach odkrywki i przekopów od wewnątrz; 2) W sklepieniu - wykonać oczyszczenie całej powierzchni sklepienia. Wykonać iniekcję ciśnieniową rys skurczowych. Wykonać reprofilację ręcznie zaprawami nielicznych ubytków powierzchni sklepienia. Wykonać zabezpieczenie całej powierzchni sklepienia powłoką malarską; 3) W pomoście - Wykonać zasypkę zgodnie z dokumentacja projektową. Wykonać części żelbetowe płyt gzymsowych, podbalustradowych. Wykonać podbudowę z betonu klasy B30 wzmocnioną siatką zbrojenia przeciwskurczowego górnej powierzchni. Wykonać izolację całej powierzchni. Wykonać nawierzchnię z asfaltu twardolanego grubości 10 cm. Wykonać balustrady mostowe. 4. Dodatkowe informacje dotyczące zakresu zamówienia w obowiązku Wykonawców: 4) zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej, 5) opracowanie dokumentacji odbiorowej określonej w § 10 ust. 2 wzoru umowy. 5. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej zawierającej projekt budowlany (opis i rysunki), ekspertyzę stanu istniejącego (w tym zdjęcia), plan zagospodarowania i przedmiar robót (stanowiący materiał pomocniczy), która łącznie stanowi załącznik nr 10 do SIWZ. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy. 6. Zgodnie z dyspozycją zawartą w § 4 ust. 3 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.), jeśli w zamówieniu na roboty budowlane przyjęto zasadę wynagrodzenia ryczałtowego, dokumentacja projektowa może nie obejmować przedmiaru robót. W niniejszym przetargu przewidziano rozliczenie ryczałtowe, stąd załączone do SIWZ przedmiary robót pełnią rolę pomocniczą. W świetle powyższego obowiązkiem Wykonawcy jest uwzględnienie w cenie ryczałtowej wszystkich kosztów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia opisanego w pkt 1 - 5 SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.11.11 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • -MOSTER- Jacek Tyczyński, ul.Mostowa 2, 84-351 Nowa Wieś Lęborska, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 478908,68 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 415894,92

  • Oferta z najniższą ceną: 415894,92 / Oferta z najwyższą ceną: 879450,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.