eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów Mazowiecki › budowa drogi gminnej w miejscowości Zawada- Łagiewniki gm. Tomaszów Maz. dł. 1826 mb i szer. jezdni 5,0 ( I etap- nawierzchnia tłuczniowa)



Ogłoszenie z dnia 2007-04-04

POZYCJA 20336

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Tomaszów Mazowiecki: budowa drogi gminnej w miejscowości Zawada- Łagiewniki gm. Tomaszów Maz. dł. 1826 mb i szer. jezdni 5,0 ( I etap- nawierzchnia tłuczniowa) Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Tomaszów Mazowiecki, do kontaktów: Józef Maj, ul. Prezydenta Ignacego Mościckiego 4, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie, tel. (044) 724 55 73, fax (044) 724 64 09, e-mail: gminatm@poczta.onet.com.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.gminatomaszowmaz.org lub bip.tomaszow.maz.net.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Inne:roboty drogowe. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa drogi gminnej w miejscowości Zawada- Łagiewniki gm. Tomaszów Maz. dł. 1826 mb i szer. jezdni 5,0 ( I etap- nawierzchnia tłuczniowa). 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: miejscowość Zawada i Łagiewniki, Gmina Tomaszów Maz.,powiat tomaszowski, woj. łódzkie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Budowę drogi gminnej w miejscowości Zawada- Łagiewniki gm. Tomaszów Maz. dł. 1826 mb i szer. jezdni 5,0 ( I etap- nawierzchnia tłuczniowa). Opis przedmiotu zamówienia (budowa obejmuje): - podbudowa z kruszywa łamanego gr. 20 cm wraz z zaklinowaniem górnej warstwy miałem kamiennym z nawilżeniem wodą. o pow. 9495 m2 -roboty towarzyszące ujęte w przedmiarze robót. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1). Aktualny (tzn. wystawiony lub potwierdzony przez organ wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 2) Aktualne zaświadczenia naczelnika właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (za aktualne uznaje się zaświadczenia wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 3) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Należy złożyć informację dla osób wymienionych we wskazanych przepisach - w zależności od formy prawnej wykonawcy. 4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Oświadczenie stwierdzające, że wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6) Wykaz min 10 osób w tym kierownik budowy po stronie wykonawcy, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 7) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w zakresie dróg wraz z aktualnym zaświadczeniem na czas realizacji robót, o członkostwie w odpowiedniej Izbie Samorządu Zawodowego - dla kierownika budowy. 8). Wykaz niezbędnego sprzętu do wykonania zamówienia, jaki posiada Wykonawca w przypadku najmu, dzierżawy należy załączyć stosowne umowy. Wymagany sprzęt - równiarka 1 szt - Samochody ciężarowe szt. 5 o ładowności min. 5 t, . - walec samojezdny wibracyjny szt. 1 9) Wykaz wykonanych min. 2 robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. (referencje). W przypadku wykonawców występujących wspólnie wymaga się złożenia dokumentów określonych w pkt. 1 - 5 dla wszystkich podmiotów wchodzących w skład konsorcjum. Dodatkowo dokumenty te powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez podmiot uprawniony do reprezentacji. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1-4, składa dokumenty określone w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r., Nr 87, poz.605). POZOSTAŁE DOKUMENTY. KTÓRE WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST PRZEDŁOŻYĆ Z OFERTA. 1. Formularz ofertowy sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Dowód wniesienia wadium (zgodnie z uwagami zawartymi w części VIII pkt 4 specyfikacji). 3. Oświadczenie, w którym wykonawca wskaże część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz nazwy (firmy) proponowanych podwykonawców. Brak wskazania w ofercie zakresu wykonywanego przez podwykonawcę zadania może skutkować niemożliwością późniejszego ubiegania się wykonawcy o zgodę na zatrudnienie podwykonawcy czy ustalanie powierzonych mu czynności. 4. Kosztorys ofertowy sporządzony w formie uproszczonej na poziomie scalenia odpowiadającym poziomowi scalenia robót przyjętych w katalogach zawierających nakłady rzeczowe. Baza cenowa i normatywna - dowolna - włącznie z kalkulacjami własnymi lub danymi rynkowymi. Zamawiający uznaje, że wytyczne ilości robot nastąpi na podstawie Projektu Technicznego i STWiORB w związku z powyższym załączony przedmiar jest dokumentem pomocniczymi informacyjnym, a podstawy wycen jak i ilości robót w załączonym przedmiarze nie są obligatoryjne i nie będą podlegały sprawdzeniu z ilością robót w kosztorysie ofertowym. Inne świadczenia płatne przez Wykonawcę (np.z tytułu pomiarów i badań) oraz elementy ryzyka związanego z wykonaniem całości zadania winny być wkalkulowane w cenę pozycji kosztorysowych lub dodatkowych pozycji w ofercie. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.26 - Drogi dojazdowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.26 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: zakres zamówienia zgodny z dokumentacją techniczną, przedmiarem robót 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 20.07.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 3.000 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się wszyscy wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj: 1. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) Wykaz min 10 osób w tym kierownik budowy po stronie wykonawcy, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. b) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w zakresie dróg wraz z aktualnym zaświadczeniem na czas realizacji robót, o członkostwie w odpowiedniej Izbie Samorządu Zawodowego - dla kierownika budowy. c). Wykaz niezbędnego sprzętu do wykonania zamówienia, jaki posiada Wykonawca w przypadku najmu, dzierżawy należy załączyć stosowne umowy. Wymagany sprzęt - równiarka 1 szt - Samochody ciężarowe szt. 5 o ładowności min. 5 t, . - walec samojezdny wibracyjny szt. 1 d) Wykaz wykonanych min. 2 robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. (referencje). 2. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 3. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamowień publicznych Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienie powyższych warunków nastąpi na podstawie złozonych oświadczeń i dokumentów zgodnie z formułą spełnia/ nie spełnia. W oparciu o dokumenty zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w sekcji. II pkt. 1.6. Z treści złozonych dokumentówmusi wyniukać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1). Aktualny (tzn. wystawiony lub potwierdzony przez organ wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 2) Aktualne zaświadczenia naczelnika właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (za aktualne uznaje się zaświadczenia wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 3) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Należy złożyć informację dla osób wymienionych we wskazanych przepisach - w zależności od formy prawnej wykonawcy. 4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Oświadczenie stwierdzające, że wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6) Wykaz min 10 osób w tym kierownik budowy po stronie wykonawcy, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 7) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w zakresie dróg wraz z aktualnym zaświadczeniem na czas realizacji robót, o członkostwie w odpowiedniej Izbie Samorządu Zawodowego - dla kierownika budowy. 8). Wykaz niezbędnego sprzętu do wykonania zamówienia, jaki posiada Wykonawca w przypadku najmu, dzierżawy należy załączyć stosowne umowy. Wymagany sprzęt - równiarka 1 szt - Samochody ciężarowe szt. 5 o ładowności min. 5 t, . - walec samojezdny wibracyjny szt. 1 9) Wykaz wykonanych min. 2 robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. (referencje). W przypadku wykonawców występujących wspólnie wymaga się złożenia dokumentów określonych w pkt. 1 - 5 dla wszystkich podmiotów wchodzących w skład konsorcjum. Dodatkowo dokumenty te powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez podmiot uprawniony do reprezentacji. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1-4, składa dokumenty określone w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r., Nr 87, poz.605). POZOSTAŁE DOKUMENTY. KTÓRE WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST PRZEDŁOŻYĆ Z OFERTA. 1. Formularz ofertowy sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Dowód wniesienia wadium (zgodnie z uwagami zawartymi w części VIII pkt 4 specyfikacji). 3. Oświadczenie, w którym wykonawca wskaże część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz nazwy (firmy) proponowanych podwykonawców. Brak wskazania w ofercie zakresu wykonywanego przez podwykonawcę zadania może skutkować niemożliwością późniejszego ubiegania się wykonawcy o zgodę na zatrudnienie podwykonawcy czy ustalanie powierzonych mu czynności. 4. Kosztorys ofertowy sporządzony w formie uproszczonej na poziomie scalenia odpowiadającym poziomowi scalenia robót przyjętych w katalogach zawierających nakłady rzeczowe. Baza cenowa i normatywna - dowolna - włącznie z kalkulacjami własnymi lub danymi rynkowymi. Zamawiający uznaje, że wytyczne ilości robot nastąpi na podstawie Projektu Technicznego i STWiORB w związku z powyższym załączony przedmiar jest dokumentem pomocniczymi informacyjnym, a podstawy wycen jak i ilości robót w załączonym przedmiarze nie są obligatoryjne i nie będą podlegały sprawdzeniu z ilością robót w kosztorysie ofertowym. Inne świadczenia płatne przez Wykonawcę (np.z tytułu pomiarów i badań) oraz elementy ryzyka związanego z wykonaniem całości zadania winny być wkalkulowane w cenę pozycji kosztorysowych lub dodatkowych pozycji w ofercie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.tomaszow.maz.net.pl. Opłata: 48,8 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Dostępna również po złożeniu pisemnego wniosku o wydanie SIWZ. Przekazanie nastąpi nie później niż w terminie 5 dni od dnia otrzymania wniosku. Sposób zapłaty: - pobranie pocztowe (w przypadku wysłania) - gotówką w kasie urzędu pok. nr 8 (przy osobistym odbiorze). 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 27.06.2007 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 28.05.2007, godzina 11:30, Urząd Gminy Tomaszów Maz. ul. Prez. I. Mościckiego 4 97-200 Tomaszów Maz. pok. nr 10 (sala obrad).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 02.04.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.