eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Sącz › ZP.272.25.2014 zamówienie na malowanie części komunikacyjnej korytarza II piętra wraz ze strefą zamkniętą oraz części komunikacyjnej klatki schodowej w budynku Starostwa Powiatowego od ul. Narutowicza

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-09-25

Nowy Sącz: ZP.272.25.2014 zamówienie na malowanie części komunikacyjnej korytarza II piętra wraz ze strefą zamkniętą oraz części komunikacyjnej klatki schodowej w budynku Starostwa Powiatowego od ul. Narutowicza
Numer ogłoszenia: 203341 - 2014; data zamieszczenia: 25.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 184327 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Nowosądecki, Zarząd Powiatu Nowosądeckiego, ul. Jagiellońska 33, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 18 4141600, faks 18 4141700.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP.272.25.2014 zamówienie na malowanie części komunikacyjnej korytarza II piętra wraz ze strefą zamkniętą oraz części komunikacyjnej klatki schodowej w budynku Starostwa Powiatowego od ul. Narutowicza.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane: malowanie części komunikacyjnej korytarza II piętra wraz ze strefą zamkniętą oraz części komunikacyjnej klatki schodowej w budynku Starostwa Powiatowego od ul. Narutowicza. Budynek położony w Nowym Sączu przy ul. Jagiellońskiej 33. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje następujące roboty: 1) Wejście główne parteru: - przygotowanie powierzchni z poszpachlowaniem nierówności /sfalowań/ powierzchni tynku ściany; - gruntowanie powierzchni pionowych; - dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi tynków gładkich. 2) Parter - część korytarza, klatka schodowa na trzech kondygnacjach: - ługowanie farby olejnej z tynków ścian; - przygotowanie powierzchni z poszpachlowaniem nierówności /sfalowań/ powierzchni tynku ściany korytarz; - gruntowanie powierzchni pionowych; - dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi tynków gładkich. 3) Strefa zamknięta kancelarii tajnej: - przygotowanie powierzchni z poszpachlowaniem nierówności /sfalowań/ powierzchni tynku ściany korytarz; - gruntowanie powierzchni pionowych; - dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi tynków gładkich; - malowanie farbą olejną lub ftalową (syntetyczną) drewnianych drzwi. 4) II Pietro korytarz: - przygotowanie powierzchni z poszpachlowaniem nierówności /sfalowań/ powierzchni tynku ściany korytarz; - gruntowanie powierzchni pionowych; - dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi tynków gładkich; - malowanie farbą olejną lub ftalową (syntetyczną) drewnianych drzwi. W załączniku graficznym nr 8 do siwz zaznaczono kolorem powierzchnie ścian przeznaczonych do malowania. Zakres robót przewiduje prace malarskie ścian i sufitów. UWAGA: a) W przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych we wszystkich pozycjach, w których występuje nazwa producenta Zamawiający dopuszcza możliwość wykorzystania produktów równoważnych tzn. o nie gorszych parametrach technicznych niż te, które posiadają wskazane za pomocą znaku towarowego czy pochodzenia produkty. b) W przypadkach, w których przedmiot zamówienia opisany jest za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy, Zamawiający wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. c) Zamawiający wymaga, by na przedmiotowe roboty wykonawca udzielił minimum trzyletniej gwarancji. d) Budynek starostwa w całym okresie realizacji niniejszego zamówienia będzie użytkowany. Wykonawca musi w taki sposób zorganizować roboty budowlane, aby możliwe było niezakłócone użytkowanie obiektu. Wykonawca w trakcie realizacji robót budowlanych musi zapewnić również bezpieczeństwo osobom przebywającym w budynku. e) Niniejsza specyfikacja opisuje przedmiot zamówienia w sposób kompletny. Jednakże w celu lepszego zapoznania się z przedmiotem zamówienia Zamawiający umożliwia dokonanie przez Wykonawcę (na własny koszt) oględzin miejsca, w którym nastąpi realizacja przedmiotu zamówienia i jego otoczenia i zaleca szczegółowe zapoznanie się z dokumentacją. f) Prace remontowe mogą być wykonywane całą dobę, za wyjątkiem godzin pracy Starostwa tj.: w poniedziałek od godziny 8.00 do 16.00, od wtorku do piątku od godz. 7.30 do 15.30. Po każdym dniu pracy Wykonawca ma obowiązek na własny koszt doprowadzić pomieszczenia do bezpiecznego użytkowania przez pracowników Starostwa /posprzątać i umyć podłogę, usunąć urządzenia i materiały malarskie oraz wynieść śmieci i odpady remontowe/. Przed przystąpieniem do prac remontowych Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z Zamawiającym harmonogram prac remontowych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.26.26.90 - Remont starych budynków 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Łukasz Szczurek Firma Handlowo-Usługowa, ul. Dunajcowa 23, 33-300 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13731,94 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8898,30

  • Oferta z najniższą ceną: 8898,30 / Oferta z najwyższą ceną: 12004,80

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.