To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-08-10
Kraków: Dostawa łóżek i szaf lekarskich dla Oddziału Pediatrycznego Szpitala Specjalistycznego im. S. Żeromskiego w Krakowie
Numer ogłoszenia: 203322 - 2015; data zamieszczenia: 10.08.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 156664 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. Stefana Żeromskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Krakowie, os. Na Skarpie 66, 31-913 Kraków, woj. małopolskie, tel. (012) 6441956, faks (012) 6444756.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa łóżek i szaf lekarskich dla Oddziału Pediatrycznego Szpitala Specjalistycznego im. S. Żeromskiego w Krakowie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup nowych łóżek i szaf medycznych (rok produkcji 2015), ich dostawa i montaż wraz ze szkoleniem personelu (w zakresie obsługi łóżek - o ile dotyczy) na potrzeby Oddziału Pediatrycznego Szpitala Specjalistycznego im. Stefana Żeromskiego SP ZOZ w Krakowie, os. Na Skarpie 66, 31-913 Kraków w podziale na 3 grupy: Grupa 1: Łóżko szpitalne z materacem, wieszakiem na kroplówki i kompletem barierek - 14 szt. Grupa 2: Szafy lekarskie o wymiarach 900 x 550 x 2000 mm - 2 szt. Grupa 3: Szafa lekarska o wymiarach 900 x 550 x 2000 mm - 1 szt. zwanych dalej sprzętem o parametrach opisanych w załącznikach o nazwie Zestawienie parametrów technicznych i warunków wymaganych, stanowiących załączniki 1.1., 1.2., 1.3. do niniejszej SIWZ. 2. Sprzęt powinien być kompletny i po zamontowaniu gotowy do pracy zgodnie z przeznaczeniem. Dostawa i uruchomienie sprzętu medycznego nastąpi w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy. 3. Wykonawca przeszkoli w siedzibie Zamawiającego ok. 17 pielęgniarek w zakresie obsługi łóżek, 2 techników w zakresie obsługi i wstępnego serwisowania łóżek, potwierdzone certyfikatem. 4. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony sprzęt na okres min. 24 m-cy od daty podpisania protokołu odbioru. 5. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania min. 1 przeglądu okresowego na każde 12 miesięcy (dotyczy grupy 1) . 6. Wymagania dotyczące serwisu: a) czas reakcji serwisu (przyjęte zgłoszenie - podjęta naprawa) - max 72 h od momentu zgłoszenia, b) maksymalny czas naprawy nie może przekroczyć: 48 godzin od chwili zgłoszenia. Naprawa sprzętu medycznego przedłuża gwarancję o czas naprawy. c) możliwość zgłoszeń 24 godz/dobę, 365 dni/rok d) serwis gwarancyjny na terenie Polski e) instrukcja obsługi w języku polskim w wersji papierowej i elektronicznej wraz z dostawą urządzenia. 7. Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny zgodnie z art. 90 ust. 4 i 5 ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107 poz. 679 ze zm. ) w zakresie sprzętu oferowanego jako wyrób medyczny. Ponadto na każde żądanie Zamawiającego w nieprzekraczalnym 5 dniowym terminie Wykonawca przedłoży dokumenty potwierdzające kwalifikacje pracowników wykonujących prace serwisowe. 8. W zakresie sprzętu oferowanego jako wyrób medyczny sprzęt ten musi spełniać wymagania ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107 poz. 679 ze zm) tj. posiadać wpisy i świadectwa wydane przez uprawnione organy: a) deklarację zgodności CE producenta (dotyczy wszystkich klas wyrobu medycznego), b) certyfikat jednostki notyfikującej (dotyczy klasy wyrobu medycznego: I sterylna, I z funkcją pomiarową, IIa, IIb, III), c) zgłoszenie/powiadomienie/wniosek do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych. Termin realizacji zamówienia: max. 10 tygodni od dnia podpisania umowy w zakresie każdej grupy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała 33.19.20.00 - Meble medyczne 33.19.21.20 - Łóżka szpitalne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Grupa 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.07.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Egerton Sp. z o. o., ul. Legnicka 21, 41-811 Zabrze, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 46200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 31499,95
Oferta z najniższą ceną: 31499,95 / Oferta z najwyższą ceną: 31499,95
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Grupa 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.07.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Formed Sp. z o. o. Sp. K., Al. Legionów 21a, 34-300 Żywiec, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7480,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8856,00
Oferta z najniższą ceną: 8856,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8856,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Grupa 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.07.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Formed Sp. z o. o. Sp. K., Al. Legionów 21a, 34-300 Żywiec, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4187,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4428,00
Oferta z najniższą ceną: 4428,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4428,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa stołu operacyjnego wraz z wyposażeniem
- 111.2024 wyłonienie Wykonawcy w zakresie przeprowadzenia badań metodami obrazowania magnetyczno-rezonansowego przy użyciu tomografu MR 9.4T.
- Oświetlenie ogródka jordanowskiego przy ul. Darwina w Krakowie - Luboczy.
- (DFP.271.72.2024.KSK)Dostawa produktów leczniczych, wyrobów medycznych, dietetycznych środków specjalnego przeznaczenia medycznego, benzyny.
- Dostawa rejestratora danych dla WILiGZ - DE-dzp.272-185/24
- Remont portierni głównej i kiosku handlowego zlokalizowanych przy budynku administracyjnym ZCK ul. Rakowicka 26 w Krakowie.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa foteli biurowych, krzeseł konferencyjnych, koszy z pedałem nożnym i uchylnych, adapterów i czujników do kardiomonitorów Mindray oraz Emtel, mankietów do ciśnieniomierzy(...), w podz. na 20 cz.
- Dostawa produktów i wyrobów wykorzystywanych w terapii nerkozastępczej kompatybilne z posiadanym aparatem Multifiltrate CiCa
- "Dostawa wyposażenia meblowego sal operacyjnych do wykonania na wymiar ze stali chirurgicznej wraz z usługą montażu i transportem."
- Zakup wraz z dostawą mebli medycznych (z podziałem na 10 zadań)
- Zakup i dostawa endoskopu mysiego dla jednostki organizacyjnej Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- ZAKUP POMP INSULINOWYCH
więcej: Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.