To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-07-18
Warszawa: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad budową Kompleksu Oświatowego wraz z elementami zagospodarowania terenu i niezbędną infrastrukturą techniczną przy ul.Lokajskiego w Warszawie
Numer ogłoszenia: 203292 - 2011; data zamieszczenia: 18.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 151555 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów, al. Komisji Edukacji Narodowej 61, 02-777 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5457100, faks 022 5457291.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad budową Kompleksu Oświatowego wraz z elementami zagospodarowania terenu i niezbędną infrastrukturą techniczną przy ul.Lokajskiego w Warszawie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad budową Kompleksu Oświatowego wraz z elementami zagospodarowania terenu i niezbędną infrastrukturą techniczną przy ul.Lokajskiego w Warszawie, obejmujące: 1)pełny zakres ujęty w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity - Dz. U. z 2010 r. Nr 243 poz.1623 z późn. zm.), tj.: a)reprezentowanie inwestora (Zamawiającego) na budowie przez sprawdzanie zgodności jej realizacji z projektem budowlanym i wykonawczym, pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, b)sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, c)sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych itp. oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania, d)potwierdzanie faktycznie wykonanych robót i usunięcia wad, 2)bezzwłoczne informowanie Zamawiającego o zmianach lub konieczności wykonania robót mogących mieć skutki ekonomiczne dla Zamawiającego, 3)bieżące kontrolowanie prowadzenia inwestycji zgodnie z warunkami umowy zawartej pomiędzy Wykonawcą robót a inwestorem (Zamawiającym) potwierdzane wpisami w dzienniku budowy. 4)prowadzenie bieżącej kontroli zgodności realizacji z harmonogramem rzeczowo-finansowym 5)zgłaszanie projektantowi, w porozumieniu z Zamawiającym, zastrzeżeń do projektu sygnalizowanych przez Wykonawcę robót lub Zamawiającego i dokonywanie z nim stosownych uzgodnień lub wyjaśnień, 6)udział w czynnościach odbioru końcowego oraz odbiorów części inwestycji określonych w umowie z Wykonawcą wraz z ich rozliczeniem - w ramach tych czynności Wykonawca zobowiązuje się do: a)stwierdzenia gotowości do odbioru końcowego i odbiorów częściowych, b)udziału w czynnościach odbioru końcowego oraz odbiorów częściowych od Wykonawcy robót oraz przekazania przedmiotu odbioru Zamawiającemu lub wyznaczonemu przez niego użytkownikowi, c)przekazania Zamawiającemu protokołów odbioru, 7)wypełnianie przez Wykonawcę obowiązków związanych z realizacją inwestycji to jest: przerwanie, inwentaryzacja itp., 8)inicjowanie i prowadzenie cotygodniowych narad koordynacyjnych oraz sporządzanie z nich protokółów i przekazywanie ich Zamawiającemu, 9)sporządzanie protokółów konieczności (z udziałem przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy robót budowlanych) w przypadku wystąpienia robót dodatkowych lub zamiennych, 10)zabezpieczenie we własnym zakresie i na własny koszt wszelkich materiałów i sprzętu niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu niniejszej umowy. Uwaga: Inwestycja jest w trakcie realizacji. Zaawansowanie 18%. 2. Zakres nadzorowanej inwestycji obejmuje budowę: 1.Obiektów kubaturowych: - trzykondygnacyjny budynek szkoły podstawowej wraz z salą gimnastyczną i zapleczem kuchennym o powierzchni całkowitej 8 663,14 m2 i kubaturze 39 086,00 m3 - budynek w trakcie realizacji. Szczegółowy opis przedmiotu inwestycji określa: 1)Projekt budowlano-wykonawczy - załącznik nr 1A do SIWZ; 2)Program funkcjonalno-użytkowy - załącznik nr 1B do SIWZ. - nadbudowa w skrzydle dla dzieci młodszych o powierzchni całkowitej ok. 540 m2 i kubaturze ok. 1 400 m3 - projekt w trakcie realizacji. Szczegółowy opis przedmiotu inwestycji określa program funkcjonalno- użytkowy: Wykonanie nadbudowy budynku Szkoły Podstawowej - Część II - załącznik nr 1C do SIWZ. 2. Przyłączy, instalacji i urządzeń sanitarnych: - przebudowa przyłącza wodociągowego, przyłącza kanalizacji sanitarnej budowa i przebudowa i przyłączy kanalizacji deszczowej (2 szt.), - zewnętrznej instalacji wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i kanalizacji deszczowej, - przyłącze sieci ciepłowniczej z kanalizacją teletechniczną oraz węzeł ciepłowniczy, - instalacji wodociągowej zimnej i ciepłej wody oraz dla potrzeb przeciwpożarowych, - instalacji kanalizacji sanitarnej, - instalacji kanalizacji deszczowej, - instalacji c.o., - instalacji wewnętrznej gazu, - instalacji wentylacyjnej mechanicznej, instalacji klimatyzacji serwerowi, instalacji ciepła technologicznego. 3. Instalacji i urządzeń energetycznych i teletechnicznych - instalacji elektrycznej : oświetlenia wewnętrznego i gniazd wtyczkowych, - instalacji oświetlenia zewnętrznego, - instalacji ogrzewania rur spustowych, - instalacja dzwonkowa, - instalacja nagłośnienia i sygnalizacji wyników sportowych, - instalacji odgromowej, - instalacji przeciwporażeniowej, - instalacji przeciwprzepięciowej, - instalacji przeciwpożarowej, - instalacji oświetlenia bezpieczeństwa ewakuacyjnego, - instalacji teletechnicznych w budynkach, - instalacji telefonicznej, - instalacji wideofonowej, - instalacji monitoringu zewnętrznego, - instalacji elektrycznej węzłów cieplnych. 4.Dróg dojazdowych, chodników, miejsc postojowych. 5.Elementów zagospodarowania: - dwie wiaty śmietnikowe, - montaż placu zabaw, - zespół boisk wraz z piłkochwytami, stanowisko do skoku w dal, bieżnia, - nasadzenia zieleni, wykonanie trawników, elementy ogrodzenia terenu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BOTI C.E.L. Sp. z o.o., ul.Kępna 9 m.4, 03-730 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 149414,63 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 56100,00
Oferta z najniższą ceną: 56100,00 / Oferta z najwyższą ceną: 399750,01
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont tarasu w budynku Przedszkola nr 191 im. Marii Kownackiej przy ul. Zawrat 22 w Warszawie wraz z malowaniem sal dydaktycznych.
- Zwiększenie zdolności retencyjnej zlewni rzeki Bobrówka poprzez remont budowli piętrzącej - jazu w km 5+000, Nadzór Wodny Parczew
- Dostawa sprzętu komputerowego - wg 2 pakietów.
- Sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych i gazików do dezynfekcji dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola - Środmieście
- Zakup samochodu osobowego z napędem 4x4.
- Budowa placówki dla bezdomnych przy ul. Nieświeskiej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla Powiatowego Zarządu Dróg w Hrubieszowie"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego w ramach inwestycji pn. Prace konserwatorsko-restauratorskie zabytkowej wieży wyciągowej szybu Warszawa
- "Remont placu apelowego i ciągów komunikacyjnych przy budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Strzelcach Kraj." Część II - nadzór nad realizacją zadania.
- Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji dla zadania "Wykonanie projektu wraz z termomodernizacją i przebudową DS. nr 1 Zabrze - Rokitnica".
- Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. "Przeniesienie infrastruktury drogowej w zamian za stabilizację osuwisk wraz z odbudową drogi gminnej ul. Jałowcowa w Dobczycach
- Modernizacja /remont sieci dróg gminnych na terenie Gminy Lipinki wraz z nadzorem inwestorskim oraz budowa drogi wewnętrznej - etap II
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.