eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Wymiana centralki alarmowej wraz z wymianą i rozdzieleniem elementów systemu SWiN w budynku głównym Oddziału Okręgowego Narodowego Banku Polskiego w Łodzi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-22

Łódź: Wymiana centralki alarmowej wraz z wymianą i rozdzieleniem elementów systemu SWiN w budynku głównym Oddziału Okręgowego Narodowego Banku Polskiego w Łodzi
Numer ogłoszenia: 203244 - 2009; data zamieszczenia: 22.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Łodzi , Al. Kościuszki 14, 90-950 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6357723.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nbp.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana centralki alarmowej wraz z wymianą i rozdzieleniem elementów systemu SWiN w budynku głównym Oddziału Okręgowego Narodowego Banku Polskiego w Łodzi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa centrali alarmowej wraz z towarzyszącymi urządzeniami, demontaż centralki alarmowej pracującej aktualnie w obiekcie i zainstalowanie na jej miejsce nowej centrali, wraz z wymianą testerów na ekspandery, demontaż części czujek i włączenie pozostałych czujek z przyjęciem zasady przyporządkowania jednej czujki do jednej linii w nowej centrali. Zainstalowanie dodatkowych przycisków napadowych w obszarze zaplecza kasowego. Konfiguracja centrali w sposób identyczny jak centrali aktualnie pracującej i zintegrowanie jej z systemem GEMOS. Zestawienie elementów przewidzianych do zainstalowania: centrala Galaxy C520-C - 1 szt., ekspander we/wy P026 - 17 szt., ekspander we/wy C072 - 3 szt., akumulator 17 Ah/12V - 21 szt., klawiatura kodowa CP040 - 1 szt., klawiatura kodowa Mk7 - 3 szt., moduł rozszerzenia magistrali RS485 - 1 szt., interface Gemos-Galaxy - 1 szt., moduł RS232 E053 - 1 szt., czujka ruchu dualna z antymaskingiem IR270T - 1 szt. W czasie przełączeń należy jednoznacznie zinwentaryzować i opisać przełączane obwody a następnie sporządzić dokumentację powykonawczą. Dokumentacja powykonawcza będzie dokumentem niejawnym oznaczonym klauzulą POUFNE. Prace wykonywane będą w czynnym obiekcie, który jest wpisany do rejestru zabytków. Unieruchomienie systemu SWiN w celu przełączenia go na pracę z nową centralą musi nastąpić na zasadach i w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. Zakres prac określony jest dokładnie w dokumencie niejawnym pod nazwą Założenia Techniczno-Organizacyjne. Dokument Założenia Techniczo-Organizacyjne oznaczony jest klauzulą ZASTRZEŻONE. Udostępnienie tego dokumentu może nastąpić po okazaniu stosownego poświadczenia bezpieczeństwa oraz zaświadczenia o przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.62.53.00 - Alarmy antywłamaniowe 35.12.17.00 - Systemy alarmowe 45.31.20.00 - Instalowanie systemów alarmowych i anten .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek 1. Wykonawca musi posiadać uprawnienia do występowania w obrocie prawnym. Warunek 2. Wykonawca musi posiadać ważną koncesję wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zmianami). Warunek 3. Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie dostawy o wartości nie mniejszej niż 70.000,00 PLN brutto, odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, polegające na dostarczeniu i zainstalowaniu urządzeń systemu Galaxy, oraz uruchomieniu systemu i zintegrowanie go z systemem wizualizacji. Warunek 4. Wykonawca dysponuje pracownikami zabezpieczenia technicznego - minimum jedna osoba posiadająca zaświadczenie o przeszkoleniu w zakresie systemu integrującego GEMOS 3 wydane przez producenta lub generalnego przedstawiciela producenta na Polskę. Warunek 5. Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował pracownikami zabezpieczenia technicznego, którzy spełniają wymagania kwalifikacyjne określone w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia - Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zmianami, tj. posiadają licencję pracownika zabezpieczenia technicznego I lub II stopnia. Warunek 6. Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobą kierującą realizacją zadania w zakresie instalacji elektronicznych systemów zabezpieczających, która posiada licencję pracownika ochrony technicznej II stopnia. Warunek 7. Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi ważne poświadczenie bezpieczeństwa oraz przeszkolenie w zakresie ochrony informacji niejawnych (Dz. U. z 2005r. Nr 196 poz. 1631 z późn. zmianami) odpowiednio: a. co najmniej jedna osoba nadzorująca i kierująca pracami w zakresie instalacji elektronicznych systemów zabezpieczających - poświadczenie bezpieczeństwa dopuszczające do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową o klauzuli - poufne, b. osoby wykonujące prace w zakresie instalacji elektronicznych systemów zabezpieczających - poświadczenie bezpieczeństwa dopuszczające do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową o klauzuli - zastrzeżone. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków: 1. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawców będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonego, wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczenia i innych dokumentów, jakich żąda zamawiający i zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia. 2. Brak oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków oraz złożenie dokumentów zawierających błędy, spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3. Złożenie przez Wykonawcę nieprawdziwych informacji, mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. 3. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki w postępowaniu będzie mniejsza niż określona w niniejszym ogłoszeniu, Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich Wykonawców spełniających wymagane warunki. 4. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełnią warunki w postępowaniu będzie większa niż określona w niniejszym ogłoszeniu, Zamawiający zaprosi do składania ofert pięciu Wykonawców, którzy otrzymają najwyższe oceny spełnienia Warunku nr 3. Ocena spełnienia ww. warunku zostanie dokonana poprzez porównanie wykazanej w wykazie dostaw łącznej ilości dostaw, poprzez przydzielenie każdemu z wykonawców punktów o ilości równej łącznej ilości wykonanych dostaw zrealizowanych przez wykonawcę. 5. W przypadku, gdy w wyniku oceny wykonawców, przeprowadzonej w sposób opisany w punkcie 4, dwóch lub więcej wykonawców uzyska jednakową ilość punktów a ocena spełnienia przez tych wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie miała wypływ na ustalenie listy pięciu wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu, Zamawiający dokona dodatkowej oceny tych wykonawców. Podstawą ustalenia kolejności będzie porównanie dostaw o najwyższej wartości. 6. W przypadku, gdy w wyniku oceny wykonawców, przeprowadzonej w sposób opisany w punkcie 4 i dodatkowej oceny przeprowadzonej w sposób opisany w punkcie 5, dwóch lub więcej wykonawców w równym stopniu będzie spełniać Warunek nr 3, zaproszeni zostaną do udziału w postępowaniu wszyscy ci wykonawcy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Koncesja wydana przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zmianami). 3. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z kserokopią certyfikatów lub dokumentów potwierdzających wymagane kwalifikacje i upoważnienia do dostępu do informacji niejawnych oraz szkolenia poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. 4. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w zakresie związanym z instalacją elektronicznych systemów zabezpieczających, wraz z kserokopią licencji pracownika ochrony technicznej I lub II stopnia. 5. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w nadzorowaniu wykonywania zamówienia w zakresie związanym z instalacją elektronicznych systemów zabezpieczających, wraz z kserokopią licencji pracownika ochrony technicznej II stopnia. 6. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia jeśli w wykazie osób, wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował. 7. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz.1655 z późn. zm.). 8. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 9. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, polegającym na dostarczeniu i zainstalowaniu urządzeń systemu Galaxy, oraz uruchomieniu systemu i zintegrowaniu go z systemem wizualizacji z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. 10. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin - 5

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2009 godzina 11:00, miejsce: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Łodzi, al. Kościuszki 14, Recepcja, pok. nr 15 na parterze.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.