eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztynek › Budowa strażnicy dla OSP Olsztynek

Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie



Ogłoszenie z dnia 2015-08-10

Numer ogłoszenia: 203218 - 2015; data zamieszczenia: 10.08.2015

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 195758 - 2015 data 31.07.2015 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Olsztynek reprezentowana przez Burmistrza Olsztynka, ul. Ratusz 1, 11-015 Olsztynek, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5192799, 5192705.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.4).
  • W ogłoszeniu jest: 1. Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie prac projektowych oraz robót budowlanych dla wykonania zadnia pn.: Budowa strażnicy dla OSP Olsztynek. 2. Zakres prac obejmuje: 1) Opracowanie projektu budowlanego w zakresie opisanym w Programie Funkcjonalno-Użytkowym - dalej zwanym PFU (załącznik numer 9 do SIWZ), SIWZ, wyjaśnieniach do SIWZ oraz w oparciu o konsultacje z Zamawiającym; 2) Wykonanie prac budowlanych w zakresie opisanym w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, SIWZ, wyjaśnieniach do SIWZ oraz opracowanym projekcie budowlanym zatwierdzonym przez Zamawiającego; 3. W zakres przedmiotu umowy wchodzą: 1) Opracowanie dokumentacji projektowej, na którą będą się składać: - Zweryfikowanie dostarczonej przez Zamawiającego mapy do celów projektowych i w miarę potrzeby wykonanie nowej mapy do celów projektowych; - Uzyskanie wszelkich niezbędnych do wykonana projektu budowlanego uzgodnień, które nie zostały uzyskane na etapie wykonania PFU i nie stanowią jego integralnej części; - Projekt budowlany - 5 egzemplarzy, (4 egz. w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej); - Uzyskanie pozwolenia na budowę; - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - 2 egzemplarze; - Przedmiary robót - 2 egzemplarze; (1 egz. w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej); - Szczegółowy kosztorys inwestorski - 2 egzemplarze; (1 egz. w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej); - Plan BIOZ - 2 egzemplarze. 2) Wykonanie robót budowlanych na podstawie powyższego projektu budowlano-wykonawczego i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Przewidywany zakres robót obejmuje: a) Branżę budowlaną, a w szczególności: roboty ziemne i przygotowawcze, wykonanie fundamentów, wykonanie ścian nadziemia, przygotowanie i montaż zbrojenia elementów budynku, konstrukcję i pokrycie dachowe, izolację stropodachu, wykonanie ścianek działowych, montaż stolarki drzwiowej (stolarka drzwiowa zewnętrzna oraz wewnętrzna), montaż stolarki okiennej (stolarka okienna zewnętrzna oraz wewnętrzna), wykonanie posadzek, tynków i okładzin wewnętrznych wraz z malowaniem wnętrza, położenie glazury oraz terakoty, ocieplenie ścian budynku i wykonanie elewacji, wykonanie elementów kowalsko - ślusarskich (drzwiczki, kratki, wycieraczki do obuwia itp.). b) Branżę sanitarną, a w szczególności: przyłącza i sieć (zewnętrzna i wewnętrzna) kanalizacji sanitarnej, separatory substancji ropopochodnych, przyłącze i sieć (zewnętrzna i wewnętrzna) wodociągowo-hydrantowa, studnia wodomierzowa, hydranty przeciwpożarowe, sieć kanalizacji deszczowej, odwodnienia liniowe, zewnętrzna instalacja gazu ziemnego, instalacja wody użytkowej i hydrantowej, wewnętrzna instalacja grzewcza, wewnętrzna instalacja sprężonego powietrza, wewnętrzna instalacja wentylacji i klimatyzacji (wentylacja mechaniczna w części biurowo-użytkowej, wentylacja mechaniczna w garażu, wywiew z pomieszczeń brudnych, wentylacja pomieszczeń sprężarek), system detekcji LPG i CO, instalacja suszenia węży strażackich, agregaty freonowe, instalacja odciągu spalin samochodowych. c) Branżę elektryczną, a w szczególności: zasilanie elektroenergetyczne i przeciwpożarowe wyłączenie budynku, rozdzielnicę główną budynku i rozdzielnice piętrowe, wewnętrzne linie zasilające, instalację oświetlenia podstawowego, instalację oświetlenia zewnętrznego parkingu, placu przed bramami wyjazdowymi i terenu za remizą, instalację awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego, instalację zasilania gwarantowanego dla systemów Dwa-100, DSP-50 i obwodów oświetleniowych, instalację zasilania gwarantowanego dla urządzeń teletechnicznych, instalację gniazd wtyczkowych urządzeń technologicznych, ochronę przed porażeniem prądem elektrycznym, połączenia wyrównawcze, ochronę przeciwprzepięciową oraz instalację odgromową. d) Branżę teletechniczną, a w szczególności: system zdalnego alarmowania jednostki OSP do zdarzeń (zintegrowany system alarmowania i ochrony ludności DSP-50 dla Straży Pożarnej, system wyświetlania alarmów DWA-100), system łączności, teleinformatyczna sieć strukturalna, instalacja RTV, instalacja AV w Sali szkoleniowej, system sygnalizacji włamania i napadu, system kontroli dostępu, system telewizji dozorowej na terenie obiektu. e) Ogrodzenie: teren inwestycji należy ogrodzić z trzech stron - brak ogrodzenia od strony ul. Owocowej, ogrodzenie z prefabrykatów, panelowe, ażurowe na podmurówce betonowej, wysokość do 1,8 m. f) Zagospodarowanie terenu, a w szczególności: parking na samochody członków OSP (z założeń zawartych w PFU powierzchnia ok. 843 m2, liczba miejsc parkingowych: 25), plac manewrowy przed budynkiem garażu (z założeń zawartych w PFU powierzchnia ok. 625 m2), parking oraz plac manewrowy utwardzony o nawierzchni z polbruku, obsianie pozostałego terenu trawą (całość działek) ok. 4771 m2, należy pamiętać o nawiezieniu przed zasianiem trawy odpowiedniej ziemi, dwa wjazdy na posesję wykonane z polbruku. 3) Wyposażenie: a) punkt alarmowy (oznaczony w PFU: G10) powinien zostać wyposażony w urządzenia techniczne (łączności, alarmowania, informacji, przekazywania danych itp.), b) jadalnia (oznaczona w PFU: G11) powinna zostać wyposażona w ciąg kuchenny z umywalką, co najmniej jednokomorowy zlewozmywak, płytę elektryczną, stoliki z krzesłami, c) szatnia strażaków (oznaczona w PFU: G13) powinna zostać wyposażona w szafki strażackie typu STR 400 oraz ławki. Jednocześnie w szatni przebywać będzie maksymalnie 25 strażaków, d) umywalnia (oznaczona w PFU: G14) powinna zostać wyposażona w 5 natrysków, 5 umywalek, pisuar, kabinę sanitarną oraz kran ze złączką do węża, e) pralnia/suszarnia (oznaczona w PFU: G16) powinna zostać wyposażona w wannę zamokową, pralkę, suszarkę, kran ze złączką do węża, f) brudownik - szatnia brudna (oznaczona w PFU: G15) powinien zostać wyposażony w wieszaki na odzież brudną, odwodnienie liniowe wzdłuż wieszaków, 4 punkty mycia butów, g) pomieszczenie porządkowe (oznaczona w PFU: G17) powinno zostać wyposażone w niski jednokomorowy zlew, półkę na środki czystości, kran ze złączką do węża, h) pomieszczenie warsztatowe/magazyn (oznaczona w PFU: G04) powinno zostać wyposażone w stoły warsztatowe, niezbędne narzędzia i urządzenia (do uzgodnienia z Zamawiającym na etapie projektowym) oraz umywalkę, i) warsztat sprzętu ochrony dróg oddechowych - ODO (oznaczona w PFU: G05) powinien zostać wyposażony w czerpnię powietrza zewnętrznego, sprężarkę, osusz do konserwacji sprzętu ODO, j) sala szkoleniowa z izbą tradycji (oznaczona w PFU: P12) powinna zostać wyposażona w stoły, krzesła dla słuchaczy, miejsce dla prelegenta, rzutnik zamontowany na stole do sufitu, system nagłośnienia, do ustalenia na etapie projektowym: stół operatorski lub stanowisko multimedialne lub stanowisko komputerowe, wraz z mikserem i wzmacniaczem oraz mikrofonami i niezbędnym osprzętem, punkt dostępu do Internetu bezprzewodowego, k) kuchnia z jadalnią na I piętrze (oznaczona w PFU: P11) powinna zostać wyposażona w ciąg kuchenny z umywalką, co najmniej jednokomorowym zlewem, zmywarkę, lodówkę, płytę elektryczną z piekarnikiem elektrycznym pod płytą (min. 60x60 cm), stoliki z krzesłami. Bardziej szczegółowe wymagania stawiane Wykonawcy co do wyposażenia opisane zostały w PFU. Wykonawca zobowiązany jest do szczegółowych ustaleń z Zamawiającym na etapie prac projektowych - dotyczy to każdej z branż wymienionych powyżej oraz wyposażenia budynku. 4) Do obowiązków wykonawcy należy również: a) zapewnienie nadzoru autorskiego przez cały okres realizacji robót budowlanych, b) zapewnienie nadzoru archeologicznego w miarę potrzeby, c) przeniesienie na Zamawiającego wszelkich uprawnień z tytułu praw autorskich i pokrewnych do wykonanego projektu budowlanego, d) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu. 6) Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie uzyskanie wszelkich uzgodnień, opinii, ekspertyz, warunków technicznych, programów prac archeologicznych jak również wszelkich innych dokumentów, które okażą się niezbędne dla realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z powszechnie obowiązującym prawem oraz wymaganiami stawianymi przez Zamawiającego. 7) Wykonawca bierze na siebie odpowiedzialność za prawidłowe i zgodne z wytycznymi Zamawiającego zrealizowanie całości inwestycji od wykonania projektu do uzyskania pozwolenia na użytkowanie. 8) Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w PFU. 2. Szczegółowy zakres zamówienia określony został w następujących dokumentach w podanej kolejno hierarchii ich ważności: 1) Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, 2) Program funkcjonalno - użytkowy stanowiący Załącznik nr 9 do SIWZ Program funkcjonalno-użytkowy do SIWZ. 3. Każdy Wykonawca ma prawo zapoznać się z zakresem prac w terenie, zgodnie ze SIWZ wraz załącznikami. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca realizacji zamówienia, zapoznał się z warunkami lokalno-terenowymi planowanych robot budowlanych, aby uzyskać informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. 4. Wykonawca odpowiada w całości za sposób organizacji budowy, w tym plac budowy, zaplecze budowy, obsługę komunikacyjną budowy i organizację ruchu zastępczego. 5. Wszelkie uzgodnienia w zakresie wyłączenia i dopuszczenia do prac energetycznych Wykonawca dokonuje we własnym zakresie, z jednoczesnym poinformowaniem Zamawiającego. 6. W przypadku wygaśnięcia terminu ważności uzgodnienia, opinii, decyzji, itd. jej przedłużenie należy do obowiązku Wykonawcy. 7. Tam, gdzie w dokumentacji PFU użyto określenia użytkownik, na okres przetargu i realizacji umowy przyjmuje się określenie zamawiający. 8. Tam, gdzie w SIWZ i dołączonych do niej załącznikach zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca itp.) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. 9. W sytuacji, gdy okaże się, że rozwiązania zawarte w poszczególnych częściach dokumentacji przetargowej (np. część opisowa i rysunkowa, SIWZ, załączniki, itd.) nie są ujęte łącznie w tych dokumentach, Wykonawca jest zobowiązany ująć wszystkie elementy w wycenie i je zrealizować. Zmiana w tym zakresie nie jest zmianą przedmiotu umowy, lecz usunięciem rozbieżności w dokumentacji. W związku z tym wszelkie prace wykonywane w wyniku usunięcia tej rozbieżności nie są zamówieniem dodatkowym ani nie wymagają podpisania aneksu zmieniającego przedmiot umowy. 10. Przedmiot zamówienia musi zostać wykonany zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, a Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich prac niezbędnych do osiągnięcia zakładanego rezultatu, tj. opracowania dokumentacji projektowej i zrealizowanie na jej podstawie robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia. 11. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot zamówienia: 1) z materiałów własnych tj. wyrobów dopuszczonych do stosowania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r. Nr 243 poz. 1623 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92 poz. 881 z późn. zm.); 2) zgodnie z postanowieniami niniejszej SIWZ, zapisami złożonej oferty, dokumentacją i wymaganiami wynikającymi z obowiązujących przepisów prawa, standardów i norm oraz etyką zawodową i ustalonymi zwyczajami, siłami własnymi lub w systemie generalnego wykonawstwa. 12. Wykonawca zobowiązuje się do posiadania odpowiednich umów ubezpieczeniowych z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej, przez cały czas wykonywania prac do czasu odbioru końcowego. 13. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcy (Pkt. 3.1 Formularza Ofertowego - zał. nr 1 do SIWZ). 14. Podczas realizacji robót wymagane jest przestrzeganie przez Wykonawcę przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zabezpieczenie terenu budowy przed dostępem osób postronnych oraz zabezpieczenie przechowywanych materiałów budowlanych. 15. Klauzula społeczna - na podstawie art. 29 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zatrudnił pracowników w ilości nie mniej niż 75% na podstawie umowy o pracę (pełen etat) całej liczby pracowników realizujących niniejsze zamówienie. 16. Wykonawca wykona zamówienie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz wymogami zawartymi w niniejszej SIWZ oraz załącznikach do SIWZ. 17. Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków dofinansowania.
  • W ogłoszeniu powinno być: 1. Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie prac projektowych oraz robót budowlanych dla wykonania zadnia pn.: Budowa strażnicy dla OSP Olsztynek. 2. Zakres prac obejmuje: 1) Opracowanie projektu budowlanego w zakresie opisanym w Programie Funkcjonalno-Użytkowym - dalej zwanym PFU (załącznik numer 9 do SIWZ), SIWZ, wyjaśnieniach do SIWZ oraz w oparciu o konsultacje z Zamawiającym; 2) Wykonanie prac budowlanych w zakresie opisanym w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, SIWZ, wyjaśnieniach do SIWZ oraz opracowanym projekcie budowlanym zatwierdzonym przez Zamawiającego; 3. W zakres przedmiotu umowy wchodzą: 1) Opracowanie dokumentacji projektowej, na którą będą się składać: - Zweryfikowanie dostarczonej przez Zamawiającego mapy do celów projektowych i w miarę potrzeby wykonanie nowej mapy do celów projektowych; - Uzyskanie wszelkich niezbędnych do wykonana projektu budowlanego uzgodnień, które nie zostały uzyskane na etapie wykonania PFU i nie stanowią jego integralnej części; - Projekt budowlany - 5 egzemplarzy, (4 egz. w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej); - Uzyskanie pozwolenia na budowę; - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - 2 egzemplarze; - Przedmiary robót - 2 egzemplarze; (1 egz. w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej); - Szczegółowy kosztorys inwestorski - 2 egzemplarze; (1 egz. w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej); - Plan BIOZ - 2 egzemplarze. 2) Wykonanie robót budowlanych na podstawie powyższego projektu budowlano-wykonawczego i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Przewidywany zakres robót obejmuje: a) Branżę budowlaną, a w szczególności: roboty ziemne i przygotowawcze, wykonanie fundamentów, wykonanie ścian nadziemia, przygotowanie i montaż zbrojenia elementów budynku, konstrukcję i pokrycie dachowe, izolację stropodachu, wykonanie ścianek działowych, montaż stolarki drzwiowej (stolarka drzwiowa zewnętrzna oraz wewnętrzna), montaż stolarki okiennej (stolarka okienna zewnętrzna oraz wewnętrzna), wykonanie posadzek, tynków i okładzin wewnętrznych wraz z malowaniem wnętrza, położenie glazury oraz terakoty, ocieplenie ścian budynku i wykonanie elewacji, wykonanie elementów kowalsko - ślusarskich (drzwiczki, kratki, wycieraczki do obuwia itp.). b) Branżę sanitarną, a w szczególności: przyłącza i sieć (zewnętrzna i wewnętrzna) kanalizacji sanitarnej, separatory substancji ropopochodnych, przyłącze i sieć (zewnętrzna i wewnętrzna) wodociągowo-hydrantowa, studnia wodomierzowa, hydranty przeciwpożarowe, sieć kanalizacji deszczowej, odwodnienia liniowe, zewnętrzna instalacja gazu ziemnego, instalacja wody użytkowej i hydrantowej, wewnętrzna instalacja grzewcza, wewnętrzna instalacja sprężonego powietrza, wewnętrzna instalacja wentylacji i klimatyzacji (wentylacja mechaniczna w części biurowo-użytkowej, wentylacja mechaniczna w garażu, wywiew z pomieszczeń brudnych, wentylacja pomieszczeń sprężarek), system detekcji LPG i CO, instalacja suszenia węży strażackich, agregaty freonowe, instalacja odciągu spalin samochodowych. c) Branżę elektryczną, a w szczególności: zasilanie elektroenergetyczne i przeciwpożarowe wyłączenie budynku, rozdzielnicę główną budynku i rozdzielnice piętrowe, wewnętrzne linie zasilające, instalację oświetlenia podstawowego, instalację oświetlenia zewnętrznego parkingu, placu przed bramami wyjazdowymi i terenu za remizą, instalację awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego, instalację zasilania gwarantowanego dla systemów Dwa-100, DSP-50 i obwodów oświetleniowych, instalację zasilania gwarantowanego dla urządzeń teletechnicznych, instalację gniazd wtyczkowych urządzeń technologicznych, ochronę przed porażeniem prądem elektrycznym, połączenia wyrównawcze, ochronę przeciwprzepięciową oraz instalację odgromową. d) Branżę teletechniczną, a w szczególności: system zdalnego alarmowania jednostki OSP do zdarzeń (zintegrowany system alarmowania i ochrony ludności DSP-50 dla Straży Pożarnej, system wyświetlania alarmów DWA-100), system łączności, teleinformatyczna sieć strukturalna, instalacja RTV, instalacja AV w Sali szkoleniowej, system sygnalizacji włamania i napadu, system kontroli dostępu, system telewizji dozorowej na terenie obiektu. e) Ogrodzenie: teren inwestycji należy ogrodzić z trzech stron - brak ogrodzenia od strony ul. Owocowej, ogrodzenie z prefabrykatów, panelowe, ażurowe na podmurówce betonowej, wysokość do 1,8 m. f) Zagospodarowanie terenu, a w szczególności: parking na samochody członków OSP (z założeń zawartych w PFU powierzchnia ok. 843 m2, liczba miejsc parkingowych: 25), plac manewrowy przed budynkiem garażu (z założeń zawartych w PFU powierzchnia ok. 625 m2), parking oraz plac manewrowy utwardzony o nawierzchni z polbruku, obsianie pozostałego terenu trawą (całość działek) ok. 4771 m2, należy pamiętać o nawiezieniu przed zasianiem trawy odpowiedniej ziemi, dwa wjazdy na posesję wykonane z polbruku. 3) Wyposażenie: Parter: G01, G02, G03 - Inwestor wymaga aby Wykonawca wykonał wszystkie instalacje z możliwością podłączenia do nich w późniejszym czasie urządzeń. G04 - Inwestor wymaga aby Wykonawca wykonał wszystkie instalacje z możliwością podłączenia do nich w późniejszym czasie urządzeń. Wyposażyć w umywalkę warsztatową z szafką. G05 - Inwestor wymaga aby Wykonawca wykonał wszystkie instalacje z możliwością podłączenia do nich w późniejszym czasie urządzeń. G06 - Inwestor wymaga aby Wykonawca wykonał wszystkie instalacje, dostarczył wymagany sprzęt, którego dokładne parametry zostaną określone na etapie projektowym. G09 - Inwestor wymaga aby Wykonawca wykonał wszystkie instalacje oraz dostarczył pełne wyposażenie pomieszczenia zgodnie z wykonanym projektem. G10 - Inwestor wymaga aby Wykonawca wykonał wszystkie instalacje. Wyposażył punkt alarmowy w: 2 biurka, 2 krzesła oraz jeden zestaw komputerowy o parametrach opisanych w PFU str. 25. Wykonawca nie jest zobowiązany do dostarczenia urządzenia DSP-50. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania niezbędnych do działania urządzenia instalacji. Na etapie wykonania projektu Wykonawca zobowiązany jest do kontaktu z Inwestorem aby uzgodnić wszelkie parametry instalacji niezbędne do działa urządzenia, które będzie podłączone w późniejszym czasie. G11 - pomieszczenie musi zostać wyposażone zgodnie z PFU. Inwestor wymaga aby meble, które będą dostarczane do tego pomieszczenia były zrobione pod wymiar pomieszczenia, pod zabudowę. Wykonawca nie jest zobowiązany jedynie do dostarczenia lodówki. G13 - pomieszczenie powinno zostać wyposażone w szafki strażackie typu STR 400 oraz ławki. Jednocześnie w szatni przebywać będzie maksymalnie 25 strażaków, Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia pomieszczenia szatni zgodnie z PFU. Zmiana: 25 szafek a nie 40 szafek. G14 - pomieszczenie powinno zostać wyposażone w 5 natrysków, 5 umywalek, pisuar, kabinę sanitarną oraz kran ze złączką do węża, G16 - pomieszczenie powinno zostać wyposażone w wannę zamokową o wysokości 20-35cm, pralkę, suszarkę, kran ze złączką do węża, G15 - pomieszczenie powinno zostać wyposażone w wieszaki na odzież brudną, odwodnienie liniowe wzdłuż wieszaków, 4 punkty mycia butów, G17 - pomieszczenie powinno zostać wyposażone w niski jednokomorowy zlew, półkę na środki czystości, kran ze złączką do węża, G04 - pomieszczenie powinno zostać wyposażone w umywalkę, G05 - pomieszczenie powinno zostać wyposażone w czerpnię powietrza zewnętrznego, osusz do konserwacji sprzętu ODO, Piętro: Pomieszczenia na I piętrze nie zostają wyposażane oprócz pomieszczeń: P08 i P09. Pomieszczenia P08 i P09 zostają wyposażane zgodnie z PFU. We wszystkich innych pomieszczeniach Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich instalacji z możliwością w późniejszym czasie podłączenia do nich urządzeń. Szczególną uwagę należy zwrócić na pomieszczenie P12, w którym należy rozprowadzić instalacje multimedialne, nagłaśniające itp. Zarówno na parterze jak i piętrze należy wykonać instalację systemu wyświetlania alarmów DWA-100 bez dostarczania wyświetlaczy, lecz z możliwością podłączenia ich w późniejszym czasie. Wyświetlacz należy jedynie dostarczyć i zamontować w pomieszczeniu G10 - punkt alarmowy. Bardziej szczegółowe wymagania stawiane Wykonawcy co do wyposażenia opisane zostały w PFU. Wykonawca zobowiązany jest do szczegółowych ustaleń z Zamawiającym na etapie prac projektowych - dotyczy to każdej z branż wymienionych powyżej oraz wyposażenia budynku. 4) Do obowiązków wykonawcy należy również: a) zapewnienie nadzoru autorskiego przez cały okres realizacji robót budowlanych, b) zapewnienie nadzoru archeologicznego w miarę potrzeby, c) przeniesienie na Zamawiającego wszelkich uprawnień z tytułu praw autorskich i pokrewnych do wykonanego projektu budowlanego, d) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu. 6) Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie uzyskanie wszelkich uzgodnień, opinii, ekspertyz, warunków technicznych, programów prac archeologicznych jak również wszelkich innych dokumentów, które okażą się niezbędne dla realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z powszechnie obowiązującym prawem oraz wymaganiami stawianymi przez Zamawiającego. 7) Wykonawca bierze na siebie odpowiedzialność za prawidłowe i zgodne z wytycznymi Zamawiającego zrealizowanie całości inwestycji od wykonania projektu do uzyskania pozwolenia na użytkowanie. 8) Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w PFU. 2. Szczegółowy zakres zamówienia określony został w następujących dokumentach w podanej kolejno hierarchii ich ważności: 1) Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, 2) Program funkcjonalno - użytkowy stanowiący Załącznik nr 9 do SIWZ Program funkcjonalno-użytkowy do SIWZ. 3. Każdy Wykonawca ma prawo zapoznać się z zakresem prac w terenie, zgodnie ze SIWZ wraz załącznikami. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca realizacji zamówienia, zapoznał się z warunkami lokalno-terenowymi planowanych robot budowlanych, aby uzyskać informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. 4. Wykonawca odpowiada w całości za sposób organizacji budowy, w tym plac budowy, zaplecze budowy, obsługę komunikacyjną budowy i organizację ruchu zastępczego. 5. Wszelkie uzgodnienia w zakresie wyłączenia i dopuszczenia do prac energetycznych Wykonawca dokonuje we własnym zakresie, z jednoczesnym poinformowaniem Zamawiającego. 6. W przypadku wygaśnięcia terminu ważności uzgodnienia, opinii, decyzji, itd. jej przedłużenie należy do obowiązku Wykonawcy. 7. Tam, gdzie w dokumentacji PFU użyto określenia użytkownik, na okres przetargu i realizacji umowy przyjmuje się określenie zamawiający. 8. Tam, gdzie w SIWZ i dołączonych do niej załącznikach zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca itp.) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. 9. W sytuacji, gdy okaże się, że rozwiązania zawarte w poszczególnych częściach dokumentacji przetargowej (np. część opisowa i rysunkowa, SIWZ, załączniki, itd.) nie są ujęte łącznie w tych dokumentach, Wykonawca jest zobowiązany ująć wszystkie elementy w wycenie i je zrealizować. Zmiana w tym zakresie nie jest zmianą przedmiotu umowy, lecz usunięciem rozbieżności w dokumentacji. W związku z tym wszelkie prace wykonywane w wyniku usunięcia tej rozbieżności nie są zamówieniem dodatkowym ani nie wymagają podpisania aneksu zmieniającego przedmiot umowy. 10. Przedmiot zamówienia musi zostać wykonany zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, a Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich prac niezbędnych do osiągnięcia zakładanego rezultatu, tj. opracowania dokumentacji projektowej i zrealizowanie na jej podstawie robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia. 11. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot zamówienia: 1) z materiałów własnych tj. wyrobów dopuszczonych do stosowania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r. Nr 243 poz. 1623 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92 poz. 881 z późn. zm.); 2) zgodnie z postanowieniami niniejszej SIWZ, zapisami złożonej oferty, dokumentacją i wymaganiami wynikającymi z obowiązujących przepisów prawa, standardów i norm oraz etyką zawodową i ustalonymi zwyczajami, siłami własnymi lub w systemie generalnego wykonawstwa. 12. Wykonawca zobowiązuje się do posiadania odpowiednich umów ubezpieczeniowych z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej, przez cały czas wykonywania prac do czasu odbioru końcowego. 13. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcy (Pkt. 3.1 Formularza Ofertowego - zał. nr 1 do SIWZ). 14. Podczas realizacji robót wymagane jest przestrzeganie przez Wykonawcę przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zabezpieczenie terenu budowy przed dostępem osób postronnych oraz zabezpieczenie przechowywanych materiałów budowlanych. 15. Klauzula społeczna - na podstawie art. 29 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zatrudnił pracowników w ilości nie mniej niż 75% na podstawie umowy o pracę (pełen etat) całej liczby pracowników realizujących niniejsze zamówienie. 16. Wykonawca wykona zamówienie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz wymogami zawartymi w niniejszej SIWZ oraz załącznikach do SIWZ. 17. Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków dofinansowania..
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4).
  • W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Olsztynku, pok. nr 11..
  • W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Olsztynku, pok. nr 11...

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.