eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Wielkopolski › MODERNIZACJA SCHODÓW WRAZ Z ZAMONTOWANIEM PLATFORMY DLA NIEPEŁNOPSRAWNYCH W GIMNAZJUM PROWADZONYM PRZEZ SPÓŁDZIELNIĄ OŚWIATOWĄ W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-29

Ostrów Wielkopolski: MODERNIZACJA SCHODÓW WRAZ Z ZAMONTOWANIEM PLATFORMY DLA NIEPEŁNOPSRAWNYCH W GIMNAZJUM PROWADZONYM PRZEZ SPÓŁDZIELNIĄ OŚWIATOWĄ W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM
Numer ogłoszenia: 203178 - 2008; data zamieszczenia: 29.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Publiczne Gimnazjum im. Papieża Jana Pawła II, ul. Waryńskiego 29, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 0-62 7352557, fax 0-62 7352557.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gim2.osw.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: osobowość prawna - Spółdzielnia Oświatowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MODERNIZACJA SCHODÓW WRAZ Z ZAMONTOWANIEM PLATFORMY DLA NIEPEŁNOPSRAWNYCH W GIMNAZJUM PROWADZONYM PRZEZ SPÓŁDZIELNIĄ OŚWIATOWĄ W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ I MODERNIZACJA SCHODÓW: 1. Roboty przygotowawcze: 1.1 Demontaż istniejących balustrad schodowych - 5 szt., 1.2 Demontaż istniejących wycieraczek wejściowych - 3 kpl., 1.3 Zmniejszenie wysokości istniejących drzwi aluminiowych, wejściowych - 2 kpl., 1.4 Przygotowanie podłoża pod ułożenie płytek gressowych - 209,330 m2. 2. Układanie płytek: 2.1 Ułożenie dylatacji - 64,32 m, 2.2 Okładziny poziome - 139,709 m2, 2.3 Cokoliki przyścienne - 23,24 m, 2.4 Okładziny pionowe stopni schodowych - 364,800 m, 2.5 Cokoliki biegów schodowych - 3,497 m. 3. Elementy uzupełniające: 3.1 Wycieraczki do obuwia - 3 kpl., 3.2 Poręcze schodowe - 11,5 m. CZĘŚĆ II PLATFORMY DLA NIEPEŁNOSPRAWNYCH: 1. Platformy dla niepełnosprawnych: 1.1 Instalacja elektryczna dedykowana - 2 kpl., 1.2.Dostawa, montaż i uruchomienie platformy dla niepełnosprawnych - 2 kpl., 1.3 Odbiór platformy dla niepełnosprawnych przez UDT - 2 kpl.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.43.12.00 - Kładzenie glazury Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.12.00 - Kładzenie glazury Oryginalny kod CPV: 45.45.40.00 - Roboty restrukturyzacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.40.00 - Roboty restrukturyzacyjne Oryginalny kod CPV: 45.31.31.00 - Instalowanie wind Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.31.00 - Instalowanie wind Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 75.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert wykonawca wnosi wadium w wysokości: a. dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 1.850,07 zł (słownie: jedentysiąc-osiemsetpięćdziesiąt 07/100), b. w przypadku składania ofert częściowych: - dla CZĘŚCI I w wysokości: 1.073,80 zł (słownie: jedentysiącsiedemdziesiąttrzyzłote 80/100), - dla CZĘŚCI II w wysokości: 776,27 zł (słownie: siedemsetsiedmedziesiątsześćzłotych 27/100)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007 roku Nr 223 poz. 1655): 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli wykonawca: a) dysponuje osobami, które: należą do Izby Inżynierów Budownictwa oraz posiadają uprawnienia kierownika budowy (uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń), oraz: b) w przypadku składania ofert częściowych: - dla CZĘŚĆI I: wykonał w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 roboty budowlane wykończeniowe polegające na ułożeniu okładzin z płytek o wartości minimum 50.000 zł netto każda (na potwierdzenie wykonania robót wykonawca załączy odpowiednie dokumenty np. referencje, protokóły odbioru z podaniem wartości, dat i miejsca wykonania wraz z potwierdzeniem należytego wykonania tych robót), - dla CZĘŚCI II: wykonał w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 4 zadania polegające na dostawie i montażu platformy przyschodowej dla osób niepełnosprawnych wraz z robotami towarzyszącymi o wartości minimum 40.000 zł netto każda (na potwierdzenie wykonania robót wykonawca załączy odpowiednie dokumenty np. referencje, protokóły odbioru z podaniem wartości, dat i miejsca wykonania wraz z potwierdzeniem należytego wykonania tych robót); c) w przypadku złożenia oferty na całość zadania: - wykonał w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 roboty budowlane wykończeniowe polegające na ułożeniu okładzin z płytek o wartości minimum 50.000 zł netto każda (na potwierdzenie wykonania robót wykonawca załączy odpowiednie dokumenty np. referencje, protokóły odbioru z podaniem wartości, dat i miejsca wykonania wraz z potwierdzeniem należytego wykonania tych robót), - wykonał w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 4 zadania polegające na dostawie i montażu platformy przyschodowej dla osób niepełnosprawnych wraz z robotami towarzyszącymi o wartości minimum 40.000 zł netto każda (na potwierdzenie wykonania robót wykonawca załączy odpowiednie dokumenty np. referencje, protokóły odbioru z podaniem wartości, dat i miejsca wykonania wraz z potwierdzeniem należytego wykonania tych robót). 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli: a) w przypadku składania ofert częściowych: - dla CZĘŚCI I: jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż wartość nie mniejszą niż 50.000 zł, - dla CZĘŚCI II: jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż wartość nie mniejszą niż 70.000 zł; b) w przypadku złożenia oferty na całość zadania - jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż wartość nie mniejszą niż 120.000 zł. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, oraz 5) akceptują wzór umowy (załącznik nr 1), 6) dokonali wizji lokalnej na obiekcie, 7) udzielą gwarancji na wykonane roboty na okres 5 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymienionych w punktach 1 - 7 na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów i wykazów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków, wykonawca przedstawia w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez wykonawcę za zgodność z oryginałem następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku, gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku, gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), 3) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 prawa zamówień publicznych - zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do siwz, 4) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o podobnym charakterze, tj.: a) dla CZĘŚCI I: co najmniej 3 roboty budowlane wykończeniowe polegające na ułożeniu okładzin z płytek o wartości minimum 50.000 zł netto każda, b) dla CZĘŚCI II: co najmniej 4 zadania polegające na dostawie i montażu platformy przyschodowej dla osób niepełnosprawnych wraz z robotami towarzyszącymi o wartości minimum 40.000 zł netto każda, na potwierdzenie wykonania robót wykonawca załączy odpowiednie dokumenty np. referencje, protokóły odbioru z podaniem wartości, dat i miejsca wykonania wraz z potwierdzeniem należytego wykonania tych robót (należy wykazać roboty rozpoczęte nie wcześniej niż 5 lat temu, licząc od dnia wszczęcia niniejszego postępowania i które zostały zakończone) - zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do siwz. 5) Wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do siwz, 6) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia - w odniesieniu do kierownika budowy - uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, zgodnie z ustawą Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (tekst jedn. Dz. U. Nr 156 z 2006 r. poz. 1118 ze zmianami) oraz wpis do Izby Inżynierów Budownictwa kierownika budowy i kierownika robót, 7) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość nie mniejszą niż: c) w przypadku złożenia oferty na całość zadania: 120.000,00 zł, d) w przypadku składania ofert częściowych: - dla CZĘŚCI I: 50.000 zł, - dla CZĘŚCI II: 70.000 zł. 8) Oświadczenie wykonawcy o powierzeniu wykonania części zamówienia podwykonawcom - zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do siwz. 9) W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie: a. wymagane jest złożenie dokumentu, z którego wynika sposób reprezentacji wykonawcy, b. jeśli wyznaczono pełnomocnika - należy załączyć oryginał lub notarialnie poświadczoną kopię pełnomocnictwa określającego zakres, c. dokumenty wymienione w pkt 1 - 3 składa oddzielnie każdy z podmiotów. B. Brak jakiegokolwiek z ww. dokumentów spowoduje wykluczenie wykonawcy oraz odrzucenie oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.gim2.osw.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Publiczne Gimnazjum im. Papieża Jana Pawła II Spółdzielni Oświatowej ul. Waryńskiego 29 63-400 Ostrów Wielkopolski.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2008 godzina 11:00, miejsce: Publiczne Gimnazjum im. Papieża Jana Pawła II Spółdzielni Oświatowej ul. Waryńskiego 29 63-400 Ostrów Wielkopolski (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: MODERNIZACJA SCHODÓW.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Roboty przygotowawcze: 1.1 Demontaż istniejących balustrad schodowych - 5 szt., 1.2 Demontaż istniejących wycieraczek wejściowych - 3 kpl., 1.3 Zmniejszenie wysokości istniejących drzwi aluminiowych, wejściowych - 2 kpl., 1.4 Przygotowanie podłoża pod ułożenie płytek gressowych - 209,330 m2. 2. Układanie płytek: 2.1 Ułożenie dylatacji - 64,32 m, 2.2 Okładziny poziome - 139,709 m2, 2.3 Cokoliki przyścienne - 23,24 m, 2.4 Okładziny pionowe stopni schodowych - 364,800 m, 2.5 Cokoliki biegów schodowych - 3,497 m. 3. Elementy uzupełniające: 3.1 Wycieraczki do obuwia - 3 kpl., 3.2 Poręcze schodowe - 11,5 m..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.40.00.00-1, 45.43.12.00-9, 45.45.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PLATFORMY DLA NIEPEŁNOSPRAWNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Platformy dla niepełnosprawnych: 1.1 Instalacja elektryczna dedykowana - 2 kpl., 1.2.Dostawa, montaż i uruchomienie platformy dla niepełnosprawnych - 2 kpl., 1.3 Odbiór platformy dla niepełnosprawnych przez UDT - 2 kpl..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.31.00-5, 45.31.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 75.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.