eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łaziska Górne › PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ (UL. ŁAZISKA) W WYRACH - ETAP II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-04-04

POZYCJA 20315

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Łaziska Górne: PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ (UL. ŁAZISKA) W WYRACH - ETAP II Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Powiatowy Zarząd Dróg w Mikołowie z/s w Łaziskach Górnych, do kontaktów: w sprawach merytorycznych Rafał Szostek, Mirosław Nowak, wsprawach formalnych Klaudia Leśniak, ul. Chopina 8, 43-170 Łaziska Górne, woj. śląskie, tel. 032 2244499, 2244516, fax 032 2244499 w. 226, e-mail: pzdmikolow@wp.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.powiat.mikolow.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Tak.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ (UL. ŁAZISKA) W WYRACH - ETAP II. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: woj. śląskie, powiat mikołowski, gmina Wyry. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej klasy Z (ul. Łaziska w Wyrach) na odcinku od skrzyżowania z ul. Pszczyńską w km 0+000,00 (przyjętym roboczo) do granicy gminy Wyry km 0 + 944,39. Zakres prac obejmuje: -Wykonanie utwardzonego pobocza pełniącego rolę ścieżki rowerowej, -Przebudowę istniejącego chodnika, -Przebudowę zjazdów. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.33.00 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.33.00 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego Oryginalny kod CPV: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.11.27.30 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.27.30 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad Oryginalny kod CPV: 45.23.32.80 - Wznoszenie barier drogowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.80 - Wznoszenie barier drogowych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wartość zamówienia przekracza 60000 euro. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej klasy Z (ul. Łaziska w Wyrach) na odcinku od skrzyżowania z ul. Pszczyńską w km 0+000,00 (przyjętym roboczo) do granicy gminy Wyry km 0 + 944,39. Zakres prac obejmuje: -Wykonanie utwardzonego pobocza pełniącego rolę ścieżki rowerowej, -Przebudowę istniejącego chodnika, -Przebudowę zjazdów. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 01.08.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: nie dotyczy 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) zrealizowali, współrealizowali bądź uczestniczyli w realizacji w latach 2002, 2003, 2004,2005,2006 co najmniej 2 zamówieniach na roboty zbliżone co do zakresu niniejszego zamówienia oraz o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł (brutto); c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) przy wykonywanych pracach zatrudniają pracowników nadzoru: - kierownika z co najmniej 3 - letnim doświadczeniem i uprawnieniami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub inżynieryjno - drogowej (minimum 1 osoba, dołączyć kopie uprawnień oraz zaświadczenie o aktualnej przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa), e) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006r. Nr 164, poz.1163), f) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006r. Nr 164, poz.1163), Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą \ spełnia - nie spełnia\, (druk ZP-14) w oparciu o inforamcje zawarte w dokumnetach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 21 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawaca spełnił. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz z oświadczeniami z art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych b)aktualny wypis/ odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej; wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c)w przypadku spółek cywilnych należy dołączyć umowę spółki, Uwaga! Z dokumentu określonego w pkt. 20 b) musi wynikać zakres działalności oferenta, sposób reprezentacji oferenta, osoby które są uprawnione do reprezentowania oferenta na zewnątrz oraz składania oświadczeń woli w jego imieniu. W przypadku gdy nie wynika to z dokumentu załączonego do oferty i określonego w pkt. 20 b), należy dołączyć również do oferty statut, uchwałę lub inny dokument d)w przypadku ustanowienia pełnomocników do reprezentowania firmy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty, należy przedstawić dokument stwierdzający niniejsze pełnomocnictwo, tj.: pełnomocnictwo, umowę lub uchwałę, wskazującą osobę upoważnioną oraz zakres jej pełnomocnictwa; Od udzielonego pełnomocnictwa należy uiścić opłatę skarbową w wysokości 17 zł. e)aktualne zaświadczenie z właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub że oferent uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego; wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. f)wykaz wykonanych przez oferenta w latach 2002, 2003, 2004 ,2005, 2006 robót, zbliżonych co do zakresu niniejszego postępowania i o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł, co najmniej 2 roboty wypełnić druk nr. 2 g)dokumenty potwierdzające, że roboty opisane w wykazie wykonanych robót wykonane zostały z należytą starannością (co najmniej 2 referencje) h)przy wykonywanych pracach zatrudniają pracowników nadzoru: -kierownika z co najmniej 3 - letnim doświadczeniem i uprawnieniami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub inżynieryjno - drogowej (minimum 1 osoba, dołączyć kopie uprawnień oraz zaświadczenie o aktualnej przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa), i)wykaz posiadanego sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia, (na załączonym druku - załącznik nr 4), j)dokumenty potwierdzające dostęp do sprzętu UWAGA! - dotyczy sprzętu dzierżawionego (należy załączyć umowę dzierżawy lub bezwarunkowe oświadczenie dysponowania sprzętem na okres realizacji przedmiotu zamówienia), k)harmonogram robót opracowany wg założeń rozpoczęcie dnia 01/06/2007, zakończenie nie później jak dnia 01/08/2007 dla niżej wymienionych elementów robót: - roboty brukarskie strona północna, - przygotowanie skarp pobocza i zjazdów w podbudowie strona południowa, - roboty brukarskie strona południowa, - roboty towarzyszące i porządkowanie. l)Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt. b, e, składa dokument lub dokumenty,wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, UWAGA: powyższe dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. UWAGA: dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. ł) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt. l - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 90 2. Okres gwarancji 10 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.mikolow.pl. Opłata: 54 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Wersja papierowa Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia do nabycia w kancelarii Powiatowego Zarządu Dróg lub za zaliczeniem pocztowym. W przypadku wysyłania SIWZ za zaliczeniem pocztowym doliczone będą również koszty przesyłki. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 05.06.2007 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 07.05.2007, godzina 10:15, Siedziba Zamawiającego - Łaziska Górne, ul. Chopina 8, pokój nr 302.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Dofinansowanie Projektu w ramach ZPORR 2004-2006, Priorytet 3 Rozwój loaklny, Działanie 3.2 Obszary podlegające restruturyzacji, współfinansowanego z EFRR. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 02.04.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.