eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › Zimowe utrzymanie dróg oraz wykonanie nasadzeń krzewów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-03

Oświęcim: Zimowe utrzymanie dróg oraz wykonanie nasadzeń krzewów
Numer ogłoszenia: 203159 - 2013; data zamieszczenia: 03.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Oświęcim , ul.Zaborska 2, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 8429311,8429311, faks 033 8429199.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.oswiecim.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg oraz wykonanie nasadzeń krzewów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych, gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Miasto Oświęcim oraz wykonanie nasadzeń krzewów, traw i bylin na terenie miasta w II półroczu 2013 r. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych: a) Część I zamówienia - zimowe utrzymanie dróg powiatowych, gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Miasto Oświęcim w II półroczu 2013 r. b) Część II zamówienia - bieżące utrzymanie zieleni, wykonanie nasadzeń krzewów, traw i bylin na terenie miasta Oświęcim w II półroczu 2013 r. Część I zamówienia - zimowe utrzymanie dróg powiatowych, gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Miasto Oświęcim w II półroczu 2013 r. Wykonawca zobowiązany jest, oprócz prowadzenia zwykłych czynności zimowego utrzymania dróg opisanych w załącznikach stanowiących integralną część niniejszej specyfikacji do: 1) monitorowania warunków pogodowych, 2) pełnienia całodobowych dyżurów dyspozytorskich i prowadzenia dokumentacji. Pełnienie dyżurów oraz prowadzenie dokumentacji musi odpowiadać następującym warunkom: a) zapewnienie dostępności telefonicznej z dyżurnym dyspozytorem, b) wyposażenie każdej jednostki sprzętowej w telefon komórkowy lub radio, c) prowadzenie dokumentacji dyżurów i pracy sprzętu, obejmującej: dziennik dyżurów określający przebieg dyżuru, terminarz pracy sprzętu określający rodzaj podjętej akcji w danej dobie, 3) odbywania w razie potrzeby codziennych kontrolnych objazdów dróg z upoważnionym pracownikiem Zamawiającego, odpowiedzialnym za zimowe utrzymanie dróg, 4) składanie meldunków z wykonanych robót drogą internetową na adres: wieslaw.witkowski@um.oswiecim.pl - za dobę poprzednią do godz. 10.00 dnia następnego na odpowiednim formularzu ( zał. nr I.2.e, II.2.f, III.2.f). 5) oraz wykonanie innych robót i prac niezbędnych do należytego wykonania przedmiotu zamówienia. Szczegółowy zakres oczyszczania zimowego dróg, parkingów, chodników, schodów został określony w załącznikach do specyfikacji istotnych warunków zamówienia nr: I.2, I.2.a, II.2.b, III.2.c, I.2.d, II.2.d, III.2.d. Część II zamówienia - bieżące utrzymanie zieleni, wykonanie nasadzeń krzewów, traw i bylin na terenie miasta Oświęcim w II półroczu 2013 r. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: a) wykonanie nasadzeń skupin krzewów okrywowych określonych w załączniku do specyfikacji nr IV pkt II. b) wykonanie nasadzeń bylin i traw określonych w załączniku do specyfikacji nr IV pkt. I, c) oraz wykonanie innych robót i prac niezbędnych do należytego wykonania przedmiotu zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 90.64.10.00-2, 03.45.12.00-8, 77.31.00.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium przez Wykonawcę w przedmiotowym postępowaniu

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wymaga spełnienia szczególnych warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wymaga spełnienia szczególnych warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wymaga spełnienia szczególnych warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wymaga spełnienia szczególnych warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wymaga spełnienia szczególnych warunków udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie treści art. 144 ustawy Pzp zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, za wyjątkiem przypadków określonych w niniejszej specyfikacji, w tym w szczególności: a) zmiany częstotliwości i zakresu prac wyszczególnionych w poszczególnych załącznikach do maksymalnej kwoty wskazanej umowy, b) zmiany wysokości wynagrodzenia na skutek zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT w okresie obowiązywania umowy, c) z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach. Strony za okoliczności siły wyższej uznają: powódź, trzęsienie ziemi, huragany, deszcze nawalne, upadek statku powietrznego, działania wojenne lub ogłoszenie stanu wojennego, strajk ogólnokrajowy lub ogłoszony stan klęski żywiołowej. d) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie robót i prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.oswiecim.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Oświęcim, Wydział Zamówień Publicznych, ul. Solskiego 2 pok. nr 11.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Oświęcim, ul. Zaborska 2 pok. nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zimowe utrzymanie dróg powiatowych, gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Miasto Oświęcim w II półroczu 2013 r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest, oprócz prowadzenia zwykłych czynności zimowego utrzymania dróg opisanych w załącznikach stanowiących integralną część niniejszej specyfikacji do: 1) monitorowania warunków pogodowych, 2) pełnienia całodobowych dyżurów dyspozytorskich i prowadzenia dokumentacji. Pełnienie dyżurów oraz prowadzenie dokumentacji musi odpowiadać następującym warunkom: a) zapewnienie dostępności telefonicznej z dyżurnym dyspozytorem, b) wyposażenie każdej jednostki sprzętowej w telefon komórkowy lub radio, c) prowadzenie dokumentacji dyżurów i pracy sprzętu, obejmującej: dziennik dyżurów określający przebieg dyżuru, terminarz pracy sprzętu określający rodzaj podjętej akcji w danej dobie, 3) odbywania w razie potrzeby codziennych kontrolnych objazdów dróg z upoważnionym pracownikiem Zamawiającego, odpowiedzialnym za zimowe utrzymanie dróg, 4) składanie meldunków z wykonanych robót drogą internetową na adres: wieslaw.witkowski@um.oswiecim.pl - za dobę poprzednią do godz. 10.00 dnia następnego na odpowiednim formularzu ( zał. nr I.2.e, II.2.f, III.2.f). 5) oraz wykonanie innych robót i prac niezbędnych do należytego wykonania przedmiotu zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 90.64.10.00-2, 03.45.12.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: bieżące utrzymanie zieleni, wykonanie nasadzeń krzewów, traw i bylin na terenie miasta Oświęcim w II półroczu 2013 r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: a) wykonanie nasadzeń skupin krzewów okrywowych określonych w załączniku do specyfikacji nr IV pkt II. b) wykonanie nasadzeń bylin i traw określonych w załączniku do specyfikacji nr IV pkt. I, c) oraz wykonanie innych robót i prac niezbędnych do należytego wykonania przedmiotu zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.