eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Góra Kalwaria › PRZEWÓZ CODZIENNY UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH DO SZKÓŁ SPECJALNYCH, PRZEDSZKOLI I PLACÓWEK SZKOLNO - WYCHOWAWCZYCH NA TRASIE II - ŁBISKA-ZALESIE DOLNE I TRASIE IV-KONSTANCIN JEZIORNA, W ROKU SZKOLNYM 2011/2012

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-26

Góra Kalwaria: PRZEWÓZ CODZIENNY UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH DO SZKÓŁ SPECJALNYCH, PRZEDSZKOLI I PLACÓWEK SZKOLNO - WYCHOWAWCZYCH NA TRASIE II - ŁBISKA-ZALESIE DOLNE I TRASIE IV-KONSTANCIN JEZIORNA, W ROKU SZKOLNYM 2011/2012
Numer ogłoszenia: 203137 - 2011; data zamieszczenia: 26.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Placówek Oświatowych i Kultury Fizycznej , ul. Św. Antoniego 1, 05-530 Góra Kalwaria, woj. mazowieckie, tel. 22 7271285, 7271286, faks 22 7271285, 7271286.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zespoł Placówek Oświatowych i Kultury Fizycznej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEWÓZ CODZIENNY UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH DO SZKÓŁ SPECJALNYCH, PRZEDSZKOLI I PLACÓWEK SZKOLNO - WYCHOWAWCZYCH NA TRASIE II - ŁBISKA-ZALESIE DOLNE I TRASIE IV-KONSTANCIN JEZIORNA, W ROKU SZKOLNYM 2011/2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA : Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: PRZEWOZU CODZIENNEGO UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH DO SZKÓŁ SPECJALNYCH, PRZEDSZKOLI I PLACÓWEK SZKOLNO - WYCHOWAWCZYCH NA TRASIE II - ŁBISKA- ZALESIE DOLNE I TRASIE IV- KONSTANCIN JEZIORNA, W ROKU SZKOLNYM 2011/2012 zgodnie z grafikiem: Brześce ul. Wilanowska 112, Baniocha ul Podleśna 56, Baniocha ul. Podleśna 3 m15, Czaplin 28, Baniocha ul. Długa 3, Łubińska 1, Podleśna 45* i Środkowa 12, Tomice ul. Kochanowskiego 60*, Kąty ul. Brzozowa 6(2 osoby), Góra Kalwaria ul. Budowlanych 5 m18, ul. Skierniewicka 15/3 i Chopina 9 bl. 2 m4, Coniew 17, Cendrowice 28 Do: Zespołu Szkół Specjalnych w Łbiskach, Katolickiego Stowarzyszenia Niepełnosprawnych ul. Modrzewiowa 2 Zalesie Dolne, Zespołu Szkół Specjalnych ul. Potulickich w Konstancinie Jeziornie i Szkoły Podstawowej ul. Szkolna w Konstancinie Jeziornie i z powrotem do miejsca zamieszkania uczniów. *wcześniejszy powrót do domu (dodatkowy powrót) Ilość dzieci: 16 + 2 kierowców + 2 opiekunów (w tym 4 osoby na wózkach inwalidzkich) Pojazd : 2 busy w tym: -jeden min. 10 osobowy -jeden min. 14 osobowy Wymagane jest, aby każdy z busów posiadał platformę najazdową dla wózków inwalidzkich dla osób niepełnosprawnych lub windę. PRZEWOZY codzienne za wyjątkiem dni wolnych od nauki szkolnej i dni wolnych od pracy, z miejsca zamieszkania ucznia do szkół specjalnych, przedszkoli i placówek szkolno-wychowawczych i z powrotem do domu, wraz z kosztami zatrudnienia kierowców i opiekunów. GODZINY DOWOZU I ODWOZU NALEŻY KONSULTOWAĆ DYREKTORAMI SZKÓŁ. NALEŻY PAMIĘTAĆ O OZNAKOWANIU BUSÓW - tablicami informacyjnymi zgodnie z obowiązującymi przepisami. Przedmiotowe zamówienie nie może być realizowane jako łączone np. przewóz dzieci, młodzieży i innych mieszkańców (osób postronnych). Wykonawca musi zapewnić minimum 1 opiekuna i kierowcę..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • 1.OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA : Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: PRZEWOZU CODZIENNEGO UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH DO SZKÓŁ SPECJALNYCH, PRZEDSZKOLI I PLACÓWEK SZKOLNO - WYCHOWAWCZYCH NA TRASIE II - ŁBISKA- ZALESIE DOLNE I TRASIE IV- KONSTANCIN JEZIORNA, W ROKU SZKOLNYM 2011/2012 zgodnie z grafikiem: Brześce ul. Wilanowska 112, Baniocha ul Podleśna 56, Baniocha ul. Podleśna 3 m15, Czaplin 28, Baniocha ul. Długa 3, Łubińska 1, Podleśna 45* i Środkowa 12, Tomice ul. Kochanowskiego 60*, Kąty ul. Brzozowa 6(2 osoby), Góra Kalwaria ul. Budowlanych 5 m18, ul. Skierniewicka 15/3 i Chopina 9 bl. 2 m4, Coniew 17, Cendrowice 28 Do: Zespołu Szkół Specjalnych w Łbiskach, Katolickiego Stowarzyszenia Niepełnosprawnych ul. Modrzewiowa 2 Zalesie Dolne, Zespołu Szkół Specjalnych ul. Potulickich w Konstancinie Jeziornie i Szkoły Podstawowej ul. Szkolna w Konstancinie Jeziornie i z powrotem do miejsca zamieszkania uczniów. *wcześniejszy powrót do domu (dodatkowy powrót) Ilość dzieci: 16 + 2 kierowców + 2 opiekunów (w tym 4 osoby na wózkach inwalidzkich) Pojazd : 2 busy w tym: -jeden min. 10 osobowy -jeden min. 14 osobowy Wymagane jest, aby każdy z busów posiadał platformę najazdową dla wózków inwalidzkich dla osób niepełnosprawnych lub windę. PRZEWOZY codzienne za wyjątkiem dni wolnych od nauki szkolnej i dni wolnych od pracy, z miejsca zamieszkania ucznia do szkół specjalnych, przedszkoli i placówek szkolno-wychowawczych i z powrotem do domu, wraz z kosztami zatrudnienia kierowców i opiekunów. GODZINY DOWOZU I ODWOZU NALEŻY KONSULTOWAĆ DYREKTORAMI SZKÓŁ. NALEŻY PAMIĘTAĆ O OZNAKOWANIU BUSÓW - tablicami informacyjnymi zgodnie z obowiązującymi przepisami. Przedmiotowe zamówienie nie może być realizowane jako łączone np. przewóz dzieci, młodzieży i innych mieszkańców (osób postronnych). Wykonawca musi zapewnić minimum 1 opiekuna i kierowcę.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać: licencję na wykonanie krajowego transportu drogowego osób Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1)Wykonawca musi udokumentować, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał minimum 1 usługę polegającą transporcie polegającą na przewozie dzieci lub młodzieży odpowiadającemu rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 30.000,00 zł brutto (słownie: trzydzieści tysięcy złotych); potwierdzoną referencjami itp. od poprzednio zamawiających. 1) Wykonawca musi dysponować min. 2 pojazdami przystosowanym do przewozu niepełnosprawnych osób tj.: a)jeden z możliwością przewozu min. 10 osób b)jeden z możliwością przewozu min 14 osób . posiadającymi oznakowanie zgodnie z obowiązującym prawem, posiadającymi specjalistyczne platformy najazdowe dla wózków inwalidzkich lub windy posiadającymi specjalistyczne pasy do mocowania wózków. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) Wykonawca musi dysponować min. 2 pojazdami przystosowanym do przewozu niepełnosprawnych osób tj.: a)jeden z możliwością przewozu min. 10 osób b)jeden z możliwością przewozu min 14 osób . posiadającymi oznakowanie zgodnie z obowiązującym prawem, posiadającymi specjalistyczne platformy najazdowe dla wózków inwalidzkich lub windy posiadającymi specjalistyczne pasy do mocowania wózków.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi dysponować min. po 1 opiekunem na każdą z tras posiadającym przeszkolenie z zakresu pierwszej pomocy i kierowcą. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy, wypełniony i podpisany przez Wykonawcę - Załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ, Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 załącznik numer 3 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania załącznik numer 4 Pełnomocnictwo zgodne z obowiązującymi przepisami prawa, wystawione dla osoby (osób) upoważnionych do reprezentowania oferenta w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, o ile nie wynika ono z przedstawionych dokumentów.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następującym zakresie: zmiany danych adresowych Zamawiającego lub Wykonawcy; W przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć na etapie wszczęcia postępowania przetargowego, a które są niezbędne dla prawidłowej realizacji zamówienia. Zmiany opiekunów lub kierowców

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gorakalwaria.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Św. Antoniego 1 w godzinach urzędowania Zamawiającego lub pobrać ze strony Zamawiającego www.bip.gorakalwaria.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2011 godzina 12:00, miejsce: Zespół Placówek Oświatowych i Kultury Fizycznej ul. Św. Antoniego 1, 05-530 Góra Kalwaria.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.