Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-07-26
Góra Kalwaria: PRZEWÓZ CODZIENNY UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH DO SZKÓŁ SPECJALNYCH, PRZEDSZKOLI I PLACÓWEK SZKOLNO - WYCHOWAWCZYCH NA TRASIE II - ŁBISKA-ZALESIE DOLNE I TRASIE IV-KONSTANCIN JEZIORNA, W ROKU SZKOLNYM 2011/2012
Numer ogłoszenia: 203137 - 2011; data zamieszczenia: 26.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Placówek Oświatowych i Kultury Fizycznej , ul. Św. Antoniego 1, 05-530 Góra Kalwaria, woj. mazowieckie, tel. 22 7271285, 7271286, faks 22 7271285, 7271286.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zespoł Placówek Oświatowych i Kultury Fizycznej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEWÓZ CODZIENNY UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH DO SZKÓŁ SPECJALNYCH, PRZEDSZKOLI I PLACÓWEK SZKOLNO - WYCHOWAWCZYCH NA TRASIE II - ŁBISKA-ZALESIE DOLNE I TRASIE IV-KONSTANCIN JEZIORNA, W ROKU SZKOLNYM 2011/2012.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA : Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: PRZEWOZU CODZIENNEGO UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH DO SZKÓŁ SPECJALNYCH, PRZEDSZKOLI I PLACÓWEK SZKOLNO - WYCHOWAWCZYCH NA TRASIE II - ŁBISKA- ZALESIE DOLNE I TRASIE IV- KONSTANCIN JEZIORNA, W ROKU SZKOLNYM 2011/2012 zgodnie z grafikiem: Brześce ul. Wilanowska 112, Baniocha ul Podleśna 56, Baniocha ul. Podleśna 3 m15, Czaplin 28, Baniocha ul. Długa 3, Łubińska 1, Podleśna 45* i Środkowa 12, Tomice ul. Kochanowskiego 60*, Kąty ul. Brzozowa 6(2 osoby), Góra Kalwaria ul. Budowlanych 5 m18, ul. Skierniewicka 15/3 i Chopina 9 bl. 2 m4, Coniew 17, Cendrowice 28 Do: Zespołu Szkół Specjalnych w Łbiskach, Katolickiego Stowarzyszenia Niepełnosprawnych ul. Modrzewiowa 2 Zalesie Dolne, Zespołu Szkół Specjalnych ul. Potulickich w Konstancinie Jeziornie i Szkoły Podstawowej ul. Szkolna w Konstancinie Jeziornie i z powrotem do miejsca zamieszkania uczniów. *wcześniejszy powrót do domu (dodatkowy powrót) Ilość dzieci: 16 + 2 kierowców + 2 opiekunów (w tym 4 osoby na wózkach inwalidzkich) Pojazd : 2 busy w tym: -jeden min. 10 osobowy -jeden min. 14 osobowy Wymagane jest, aby każdy z busów posiadał platformę najazdową dla wózków inwalidzkich dla osób niepełnosprawnych lub windę. PRZEWOZY codzienne za wyjątkiem dni wolnych od nauki szkolnej i dni wolnych od pracy, z miejsca zamieszkania ucznia do szkół specjalnych, przedszkoli i placówek szkolno-wychowawczych i z powrotem do domu, wraz z kosztami zatrudnienia kierowców i opiekunów. GODZINY DOWOZU I ODWOZU NALEŻY KONSULTOWAĆ DYREKTORAMI SZKÓŁ. NALEŻY PAMIĘTAĆ O OZNAKOWANIU BUSÓW - tablicami informacyjnymi zgodnie z obowiązującymi przepisami. Przedmiotowe zamówienie nie może być realizowane jako łączone np. przewóz dzieci, młodzieży i innych mieszkańców (osób postronnych). Wykonawca musi zapewnić minimum 1 opiekuna i kierowcę..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- 1.OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA : Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: PRZEWOZU CODZIENNEGO UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH DO SZKÓŁ SPECJALNYCH, PRZEDSZKOLI I PLACÓWEK SZKOLNO - WYCHOWAWCZYCH NA TRASIE II - ŁBISKA- ZALESIE DOLNE I TRASIE IV- KONSTANCIN JEZIORNA, W ROKU SZKOLNYM 2011/2012 zgodnie z grafikiem: Brześce ul. Wilanowska 112, Baniocha ul Podleśna 56, Baniocha ul. Podleśna 3 m15, Czaplin 28, Baniocha ul. Długa 3, Łubińska 1, Podleśna 45* i Środkowa 12, Tomice ul. Kochanowskiego 60*, Kąty ul. Brzozowa 6(2 osoby), Góra Kalwaria ul. Budowlanych 5 m18, ul. Skierniewicka 15/3 i Chopina 9 bl. 2 m4, Coniew 17, Cendrowice 28 Do: Zespołu Szkół Specjalnych w Łbiskach, Katolickiego Stowarzyszenia Niepełnosprawnych ul. Modrzewiowa 2 Zalesie Dolne, Zespołu Szkół Specjalnych ul. Potulickich w Konstancinie Jeziornie i Szkoły Podstawowej ul. Szkolna w Konstancinie Jeziornie i z powrotem do miejsca zamieszkania uczniów. *wcześniejszy powrót do domu (dodatkowy powrót) Ilość dzieci: 16 + 2 kierowców + 2 opiekunów (w tym 4 osoby na wózkach inwalidzkich) Pojazd : 2 busy w tym: -jeden min. 10 osobowy -jeden min. 14 osobowy Wymagane jest, aby każdy z busów posiadał platformę najazdową dla wózków inwalidzkich dla osób niepełnosprawnych lub windę. PRZEWOZY codzienne za wyjątkiem dni wolnych od nauki szkolnej i dni wolnych od pracy, z miejsca zamieszkania ucznia do szkół specjalnych, przedszkoli i placówek szkolno-wychowawczych i z powrotem do domu, wraz z kosztami zatrudnienia kierowców i opiekunów. GODZINY DOWOZU I ODWOZU NALEŻY KONSULTOWAĆ DYREKTORAMI SZKÓŁ. NALEŻY PAMIĘTAĆ O OZNAKOWANIU BUSÓW - tablicami informacyjnymi zgodnie z obowiązującymi przepisami. Przedmiotowe zamówienie nie może być realizowane jako łączone np. przewóz dzieci, młodzieży i innych mieszkańców (osób postronnych). Wykonawca musi zapewnić minimum 1 opiekuna i kierowcę.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.06.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi posiadać: licencję na wykonanie krajowego transportu drogowego osób Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1)Wykonawca musi udokumentować, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał minimum 1 usługę polegającą transporcie polegającą na przewozie dzieci lub młodzieży odpowiadającemu rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 30.000,00 zł brutto (słownie: trzydzieści tysięcy złotych); potwierdzoną referencjami itp. od poprzednio zamawiających. 1) Wykonawca musi dysponować min. 2 pojazdami przystosowanym do przewozu niepełnosprawnych osób tj.: a)jeden z możliwością przewozu min. 10 osób b)jeden z możliwością przewozu min 14 osób . posiadającymi oznakowanie zgodnie z obowiązującym prawem, posiadającymi specjalistyczne platformy najazdowe dla wózków inwalidzkich lub windy posiadającymi specjalistyczne pasy do mocowania wózków. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) Wykonawca musi dysponować min. 2 pojazdami przystosowanym do przewozu niepełnosprawnych osób tj.: a)jeden z możliwością przewozu min. 10 osób b)jeden z możliwością przewozu min 14 osób . posiadającymi oznakowanie zgodnie z obowiązującym prawem, posiadającymi specjalistyczne platformy najazdowe dla wózków inwalidzkich lub windy posiadającymi specjalistyczne pasy do mocowania wózków.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi dysponować min. po 1 opiekunem na każdą z tras posiadającym przeszkolenie z zakresu pierwszej pomocy i kierowcą. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy, wypełniony i podpisany przez Wykonawcę - Załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ, Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 załącznik numer 3 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania załącznik numer 4 Pełnomocnictwo zgodne z obowiązującymi przepisami prawa, wystawione dla osoby (osób) upoważnionych do reprezentowania oferenta w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, o ile nie wynika ono z przedstawionych dokumentów.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następującym zakresie: zmiany danych adresowych Zamawiającego lub Wykonawcy; W przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć na etapie wszczęcia postępowania przetargowego, a które są niezbędne dla prawidłowej realizacji zamówienia. Zmiany opiekunów lub kierowców
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gorakalwaria.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Św. Antoniego 1 w godzinach urzędowania Zamawiającego lub pobrać ze strony Zamawiającego www.bip.gorakalwaria.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2011 godzina 12:00, miejsce: Zespół Placówek Oświatowych i Kultury Fizycznej ul. Św. Antoniego 1, 05-530 Góra Kalwaria.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GÓRY KALWARII
więcej: przetargi w Górze Kalwarii »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz uczniów do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025 z podziałem na zadania.
- 35/24-postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na usługę transportu sanitarnego
- Świadczenie usług transportu sanitarnego osób dla Szpitala Miejskiego im. Jana Garduły w Świnoujściu sp. z o. o.
- Usługa transportu indywidualnego dostosowanego do potrzeb osób z niepełnosprawnościami na terenie powiatu piaseczyńskiego - "od drzwi do drzwi""
- Wykonywanie usług przewozu, przechowywania zwłok, udostępnienia sali sekcyjnej i pomoc techniczna z obszarów działania Prokuratur Rejonowych w: Świdnicy, Wałbrzychu, Dzierżoniowie i Ząbkowicach Śl.
- DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ NA TERENIE MIASTA I GMINY KACZORY I NA PŁYWALNIĘ "RELAKS" W KACZORACH ORAZ SPRAWOWANIE NAD NIMI OPIEKI W CZASIE PRZEWOZU W ROKU SZKOLNYM 2024/2025
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.