eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomża › ZAKUP Z DOSTAWĄ I MONTAŻEM SPRZĘTU DO ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-02

Łomża: ZAKUP Z DOSTAWĄ I MONTAŻEM SPRZĘTU DO ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG
Numer ogłoszenia: 203037 - 2013; data zamieszczenia: 02.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Zakład Budżetowy , ul. Akademicka 22, 18-400 Łomża, woj. podlaskie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.mpgkim.lomza.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP Z DOSTAWĄ I MONTAŻEM SPRZĘTU DO ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup dostawą i montażem fabrycznie nowego pługa odśnieżnego oraz fabrycznie nowej posypywarki z podajnikiem taśmowym. Urządzenia powinny być przystosowane do montażu na podwoziu pojazdu ciężarowego Renault Midliner, z zabudową typu skrzynia o DMC 15,7 t. 1. Parametry techniczne pługa odśnieżnego jednolemieszowego: a) szer. max. 3250 mm, wys. min. 1150 mm, szer. pracy (odśnieżania) max. 2800 mm, kąt skrętu: +/- 30 °, b) konstrukcja metalowa śrutowana, zabezpieczona antykorozyjnie, c) niezależność od hydrauliki pojazdu, własny zasilacz elektrohydrauliczny 24 VDC, d) system sterowania z kabiny operatora za pomocą pulpitu sterowniczego (funkcje: podnoszenia/opuszczania, skręt w lewo/prawo, pływanie, opuszczanie z dociskiem), e) możliwość zmiany kąta ataku okładnicy, f) funkcja wychylania się pługa przy najechaniu na przeszkodę g) dwa siłowniki kierunku, h) podnóża, światła drogowe halogenowe, obrysowe LED, i) montaż: płyta czołowa DIN76060. 2. Parametry techniczne posypywarki z podajnikiem: a) pojemność zasobnika: 4 m3, b) zasobnik wykonany ze stali zabezpieczonej antykorozyjnie, c) ocynkowana krata zabezpieczająca-dwudzielna w górnej części zasobnika d) podajnik taśmowy o szerokości 500 mm poruszający się na rolkach PCV e) napęd realizowany za pomocą silnika wysokoprężnego jednocylindrowy o mocy min. 10 KM umieszczonego z boku posypwarki (świeca żarowa, system bezobciążeniowego rozruchu silnika, siłownik hydrauliczny automatycznie zwiększający obroty przy włączeniu posypywarki), f) system sterowania za pomocą pulpitu sterowniczego w kabinie pojazdu: włączanie/wyłączanie silnika spalinowego, włączanie/wyłączanie układów hydraulicznych, zmiana szerokości sypania, regulacja ilości rozsypywanego materiału (soli oraz pozostałych materiałów uszorstniających), regulacja kierunku rozsypywania (asymetryczny) poprzez siłownik elektryczny w odpornej na warunki atmosferyczne obudowie z tworzywa sztucznego, załączanie sygnalizacji ostrzegawczej, g) pokrowiec ochronny zabezpieczający zasobnik, h) wlew paliwa umieszczony umieszczony z tyłu posypywarki umożliwiający łatwy dostęp podczas tankowania, i) podnóża/podpory służące do montażu i demontażu posypywarki oraz do przechowywania urządzenia, j) światło robocze z regulacją położenia, lampa błyskowa typu kogut, k) przystosowanie do montażu z przodu pospywarki zbiornika na solankę o poj. 1500-2000 l wraz z instalacją solankową. Wymagania związane z realizacją zamówienia: 1) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć urządzenia do siedziby Zamawiającego oraz dokonać ich montażu na podwoziu wskazanego pojazdu, 2) Wykonawca zapewni przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi oraz przeprowadzi próby techniczne, 3) Wykonawca zobowiązany jest udzielić 12 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia liczonej od daty dostarczenia Zamawiającemu. Czas reakcji od momentu otrzymania zgłoszenia nie dłużej niż 24 godz. w dni robocze, czas naprawy maksymalnie 3 dni roboczych. 4) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić stały serwis gwarancyjny i pogwarancyjny w siedzibie Zamawiającego, oraz dostępność części zamiennych w okresie pogwarancyjnym 5) Wykonawca wraz z z urządzeniami przekaże instrukcję obsługi w języku polskim, książkę gwarancyjną. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych oferujących urządzenia o parametrach i funkcjach nie gorszych od wskazanych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania i funkcje równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowany przez niego produkt spełnia wymagania określone przez Zamawiającego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.44.40 - Piaskarki 43.31.31.00 - Pługi odśnieżające lemieszowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: a) Wykonawca wnosi wadium w wysokości: 2 000,00zł, b) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. najpóźniej do dnia 11.10.2013 r, godz. 9.00.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1) opis urządzeń technicznych (zawierający dane techniczne, parametry, zdjęcia i rysunki poglądowe itp.)

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument Pełnomocnictwa. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty musi być dołączone dla podmiotu wiodącego - lidera - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby umocowane do reprezentowania wszystkich Wykonawców (podmiotów występujących wspólnie) - złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 2) pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania wykonawcy zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem; 3) dokument stwierdzający dokonanie wpłaty wadium. Potwierdzenie wpłaty w pieniądzu oraz inne dokumenty podlegające zwrotowi (np. gwarancje ubezpieczeniowe) należy wpiąć w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania firmy. Oryginały dokumentów (oprócz przelewów bankowych) należy załączyć do oferty bez trwałego ich spięcia z pozostałymi dokumentami oferty; 4) formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ, 5) zaakceptowany (parafowany) wzór umowy - załącznik nr 5 do SIWZ, 6) oświadczenie o nie przynależeniu do grupy kapitałowej (art. 26 ust. 2d ustawy) - załącznik nr 6 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający, na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści przedłożonej w niniejszym postępowaniu oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących przypadkach: I. Zmiany organizacji spełniania świadczenia w przypadkach, gdy jest to uzasadnione potrzebami Zamawiającego tj. zmiana terminu dostawy lub zmiana innych ustaleń dotyczących spełniania świadczeń w ramach umowy. Zmiana taka nie może pociągać za sobą zmiany wynagrodzenia II. Wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ. 2. Postanowienia z § 6 stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.mpgkim.lomza.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MPGKiM ZB 18-400 Łomża, ul. Akademicka 22, Dział Administracyjno-Techniczny.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.10.2013 godzina 09:00, miejsce: MPGKiM ZB 18-400 Łomża, ul. Akademicka 22, Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.