eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sandomierz › Przeprowadzenie zajęć oraz doposażenie bazy dydaktycznej szkół w projekcie -Indywidualizacja nauczania i wychowania klas I-III w Gminie Miejskiej Sandomierz

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-26

Sandomierz: Przeprowadzenie zajęć oraz doposażenie bazy dydaktycznej szkół w projekcie -Indywidualizacja nauczania i wychowania klas I-III w Gminie Miejskiej Sandomierz
Numer ogłoszenia: 203021 - 2011; data zamieszczenia: 26.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Sandomierz , Plac Poniatowskiego 3, 27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie, tel. 015 6440100, faks 015 6440100.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.sandomierz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie zajęć oraz doposażenie bazy dydaktycznej szkół w projekcie -Indywidualizacja nauczania i wychowania klas I-III w Gminie Miejskiej Sandomierz.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia: Przeprowadzenie zajęć oraz doposażenie bazy dydaktycznej szkół w projekcie -Indywidualizacja nauczania i wychowania klas I - III w Gminie Miejskiej Sandomierz. Projekt obejmuje cztery szkoły podstawowe, dla których organem prowadzącym jest Gmina Miejska Sandomierz. 2. Szczegółowy zakres prac: Projekt -Indywidualizacja nauczania i wychowania klas I - III w Gminie Miejskiej Sandomierz- realizowany jest w ramach Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. W projekcie zaplanowano 3780 godzin dodatkowych zajęć edukacyjnych wspomagających uczniów podczas czterech semestrów realizacji projektu w roku szklonym 2011-2012 oraz 2012-2013. Jednostka 1 godzina używana jest w rozumieniu 1 godziny lekcyjnej czyli 45 minut. 2.1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. 2.2. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy. 2.3. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy. 2.4. Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej. 2.5. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych. 2.6. Zajęcia rozwijające dla dzieci wybitnie lub szczególnie uzdolnionych matematycznie i przyrodniczo. 2.7. Zajęcia rozwijające dla dzieci szczególnie uzdolnionych artystycznie i plastycznie. 2.8. Doposażenie bazy dydaktycznej szkół (szczegółowy opis pomocy dydaktycznych zawiera załącznik nr 3 do SIWZ). 2.1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji zostaną przeprowadzone w następujących szkołach i terminach: 2.1.1. SP Nr 1 - zajęcia dla 3 grup po około 8 uczniów, łącznie 180 godzin przez 2 semestry: od 01.09.2011 r. do 30.12.2011 r. - 90 godzin, od 02.01.2012 r. do 31.12.2012 r. - 90 godzin. 2.1.2. SP Nr 2 - zajęcia dla 3 grup po około 8 uczniów, łącznie 180 godzin przez 2 semestry: od 01.09.2011 r. do 30.12.2011 r. - 90 godzin, od 02.01.2012 r. do 31.12.2012 r. - 90 godzin. 2.1.3. SP Nr 3 - zajęcia dla 2 grup po około 9 uczniów, łącznie 120 godzin przez 2 semestry: od 01.09.2011 r. do 30.12.2011 r. - 60 godzin, od 02.01.2012 r. do 31.12.2012 r. - 60 godzin. 2.1.4. SP Nr 4 - zajęcia dla 6 grup po około 9 - 10 uczniów, łącznie 540 godzin przez 3 semestry: od 01.09.2011 r. do 30.12.2011 r. - 180 godzin, od 02.01.2012 r. do 31.12.2012 r. - 240 godzin, od 01.01.2013 r. do 21.06.2013 r. - 120 godzin. 2.2. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy zostaną przeprowadzone w następujących szkołach i terminach: 2.2.1. SP Nr 1 - zajęcia dla 4 grup po około 6 - 8 uczniów, łącznie 240 godzin przez 2 semestry: od 01.09.2011 r. do 30.12.2011 r. - 120 godzin, od 02.01.2012 r. do 31.12.2012 r. - 120 godzin. 2.2.2. SP Nr 2 - zajęcia dla 3 grup po około 6 uczniów, łącznie 180 godzin przez 2 semestry: od 01.09.2011 r. do 30.12.2011 r. - 90 godzin, od 02.01.2012 r. do 31.12.2012 r. - 90 godzin. 2.2.3. SP Nr 3 - zajęcia dla 2 grup po około 8 uczniów, łącznie 120 godzin przez 2 semestry: od 01.09.2011 r. do 30.12.2011 r. - 60 godzin, od 02.01.2012 r. do 31.12.2012 r. - 60 godzin. 2.3. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy: zajęcia zostaną przeprowadzone w następujących szkołach i terminach: 2.3.1. SP Nr 1 - zajęcia dla 3 grup po około 10 uczniów, łącznie 180 godzin przez 2 semestry: od 01.09.2011 r. do 30.12.2011 r. - 90 godzin, od 02.01.2012 r. do 31.12.2012 r. - 90 godzin. 2.4. Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej zostaną przeprowadzone w następujących szkołach i terminach: 2.4.1. SP Nr 3 - zajęcia dla 2 grup po około 8 - 9 uczniów, łącznie 120 godzin przez 2 semestry: od 01.09.2011 r. do 30.12.2011 r. - 60 godzin, od 02.01.2012 r. do 31.12.2012 r. - 60 godzin. 2.4.2. SP Nr 4 - zajęcia dla 3 grup po około 8 uczniów, łącznie 270 godzin przez 3 semestry: od 01.09.2011 r. do 30.12.2011 r. - 90 godzin, od 02.01.2012 r. do 31.12.2012 r. - 120 godzin, od 01.01.2013 r. do 21.06.2013 r. - 60 godzin. 2.5. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych zostaną przeprowadzone w następujących szkołach i terminach: 2.5.1. SP Nr 4 - zajęcia dla 6 grup po około 9 - 10 uczniów, łącznie 540 godzin przez 3 semestry: od 01.09.2011 r. do 30.12.2011 r. - 180 godzin, od 02.01.2012 r. do 31.12.2012 r. - 240 godzin, od 01.01.2013 r. do 21.06.2013 r. - 120 godzin. 2.6. Zajęcia rozwijające dla dzieci wybitnie lub szczególnie uzdolnionych matematycznie i przyrodniczo zostaną przeprowadzone w następujących szkołach i terminach: 2.6.1. SP Nr 1 - zajęcia dla 3 grup po około 8 - 10 uczniów, łącznie 180 godzin przez 2 semestry: od 01.09.2011 r. do 30.12.2011 r. - 90 godzin, od 02.01.2012 r. do 31.12.2012 r. - 90 godzin. 2.6.2. SP Nr 2 - zajęcia dla 2 grup po około 8 uczniów, łącznie 120 godzin przez 2 semestry: od 01.09.2011 r. do 30.12.2011 r. - 60 godzin, od 02.01.2012 r. do 31.12.2012 r. - 60 godzin. 2.6.3. SP Nr 3 - zajęcia dla 2 grup po około 8 uczniów, łącznie 120 godzin przez 2 semestry: od 01.09.2011 r. do 30.12.2011 r. - 60 godzin, od 02.01.2012 r. do 31.12.2012 r. - 60 godzin. 2.6.4. SP Nr 4 - zajęcia dla 5 grup po około 9 - 10 uczniów, łącznie 450 godzin przez 3 semestry: od 01.09.2011 r. do 30.12.2011 r. - 150 godzin, od 02.01.2012 r. do 31.12.2012 r. - 150 godzin, od 01.01.2013 r. do 21.06.2013 r. - 150 godzin. 2.7. Zajęcia rozwijające dla dzieci szczególnie uzdolnionych artystycznie i plastycznie zostaną przeprowadzone w następujących szkołach i terminach: 2.7.1. SP Nr 2 - zajęcia dla 2 grup po około 15 uczniów, łącznie 120 godzin przez 2 semestry: od 01.09.2011 r. do 30.12.2011 r. - 60 godzin, od 02.01.2012 r. do 31.12.2012 r. - 60 godzin. 2.7.2. SP Nr 3 - zajęcia dla 2 grup po około 9 uczniów, łącznie 120 godzin przez 2 semestry: od 01.09.2011 r. do 30.12.2011 r. - 60 godzin, od 02.01.2012 r. do 31.12.2012 r. - 60 godzin.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.10.00.00 - Usługi szkolnictwa podstawowego 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 37.44.29.00 - Różnorodny sprzęt gimnastyczny 38.51.00.00 - Mikroskopy 30.21.31.00 - Komputery przenośne 48.19.00.00 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego 39.16.00.00 - Meble szkolne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych warunków oceny

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał min. 3-letnie doświadczenie w realizacji podobnych zamówień, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie wykonał co najmniej 1 usługę/dostawę odpowiadającą swoim rodzajem (organizacja zajęć dydaktycznych, szkoleń, kursów itp.) i wartością przedmiotowi zamówienia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych warunków oceny

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oferent musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które spełniają następujące wymagania: wykształcenie wyższe kierunkowe lub spełnienie kryteriów określonych w Rozporządzeniu Ministra Edukacji narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400). Wykonawca powinien dysponować osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, niezależnie od tego, czy są one zatrudnione bezpośrednio przez Wykonawcę, wraz z informacjami na temat ich wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności w czasie realizacji zamówienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych warunków oceny

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy na skutek: a)Wstrzymania świadczenia usługi lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, b)Działania siły wyższej, za które uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, które wystąpią po zawarciu umowy, a których strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawarcia i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie przedmiotu umowy w sposób należyty, c)Istotnej zmiany zakresu świadczenia Wykonawcy stwierdzonej w formie pisemnej, która powoduje konieczność zmiany terminu zakończenia wykonania przedmiotu umowy. d)Zmiany terminu realizacji projektu

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.sandomierz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Sandomierzu, Wydział Zamówień Publicznych, Plac Poniatowskiego 3, 27-600 Sandomierz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2011 godzina 10:00, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Sandomierzu, Plac Poniatowskiego 3, 27-600 Sandomierz.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt -Indywidualizacja nauczania i wychowania klas I - III w Gminie Miejskiej Sandomierz - realizowany jest w ramach Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.