eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przytyk › Przebudowa drogi gminnej ul. Kwiatowa w miejscowości Przytyk.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-22

Przytyk: Przebudowa drogi gminnej ul. Kwiatowa w miejscowości Przytyk.
Numer ogłoszenia: 203006 - 2009; data zamieszczenia: 22.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Przytyk , ul. Zachęta 57, 26-650 Przytyk, woj. mazowieckie, tel. 048 6180095 w. 35, faks 048 6180087.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przytyk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej ul. Kwiatowa w miejscowości Przytyk..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej ul. Kwiatowa w miejscowości Przytyk o długości 253mb i szer. jezdni 5,00m. Zamówienie obejmuje roboty drogowe tj. 1.Konstrukcja nawierzchni jezdni: - warstwa odsączająca z piasku gr. 15 cm - podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stab. mech 0/31,5mm gr. 15 cm - warstwa wiążąca z mieszanki mineralno- asfaltowej gr. 3 cm - warstwa ścieralna z mieszanki mineralno- asfaltowej gr. 4 cm 2. Konstrukcja nawierzchni chodnika: - warstwa odsączająca z piasku gr. 10 cm - podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem 5 MPa gr. 10 cm - podsypka cementowo- piaskowa gr. 3 cm - nawierzchnia chodnika z kostki bet. wibroprasowanej gr. 8 cm (kolorowej) 3. Wykonanie poboczy gruntowych zagęszczanych mechanicznie - 189.75m2 4. Ścieki z elementów betonowych szer. 25 cm na ławie z oporem - 253m 5. Pionowe znaki drogowe - 5 szt.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 93.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5 000,00 PLN, (słownie: pięć tysięcy złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1. Warunki ogólne. 5.1.1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp;b) spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 5.2. Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1 -3 ustawy Pzp 5.2.1. Wykonawca musi wykazać, że: a) dysponuje podstawową kadrą posiadającą uprawnienia budowlane (wymagane przez Prawo budowlane) do pełnienia samodzielnych funkcji w zakresie kierowania i nadzorowania robót w niżej podanych specjalnościach: -drogowych: minimum 1 osoba, b)dysponują w pełni sprawnymi i spełniającymi wymagania specyfikacji technicznej, jednostkami podstawowego sprzętu do wykonania zamówienia: skrapiarka- 1 szt, walec wibracyjny samojezdny- 1 szt, walec stalowy gładki- 1 szt, walec ogumiony- 1 szt, układarka mas bitumicznych sterowana elektronicznie o szerokości układania min. 5,00 m - 1szt, laboratorium wyposażone co najmniej w sprzęt do wykonania następujących badań: -zagęszczenia, -wytrzymałości na ściskanie, -składu, stabilności i odkształcenia,- zagęszczenia mieszanek mineralno-asfaltowych. Wykonawca może także wymienić alternatywny porównywalny technicznie sprzęt proponowany przez siebie dla danych robót, dołączając uzasadnienie swoich propozycji, c) zrealizował w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom drogowym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Minimum 1 z w/w robót o wartości co najmniej 300 000,00- PLN (słownie: trzysta tysięcy złotych), d) posiadają dostęp do środków finansowych w wysokości 100% oferowanej kwoty, e) posiadają ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności do wysokości minimum 100 000 PLN (słownie sto tysięcy złotych).Dokument ten dotyczy i winien być dołączony tylko przez wybranego Wykonawcę w dniu podpisania umowy i ważna przez cały czas trwania zamówienia. 5.3. Sposób spełniania warunków w przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie. 5.3.1. Wymagania określone w pkt 5.1.1.a) z wyjątkiem przesłanek wymienionych w art. 24 ust. 1 pkt 10 i ust. 2 pkt 3 i 4 ustawy Pzp mają zastosowanie do wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (uczestników konsorcjum, spółki cywilnej). Wymagania wymienione w art. 24 ust. 1 pkt 10 i ust. 2 pkt 3 i 4 ustawy Pzp oraz określone w pkt 5.1.1.b) i 5.2. muszą być spełnione wspólnie lub przez poszczególnych Wykonawców oferty wspólnej. 5.4. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków 5.4.1. Potwierdzenie spełniania warunków, o których mowa w pkt. 5.1. i 5.2. nastąpi w oparciu o dokumenty wymagane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, złożone w ofercie. Zamawiający zastrzega sobie możliwość sprawdzenia prawdziwości złożonych w dokumentach informacji. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1. Dla potwierdzenia spełniania warunków ogólnych określonych w pkt 5.1. SIWZ, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 6.1.1. ( w formie załącznika nr 1 ) Wypełniony druk ofert wraz z zaakceptowaniem oświadczeń i zobowiązań podanych w tym druku (sporządzić wg wzoru druku stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ). 6.1.2. ( w formie załącznika nr 2 ) Wypełniony druk kosztorysu do oferty ( sporządzić wg wzoru druku stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ). Kosztorys ofertowy służy wyłącznie do zbadania realności oferowanej ceny. 6.1.3. ( w formie załącznika nr 3 ) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp (sporządzić wg wzoru druku stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ). 6.1.4. ( w formie załącznika nr 4 ) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.1.5. ( w formie załącznika nr 5 ) Dokument potwierdzający wniesienie wadium. 6.2. Dla potwierdzenia spełnienia warunków szczegółowych określonych w pkt 5.2. niniejszej specyfikacji, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 6.2.1. ( w formie załącznika nr 6) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z uprawnieniami budowlanymi i dokumentami potwierdzającymi przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa (sporządzić wg wzoru druku stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ). Informacje zawarte w wykazie winny stanowić potwierdzenie spełnienia warunku podanego w pkt 5.2.1.a) niniejszej specyfikacji. 6.2.2. ( w formie załącznika nr 7) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o których mowa w pkt 6.2.1. Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował ( sporządzić wg wzoru druku stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ). 6.2.3. ( w formie załącznika nr 8 ) Wykaz narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca (sporządzić wg wzoru druku stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ). Informacje zawarte w wykazie winny stanowić potwierdzenie spełnienia warunku podanego w pkt 5.2.1.b) niniejszej specyfikacji. 6.2.4. ( w formie załącznika nr 9 ) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt 6.2.3. Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował ( sporządzić wg wzoru druku stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ). 6.2.5. ( w formie załącznika nr 10 ) Wykaz wykonanych robót drogowych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadający swoim rodzajem i wartością robotom drogowym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (sporządzić wg wzoru druku stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ). Informacje zawarte w wykazie winny stanowić potwierdzenie spełnienia warunku podanego w pkt 5.2.1.c) niniejszej specyfikacji. 6.2.6. ( w formie załącznika nr 11 ) Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności do wysokości minimum 100 000 PLN (słownie: sto tysięcy złotych). Dokument ten dotyczy i winien być dołączony tylko przez wybranego Wykonawcę w dniu podpisania umowy i ważny przez cały czas trwania zamówienia. Informacje zawarte w ww. dokumentach winny stanowić potwierdzenie spełnienia warunku podanego w pkt 5.2.1.e) SIWZ. 6.3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wówczas dokumenty wymienione w pkt 6.1.1., 6.1.2., 6.1.5., oświadczenie wymienione w pkt. 6.1.3. oraz zobowiązanie w pkt 6.2.2. i w pkt. 6.2.4. winien przedłożyć w imieniu wszystkich Wykonawców ustanowiony pełnomocnik (lider). Dokumenty wymienione w pkt 6.1.4. winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę ( uczestnika oferty wspólnej). Dokumenty wymienione w pkt 6.2.1., 6.2.3., 6.2.5., 6.2.6. winien przedłożyć w imieniu wszystkich Wykonawców ten lub ci, którzy zapewnią spełnienie w całości lub w części wymagane warunki. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelkie rozliczenia dotyczące realizowanego zamówienia będą dokonywane wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem). 6.4. W przypadku składania oferty przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wymagane dokumenty Wykonawca składa zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605). 6.5. Dokumenty, o których mowa w punktach 6 mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 6.6. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo byłoby konieczne unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nie później niż w dniu, w którym upływa termin składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przytyk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Przytyku, 26-650 Przytyk, ul. Zachęta 57, pokój nr 32 lub za zaliczeniem pocztowym..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Przytyku, 26-650 Przytyk, ul. Zachęta 57, pokój nr 24 tj. Sekretariat . Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 22 tj. sala konferencyjna, godz. 10:15..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.