eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żary › Przebudowa chodnika wraz z przebudową i remontem kanalizacji deszczowej na ul. Pomorskiej na odcinku od ul. Słowiańskiej do ul. Śląskiej w Żarach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-14

Żary: Przebudowa chodnika wraz z przebudową i remontem kanalizacji deszczowej na ul. Pomorskiej na odcinku od ul. Słowiańskiej do ul. Śląskiej w Żarach
Numer ogłoszenia: 203002 - 2012; data zamieszczenia: 14.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski , Rynek 1-5/18, 68-200 Żary, woj. lubuskie, tel. (068) 470 83 13, faks (068) 470 83 90.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zary.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa chodnika wraz z przebudową i remontem kanalizacji deszczowej na ul. Pomorskiej na odcinku od ul. Słowiańskiej do ul. Śląskiej w Żarach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) przebudowę istniejącego chodnika o nawierzchni gruntowej na nawierzchnię z kostki betonowej wraz ze zjazdami na posesje oraz wymianą istniejącego krawężnika na ulicy Pomorskiej na odcinku od ul. Słowiańskiej do ul. Śląskiej w Żarach, 2) przebudowę istniejącej kanalizacji deszczowej na wraz z przyłączami na ulicy Pomorskiej na odcinku od ul. Tatrzańskiej do wys. bud. 26 do w Żarach, 3) remont istniejącej kanalizacji deszczowej na wraz z przyłączami na ulicy Pomorskiej na odcinku od ul. Tatrzańskiej do ul. Śląskiej w Żarach, 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze stanowiącą zakres Rozdziału VI niniejszej SIWZ: 1) Dokumentacją techniczną do zgłoszenia robót budowlanych Przebudowa chodnika na ulicy Pomorskiej na odcinku od ulicy Kujawskiej do ulicy Śląskiej w Żarach opracowaną przez TMG Tomasz Grześkowiak z siedzibą przy ul. Geodetów 43 m.7 w Zielonej Górze, na którą składają się następujące opracowania: a) Opis techniczny wraz z częścią rysunkową b) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne dla Robót Drogowych 2) Dokumentacją techniczną do zgłoszenia robót budowlanych Przebudowa kanalizacji deszczowej na ulicy Pomorskiej na odcinku od ulicy Tatrzańskiej do wysokości budynku nr 26 w Żarach opracowaną przez TMG Tomasz Grześkowiak z siedzibą przy ul. Geodetów 43 m.7 w Zielonej Górze, na którą składają się następujące opracowania: a) Opis techniczny wraz z częścią rysunkową b) Szczegółowa Specyfikacja Techniczna dla Kanalizacji Deszczowej 3) Dokumentacją do zgłoszenia robót budowlanych Projekt remontu kanału deszczowego wraz z przyłączami w ul. Pomorskiej w Żarach, opracowaną przez SANEVEX Wiesław Kudowicz z siedzibą przy ul. Lisia 51 m.47 w Zielonej Górze, na którą składają się następujące opracowania: a) Część opisowa wraz z częścią rysunkową b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót 3. Przedmiarami robót branży drogowej i sanitarnej, stanowiącymi zakres Rozdziału V niniejszej SIWZ 4. Wszelkimi uzgodnieniami i warunkami wydanymi na etapie opracowywania dokumentacji 5. Dokumentacje techniczne, specyfikacje techniczne oraz przedmiary robót, o których mowa w ust. 2 i 3, stanowią integralną część niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM. 1) Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości 10.000,00 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych, 00/100). 2) Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) 3) Zamawiający dokona zwrotu wniesionego wadium zgodnie z przepisami art. 46 ust. 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4) Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium zgodnie z przepisami art. 46 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6) Wadium w formie pieniężnej należy przelać na konto Zamawiającego pod nazwą: Urząd Miejski w Żarach Bank Zachodni WBK S.A. Nr konta: 64 10902561 0000 0006 4200 0090, Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin wpływu pieniędzy na konto Zamawiającego, z uwzględnieniem terminu składania ofert. 7) Dowód wniesienia wadium w formie pieniężnej lub oryginał dokumentu stanowiącego akceptowalną formę wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 27 przed terminem przewidzianym do składania ofert. 8) Nie zabezpieczenie Oferty akceptowalną formą wadium spowoduje wykluczenie Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek posiadania wiedzy i doświadczenia: zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał zadania polegające na: a) budowie, przebudowie lub rozbudowie chodników lub parkingów o nawierzchni z kostki betonowej i powierzchni minimum 500 m2 - minimum 1 takie zadanie, b) budowie, przebudowie rozbudowie lub remoncie kanalizacji sanitarnej lub deszczowej o długości minimum 200 mb - minimum 1 takie zadanie Uwaga ! Zadania muszą być poparte dokumentami (np. referencje, protokoły odbioru robót) potwierdzającymi, że roboty wykonane zostały zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca oświadczy, że dysponuje osobami z odpowiednimi uprawnieniami wynikającymi z prawa budowlanego do realizacji zamówienia, tj. osobami uprawnionymi do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie o specjalności: a) drogowej, b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, lub posiadającymi odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane w świetle wcześniej obowiązujących przepisów prawa uprawniające do prowadzenia robót objętych przedmiotem zamówienia. Wskazane przez Wykonawcę osoby muszą posiadać aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

WRAZ Z FORMULARZEM OFERTY, SPORZĄDZONYM ZGODNIE Z ROZDZIAŁEM II SIWZ, WYKONAWCA SKŁADA RÓWNIEŻ NASTĘPUJĄCE DOKUMENTY: 1) Informacja ogólna o Wykonawcy wg Załącznika nr 1 do oferty, 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli dotyczy. 3) Tabelę elementów rozliczeniowych wg Załącznika nr 5 do oferty

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana umowy może być dokonana w następujących okolicznościach: 1) Zmiana podwykonawców lub powierzenie innych części robót podwykonawcom po wyrażeniu pisemnej zgody przez Zamawiającego. 2) Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia okoliczności powodujących konieczność wykonania robót przez podmiot trzeci, a mających wpływ na realizację przedmiotu umowy. 3) Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia konieczności wykonania robót zamiennych, o których mowa w § 1 ust. 5. umowy 4) Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia robót dodatkowych nie przewidzianych w dokumentacji projektowej, a niezbędnych dla realizacji przedmiotu umowy, uzgodnionych pisemnie przez obie strony. 5) Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach. 6) Zmiana zakresu rzeczowego przedmiotu umowy w przypadku konieczności wykonania robót zamiennych istotnych z punku widzenia Prawa Budowlanego, bądź ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy (roboty zaniechane), o których mowa w § 1 ust. 5 i 6 niniejszej umowy. 7) Zmiana wynagrodzenia w przypadku określonym w § 1 ust. 6 umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ftp://ftp.um.zary.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Żarach, Rynek 1 - 5, 68 - 200 Żary, Wydział Zamówień Publicznych, Inwestycji i Remontów, pokój nr 27.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2012 godzina 12:45, miejsce: Urząd Miejski w Żarach, Rynek 1 - 5, 68 - 200 Żary, Wydział Zamówień Publicznych, Inwestycji i Remontów, pokój nr 27.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.