eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szepietowo › Dostawa lekkiego oleju opałowego do jednostek organizacyjnych Gminy Szepietowo, tj. Urząd Gminy Szepietowo, Gminny Ośrodek Kultury w Szepietowie i Publiczne Gimnazjum w Szepietowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-09

Szepietowo: Dostawa lekkiego oleju opałowego do jednostek organizacyjnych Gminy Szepietowo, tj. Urząd Gminy Szepietowo, Gminny Ośrodek Kultury w Szepietowie i Publiczne Gimnazjum w Szepietowie
Numer ogłoszenia: 202989 - 2009; data zamieszczenia: 09.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Szepietowo , ul. Główna 6, 18-210 Szepietowo, woj. podlaskie, tel. 086 4760132, 4760133, faks 086 4760110.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szepietowo.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa lekkiego oleju opałowego do jednostek organizacyjnych Gminy Szepietowo, tj. Urząd Gminy Szepietowo, Gminny Ośrodek Kultury w Szepietowie i Publiczne Gimnazjum w Szepietowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa lekkiego oleju opałowego do kotłowni w budynku Urzędu Gminy Szepietowo, Gminnego Ośrodka Kultury w Szepietowie i Publicznego Gimnazjum w Szepietowie na okres dwóch sezonów grzewczych 2009/2010 i 2010/2011.

Zapotrzebowanie na olej na jeden sezon grzewczy:
1. Urząd Gminy - 12.000 l (3 zbiorniki na olej każdy o pojemności - 1.500 l, łącznie 4.500 l);
2. Gminny Ośrodek Kultury - 18.000 l (3 zbiorniki na olej każdy o pojemności - 2.000 l, łącznie 6.000 l);
3. Publiczne Gimnazjum - 40.000 l (5 zbiorników na olej każdy o pojemności - 2.000 l, łącznie 10.000 l).

Łączne zapotrzebowanie na olej na dwa sezony grzewcze:
1. Urząd Gminy - 24.000 l;
2. Gminny Ośrodek Kultury - 36.000 l;
3. Publiczne Gimnazjum - 80.000 l..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.50.00 - Oleje opałowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy którzy:
    1) złożą ofertę,
    2) spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Pzp (Dz.U.2007.223.1655 j.t.), a w szczególności:
    a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności stanowiącej przedmiot zamówienia, tzn. posiadają koncesję na obrót paliwami ciekłymi,
    b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn. wykonali należycie w ciągu ostatnich trzech lat co najmniej trzy dostawy oleju opałowego,
    3) złożą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,
    4) posiadają umowę na dostawę zawartą bezpośrednio z producentem oleju opałowego;
    5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Pzp (Dz.U.2007. 223.1655 j.t.).
    Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w pkt. 6.1 niniejszej SIWZ.
    Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz.U.2006.87.605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, wymaga złożenia wraz z ofertą niżej wymienionych dokumentów:
    1) wypełniony formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ),
    2) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu (załączniki nr 2 i 3 do SIWZ),
    3) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie (załącznik nr 4 do SIWZ),
    4) parafowane wzory umów (załącznik nr 5a, 5b, 5c do SIWZ),
    5) koncesja na obrót paliwami ciekłymi,
    6) umowę na dostawę oleju z producentem,
    7) komunikat producenta oleju na podstawie którego przygotowano ofertę,
    8) dowód wniesienia wadium,
    9) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

    Zamawiający zaleca skompletowanie dokumentów przetargowych w kolejności podanej w pkt. 6.1 SIWZ.
    Dokumenty należy złożyć w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (tj. osobę/osoby wymienione w rejestrze lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawcy).

    Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwość, co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może tego sprawdzić..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ug-szepietowo.pbip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Szepietowo, ul. Główna 6, 18-210 Szepietowo, pokój Nr 10..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Szepietowo, ul. Główna 6, 18-210 Szepietowo, pokój Nr 10..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.