eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jastrząb › Modernizacja zbiornika wodnego w m. Jastrząb- budowa mola estradowego imola widokowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-22

Jastrząb: Modernizacja zbiornika wodnego w m. Jastrząb- budowa mola estradowego imola widokowego
Numer ogłoszenia: 202988 - 2009; data zamieszczenia: 22.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Jastrząb , Pl. Niepodległości 5, 26-502 Jastrząb, woj. mazowieckie, tel. 048 628 48 60, faks 048 628 48 61.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja zbiornika wodnego w m. Jastrząb- budowa mola estradowego imola widokowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące wykonanie : - mola widokowego (żelbetowego) zlokalizowanego na brzegu lewym opróżnionego zbiornika wodnego , które będzie wykorzystywane dla potrzeb turystyczno - widokowych oraz dla potrzeb cumowania sprzętu o parametrach : szerokość b = 5,50 m długość L = 24 m F = 132 - mola estradowego ( żelbetowego) zlokalizowanego na prawym brzegu zbiornika , do wykorzystania dla potrzeb widowiskowo-rozrywkowych o parametrach : część sceniczna F = 5,50 m x 6,0 m F = 33 m2 część dla widowni F = 11,0 m x 12,0 F = 132 m2 powierzchnia łączna F = 165 m2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja techniczna składająca się z projektu wykonawczego przedmiaru robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.72.00 - Roboty w zakresie budowy tam i innych konstrukcji stałych 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 18 000 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać Wykonawcy , którzy: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych, 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp 3. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 4. posiadają odpowiednią wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. : a) zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) nie mniej niż jedno zamówienie na robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia potwierdzone dokumentem ( jedną referencją ) stwierdzającym , że robota budowlana została należycie wykonana, b) osoby wskazane do realizacji zamówienia muszą posiadać właściwe uprawnienia budowlane do wykonywania robót w specjalności wodno-melioracyjnej lub konstrukcyjno - budowlanej ( obiekty budowlane gospodarki wodnej, obiekty budowlane melioracji wodnych) z potwierdzeniem przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, 5. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, co potwierdzą złożonym oświadczeniem , a ponadto posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 6. Udzielą gwarancji na wykonane roboty na okres minimum 36 miesięcy - W toku badania i oceny ofert, Zamawiający będzie posługiwał się kryterium spełnia - nie spełnia Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg kryterium ( spełnia - nie spełnia) . Dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy złożą następujące dokumenty :.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg kryterium ( spełnia - nie spełnia ). Dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy złożą następujące dokumenty : 1. formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 1 2. oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 3. Wykaz osób , którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , wraz z informacją na temat zakresu wykonywanych przez nich czynności wg wzoru nr 3 4. Oświadczenie lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wg wzoru nr 3 Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 5. Dla osób, które wskazano do wykonania zamówienia - właściwe uprawnienia do kierowania robotami w specjalności wodno - melioracyjnej lub konstrukcyjno - budowlanej ( obiekty budowlane gospodarki wodnej, obiekty budowlane melioracji wodnych ) z potwierdzeniem przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 6. wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia robót budowlanych z podaniem dat wykonania, wartości oraz odbiorców wg wzoru nr 4 . Wymagana jest realizacja min. 1 roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia . 7. Potwierdzenie należytego wykonania prac wymienionych w pkt VI.6 SIWZ ( referencje , protokoły odbioru lub inne dokumenty ) 8. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 9. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 10. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio , że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne ,lub zaświadczenia że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 11. Projekt umowy parafowany przez Wykonawcę 12. Wypełniony kosztorys ofertowy załącznik Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę (osoby uprawnione ) do podpisania oferty z dopiskiem ( za zgodność z oryginałem ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ugjastrzab.bip.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Jastrzębiu pokój nr 24 II piętro ul. Pl. Niepodległości 5 26-502 Jastrząb.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Jastrzębiu sekretariat pokój nr 15 ul. Pl. Niepodległości 5 26-502 Jastrząb.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 -2013 w ramach działania 313,322,323 Odnowa i rozwój wsi.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.