eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Zaprojektuj i wybudujPrzekrycie istniejącego rowu odwadniającego M-1 wraz z budową zbiorników retencyjnych i elementów towarzyszących tj. odwodnienia przyległego terenu, budowa przepompowni wód deszczowych oraz budowa miejsc parkingowych, budowa parkingów naziemnych wraz z przełożeniem kolidującego uzbrojenia na działkach 1575/2, 1575/1, 1576, 166/9, 718,719,1584, 1585 obr. 219 położonych przy ul. Witolda w Rzeszowie. - w ramach projektu Budowa Instytutu Teologiczno-Pastoralnego im. św. J.S. Pelczara w Rzeszowie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-17

Rzeszów: Zaprojektuj i wybuduj: Przekrycie istniejącego rowu odwadniającego M-1 wraz z budową zbiorników retencyjnych i elementów towarzyszących tj. odwodnienia przyległego terenu, budowa przepompowni wód deszczowych oraz budowa miejsc parkingowych, budowa parkingów naziemnych wraz z przełożeniem kolidującego uzbrojenia na działkach 1575/2, 1575/1, 1576, 166/9, 718,719,1584, 1585 obr. 219 położonych przy ul. Witolda w Rzeszowie. - w ramach projektu : Budowa Instytutu Teologiczno-Pastoralnego im. św. J.S. Pelczara w Rzeszowie.
Numer ogłoszenia: 202968 - 2011; data zamieszczenia: 17.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Teologiczno-Pastoralny im. św. Józefa Sebastiana Pelczara w Rzeszowie , ul. 17 Pułku Piechoty 5, 35-020 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 852 89 88, faks 17 858 10 80.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: kościelna osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektuj i wybuduj: Przekrycie istniejącego rowu odwadniającego M-1 wraz z budową zbiorników retencyjnych i elementów towarzyszących tj. odwodnienia przyległego terenu, budowa przepompowni wód deszczowych oraz budowa miejsc parkingowych, budowa parkingów naziemnych wraz z przełożeniem kolidującego uzbrojenia na działkach 1575/2, 1575/1, 1576, 166/9, 718,719,1584, 1585 obr. 219 położonych przy ul. Witolda w Rzeszowie. - w ramach projektu : Budowa Instytutu Teologiczno-Pastoralnego im. św. J.S. Pelczara w Rzeszowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zaprojektowanie, uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień, decyzji, warunków w tym pozwolenie na budowę; wykonanie robót budowlanych; uzyskanie pozwolenia na użytkowanie inwestycji. Zakres inwestycji: - przekrycie istniejącego rowu odwadniającego M-1, - budowa zbiorników retencyjnych, - budowa elementów towarzyszących tj. odwodnienia przyległego terenu, budowa przepompowni wód deszczowych - budowa miejsc parkingowych, - przełożenie kolidującego uzbrojenia Adres inwestycji: na działkach 1575/2, 1575/1, 1576, 166/9, 718,719,1584, 1585 obr. 219 położonych przy ul. Witolda w Rzeszowie. Inwestycja realizowana w ramach projektu: Budowa Instytutu Teologiczno-Pastoralnego im. św. Józefa Sebastiana Pelczara w Rzeszowie, współfinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00 - Usługi inżynieryjne 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 45.24.72.70 - Budowa zbiorników 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 22.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 100 000,00 złotych

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o złożone oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust 1 ustawy p.z.p.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - wykonali w okresie ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie , co najmniej dwa zamówienia polegające na budowie zbiornika retencyjnego podziemnego , o pojemności minimum 600 m3 z infrastrukturą techniczną o wartości nie mniejszej niż 3 mln zł netto. - wykonali w okresie ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie , co najmniej jedno zamówienie polegające na budowie odcinka sieci kanalizacji deszczowej lub sanitarnej o długości nie mniejszej niż 500 m z rur o średnicy nie mniejszej niż 1500 mm - wykonali w okresie ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie , co najmniej jedno zamówienie polegające na zaprojektowaniu i wybudowaniu inwestycji o wartości nie mniejszej niż 3 mln zł netto.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o złożone oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust 1 ustawy p.z.p.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują bądź będą dysponować do wykonania niniejszego zamówienia następujące osoby posiadające następujące kwalifikacje zawodowe, wykształcenia i doświadczenia , niezbędnych do wykonania zamówienia , a także wskażą zakres wykonywanych przez nich czynności: a) Kierownik Kontraktu/ lub inne stanowisko równoważne: wykształcenie wyższe , minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe, doświadczenie w kierowaniu lub zarządzaniu projektami w zakresie budowy obiektów budowlanych , w tym , co najmniej jednej zakończonej inwestycji polegającej na m.in. budowie zbiornika retencyjnego o pojemności nie mniejszej niż 600 m3. b) Kierownik Budowy : - wykształcenie wyższe, minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe liczone od daty uzyskania uprawnień , - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcji budowlanych (lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) [ustawa z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane t. j. Dz. U. z 2003r. Nr 207 poz. 2016 z późn. zm. - art. 12 ust. 2 z uwzględnieniem art. 104]; - doświadczenie w kierowaniu lub nadzorowaniu robót budowlanych w tym, co najmniej kierowaniu lub nadzorowaniu jednej zakończonej inwestycji polegającej na budowie zbiornika retencyjnego o pojemności nie mniejszej niż 600 m3. c) Kierownik robót budowlanych konstrukcyjnych - minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe liczone od daty uzyskania uprawnień, -uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcji budowlanych (lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) [ustawa z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane t. j. Dz. U. z 2003r. Nr 207 poz. 2016 z późn. zm. - art. 12 ust. 2 z uwzględnieniem art. 104]; - doświadczenie w kierowaniu lub nadzorowaniu robót budowlanych w tym, co najmniej kierowaniu lub nadzorowaniu jednej zakończonej inwestycji polegającej na budowie zbiornika retencyjnego o pojemności nie mniejszej niż 600 m3. d) Kierownik robót sanitarnych: - minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe liczone od daty uzyskania uprawnień, - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) [ustawa z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane t. j. Dz. U. z 2003r. Nr 207 poz. 2016 z późn. zm. - art. 12 ust. 2 z uwzględnieniem art. 104]; - doświadczenie w kierowaniu lub nadzorowaniu robotami sanitarnymi w tym, co najmniej na kierowaniu lub nadzorowaniu jednej zakończonej inwestycji polegającej na budowie odcinka sieci kanalizacji deszczowej lub sanitarnej o długości nie mniejszej niż 500 m z rur o średnicy nie mniejszej niż 1500 mm. e) Kierownik robót drogowych: - minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe liczone od daty uzyskania uprawnień, - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności dróg (lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) [ustawa z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane t. j. Dz. U. z 2003r. Nr 207 poz. 2016 z późn. zm. - art. 12 ust. 2 z uwzględnieniem art. 104]; - doświadczenie w zakresie kierowania robotami drogowymi, w tym co najmniej jednej ukończonej inwestycji obejmującej budowę miejsc parkingowych o powierzchni nie mniejszej niż 750 m2. f) Kierownik robót elektrycznych: - minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe liczone od daty uzyskania uprawnień, - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) [ustawa z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane t. j. Dz. U. z 2003r. Nr 207 poz. 2016 z późn. zm. - art. 12 ust. 2 z uwzględnieniem art. 104] g) Geolog : - minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe liczone od daty uzyskania uprawnień, - posiadający uprawnienia (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 19 czerwca 2006 r. Dz. U. nr 124 poz.865), z zakresu geologii złożowej (kategoria II i III), hydrologii (kategoria IV i V) i geologii inżynierskiej (kategoria VI i VII), wydane przez właściwy organ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) osiągnęli w każdym roku obrotowym z ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, roczne przychody netto ze sprzedaży w wysokości co najmniej 3 mln PLN; 2) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości, co najmniej 3 mln PLN; 3) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 3 mln PLN. Do przeliczenia wszystkich wartości występujących w innych walutach niż PLN Zamawiający zastosuje średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP), z dnia opublikowania ogłoszenia o postępowaniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • sprawozdanie finansowe w części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

-oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.

Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu

..

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian w umowie, które będą mogły być dokonane w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących sytuacji: 1) udzielenie w trakcie realizacji umowy zamówień dodatkowych, związanych z realizacją zamówienia podstawowego, mających wpływ na uzgodniony termin zakończenia jej realizacji (powodujących konieczność jego wydłużenia), których konieczności nie można było przewidzieć, 2) wstrzymanie realizacji umowy przez Nadzór Archeologiczny w przypadku konieczności prowadzenia badań archeologicznych w okresie dłuższym niż 30 dni kalendarzowych, 3) wstrzymanie realizacji robót przez Nadzór Budowlany z powodu znalezienia niewybuchów i niewypałów, jeżeli okres przerwy w realizacji umowy przekracza 30 dni kalendarzowych, 4) zmiana przepisów wypływających na sposób, zakres wykonania umowy, 5) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w ramach którego realizowane jest zamówienie, 6) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących projektów współfinansowanych ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego 2007-2013 oraz Wieloletniego Programu Inwestycyjnego Województwa Podkarpackiego 2007-2015. 7) dokonanie zmian korzystnych dla Zamawiającego, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 8) w przypadku pojawienia się konieczności zastosowania instytucji robót zaniechanych, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, nastąpi wówczas obniżenie wynagrodzenia uwzględniając zakres robót zaniechanych, jednakże nie więcej niż do 50 % oferowanej ceny. Ponadto ilość robót zaniechanych nie może być większa niż 50 % przewidywanych robót budowlanych w dokumentacji przetargowej. 9) wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.instytut.rzeszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Teologiczno-Pastoralny im. św. Józefa Sebastiana Pelczara w Rzeszowie ul. 17 Pułku Piechoty 5 35-020 Rzeszów tel. 0-17 852-89-88 fax 0-17 858-10-80.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2011 godzina 09:00, miejsce: Instytut Teologiczno-Pastoralny im. św. Józefa Sebastiana Pelczara w Rzeszowie ul. 17 Pułku Piechoty 5 35-020 Rzeszów tel. 0-17 852-89-88 fax 0-17 858-10-80.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja realizowana w ramach projektu: Budowa Instytutu Teologiczno-Pastoralnego im. św. Józefa Sebastiana Pelczara w Rzeszowie, współfinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.