eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Daleszyce › Remont drogi leśnej nr 220/349 wraz z odnogą, przebiegającej na terenie leśnictwa Marzysz i Niestachów

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-08-07

Daleszyce: Remont drogi leśnej nr 220/349 wraz z odnogą, przebiegającej na terenie leśnictwa Marzysz i Niestachów
Numer ogłoszenia: 202968 - 2015; data zamieszczenia: 07.08.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 160874 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Daleszyce, ul. Zakościele 7A, 26-021 Daleszyce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3171968, faks 41 317 12 71.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PGL Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi leśnej nr 220/349 wraz z odnogą, przebiegającej na terenie leśnictwa Marzysz i Niestachów.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.2 Przedmiotem zamówienia są roboty drogowe w ramach zadania pn.:Remont drogi leśnej nr 220-349 wraz z odnogą przebiegającej na terenie leśnictwa Marzysz i Niestachów. Długość drogi leśnej przeznaczonej do remontu wynosi 1825m, a odnogi 382m. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 10 ust. 1 oraz 39-46 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. (t.j. Dz. U. z 2013 poz. 907 z późń. zm.), zwana dalej Pzp. Wartość szacunkowa: poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy Pzp. 3.3 Remont drogi obejmuje: 3.3.1 odmulenie rowów wraz z profilowanie poboczy, skarp i dna, 3.3.2 uzupełnienie poboczy, 3.3.3 odmulenie przepustów, 3.3.4 naprawę umocnień płytami ażurowymi z wykorzystaniem istniejących płyt oraz częściowym zastosowaniem nowych płyt, 3.3.5 umocnienie ścian czołowych przepustów narzutem kamiennym, 3.3.6 uzupełnienie nawierzchni w miejscach rozmycia. 3.4. Istniejący stan zagospodarowanie terenu: 3.4.1. Droga leśna nr 220/349 przeznaczona do remontu posiada nawierzchnię tłuczniową, obustronne pobocza gruntowe oraz obustronne rowy odcinkami umocnione płytami ażurowymi. Szerokość jedni wynosi 3,5 m, szerokość poboczy 2x0,75 m. Rowy o pochyleniu skarp 1:1,5 i szerokości dna 0,40 m. Pod zjazdami i pod drogą znajdują się przepusty z rur polimerowych HDPE o średnicach: 50, 60 i 100 cm. 3.4.2 Droga została uszkodzona w wyniku ulewnych deszczy w 2014 r. 3.4.3. Rowy oraz przepusty pod zjazdami są częściowo zamulone i niedrożne, umocnienie ścian czołowych przepustów zostały uszkodzone, podsypka pod płytami ażurowymi wypłukana. Miejscami pobocza oraz skarpy nasypów zostały rozmyte. Nawierzchnia tłuczniowa w kilku miejscach została uszkodzona. 3.5. Szczegółowy przedmiot zamówienia określają n/w załączniki, stanowiące uproszczoną dokumentację projektową, Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiar robót (materiał pomocniczy), które opisują standard jakości wykonania przedmiotu zamówienia oraz właściwości wyrobów budowlanych: Załącznik nr 10 do SIWZ - Uproszczona dokumentacja techniczna Załącznika nr 11 do SIWZ - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Załącznik nr 12 do SIWZ - Przedmiar robót (materiał pomocniczy) 3.6. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie m.in.: 3.6.1. protokolarne przejęcie i odpowiednie zabezpieczenie terenu budowy, 3.6.2. sporządzenie przed rozpoczęciem robót planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 3.6.3. niezwłoczne zawiadomienie Zamawiającego o wykrytych ewentualnych wadach w dokumentacji projektowej, 3.6.4. realizacji robót zgodnie z dokumentacją projektową, przepisami prawa i warunkami techniczno-budowlanymi, zasadami sztuki budowlanej, wskazaniami nadzoru inwestorskiego, Polskimi Normami oraz obowiązującymi przepisami bhp i przeciwpożarowymi, 3.6.5. prowadzenie dokumentacji budowy, 3.6.6. uzgadnianie wszelkich szczegółów wykonywanej pracy niewyjaśnionych w dokumentacji projektowej z przedstawicielem Zamawiającego, Inspektorem nadzoru, a gdy zajdzie potrzeba również z projektantem, 3.6.7. zapewnienie prowadzenia robót zgodnie z prawem budowlanym i pod nadzorem kierownika budowy posiadającego stosowne uprawnienia, 3.6.8. wejście na teren budowy i rozpoczęcie prac w terminie określonym w umowie, 3.6.9. zorganizowanie, zagospodarowanie, wyposażenie i zabezpieczenie terenu realizowanych prac budowlanych oraz zaplecza socjalnego budowy, 3.6.10. zapewnienie zakupów i dostaw materiałów, urządzeń, sprzętu i narzędzi niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy, 3.6.11. podejmowanie niezbędnych działań uniemożliwiających wstęp na budowę osobom nieupoważnionym, 3.6.12. utrzymanie czystości i bezpieczeństwa na drogach, dojazdach oraz placu budowy, 3.6.13. koordynacji prowadzonych przez podwykonawców robót, 3.6.14. realizowanie robót w kolejności i terminach wynikających z harmonogramu rzeczowo-finansowego, 3.6.15. zapewnienie Zamawiającemu oraz wszystkim osobom upoważnionym przez niego dostępu do terenu budowy i do każdego miejsca, gdzie roboty w związku z umową są wykonywane, 3.6.16. przeniesienie na Zamawiającego praw wynikających z gwarancji i rękojmi udzielonych przez dostawców i podwykonawców o ile ich czasookres jest dłuższy niż czasookres udzielonej przez Wykonawcę gwarancji, 3.6.17. zapewnienie obsługi geodezyjnej i geotechnicznej dla potrzeb realizowanych prac, 3.6.18. zawiadomienie Zamawiającego o wykonaniu robót zanikających i ulegających zakryciu, w terminie umożliwiającym ich niezwłoczne odebranie, jednak nie dłuższym niż 3 dni robocze, 3.6.19. terminowe usuwanie wad i usterek stwierdzonych w czasie odbiorów, a także w okresie rękojmi i gwarancji, 3.6.20. przestrzeganie przepisów i wymogów bhp przez czas przebywania na terenie budowy, 3.6.21. przygotowanie dokumentacji niezbędnej do dokonania odbioru przedmiotu umowy i oddania do użytkowania, 3.6.22. przekazanie po zakończeniu realizacji robót budowlanych Inspektorowi Nadzoru kompletu dokumentacji http://bzp0.portal.uzp.gov.pl/index.php?ogloszenie=show&pozycja=16... 1 z 5 2015-06-30 17:54 powykonawczej (wraz w wymaganymi badaniami, świadectwami dopuszczenia, certyfikatami, atestami, protokołami prób i sprawdzeń itp.) odbieranych prac z naniesionymi wszystkimi zmianami w stosunku do pierwotnej dokumentacji, 3.6.23. uczestniczenie w czynnościach odbioru i usunięcie ewentualnych stwierdzonych wad i usterek, 3.6.24. uporządkowanie terenu po zakończeniu budowy. 3.7. Wykonawca udzieli minimum 12 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia, licząc od dnia odbioru końcowego robót i podpisanego protokołu odbioru oraz rękojmi za wady na okres minimum równy udzielonej gwarancji. Oznacza to, że jeżeli Wykonawca zgodnie z zapisami SIWZ (szczególnie celem uzyskania dodatkowych punktów w ramach kryteriów oceny ofert) udzieli gwarancji na okres dłuższy jak 12 miesięcy to także udziela rękojmi za wady na taki samo okres jak okres udzielonej gwarancji. 3.8. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek. 3.9. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia w podziale na części. 3.10. Wykonawca przyjmuje i ponosi odpowiedzialność za szkody spowodowane uszkodzeniem urządzeń podziemnych jak kable energetyczne, instalacje sieci i inne, których obecność lub brak stwierdzi samodzielnie korzystając z zasobów powszechnej ewidencji gruntów jak również na podstawie stosowanych znaków i jakichkolwiek innych oznak mogących wskazywać na ich istnienie. 3.11. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania powierzonych mu zadań, stosując sprzęt i technologię nie powodującą start i zanieczyszczeń w środowisku naturalnym. 3.12. Wykonawca przy pracach związanych z realizacją przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do pracy sprzętem sprawnym, nie powodującym wycieku paliwa i olejów, wyposażony w absorbenty oleju pozwalające na zbiór rozlanego oleju w przypadku awarii. 3.13. Wykonawca przy pracach związanych z realizacją przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do przestrzegania zasad, kryteriów i standardów zrównoważonej gospodarki leśnej FSC - www.fsc.pl oraz Polskich kryteriów i wskaźników trwałego i zrównoważonego zagospodarowania lasów PEFC - www.pefc-polska.pl. 3.14. Ewentualne podanie w opisach nazwy własne, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia nie mają na celu naruszenie art. 29, art. 30 i art. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w projekcie. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe elementów budowalnych, systemów, urządzeń i wyposażanie, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia zawarte w SIWZ oraz w dokumentacji projektowej, zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z projektem oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru oraz przedmiarze robót. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który zaoferuje produkty oraz urządzenia równoważne wymagające zmiany posiadanych decyzji, będzie musiał w ramach wykonania zamówienia w imieniu Zamawiającego, uzyskać wymagane decyzje własnym staraniem i kosztem, gwarantując jednocześnie wykonanie zamówienia w terminie wynikającym z SIWZ. W takiej sytuacji Zamawiający nie przewiduje zmian terminów realizacji zamówienia, nawet w przypadku opóźnienia organów administracji w wydawaniu odpowiednich decyzji. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Obowiązek Wykonawcy wykazania równoważności jest obowiązkiem wynikającym z Ustawy Pzp, który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie produktów z wymaganiami określonymi w SIWZ, co winno zostać wykazane na etapie składania ofert zawierających produkty równoważne...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.32.26 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Remontowo-Budowlany DARBUD Adam Darowski, Kłoda, ul. Długa 60, 28-236 Rytwiany, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 66697,96 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 42576,94

  • Oferta z najniższą ceną: 42576,94 / Oferta z najwyższą ceną: 54397,98

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.