eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Myślenice › Przebudowa i remont balkonów w części internatowej Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w ramach zadania pn. Termomodernizacja i modernizacja Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych - Małopolski Ośrodek Dokształcania i Doskonalenia Zawodowego im. Tytusa Chałubińskie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-28

Myślenice: Przebudowa i remont balkonów w części internatowej Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w ramach zadania pn. : Termomodernizacja i modernizacja Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych - Małopolski Ośrodek Dokształcania i Doskonalenia Zawodowego im. Tytusa Chałubińskiego w Myślenicach w 2008r.
Numer ogłoszenia: 202966 - 2008; data zamieszczenia: 28.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Małopolski Ośrodek Dokształcania i Doskonalenia Zawodowego w Myślenicach, ul. Zdrojowa 18, 32-400 Myślenice, woj. małopolskie, tel. 012 2720424 w. 106, fax 012 2721246.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsp.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna jednostki samorządu terytrialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i remont balkonów w części internatowej Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w ramach zadania pn. : Termomodernizacja i modernizacja Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych - Małopolski Ośrodek Dokształcania i Doskonalenia Zawodowego im. Tytusa Chałubińskiego w Myślenicach w 2008r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie budowlanych związanych z przebudową i remontem balkonów w części internatowej Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych ( dział 12, poz. 1263 PKOB ) w ramach zadania : Termomodernizacja i modernizacja Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych - Małopolski Ośrodek Dokształcania i Doskonalenia Zawodowego im. Tytusa Chałubińskiego w Myślenicach w 2008r. obejmujących między innymi rozbiórkę istniejących balkonów oraz ocieplenia ścian w pasie około 30 cm, wykonanie nowych płyt balkonowych i balustrad, uzupełnienie ocieplenia ścian po płytą i nad płytą balkonów. 2.Szczegółowy zakres - opis przedmiotu zamówienia określają : projekt budowlano - wykonawczy stanowiący załącznik nr 1( do wglądu w siedzibie Zamawiającego lub na stronie internetowej Zamawiającego ), specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załącznik nr 2 , przedmiar robót stanowiący załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3.W celu lepszego zapoznania się z przedmiotem zamówienia Zamawiający zaleca dokonanie przez Wykonawcę (na własny koszt, ryzyko i odpowiedzialność) wizji lokalnej oraz zdobycie wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. 4.Zamawiający dopuszcza wykonanie zamówienia przy posłużeniu się podwykonawcami nie określając, która część zamówienia nie może im być powierzona. Jeżeli Wykonawca powierzy część robót podwykonawcom, to Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie te części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. Szczegółowe obowiązki wykonawcy i podwykonawcy w stosunku do zamawiającego określa projekt umowy z wykonawcą stanowiący załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5.Miejsce wykonania zamówienia : Polska, Myślenice ulica : Zdrojowa 18.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.42.20 - Szkoły średnie Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.42.20 - Roboty budowlane w zakresie szkół średnich Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 12.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 10.000,00 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych ), przed upływem terminu składania ofert tzn. nie później niż do dnia 17.09.2008r. do godz. 10 00 2 2. Wadium może być wniesione: a) w pieniądzu - wyłącznie przelewem na rachunek bankowy wskazany poniżej, b ) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c c ) gwarancjach bankowych d d ) gwarancjach ubezpieczeniowych, e e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3 3.. Wykonawca którego oferta nie będzie zabezpieczona jedną z wymienionych form wadium, zostanie wykluczony, zaś ofertę uznaje się za odrzuconą. 4 . Wadium w pieniądzu: a ) Wadium w formie przelewu należy wpłacić na konto Zamawiającego : 43 1500 1487 1214 8005 1208 0000 w Kredyt Bank S.A. II Oddział w Krakowie z zaznaczeniem, że dotyczy przetargu na: wykonanie robót remontowych w internacie i budynku szkoły - nr sprawy ZP- 8/08/08 b ) Za datę wniesienia wadium uznaje się datę uznania rachunku Zamawiającego - do oferty należy załączyć kserokopię przelewu. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia czasu wpływu wadium na swoje konto. 5. 5. Wadium w pozostałych formach dopuszczonych specyfikacją - oryginał należy złożyć w podanym terminie w siedzibie Zamawiającego tj . 32-400 Myślenice ul. Zdrojowa 18 ( sekretariat ) natomiast kserokopię należy załączyć do oferty. 6.Wadium składane w tej formie musi mieć datę początkową ważności równą co najmniej terminow złożenia oferty, a datę końcową ważności upływającą najwcześniej w ostatnim dniu związania ofertą. W razie zawieszenia postępowania lub przedłużenia terminu składania ofert, końcowy termin ważności wadium, o którym mowa w ust. 2 lit. b, c ,d , e albo zostanie przedłużony przez wykonawcę, albo wniesie o nowe wadium na przedłużony okres. 7. Zamawiający zastrzega, że w razie składania gwarancji lub poręczeń jako wadium, w treści tych gwarancji i poręczeń nie mogą być żadne postanowienia ograniczające prawo Zamawiającego do ich realizacji. Gwarancje i poręczenia muszą określać bezwarunkowe prawo Zamawiającego do ich realizacji. Gwarancje i poręczenia, w których ograniczono prawa Zamawiającego, lub w których uzależniono realizację od spełnienia jakichkolwiek warunków, oprócz wynikających za specyfikacji istotnych warunków zamówienia i ustawy prawo zamówień publicznych, uznane zostaną jako nie spełniające warunków..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniana tych warunków: III.2.1 Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy i złożą oświadczenie, że: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (UWAGA! w przypadku oferty wspólnej warunki wymienione w ust. 1 pkt. a musi spełnić każdy z Wykonawców indywidualnie ) ; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z Ustawą ( UWAGA! w przypadku oferty wspólnej warunki wymienione w ust. 1 pkt. d musi spełnić każdy z Wykonawców indywidualnie ); 2. Zamawiający dokona sprawdzenia spełnienia przez Wykonawców wymogów określonych w ustawie i specyfikacji w zakresie kompletności i jakości oferty, a mianowicie pod uwagę będą brane oferty zawierające: a) komplet ważnych oświadczeń i dokumentów wymaganych niniejszą specyfikacją, b) terminowo oraz prawidłowo wniesione wadium przetargowe c) wyłącznie prawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania oraz d) oferty Wykonawców, którzy nie wykonywali czynności związanych z przygotowaniem prowadzonego postępowania, i nie posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności. 3.W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz potwierdzenia nie podlegania wykluczeniu na podstawie ustawy pod uwagę będą brane oferty Wykonawców: a) którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania nie wyrządzili szkody o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 1 ustawy; b) w stosunku do których nie otwarto likwidacji lub w stosunku do których nie ogłoszono upadłości, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego ( art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy); c)posiadających aktualny wpis do właściwego rejestru albo do ewidencji działalności gospodarczej; d) nie karanych za przestępstwa w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 i art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy; e) nie zalegających z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub posiadających zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;( UWAGA! w przypadku oferty wspólnej warunki wymienione w ust. 3 musi spełnić każdy z Wykonawców indywidualnie ) 4. W zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; pod uwagę będą brane ofert wykonawców : a) Którzy w zakresie danych dotyczących osób wykonujących zamówienie udokumentują wymagane prawem budowlanym uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia, tzn. Wykonawców dysponujących osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania budową lub robotami budowlanym w specjalności : konstrukcyjno - budowlanej ( w rozumieniu przepisów prawa budowlanego i przepisów wykonawczych ). Wymagane są: decyzja o nadaniu uprawnień oraz zaświadczenie o członkostwie w izbie samorządu zawodowego. Dodatkowo kierownik budowy musi legitymować się minimum 5-letnim doświadczeniem zawodowym licząc od daty wydania uprawnień budowlanych do dnia wyznaczonego przez Zamawiającego na składanie ofert. b) Którzy w ciągu ostatnich 5-ciu lat ( a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie ) udokumentują należyte wykonanie nie mniej niż 2-ch ( dwóch ) zamówień, polegających na wykonaniu robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania i którzy przedłożą wykaz tych zamówień. Za zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający uważać będzie wykonanie robót budowlanych przy nowowznoszonych obiektach lub robót remontowych w istniejących obiektach, o wartości minimum 500.000, 00 zł. brutto dla każdego z tych zamówień. Z dokumentów poświadczających należyte wykonanie zamówień jak wyżej jednoznacznie musi wynikać jego wartość brutto oraz okres realizacji. c) Którzy w zakresie danych dotyczących przeciętnej liczby pracowników dołączą informację o zatrudnianiu w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie na umowę o pracę - średniorocznie co najmniej 20 pracowników. UWAGA! W przypadku złożenia oferty wspólnej warunek wymieniony w ust. 4 pkt b) musi być spełniony samodzielnie przez jednego Wykonawcę - nie sumuje się wartości robót wykonanych przez kilku Wykonawców składających ofertę wspólną. 5. W zakresie znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia pod uwagę będą brane oferty Wykonawców, którzy : a) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej,na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1.000 000 zł lub równowartość tej kwoty w walucie obcej wg. średniego kursu NBP na dzień wystawienia polisy. UWAGA! W przypadku złożenia oferty wspólnej warunek wymieniony w ust. 5 a) musi spełnić samodzielnie jeden z Wykonawców - nie sumuje się wartości ubezpieczenia kilku Wykonawców składających ofertę wspólną. 6. W przypadku oferty wspólnej wyżej określono, które z wymienionych warunków ma spełnić każdy z Wykonawców indywidualnie, przynajmniej jeden z Wykonawców składający ofertę wspólną, zaś pozostałe warunki o których mowa w niniejszym rozdziale uznane będą uważane za spełnione jeżeli spełnią je razem - łącznie wszyscy wykonawcy występujących wspólnie. 7. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia. Zamawiający zastrzega sobie prawo szczegółowego sprawdzenia stanu faktycznego z przedłożonymi dokumentami i oświadczeniami, w tym również poprzez wezwanie wykonawcę do wyjaśnienia dokumentów. II.2.2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona sprawdzenia spełnienia przez Wykonawców wymogów określonych w ustawie i specyfikacji w zakresie kompletności i jakości oferty, a mianowicie pod uwagę będą brane oferty zawierające: a) komplet ważnych oświadczeń i dokumentów wymaganych niniejszą specyfikacją, b) terminowo oraz prawidłowo wniesione wadium przetargowe c) wyłącznie prawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania oraz d) oferty Wykonawców, którzy nie wykonywali czynności związanych z przygotowaniem prowadzonego postępowania, i nie posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia Zamawiający zastrzega sobie prawo szczegółowego sprawdzenia stanu faktycznego z przedłożonymi dokumentami i oświadczeniami, w tym również poprzez wezwanie wykonawcę do wyjaśnienia dokumentów. III.2.3. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy): Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz żądane dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków. Zamawiający wymaga złożenia w ofercie przetargowej następujących oświadczeń i dokumentów, jak poniżej 1. OŚWIADCZENIE o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy, stanowiące załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji. 2. DOKUMENTY potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy, a mianowicie: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) w przypadku podmiotów zbiorowych w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. z 2002 r. Nr 197, poz. 1661 z późn. zm.) - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień . Wymagane są : decyzja o nadaniu uprawnień, zaświadczenie o członkostwie w izbie samorządu zawodowego, f) wykaz wykonanych zamówień z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie . g) informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, sporządzona według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do specyfikacji. h) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej . 3.Oświadczenie o którym mowa w ust. 1 należy przedstawić w formie oryginału, zaś dokumenty, o których mowa w ust. 2 należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej (każda zapisana strona) za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 4.W przypadku oferty wspólnej, do oferty muszą być dołączone także indywidualnie dokumenty i oświadczenie potwierdzające spełnienia przez Wykonawcę warunków określonych w Rozdziale VIII. 5. Na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, których mowa w art. 25. ust. 1 lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym przez siebie terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.. Na podstawie art. 87 ust. 1 ustawy, w toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. 6.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 2 lit. a), b) i d), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 7. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust.2 lit.c)składa zaświadczenie właściewego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. 8. Dokumenty, o których mowa w ust. 6 lit. a) i c) oraz ust. 7 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 6 lit. b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 6 i 7, należy złożyć dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 8 stosuje się odpowiednio.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: III.2.3. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy): Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz żądane dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków. Zamawiający wymaga złożenia w ofercie przetargowej następujących oświadczeń i dokumentów, jak poniżej 1.OŚWIADCZENIE o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy, stanowiące załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji. 2.DOKUMENTY potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy, a mianowicie: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) w przypadku podmiotów zbiorowych w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. z 2002 r. Nr 197, poz. 1661 z późn. zm.) - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień . Wymagane są : decyzja o nadaniu uprawnień, zaświadczenie o członkostwie w izbie samorządu zawodowego, f) wykaz wykonanych zamówień z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie . g)informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, sporządzona według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do specyfikacji. h) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej . 3.Oświadczenie o którym mowa w ust. 1 należy przedstawić w formie oryginału, zaś dokumenty, o których mowa w ust. 2 należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej (każda zapisana strona) za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 4.W przypadku oferty wspólnej, do oferty muszą być dołączone także indywidualnie dokumenty i oświadczenie potwierdzające spełnienia przez Wykonawcę warunków określonych w Rozdziale VIII. 5. Na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, których mowa w art. 25. ust. 1 lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym przez siebie terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.. Na podstawie art. 87 ust. 1 ustawy, w toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. 6.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 2 lit. a), b) i d), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsp.udu.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Małopolski Ośrodek Dokształcania i Doskonalenia Zawodowego ul. Zdrojowa 18, 32-400 Myślenice..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Małopolski Ośrodek Dokształcania i Doskonalenia Zawodowego ul. Zdrojowa 18, 32-400 Myślenice - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.