eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kołobrzeg › Rewitalizacja Kołobrzeskiej Strefy Uzdrowiskowej - rewitalizacja parków miejskich - Park im. Stefana Żeromskiego ( prace pielęgnacyjne na drzewostanie)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-24

Kołobrzeg: Rewitalizacja Kołobrzeskiej Strefy Uzdrowiskowej - rewitalizacja parków miejskich - Park im. Stefana Żeromskiego ( prace pielęgnacyjne na drzewostanie)
Numer ogłoszenia: 202964 - 2013; data zamieszczenia: 24.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Kołobrzeg , ul. Ratuszowa 13, 78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3551580, faks (094) 352 37 69.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolobrzeg.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rewitalizacja Kołobrzeskiej Strefy Uzdrowiskowej - rewitalizacja parków miejskich - Park im. Stefana Żeromskiego ( prace pielęgnacyjne na drzewostanie).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia podzielonym na 6 części, jest świadczenie usług związanych z utrzymaniem drzewostanu parkowego, zlokalizowanego na terenie Parku im. Stefana Żeromskiego w Kołobrzegu: 1. Część 1 - wykonanie aktualizacji inwentaryzacji dendrologicznej drzewostanu parkowego na obszarze parku u Podnóża Pomnika Zaślubin Polski z Morzem (sektor VII) - działka nr 5/8 w obrębie 4 miasta Kołobrzeg, przedstawionej w załączniku graficznym nr 10 oraz na obszarze parku od Alei Nadbrzeżnej (przedłużenie ul. Norwida) do Kamiennego Szańca, mieszczącego się przy ul. A. Fredry - działka nr 2/6 (sektor IV i V) i nr 7 (sektor VI) w obrębie 5 miasta Kołobrzeg, przedstawionych w załączniku graficznym nr 1. 2. Część 2 - wykonanie cięć sanitarnych w koronach do 870 egzemplarzy drzew w obrębie fragmentu Parku im. Stefana Żeromskiego, położonego wzdłuż ul. Sikorskiego, na terenie działki nr 2/6 ob. 5, na odcinku od Alei Nadbrzeżnej, biegnącej wzdłuż kortów tenisowych, stanowiącej przedłużenie ul. Norwida, do alei parkowej biegnącej bezpośrednio za budynkiem Sanatorium Uzdrowiskowego Perła Bałtyku, mieszczącego się przy ul. F. Chopina (sektor IV) - załącznik graficzny nr 2 i 3. 3. Część 3 - wykonanie cięć sanitarnych w koronach do 1455 egzemplarzy drzew w obrębie fragmentu Parku im. Stefana Żeromskiego, położonego wzdłuż ul. Sikorskiego, na terenie działki nr 2/6 ob. 5, na odcinku od alei parkowej biegnącej bezpośrednio za budynkiem Sanatorium Uzdrowiskowego Perła Bałtyku, mieszczącego się przy ul. F. Chopina do alei parkowej biegnącej do morza, na wysokości ul. Kołłątaja (sektor V) - załącznik graficzny nr 4, 5 i 6. 4. Część 4 - wykonanie cięć sanitarnych w koronach do 740 egzemplarzy drzew w obrębie fragmentu Parku im. Stefana Żeromskiego, położonego wzdłuż ul. Sikorskiego, na terenie działki nr 7 ob. 5, na odcinku od alei parkowej biegnącej do morza, na wysokości ul. Kołłątaja, do Kamiennego Szańca, mieszczącego się przy ul. A. Fredry (sektor VI) - załącznik graficzny nr 7 i 8. 5. Część 5 - założenie wiązań elastycznych w koronach do 180 egzemplarzy drzew na obszarze parku u Podnóża Pomnika Zaślubin Polski z Morzem (sektor VII) - działka nr 5/8 w obrębie 4 miasta Kołobrzeg, przedstawionej w załączniku graficznym nr 10; na obszarze parku wzdłuż ul. Rodziewiczówny i ul. Sikorskiego, na terenie działek nr 46 i nr 66/3 w obrębie 4 (sektor I-III) oraz 66/2 i nr 7 w obrębie 5 (sektor IV-VI), od Ośrodka Wypoczynkowego Bałtyk przy ul. A. Mickiewicza do Kamiennego Szańca, mieszczącego się przy ul. A. Fredry - załącznik graficzny nr 1, 9 i 10. 6. Część 6 - usuwanie do 150 egzemplarzy drzew i wiatrowałów na obszarze parku u Podnóża Pomnika Zaślubin Polski z Morzem (sektor VII) - działka nr 5/8 w obrębie 4 miasta Kołobrzeg, przedstawionej w załączniku graficznym nr 10 oraz na obszarze parku od Alei Nadbrzeżnej (przedłużenie ul. Norwida) do Kamiennego Szańca, mieszczącego się przy ul. A. Fredry - działka nr 2/6 (sektor IV i V) i nr 7 (sektor VI) w obrębie 5 miasta Kołobrzeg, przedstawionych w załączniku graficznym nr 1; Część 6 składa się z 3 elementów: a) Element 1 czynności usuwania drzew wraz z frezowaniem pni, b) Element 2 czynności usuwania drzew z pominięciem frezowaniem pni, c) Element 3 czynności usuwania wiatrowałów (drzew powalonych siłami natury); określonych w Rozdziale III SIWZ oraz w załącznikach graficznych..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.30.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla każdej części przedmiotu zamówienia oddzielnie w wysokości: 1. 600,00 zł (słownie: sześćset złotych 00 na100) dla części 1. 2) 2.200,00 zł (słownie: dwa tysiące dwieście złotych 00 na 100) dla części 2. 3) 3.500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00 na100) dla części 3. 4) 1.800,00 zł (słownie: jeden tysiąc osiemset złotych 00 na100) dla części 4. 5) 1.300,00 zł (słownie: jeden tysiąc trzysta złotych 00 na 100) dla części 5. 6) 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00 na 100) dla części 6.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych O spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków poprzez weryfikacje oświadczenia złożonego na podstawie art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje główne usługi wraz z podaniem ich wartości; przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załącznikami dowodów czy zostały ukończone lub są wykonywane należycie. Należy przedłożyć dokument potwierdzający wykonanie minimum 1 usługi: a. W przypadku zainteresowania realizacją części 1 przedmiotu zamówienia, tj. wykonania aktualizacji inwentaryzacji dendrologicznej drzewostanu parkowego o wartości minimum 15.000,00 zł brutto. b. W przypadku zainteresowania realizacją części 2 przedmiotu zamówienia, tj. wykonania cięć sanitarnych w koronach drzew w sektorze IV - dokument potwierdzający wykonanie prac w obrębie pomników przyrody lub drzewostanu parkowego, zlokalizowanego na nieruchomościach wpisanych do rejestru zabytków o wartości minimum 50.000,00 zł brutto. c. W przypadku zainteresowania realizacją części 3 przedmiotu zamówienia, tj. wykonania cięć sanitarnych w koronach drzew w sektorze V - dokument potwierdzający wykonanie prac w obrębie pomników przyrody lub drzewostanu parkowego, zlokalizowanego na nieruchomościach wpisanych do rejestru zabytków o wartości minimum 80.000,00 zł brutto. d. W przypadku zainteresowania realizacją części 4 przedmiotu zamówienia, tj. wykonania cięć sanitarnych w koronach drzew w sektorze VI - dokument potwierdzający wykonanie prac w obrębie pomników przyrody lub drzewostanu parkowego, zlokalizowanego na nieruchomościach wpisanych do rejestru zabytków o wartości minimum 50.000,00 zł brutto. e. W przypadku zainteresowania realizacją części 5 przedmiotu zamówienia, tj. założenia wiązań elastycznych w koronach drzew o wartości minimum 40.000,00 zł brutto. f. W przypadku zainteresowania realizacją części 6 przedmiotu zamówienia, tj. usuwaniem drzew i wiatrowałów o wartości minimum 40.000,00 zł brutto. W przypadku zainteresowania realizacją łącznie wszystkich części przedmiotu zamówienia Zamawiający uzna za spełniony warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, iż wykonał wskazane w lit. a-f prace jako usługi wykonane dla jednego Inwestora na sumę ww wartości lub jako usługi odrębne tj. przedłoży odrębne oświadczenia lub poświadczenia na każdą z usług wymienionych w powyższych punktach (od a do f) o wymaganej wartości. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków poprzez weryfikacje złożonego Załącznika nr 5 oraz dołączonych dokumentów potwierdzających wykonanie lub wykonywanie co najmniej 1 usługi.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował: a) dla każdej części przedmiotu zamówienia przynajmniej 1 osobą, która z ramienia Wykonawcy będzie nadzorować, kierować robotami oraz odpowiadać za realizację przedmiotu zamówienia, posiadającą wykształcenie i kwalifikacje określone w § 23 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz. U. Nr.165 poz. 987). b) przynajmniej 1-2 osobami kierującymi robotami oraz odpowiadającymi za realizację części 2-6 przedmiotu zamówienia, posiadającymi wykształcenie i doświadczenie, w zakresie ogrodnictwa lub ogrodnictwa terenów zieleni lub leśnictwa z uprawnieniami w zakresie chirurgii drzew lub architektury krajobrazu, w tym można ująć osobę opisaną w lit. a. c) przynajmniej 5 osobami, niezbędnymi do wykonania zadania (z pomięciem osób nadzorujących i kierujących pracami), w przypadku realizacji części 1, 5 i 6 przedmiotu umowy oraz przynajmniej 10 osobami w przypadku realizacji części 2, 3 i 4. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków poprzez weryfikację złożonego Załącznika nr 4, w którym należy również wypełnić: oświadczenie dla przynajmniej 1 osoby, która z ramienia Wykonawcy będzie nadzorować, kierować robotami oraz odpowiadać za realizację wszystkich części przedmiotu zamówienia, potwierdzające posiadanie wykształcenia i kwalifikacji określonych w § 23 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz.U. Nr.165 poz.987) oraz oświadczenie dla 2 osób kierujących robotami oraz odpowiadających za realizację części 2-6 przedmiotu zamówienia, posiadającym wykształcenie i doświadczenie, w zakresie ogrodnictwa lub ogrodnictwa terenów zieleni lub leśnictwa z uprawnieniami w zakresie chirurgii drzew lub architektury krajobrazu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności z całkowitą sumą ubezpieczenia nie mniejszą niż: a. w przypadku zainteresowania realizacją części 1 przedmiotu zamówienia, tj. wykonania aktualizacji inwentaryzacji dendrologicznej drzewostanu parkowego o wartości minimum 5 000,00 zł PLN (brutto), b. w przypadku zainteresowania realizacją części 2 przedmiotu zamówienia, tj. wykonania cięć sanitarnych w koronach drzew w sektorze IV o wartości minimum 50 000,00 zł PLN (brutto), c. w przypadku zainteresowania realizacją części 3 przedmiotu zamówienia, tj. wykonania cięć sanitarnych w koronach drzew w sektorze V o wartości minimum 50 000,00 zł PLN (brutto), d. w przypadku zainteresowania realizacją części 4 przedmiotu zamówienia, tj. wykonania cięć sanitarnych w koronach drzew w sektorze VI o wartości minimum 50 000,00 zł PLN (brutto), e. w przypadku zainteresowania realizacją części 5 przedmiotu zamówienia, tj. założenia wiązań elastycznych w koronach drzew o wartości minimum 50 000 zł PLN (brutto), f. w przypadku zainteresowania realizacją części 6 przedmiotu zamówienia, tj. usuwaniem drzew i wiatrowałów o wartości minimum 50 000 zł PLN (brutto), Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków poprzez weryfikację złożonej kopii opłaconej polisy lub w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Należy przedłożyć dokument potwierdzający wykonanie lub wykonywanie minimum 1 usługi, tj.: a. w przypadku zainteresowania realizacją części 1 przedmiotu zamówienia, tj. wykonania aktualizacji inwentaryzacji dendrologicznej drzewostanu parkowego o wartości minimum 15 000,00 zł PLN (brutto), b. w przypadku zainteresowania realizacją części 2 przedmiotu zamówienia, tj. wykonania cięć sanitarnych w koronach drzew w sektorze IV - dokument potwierdzający wykonanie prac w obrębie pomników przyrody lub drzewostanu parkowego, zlokalizowanego na nieruchomościach wpisanych do rejestru zabytków o wartości minimum 50 000,00 zł PLN (brutto), c. w przypadku zainteresowania realizacją części 3 przedmiotu zamówienia, tj. wykonania cięć sanitarnych w koronach drzew w sektorze V - dokument potwierdzający wykonanie prac w obrębie pomników przyrody lub drzewostanu parkowego, zlokalizowanego na nieruchomościach wpisanych do rejestru zabytków o wartości minimum 80 000,00 zł PLN (brutto), d. w przypadku zainteresowania realizacją części 4 przedmiotu zamówienia, tj. wykonania cięć sanitarnych w koronach drzew w sektorze VI - dokument potwierdzający wykonanie prac w obrębie pomników przyrody lub drzewostanu parkowego, zlokalizowanego na nieruchomościach wpisanych do rejestru zabytków o wartości minimum 50 000,00 zł PLN (brutto), e. w przypadku zainteresowania realizacją części 5 przedmiotu zamówienia, tj. założenia wiązań elastycznych w koronach drzew o wartości minimum 40 000 zł PLN (brutto), f. w przypadku zainteresowania realizacją części 6 przedmiotu zamówienia, tj. usuwaniem drzew i wiatrowałów o wartości minimum 40 000 zł PLN (brutto), W przypadku zainteresowania realizacją łącznie wszystkich części przedmiotu zamówienia Zamawiający uzna za spełniony warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, iż wykonał wskazane w lit. a-f prace jako usługi wykonane dla jednego Inwestora na sumę w/w wartości lub jako usługi odrębne tj. przedłoży odrębne referencje na każdą z usług wymienionych w powyższych punktach (od a do f) o wymaganej wartości - załącznik nr 5 do oferty. Dowodami na poświadczenie czy usługi zostały lub są wykonywane należycie są: a) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; b) oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w lit. a); c) w przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w lit. a) i b); d) Wykonawca, w miejsce poświadczeń, o których mowa w lit. a) może przekładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług, określone w § 1 ust.1pkt i 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226,poz.1817).;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.Dowód wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a) zmiany terminu wykonania umowy, jeżeli wystąpiły okoliczności, których strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy, niezawinione przez strony, że niemożliwe stało się wykonanie przedmiotu umowy w umówionym terminie, Jeżeli na powyższe okoliczności powołuje się Wykonawca, zobowiązany jest należycie je udokumentować, b) zmniejszenia zakresu ilościowego drzew, w obrębie których zaplanowano wykonanie cięć sanitarnych, w konsekwencji weryfikacji stanu ilościowego drzewostanu parkowego, ustalonego w trakcie aktualizacji inwentaryzacji dendrologicznej, c) zmniejszenia zakresu ilościowego usuwanych drzew, w przypadku stwierdzenia w trakcie przekazywania frontu robót kradzieży drzewa (jego wycinki) przez osoby postronne.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kolobrzeg.pl ( BIP)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Kołobrzeg Wydział Komunalany ul.Ratuszowa 12 78-100 Kołobrzeg.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2013 godzina 12:30, miejsce: Sekretariat Urzędu Miasta Kołobrzeg ul.Ratuszowa 13 pokój 104 78-100 Kołobrzeg.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: cz.1 Wykonanie aktualizacji inwentaryzacji dendrologicznej drzewostanu parkowego na obszarze parku u Podnóża Pomnika Zaślubin Polski z Morzem (sektor VII).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: cz.1 wykonanie aktualizacji inwentaryzacji dendrologicznej drzewostanu parkowego na obszarze parku u Podnóża Pomnika Zaślubin Polski z Morzem (sektor VII) - działka nr 5/8 w obrębie 4 miasta Kołobrzeg, przedstawionej w załączniku graficznym nr 10 oraz na obszarze parku od Alei Nadbrzeżnej (przedłużenie ul. Norwida) do Kamiennego Szańca, mieszczącego się przy ul. A. Fredry - działka nr 2/6 (sektor IV i V) i nr 7 (sektor VI) w obrębie 5 miasta Kołobrzeg, przedstawionych w załączniku graficznym nr 1,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2 - wykonanie cięć sanitarnych w koronach do 870 egzemplarzy drzew w obrębie fragmentu Parku im. Stefana Żeromskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2. Część 2 - wykonanie cięć sanitarnych w koronach do 870 egzemplarzy drzew w obrębie fragmentu Parku im. Stefana Żeromskiego, położonego wzdłuż ul. Sikorskiego, na terenie działki nr 2/6 ob. 5, na odcinku od Alei Nadbrzeżnej, biegnącej wzdłuż kortów tenisowych, stanowiącej przedłużenie ul. Norwida, do alei parkowej biegnącej bezpośrednio za budynkiem Sanatorium Uzdrowiskowego Perła Bałtyku, mieszczącego się przy ul. F. Chopina (sektor IV) - załącznik graficzny nr 2 i 3..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część 3 - wykonanie cięć sanitarnych w koronach do 1455 egzemplarzy drzew w obrębie fragmentu Parku im. Stefana Żeromskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3. Część 3 - wykonanie cięć sanitarnych w koronach do 1455 egzemplarzy drzew w obrębie fragmentu Parku im. Stefana Żeromskiego, położonego wzdłuż ul. Sikorskiego, na terenie działki nr 2/6 ob. 5, na odcinku od alei parkowej biegnącej bezpośrednio za budynkiem Sanatorium Uzdrowiskowego Perła Bałtyku, mieszczącego się przy ul. F. Chopina do alei parkowej biegnącej do morza, na wysokości ul. Kołłątaja (sektor V) - załącznik graficzny nr 4, 5 i 6..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część 4 - wykonanie cięć sanitarnych w koronach do 740 egzemplarzy drzew w obrębie fragmentu Parku im. Stefana Żeromskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 4. Część 4 - wykonanie cięć sanitarnych w koronach do 740 egzemplarzy drzew w obrębie fragmentu Parku im. Stefana Żeromskiego, położonego wzdłuż ul. Sikorskiego, na terenie działki nr 7 ob. 5, na odcinku od alei parkowej biegnącej do morza, na wysokości ul. Kołłątaja, do Kamiennego Szańca, mieszczącego się przy ul. A. Fredry (sektor VI) - załącznik graficzny nr 7 i 8..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część 5 - założenie wiązań elastycznych w koronach do 180 egzemplarzy drzew na obszarze parku u Podnóża Pomnika Zaślubin Polski z Morzem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 5. Część 5 - założenie wiązań elastycznych w koronach do 180 egzemplarzy drzew na obszarze parku u Podnóża Pomnika Zaślubin Polski z Morzem (sektor VII) - działka nr 5/8 w obrębie 4 miasta Kołobrzeg, przedstawionej w załączniku graficznym nr 10; na obszarze parku wzdłuż ul. Rodziewiczówny i ul. Sikorskiego, na terenie działek nr 46 i nr 66/3 w obrębie 4 (sektor I-III) oraz 66/2 i nr 7 w obrębie 5 (sektor IV-VI), od Ośrodka Wypoczynkowego Bałtyk przy ul. A. Mickiewicza do Kamiennego Szańca, mieszczącego się przy ul. A. Fredry - załącznik graficzny nr 1, 9 i 10..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część 6 - usuwanie do 150 egzemplarzy drzew i wiatrowałów na obszarze parku u Podnóża Pomnika Zaślubin Polski z Morzem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 6. Część 6 - usuwanie do 150 egzemplarzy drzew i wiatrowałów na obszarze parku u Podnóża Pomnika Zaślubin Polski z Morzem (sektor VII) - działka nr 5/8 w obrębie 4 miasta Kołobrzeg, przedstawionej w załączniku graficznym nr 10 oraz na obszarze parku od Alei Nadbrzeżnej (przedłużenie ul. Norwida) do Kamiennego Szańca, mieszczącego się przy ul. A. Fredry - działka nr 2/6 (sektor IV i V) i nr 7 (sektor VI) w obrębie 5 miasta Kołobrzeg, przedstawionych w załączniku graficznym nr 1; Część 6 składa się z 3 elementów: a) Element 1 czynności usuwania drzew wraz z frezowaniem pni, b) Element 2 czynności usuwania drzew z pominięciem frezowaniem pni c) Element 3 czynności usuwania wiatrowałów (drzew powalonych siłami natury);.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.