eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bartoszyce › budowa budynku wielorodzinnego 24-mieszkaniowego przy ul. Struga w Bartoszycach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-04-04

POZYCJA 20290

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Bartoszyce: budowa budynku wielorodzinnego 24-mieszkaniowego przy ul. Struga w Bartoszycach Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, do kontaktów: Lucyna Jędryczka, ul. Gen. J. Bema 40 lok. 108, 11-200 Bartoszyce, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7640993; 607 384234, e-mail: tbs_bartoszyce@go2.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.bip.lokum-bartoszyce.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: LOKUM Sp. z o. o., Lucyna Jędryczka (wyjaś. dot. procedury przetargowej)Jerzy Umiński (wyj. dot. przedmiotu zamówienia), ul. Jagiellończyka 9, 11-200 Bartoszyce, tel. 089 762 52 36, fax 089 762 52 36, e-mail: bip@bip.lokum-bartoszyce.pl, www.bip.lokum-bartoszyce.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: spółka prawa handlowego (100% własność Gminy Bartoszyce); Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa budynku wielorodzinnego 24-mieszkaniowego przy ul. Struga w Bartoszycach. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: 11-200 Bartoszyce ul. Struga, działka nr 4/14. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wybudowanie budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Struga w Bartoszycach wraz z zagospodarowaniem terenu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowo-kosztorysowa, która może być udostepniona wykonawcy celem sporządzenia oferty. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykonawcy winni spełniać warunki określone w SIWZ. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.13.40 - Budownictwo wielorodzinne Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.13.40 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres realizacji obejmuje wybudowanie budynku mieszkalnego wielorodzinnego dwuklatkowego czterokondygnacyjnego w 100% podpiwniczonego wraz z instalacjami wewnętrznymi, przyłączami i zagospodarowaniem terenu o parametrach budynku; pow. zabudowy - 346,32 m2; pow. uzytkowa bud. - 1003,20 m2; kubatura - 6140,64 m3 zagospodarowanie terenu w zakresie: wykonanie miejsc postojowych, chodnika, budowa przyłączy wodociągowych, budowa przyłączy kanalizacji sanitarnej, budowa przyłączy kanalizacji deszczowej. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; okres w miesiącach: 9

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie do dnia 07.05.2007r. do godziny 9.00 wadium w wysokości 25 000 zł. Wadium może być wniesione według wyboru Wykonawcy: a. w pieniądzu, b. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. w gwarancjach bankowych, d. w gwarancjach ubezpieczeniowych, e. w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt. 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn.zm.). 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o uzyskanie zamówienia musi spełniać warunki określone w art.22 ust. 1 Ustawy, oraz: 1. złożyć ofertę zgodną z przepisami prawa i niniejszą specyfikacją obejmującą cały zakres zamówienia, 2. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu, 3. wnieść wadium w wysokości i na warunkach określonych w części IV specyfikacji, 4. wykazać, iż w ciągu ostatnich 5-ciu lat zrealizował samodzielnie roboty polegające na budowie lub remoncie lub modernizacji co najmniej jednego budynku mieszkalnego wielorodzinnego o kubaturze nie mniejszej niż 2000m³, 5. zatrudniać w roku 2006 (na podstawie umowy o pracę) przeciętnie co najmniej 15 pracowników, 6. posiadać ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na minimalną sumę ubezpieczenia 800 000 zł (słownie: osiemset tysięcy złotych), 7. nie zalegać z należnościami z tytułu podatków i ubezpieczeń społecznych, 8. wskazać osoby które pełnić będą funkcję kierownika budowy i kierowników robót, które legitymują się uprawnieniami niezbędnymi do wykonania przedmiotu zamówienia. 9. dysponować środkami finansowymi umożliwiającymi realizację zamówienia, 10. wykazać, że w ostatnich ( licząc wstecz od daty ogłoszenia ) trzech latach obrotowych co najmniej raz osiągnął zysk. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokonując oceny spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający zbada czy: 1. oferty przygotowano zgodnie z wymogami określonymi w pkt. V specyfikacji i czy Wykonawca złożył tylko jedną ofertę, 2. oferty złożono w terminie określonym w pkt. VII specyfikacji, 3. złożone zostały wszystkie dokumenty określone w pkt. III.2. specyfikacji, 4. oferta została podpisana przez osoby (-ę) uprawnione (-ą), 5. dokumenty składające się na ofertę zostały przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osoby (-ę) uprawnione (-ą), 6. dokumenty składające się na ofertę są zostały wystawione w wymaganych przez prawo okresach, 7. dokumenty składające się na ofertę zawierają informacje wymagane dla tego rodzaju dokumentów, 8. adresatem dokumentów jest Wykonawca składający ofertę, 9. dokumenty składające się na ofertę są kompletne. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą Wykonawca winien złożyć następujące dokumenty: 1. wypełniony formularz oferty zgodny z załącznikiem nr 1 do specyfikacji, 2. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art.22 ust 1 ustawy Pzp załącznik nr 3 do niniejszej Specyfikacji, 3. dowód wniesienia wadium, 4. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy dołączyć do oferty prawidłowo sporządzone pełnomocnictwo upoważniające osobę (-y) podpisującą (-e) ofertę do występowania w imieniu Wykonawców, 5. oświadczenie na temat przeciętnej ilości zatrudnionych w 2006r.potwierdzających spełnienie warunku o którym mowa w pkt III.1.5 - załącznik nr 2 6. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o uzyskanie zamówienia należy dołączyć umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie, 7. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzający zgodność profilu działalności z zakresem objętym zamówieniem. W odniesieniu do Wykonawcy posiadającego status spółki z ograniczoną odpowiedzialnością - wymagana jest uchwała wspólników lub umowa spółki - zgodnie z art. 230 Kodeksu Spółek Handlowych. 8. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 9 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 9. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, W przypadku zaistnienia zmian nie odzwierciedlonych w dokumentach o których mowa w pkt. 7, 8, 9, Wykonawca obowiązany jest załączyć do oferty dokumenty będące podstawą tychże zmian. 10. wykaz obiektów, w których wykonawca zrealizował w okresie ostatnich 5- ciu lat roboty zgodne z przedmiotem niniejszego zamówienia potwierdzający spełnianie warunków, o których mowa w pkt. III.1. pkt. 4 - zgodnie z załącznikiem nr 5. Każda z robót wykazanych w załączniku nr 5 winna być potwierdzona dokumentem (referencją) zaświadczającym, że wykonana została należycie. Wykaz powinien zawierać: adres budowy, opis wykonanych robót, termin rozpoczęcia i zakończenia realizacji robót, wartość zrealizowanych robót. 11.polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na minimalną sumę ubezpieczenia 800.000 zł (słownie: osiemset tysięcy złotych) Polisa winna obejmować każdy dzień trwania przyszłej umowy. Ze względu na specyfikę zawierania umów ubezpieczeniowych obejmujących okresy dłuższe niż jeden rok, dopuszczalne jest, po podpisaniu umowy o udzielenie zamówienia publicznego, sukcesywne przedstawianie dowodów opłacenia polisy. W przypadku składania oferty wspólnej dokument ubezpieczenia powinien posiadać każdy ze wspólników. 12. imienny wykaz osób wyznaczonych do pełnienia funkcji kierownika budowy i kierowników robót, 13. kserokopie uprawnień budowlanych (decyzji o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie) w zakresie objętym zamówieniem dla osób wyznaczonych do pełnienia funkcji kierownika budowy i kierowników robót, 14. zaświadczenia z właściwych oddziałów Izb Inżynierów Budownictwa potwierdzające przynależność osób wyznaczonych do pełnienia funkcji kierownika budowy i kierowników robót do Izby. Z zaświadczeń tych musi wynikać, iż osoby te, na dzień składania ofert, posiadają aktualne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, 15. pisemną informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wielkość posiadanych środków lub zdolność kredytową wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 16. sprawozdania finansowe (bilans, rachunek zysków i strat i informacja dodatkowa - a w razie poddania badaniu również opinie biegłego rewidenta o badanym sprawozdaniu), w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdań finansowych - innych dokumentów potwierdzających wysokość obrotów, zysk oraz zobowiązania i należności za ostatnie trzy lata obrotowe. W przypadku krótszego okresu działalności - odpowiednie dokumenty za okres prowadzenia tej działalności. 17. Kosztorysy ofertowe, opracowane metodą kalkulacji szczegółowej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcyjno-użytkowym /Dz.U. Nr 130 poz. 1389 z dn. 08.06.2004r./ na podstawie projektów budowlanych - zgodnie z przedmiarem robót - załącznik nr 9. Cena podana w druku \Oferta\ musi być zgodna z sumą cen wynikających z kosztorysów ofertowych i ewentualnie innych kosztów, które też muszą być wyszczególnione w ofercie. Niedopuszczalne jest stosowanie tzw. \upustów\ od cen wynikających z kosztorysów ofertowych. 18. Harmonogram rzeczowo - terminowo - finansowy - zgodnie z załącznikiem nr 7, Harmonogram musi zawierać wszystkie koszty niezbędne do zrealizowania inwestycji z ich podziałem na poszczególne elementy, które mogą stanowić osobny element odbioru częściowego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany przez Wykonawcę przedstawionego w ofercie harmonogramu w przypadku zaistnienia rozbieżności w założonym i rzeczywistym terminie rozpoczęcia realizacji zadania. Wybrany wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia zamawiającemu wypełnionego załącznik nr 7a w dniu podpisania umowy (harmonogram finansowo-rzeczowy w rozłożeniu na miesiące realizacji inwestycji). 19.Oświadczenie wykonawcy o zobowiązaniu się do ubezpieczenia budowy na kwotę brutto zaoferowaną w przetargu, z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi i scedowania prawa z tytułu polisy na Bank Gospodarstwa Krajowego - załącznik nr 6, 20. Oświadczenie o zapoznaniu się z terenem zamówienia oraz o przeprowadzeniu oględzin terenu - załącznik nr 4, W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w pkt. 2, 7, 8, 9, 15, 16, muszą być złożone przez każdego Wykonawcę, a dokumenty wymienione w pozostałych punktach muszą złożyć Wykonawcy, których te dokumenty dotyczą, w taki sposób, aby wykazać spełnienie danego warunku łącznie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ww.bip.lokum-bartoszyce.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 07.05.2007, godzina 10:15, LOKUM Sp. z o. o. ul. Jagiellończyka 9 11-200 Bartoszyce świetlica.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 02.04.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.