Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-01-18
Szczecin: Druk i dostawa biletów miesięcznych, trzymiesięcznych, semestralnych, dobowych i wielodobowych, 10-przejazdowych, rodzinnych weekendowych, grupowych, blankietów do biletów, biletów wolnej jazdy i wizytówek na rok 2011 i 2012 (I kwartał)
Numer ogłoszenia: 20285 - 2011; data zamieszczenia: 18.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Szczecin - Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego , ul. Klonowica 5, 71-241 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4800444,4800434, faks 091 4393003, 4800453.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zditm.szczecin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Druk i dostawa biletów miesięcznych, trzymiesięcznych, semestralnych, dobowych i wielodobowych, 10-przejazdowych, rodzinnych weekendowych, grupowych, blankietów do biletów, biletów wolnej jazdy i wizytówek na rok 2011 i 2012 (I kwartał).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Druk i dostawa biletów miesięcznych, trzymiesięcznych, semestralnych, dobowych i wielodobowych, 10-przejazdowych, rodzinnych weekendowych, grupowych, blankietów do biletów, biletów wolnej jazdy i wizytówek na rok 2011 i 2012 (I kwartał). I. Zakres rzeczowy i szacunek ilościowy: 1. BILETY MIESIĘCZNE drukowane w 9 nominałach (szacunkowa ilość - 1 067 650 szt.) - na linie zwykłe w 4 nominałach, - na linie pospieszne w 5 nominałach, 1) DANE TECHNICZNE: a) papier offset o gramaturze 120-150 g/m2, b) wymiary biletu 40 mm x 70 mm, c) w arkuszach po 10 szt., d) arkusze z perforacją pionową i poziomą, e) podział na dni miesiąca, f) na rewersie nadrukowana treść : - Bilet ważny od dnia wyznaczonego do dnia poprzedzającego ten dzień w miesiącu następnym do godz. 24.00. Bilet ważny jest razem z blankietem (ten zapis nie dotyczy biletów o nominale 150,00 zł Na Okaziciela), - www.zditm.szczecin.pl g) awers biletu drukowany w pełnej gamie kolorów i odcieni. Zamawiający wymaga wyróżnienia kolorów biletów zwykłych od pośpiesznych, wzory i kolory uzgadniane co miesiąc z Zamawiającym, logo zamawiającego umieszczone na awersie biletu, h) zabezpieczony przed kopiowaniem elektronicznym, zawierać będzie między innymi: - hologram typu Hot stamping o rozmiarach do 1 x 1 cm i w kształcie uzgodnionym z Zamawiającym (kształt zmieniany co 2 m-ce), - rok, miesiąc i cenę zabezpieczone farbą fluorescencyjną w kolorach uzgodnionych z Zamawiającym, - mikrodruk wg szczegółowych późniejszych ustaleń z Zamawiającym, - wyraźny, równo wypełniony farbą siedmiocyfrowy numer biletu wykonany farbą w kolorze wg szczegółowych późniejszych ustaleń z Zamawiającym. 2. BILETY TRZYMIESIĘCZNE drukowane w 8 nominałach (szacunkowa ilość - 400 szt.) - na linie zwykłe w 4 nominałach , - na linie pospieszne w 4 nominałach, 1) DANE TECHNICZNE: a) papier offset o gramaturze 120 -150 g/m2, b) wymiary biletu 40 mm x 70 mm, c) w arkuszach po 10 szt., d) arkusze z perforacją pionową i poziomą, e) podział na 12 miesięcy, f) awers biletu drukowany w pełnej gamie kolorów i odcieni, g) rewers drukowany w 2 kolorach, h) logo zamawiającego umieszczone na awersie biletu, i) zabezpieczony przed kopiowaniem elektronicznym, zawierać będzie między innymi: - hologram typu Hot stamping o rozmiarach do 1 x 1 cm i w kształcie uzgodnionym z Zamawiającym, - cenę i rok zabezpieczone farbą fluorescencyjną, - mikrodruk wg szczegółowych późniejszych ustaleń z Zamawiającym, - wyraźny, równo wypełniony farbą siedmiocyfrowy numer biletu wykonany farbą w kolorze wg szczegółowych późniejszych ustaleń z Zamawiającym. 3. BILETY SEMESTRALNE - 4-miesięczne drukowane w 4 nominałach (szacunkowa ilość - 8 600 szt.): - na linie zwykłe w 2 nominałach, - na linie pospieszne w 2 nominałach, 1) DANE TECHNICZNE: a) papier o gramaturze 120 -150 g/m2, b) wymiary biletu 40 mm x 70 mm, c) w arkuszach po 10 szt., d) arkusze z perforacją pionową i poziomą, e) podział na 12 miesięcy, f) awers biletu drukowany w pełnej gamie kolorów i odcieni, g) rewers drukowany w 2 kolorach, h) logo zamawiającego umieszczone na awersie biletu, i) zabezpieczony przed kopiowaniem elektronicznym, zawierać będzie między innymi: - hologram typu Hot stamping o rozmiarach do 1 x 1 cm i w kształcie uzgodnionym z Zamawiającym, - cenę i rok zabezpieczone farbą fluorescencyjną, - mikrodruk wg szczegółowych późniejszych ustaleń z Zamawiającym, - wyraźny, równo wypełniony farbą siedmiocyfrowy numer biletu wykonany farbą w kolorze wg szczegółowych późniejszych ustaleń z Zamawiającym. 4. BILETY SEMESTRALNE - 5-miesięczne drukowane w 4 nominałach (szacunkowa ilość - 12 600 szt.): - na linie zwykłe w 2 nominałach, - na linie pospieszne w 2 nominałach, 1) DANE TECHNICZNE: a) papier o gramaturze 120 -150 g/m2, b) wymiary biletu 40 mm x 70 mm, c) w arkuszach po 10 szt., d) arkusze z perforacją pionową i poziomą, e) podział na 12 miesięcy, f) awers biletu drukowany w pełnej gamie kolorów i odcieni, g) rewers drukowany w 2 kolorach, h) logo zamawiającego umieszczone na awersie biletu, i) zabezpieczony przed kopiowaniem elektronicznym, zawierać będzie między innymi: - hologram typu Hot stamping o rozmiarach do 1 x 1 cm i w kształcie uzgodnionym z Zamawiającym, - cenę i rok zabezpieczone farbą fluorescencyjną, - mikrodruk wg szczegółowych późniejszych ustaleń z Zamawiającym, - wyraźny, równo wypełniony farbą siedmiocyfrowy numer biletu wykonany farbą w kolorze wg szczegółowych późniejszych ustaleń z Zamawiającym. 5. BILETY DOBOWE -drukowane w 2 nominałach (szacunkowa ilość - 720 000 szt.) 1) DANE TECHNICZNE: a) papier offset o gramaturze 80 g/m2, b) wymiary biletu 75 mm x 35 mm, c) sklejone grzbietem w bloczkach po 100 szt., d) awers biletu drukowany w pełnej gamie kolorów i odcieni, e) rewers biletu drukowany w 2 kolorach, na rewersie nadrukowana treść: - Bilet ważny przez 24 godziny od chwili skasowania. - Bilet na okaziciela. - Bilet na linie zwykłe, pospieszne i nocne. - W sprawach spornych uwzględnia się datę i czas drukowany przez kasownik. f) logo zamawiającego, g) zabezpieczony przed kopiowaniem technikami elektronicznymi będzie zawierać: - serię i siedmiocyfrowy numer biletu zabezpieczone farbą fluorescencyjną, seria i numer wyraźny, równo wypełniony farbą, - mikrodruk wg szczegółowych późniejszych ustaleń z Zamawiającym, - hologram typu Hot stamping o rozmiarach do 0,3 x 3,5 cm, - na rewersie gilosz umieszczony na polu kasowania. 6. BILETY WIELODOBOWE - drukowane w 6 nominałach (szacunkowa ilość - 37 000 szt.). 1) DANE TECHNICZNE: h) papier offset o gramaturze 130-150 g/m2, i) wymiary biletu 75 mm x 35 mm, j) sklejone grzbietem w bloczkach po 20 szt., k) awers biletu drukowany w pełnej gamie kolorów i odcieni, l) rewers biletu drukowany w 2 kolorach, na rewersie nadrukowana treść: - Bilet ważny przez 120 lub 240 godzin (godziny) od chwili skasowania. - Bilet na okaziciela. - Bilet na linie zwykłe, pospieszne i nocne. - W sprawach spornych uwzględnia się datę i czas drukowany przez kasownik. m) logo zamawiającego, n) zabezpieczony przed kopiowaniem technikami elektronicznymi będzie zawierać: - serię i siedmiocyfrowy numer biletu zabezpieczone farbą fluorescencyjną, seria i numer wyraźny, równo wypełniony farbą, - mikrodruk wg szczegółowych późniejszych ustaleń z Zamawiającym, - hologram typu Hot stamping o rozmiarach do 0,3 x 3,5 cm, - na rewersie gilosz umieszczony na polu kasowania. 7. KARNETY 10 - PRZEJAZDOWE Z UPUSTEM - drukowane w 6 nominałach (szacunkowa ilość - 234 370 szt.). 1) DANE TECHNICZNE: a) papier offset o gramaturze130-150 g/m2, b) wymiary biletu 35 mm x 420 mm, przy czym wymiary kuponu kontrolnego wraz z biletem nr 10 wynoszą: 35 mm x 60 mm, a każdego następnego biletu w karnecie 35 mm x 40 mm, c) sklejone w bloczkach po 100 szt., d) logo zamawiającego, e) zabezpieczony przed kopiowaniem technikami elektronicznymi będzie zawierać: - serię i numer biletu zabezpieczone farbą fluorescencyjną (na każdym bilecie karnetu) i numer kolejny biletu w karnecie numerowany od ostatniego biletu karnetu do kuponu kontrolnego, - mikrodruk wg szczegółowych późniejszych ustaleń z Zamawiającym, - hologram typu Hot stamping o rozmiarach do 0,4 x 3,5 cm umieszczony na kuponie kontrolnym. 8. BILETY RODZINNE WEEKENDOWE (szacunkowa ilość - 4 300 szt.). 1) DANE TECHNICZNE: a) papier o gramaturze 80 g/m2, b) wymiary biletu 75 mm x 35 mm, c) sklejone grzbietem w bloczkach po 20 szt., d) awers biletu drukowany w pełnej gamie kolorów i odcieni, e) rewers biletu drukowany w 2 kolorach, na rewersie nadrukowana treść: - Bilet ważny do 22.00 od chwili skasowania. - Bilet na linie zwykłe i pospieszne. - Bilet jednodniowy; może być wykorzystany w wybranym dniu świątecznym, sobotę lub niedzielę. - W sprawach spornych uwzględnia się datę i czas drukowany przez kasownik. f) logo zamawiającego, g) zabezpieczony przed kopiowaniem technikami elektronicznymi będzie zawierać: - serię i siedmiocyfrowy numer biletu zabezpieczone farbą fluorescencyjną, seria i numer wyraźny, równo wypełniony farbą, - mikrodruk wg szczegółowych późniejszych ustaleń z Zamawiającym, - hologram typu Hot stamping o rozmiarach 0,3 lub 0,4 x 3,5 cm, - na rewersie gilosz umieszczony na polu kasowania, 9. BILETY GRUPOWE - drukowane w 2 rodzajach (szacunkowa ilość - 9 000 szt.). - do 15 osób + 1 opiekun, - do 25 osób + 2 opiekunów, 1) DANE TECHNICZNE: a) papier o gramaturze 80 g/m2, b) wymiary biletu 75 mm x 35 mm, c) sklejone grzbietem w bloczkach po 20 szt., d) awers biletu drukowany w pełnej gamie kolorów i odcieni, e) rewers biletu drukowany w 2 kolorach, na rewersie nadrukowana treść: - Bilet na okaziciela, - Bilet na linie zwykłe i pospieszne, - W sprawach spornych uwzględnia się datę i czas drukowany przez kasownik, f) logo zamawiającego, g) zabezpieczony przed kopiowaniem technikami elektronicznymi będzie zawierać: - serię i siedmiocyfrowy numer biletu zabezpieczone farbą fluorescencyjną, seria i numer wyraźny, równo wypełniony farbą, - mikrodruk wg szczegółowych późniejszych ustaleń z Zamawiającym, - hologram typu Hot stamping o rozmiarach 0,3 lub 0,4 x 3,5 cm, - na rewersie gilosz umieszczony na polu kasowania, 10. BLANKIETY DO BILETU OKRESOWEGO - drukowane w 2 rodzajach (szacunkowa ilość - 41 000 szt.). - blankiet do biletu okresowego na 1 linię, - blankiet do biletu okresowego sieciowego, 1) DANE TECHNICZNE: a) papier o gramaturze - karton 250g/m2, b) wymiary blankietu 93 mm x 54 mm, c) logo zamawiającego, d) serię i siedmiocyfrowy numer biletu zabezpieczone farbą fluorescencyjną, seria i numer wyraźny, równo wypełniony farbą. 11. BILETY WOLNEJ JAZDY - (szacunkowa ilość - 300 szt.). 1) DANE TECHNICZNE: a) papier o gramaturze - karton 250g/m2, b) wymiary biletu 86 mm x 54 mm, c) logo zamawiającego, d) siedmiocyfrowy numer biletu zabezpieczony farbą fluorescencyjną, numer wyraźny i równo wypełniony farbą, e) hologram typu Hot stamping o rozmiarach do 1 x 1 cm i w kształcie uzgodnionym z Zamawiającym. 12. WIZYTÓWKI - (szacunkowa ilość - 300 szt.). 1) DANE TECHNICZNE: a) papier o gramaturze - karton 250g/m2, b) wymiary wizytówki 93 mm x 55 mm, c) logo zamawiającego. II. Warunki realizacji zamówienia: 1. Wykonanie wszystkich nadruków musi być wyraźne i czytelne, nie pozostawiające wątpliwości jaka to cyfra lub litera. 2. Podane ilości poszczególnych rodzajów biletów, blankietów czy wizytówek mogą ulec zmianie w zależności od zapotrzebowania. 3. Całkowita ilość dostarczonych biletów nie przekroczy 2 197 520 sztuk. 4. W załączonych do SIWZ wzorach biletów Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian np.: logo, nominału biletu, nazwę biletu itp. bez wpływu na cenę druku oferowaną przez Wykonawcę. 5. Zamawiający będzie informował Wykonawcę o ewentualnych zmianach z wyprzedzeniem w terminach określonych w umowie. 6. Wzory wszystkich biletów, legitymacji zostaną szczegółowo omówione po podpisaniu umowy. 7. Załączone wzory biletów mogą zostać zmodyfikowane przez wykonawcę po zaakceptowaniu przez zamawiającego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust 1 pkt. 6 ustawy prawo zamówień publicznych. Zamówienie uzupełniające może zostać udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, o wartości nie przekraczającej 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00 - Usługi drukowania 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy 34.98.00.00 - Bilety przewozowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania tego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia, poprzez wskazanie, że wykonali należycie (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum jedną usługę podobną do objętych przedmiotem zamówienia. Za pracę podobną zamawiający uzna drukowanie biletów na rzecz organizatorów lub wykonawców komunikacji miejskiej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania tego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1) ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 2) odpowiednie pełnomocnictwa; Tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz) 3) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców, jeżeli Wykonawca nie przewiduje udziału podwykonawców należy wpisać - nie dotyczy); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 4) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące, że Wykonawca posiada system zabezpieczeń produkcji biletów i przechowywania papieru, w szczególności: a. system alarmowy włamania i napadu lub 24 godzinna ochrona przez wyspecjalizowane służby ochroniarskie, b. produkcja biletów na terenie jednego zamkniętego obiektu w celu zabezpieczenia i kontroli obiegu dokumentacji produkcyjnej, normowania materiałów nanoszenia zabezpieczeń biletów, rozliczania produkcji oraz nadzorowania niszczenia odpadów, c. kontrolę wewnętrzną produkcji i ciągów technologicznych produkcji biletów. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 5) Wzory biletów wykonywanych dla innych odbiorców, zawierających hologram, W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 6) Dokumenty poświadczające zastrzeżenie hologramu (rejestracja w Międzynarodowym Stowarzyszeniu Producentów Hologramów, lub rejestracja w Urzędzie Patentowym). W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić wyłącznie w sytuacji, gdy: 1) wystąpi konieczność zmiany kadry przewidzianej do realizacji umowy, 2) wystąpi konieczność zmiany konta bankowego Wykonawcy, 3) wystąpi konieczność wykonania zamówienia uzupełniającego w rozumieniu art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy PZP, którego realizacja będzie miała wpływ na harmonogram i termin wykonania przedmiotu umowy, 4) wystąpi konieczność wprowadzenia zmian, np.: logo, nominału biletu, nazwę biletu itp. 5) wystąpi konieczność zmiany ilości określonych w § 2 pkt 1 - 12) umowy (w poszczególnych rodzajach biletów) w zależności od zapotrzebowania.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zditm.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego, ul. S.Klonowica 5, 71-241 Szczecin, Pokój nr 318-III piętro..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.01.2011 godzina 08:30, miejsce: Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego, ul. S.Klonowica 5, 71-241 Szczecin, Sekretariat - Pokój nr 314-III piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do Centralnej Sterylizatorni USK nr 1 PUM.
- Wykonanie naprawy umocnienia brzegowego na Wyspie Chełminek
- Wymiana wodomierzy
- Realizacja zaleceń DWOP w kompleksach wojskowych administrowanych przez 15 WOG
- Dostawa testera zabezpieczeń średniego napięcia - postępowanie powtórzone
- Wykonanie usług rolniczych w postaci talerzowania oraz koszenia na nieruchomościach będących w Zasobie KOWR Odział Terenowy w Szczecinie - postępowanie nr SZC.WOP.260.16.2024
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa drukowania plakatów i materiałów promocyjnych dla potrzeb Narodowego Instytutu Fryderyka Chopina.
- Publikacje nutowe i książkowe na potrzeby PWM (Nowości) - druk z plików pdf.
- Druk atramentowy i oprawa 9 tytułów "Pisma zebrane Janusza Sławińskiego "
- Druk dwóch publikacji Jerzego Jarniewicza: Frotaż. Szkice o literaturze anglojęzycznej oraz Tłumacz między innymi. Szkice o przekładach, językach i literaturze
- Druk publikacji z serii Biblioteka Narodowa: I.B. Singer "Trzydzieści sześć opowiadań" dla Wydawnictwa Ossolineum
- USŁUGA OPRACOWANIA GRAFICZNEGO, SKŁADU, ŁAMANIA, KOREKTY, DRUKU I DOSTAWY DWÓCH WYDAŃ BIULETYNU REGIONALNEGO OŚRODKA POLITYKI SPOŁECZNEJ URZĘDU MARSZAŁKOWSKIEGO WOJ. ŚWIĘTOKRZYSKIEGO W KIELCACH
więcej: Bilety przewozowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.