To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-10-02
Bytów: Przeprowadzenie Audytu Polityki Bezpieczeństwa Informacji
w Powiatowym Urzędzie Pracy w Bytowie
Numer ogłoszenia: 202847 - 2013; data zamieszczenia: 02.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 333110 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Bytowie, ul. Wojska Polskiego 6, 77-100 Bytów, woj. pomorskie, tel. 59 822-22-27, faks 59 823-41-02.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie Audytu Polityki Bezpieczeństwa Informacji w Powiatowym Urzędzie Pracy w Bytowie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu Audytu Polityki Bezpieczeństwa Informacji w Powiatowym Urzędzie Pracy w Bytowie i Filii PUP w Miastku, w ramach której: A.Określony zostanie stan faktyczny zabezpieczeń danych w systemach informatycznych urzędu poprzez audyt sprawdzający spełnienie zaleceń normy PN/ISO 27001:2007, praktyki inżynierskiej oraz wymagań prawnych nałożonych na jednostkę. Na tej podstawie utworzenie dopasowanej do wymagań i specyfiki działalności jednostki Polityki Bezpieczeństwa wraz z Instrukcją Zarządzania Systemem Informatycznym z wymaganiami do procedur nadawania uprawnień do potwierdzania Profili Zaufanych ePUAP w taki sposób aby spełniała zalecenia normy PN/ISO 27001:2007. B.Dokonana zostanie analiza systemów IT pod kątem bezpieczeństwa dostępu do danych przechowywanych w formie elektronicznej i opracowania raportu wraz z zaleceniami dotyczącymi procedur ochrony informacji elektronicznej w oparciu o: -Zalecenia normy PN ISO/IEC 27001:2007, -Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz.U. nr 100, poz. 1024) -Ustawę o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997r. (Dz. U. 2002r. nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami), -Ustawę o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne z 17 lutego 2005r. (Dz. U. 2013, poz. 235 z późniejszymi zmianami) -Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów informatycznych (Dz. U. 2012 poz. 526) -Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 27 kwietnia 2011 w sprawie zasad potwierdzania, przedłużania ważności, wykorzystania i unieważniania profilu zaufanego elektronicznej platformy usług administracji publicznej (Dz. U. nr 93, poz. 547). -Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21 kwietnia 2011 r. w sprawie szczegółowych warunków organizacyjnych i technicznych, które powinien spełniać system teleinformatyczny służący do identyfikacji użytkowników (Dz. U. nr 93, poz. 545) -Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 27 kwietnia 2011 r. w sprawie zakresu i warunków korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (Dz. U. nr 93, poz. 546). 2.Szczegółowy opis usługi został zawarty w zał. nr 1 do SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.21.20.00 - Usługi audytu .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 6.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Response Sp. z o.o., ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 92/94, 98-200 Sieradz, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14637,00
Oferta z najniższą ceną: 9963,00 / Oferta z najwyższą ceną: 60270,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BYTOWA
- Dostawa odczynników, kalibratorów oraz materiałów kontrolnych i zużywalnych do badań biochemicznych wraz z dzierżawą analizatora i stacją oczyszczania wody - umowa ramowa ZP21/L/5/2024
- Wykonanie robót budowlanych z zakresu utrzymania budynków mieszkalnych oraz administracyjno-biurowych będących w zarządzie Nadleśnictwa Bytów (I)
- Przebudowa drogi gminnej ul. Polnej w Bytowie Odcinek E-F
- Dostawa wyrobów medycznych - umowa ramowa ZP15/A/10/2024/II
- Przebudowa zbiorników retencyjnych w Udorpiu, Gostkowie i Sierznie
- Modernizacja dróg powiatowych nr 1334G i 1705G zapewniających mieszkańcom powiatu bezpieczny dojazd do DK nr 21 i DW nr 212, 211, 228, 209
więcej: przetargi w Bytowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja maksymalnie 17 kontroli projektów w ramach FERS i maksymalnie 17 wizyt monitoringowych w ramach FERS.
- SZBI- Dokumentacja systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji
- Świadczenie usługi w zakresie analizy statusów przedsiębiorstw MŚP/INNY niż MŚP oraz weryfikacja pod kątem trudnej sytuacji finansowej przedsiębiorstw w rozumieniu unijnych przepisów.
więcej: Usługi audytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.