eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › Adaptacja pomieszczeń na zainstalowanie (urzędomatów) w Inspektoratach ZUS w Jeleniej Górze, Kłodzku, Świdnicy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-21

Wałbrzych: Adaptacja pomieszczeń na zainstalowanie (urzędomatów) w Inspektoratach ZUS w Jeleniej Górze, Kłodzku, Świdnicy
Numer ogłoszenia: 202799 - 2012; data zamieszczenia: 21.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Wałbrzychu , pl. Grunwaldzki 1, 58-390 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 8437175, faks 074 8425495.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja pomieszczeń na zainstalowanie (urzędomatów) w Inspektoratach ZUS w Jeleniej Górze, Kłodzku, Świdnicy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie adaptacji pomieszczeń pod montaż (urzędomatów) w budynkach Inspektoratów ZUS, obejmujących swoim zakresem: roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, murarskie, tynkarskie, sanitarne, elektryczne, elektryczne niskoprądowe (instalacja CCTV, SAP, SSWiN, logiczna i zasilania dedykowanego), wykończeniowe (malarskie, posadzkarskie), montaż stolarki i ślusarki aluminiowej, zgodnie z Projektem budowlanym, Przedmiarem robót, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.23.14.00-9, 45.23.32.00-1, 45.31.00.00-3, 45.33.10.00-6, 45.40.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w następujących wysokościach dla każdej grupy: Część I Inspektorat w Jeleniej Górze - 1 400,00 zł (słownie: tysiąc czterysta zł) Część II Inspektorat ZUS w Kłodzku - 1 500,00 zł (słownie: tysiąc pięćset zł) Część III Inspektorat ZUS w Świdnicy - 1 800,00 zł (słownie: tysiąc osiemset zł)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykażą że wykonali roboty budowlane polegające na realizacji minimum jednego zadania tożsamego z przedmiotem zamówienia o minimalnej wartości 100 tys. zł., w budynkach użyteczności publicznej wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien dysponować osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branżach: budowlanej, instalacyjnej, elektrycznej oraz powinni oni należeć do właściwych izb samorządu zawodowego.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać że posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, z minimalną sumą ubezpieczenia co najmniej 100 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz oferty - wypełniony załącznik nr 7 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. Załączone do oferty pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 3. W przypadku oferty składanej przez wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia - aktualny na dzień składania ofert dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania w/w wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, ewentualnie umowa o współdziałaniu. 4. Jeżeli wykonawca powołuje się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na inne podmioty które będą brały udział w wykonaniu części zamówienia, przedkłada także dokumenty, dotyczące tych podmiotów w zakresie wymaganym dla wykonawcy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy w przypadku: 1) niemożliwych wcześniej do przewidzenia braków w dokumentacji projektowej, za co nie można przypisać winy Wykonawcy; 2) przerwania prac przez właściwe organy administracji rządowej lub samorządowej albo jako wykonania prawomocnego orzeczeniem sądu, za co nie można przypisać winy Wykonawcy; 3) konieczności wykonania części robót inną technologią niż założono w projekcie albo konieczność wykonania zamówień dodatkowych; 4) ewentualnych propozycji wykonawcy dotyczących wprowadzenia rozwiązań technologicznych poprawiających estetykę i funkcjonalność.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego, ul. Kasztanowa 1, 58-390 Wałbrzych, pok. 257 w godz. od 8:00 do 15:00 lub na pisemny wniosek nr fax 74 84-23-379.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, ul. Kasztanowa 1, 58-390 Wałbrzych, pok. 257 lub 259.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osobą uprawnioną do kontaktu z wykonawcami jest Główny Specjalista - Krzysztof Marciniak, tel. 74 64-97-175, fax 74 84-23-379 godziny pracy: 8:00 - 15:00 w dni robocze (poniedziałek-piątek).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie adaptacji pomieszczeń pod montaż (urzędomatów) w budynku Inspektoratu ZUS w Jeleniej Górze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie adaptacji pomieszczeń pod montaż (urzędomatów) w budynku Inspektoratu ZUS, obejmujących swoim zakresem: roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, murarskie, tynkarskie, sanitarne, elektryczne, elektryczne niskoprądowe (instalacja CCTV, SAP, SSWiN, logiczna i zasilania dedykowanego), wykończeniowe (malarskie, posadzkarskie), montaż stolarki i ślusarki aluminiowej, zgodnie z Projektem budowlanym - załącznik nr 1, Przedmiarem robót - załącznik nr 2, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót - Załącznik nr 3 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.23.14.00-9, 45.23.32.00-1, 45.31.00.00-3, 45.33.10.00-6, 45.40.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie adaptacji pomieszczeń pod montaż (urzędomatów) w budynku Inspektoratu ZUS w Kłodzku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie adaptacji pomieszczeń pod montaż (urzędomatów) w budynku Inspektoratu ZUS, obejmujących swoim zakresem: roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, murarskie, tynkarskie, sanitarne, elektryczne, elektryczne niskoprądowe (instalacja CCTV, SAP, SSWiN, logiczna i zasilania dedykowanego), wykończeniowe (malarskie, posadzkarskie), montaż stolarki i ślusarki aluminiowej, zgodnie z Projektem budowlanym - załącznik nr 1, Przedmiarem robót - załącznik nr 2, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót - Załącznik nr 3 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.23.14.00-9, 45.23.32.00-1, 45.31.00.00-3, 45.33.10.00-6, 45.40.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie adaptacji pomieszczeń pod montaż (urzędomatów) w budynku Inspektoratu ZUS w Świdnicy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie adaptacji pomieszczeń pod montaż (urzędomatów) w budynku Inspektoratu ZUS, obejmujących swoim zakresem: roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, murarskie, tynkarskie, sanitarne, elektryczne, elektryczne niskoprądowe (instalacja CCTV, SAP, SSWiN, logiczna i zasilania dedykowanego), wykończeniowe (malarskie, posadzkarskie), montaż stolarki i ślusarki aluminiowej, zgodnie z Projektem budowlanym - załącznik nr 1, Przedmiarem robót - załącznik nr 2, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót - Załącznik nr 3 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.23.14.00-9, 45.23.32.00-1, 45.31.00.00-3, 45.33.10.00-6, 45.40.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.