eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wiślina › konserwacje i udrażnianie urządzeń melioracyjnych na terenie Gminy Pruszcz Gdański



Ogłoszenie z dnia 2009-06-22

Wiślina: konserwacje i udrażnianie urządzeń melioracyjnych na terenie Gminy Pruszcz Gdański
Numer ogłoszenia: 202782 - 2009; data zamieszczenia: 22.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminna Spółka Wodno - Melioracyjna "Czarna Łacha" , Mokry Dwór 21, 83-021 Wiślina, woj. pomorskie, tel. 058 692 81 33, faks 058 692 81 34.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.pruszczgdanski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka wodna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: konserwacje i udrażnianie urządzeń melioracyjnych na terenie Gminy Pruszcz Gdański.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja i udrażnianie urządzeń melioracyjnych na terenie Gminy Pruszcz Gdański zgodnie z przedmiarem oraz załącznikiem nr 1 do siwz obejmującym zestawienie urządzeń melioracji. 1 Konserwacja obejmuje 1) wykoszenie traw i porostów twardych na skarpach i w dnie rowów oraz dwóch pasów poziomych szerokości 1m po obu stronach rowu bez względu na sposób koszenia, 2) wygrabienie i złożenie porostów poza dnem i skarpami rowu, 3) zebranie śmieci nieorganicznych do worków foliowych dostarczanych przez zamawiającego i odwiezienie ich do najbliższego śmietnika przy obiektach gminnych, 4) wydobycie śmieci i przedmiotów wielkogabarytowych utrudniających przepływ w rowie poz skarpę rowu 5) przycięcie odrastającej faszyny w miejscach umocnień oraz krzaków na skarpach rowu, 6) uprzątnięcie suchych gałęzi zalegających w rowie. 7) likwidacja stożków usypowych przy wylotach drenarskich kanalizacji deszczowej, 8) szerokość dnia rowu przewidziana do hakowania wynosi 0,80m, 9) odmulenie rowów obejmuje wydobycie namułów z dnia i skarp rowów oraz ich rozplantowanie lub wywiezienie urobku na miejsce wskazane przez Zamawiającego, głębokość odmulenia 0,2m, szerokość dnia 0,8m. 2. Wykonawca zapewni należytą organizację ruchu w trakcie trwania robót w pasie drogowym oraz poniesie koszty urządzenia objazdów oraz późniejszej ich likwidacji. 3. Do obowiązków Wykonawcy należy również zamówienie kontenerów na śmieci i opłata za złożenie śmieci na wysypisku w Gdańsku - Szadółkach. Orientacyjnie przewiduje się z rowów - 10 ton śmieci oraz 14,64m3 szlamu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.10.00.00 - 74.10.00.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem złożenia ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy to w tym okresie wykazać doświadczenie w realizacji co najmniej 2 usług zbieżnych w przedmiotem zamówienia 3. znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Spełnienie powyższych warunków oceniane będzie na podstawie poniżej wymienionych dokumentów na zasadzie spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie o spełnieniu warunków określonych art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - zgodnie z treścią załącznika nr 3, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (o ile Wykonawca prowadzi działalność gospodarczą, w innym wypadku stosowane oświadczenie), 3. wykaz wykonanych, w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - załącznik nr 4, 4. Kosztorys ofertowy na podstawie przedmiaru.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pruszczgdanski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: pok. nr 11 Urzędu Gminy w Pruszczu Gdańskim przy ul. Wojska Polskiego 30.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2009 godzina 11:00, miejsce: biurze podawczym Urzędu Gminy w Pruszczu Gdańskim przy ul. Wojska Polskiego 30.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: V. Terminy: 1. Termin rozpoczęcia realizacji zamówienia - od dnia podpisania umowy, 2. Termin zakończenia realizacji zamówienia - pierwsze koszenie do dnia 30.07.2009r., drugie koszenie między 15.09.2009r. a 10.10.2009r. 3. Za termin wykonania przedmiotu zamówienia Zamawiający rozumie podpisanie przez strony protokołu wykonania każdego z koszeń..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.