eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › DOSTAWA RÓŻNYCH MATERIAŁÓW ELEKTRYCZNYCH, AKUMULATORÓW, NARZĘDZI, MIERNIKÓW, KLIMATYZATORÓW I INNYCH- sprawa nr 34/2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-24

Grudziądz: DOSTAWA RÓŻNYCH MATERIAŁÓW ELEKTRYCZNYCH, AKUMULATORÓW, NARZĘDZI, MIERNIKÓW, KLIMATYZATORÓW I INNYCH- sprawa nr 34/2013
Numer ogłoszenia: 202760 - 2013; data zamieszczenia: 24.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy (Jednostka Wojskowa 4503 ) , ul. Czwartaków 1, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 458 32 90, 458 32 00, faks 56 458 32 22.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa sektora finansów publicznych - wojsko.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA RÓŻNYCH MATERIAŁÓW ELEKTRYCZNYCH, AKUMULATORÓW, NARZĘDZI, MIERNIKÓW, KLIMATYZATORÓW I INNYCH- sprawa nr 34/2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa różnych materiałów elektrycznych, akumulatorów, narzędzi, mierników, klimatyzatorów i innych zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozdziale III SIWZ oraz warunkami wyszczególnionymi w Załączniku Nr 2 do SIWZ i ilościach określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ, według zadań następująco: ZADANIE NR 1: Dostawa narzędzi ZADANIE NR 2: Dostawa pomp ZADANIE NR 3: Dostawa mierników ZADANIE NR 4: Dostawa klimatyzatorów ZADANIE NR 5: Dostawa węży do odprowadzania spalin ZADANIE NR 6: Dostawa baterii i akumulatorów ZADANIE NR 7: Dostawa talku technicznego ZADANIE NR 8: Dostawa lin polipropylenowych ZADANIE NR 9: Dostawa materiałów elektrycznych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2: poz. nr 1: AGREGAT KOMPAKTOWY DO ROZDRABNIANIA I POMPOWANIA ŚCIEKÓW Wymiary przyłącza wlotowego:32,36,40,50 mm.Wymiary przyłącza odpływowego:22,25,28,32,36,40 mm. Wydajność:max 204 l/min.Napięcie zasilania1x220-240V.Zintegrowany, podnoszony zespół pompy i silnika.Czysty dostęp do składników i czujnika poziomu bez kontaktu z zanieczyszczeniami (bez demontażu agregatu lub odłączania rur). Możliwość instalacji dodatkowego odpływu.Możliwość wyboru kierunku odprowadzania ścieków.Temperatura chwilowa cieczy max 90 stopni C.Rozdrabniacz ze stali nierdzewnej z funkcją samooczyszczania.Ciśnieniowo szczelny zbiornik. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 6: BATERIA PŁASKA 3R12 ALKALICZNA o wymiarach 70mmx60mmx22mm;napięcie:4,5V;zbudowana z trzech ogniw połączonych szeregowo, zamkniętych w obudowie (zazwyczaj kartonowej lub z tworzywa sztucznego), w której wyprowadzenia są w postaci dwóch blaszek (dłuższa ma potencjał ujemny);rok produkcji 2013. BATERIA R-20 ALKALICZNA o wymiarach:wysokość 61,5 mm,średnica 34,2 mm; napięcie 1,5V;rozmiar D;rok produkcji 2013. BATERIA LITOWA CR2450 o wymiarach:wysokość 5 mm, średnica 24,5 mm;napięcie 3V;pojemność minimum 540 mAh rok produkcji 2013. AKUMULATOR ŻELOWY 6V 4,5Ah wymiary: długość-70 mm; szerokość-47 mm; wysokość-100 mm; napięcie:6V; pojemność:4,5Ah; możliwość pracy w dowolnej pozycji; bez konieczności uzupełniania elektrolitu; duża odporność na uderzenia, wibracje, wysokie i niskie temperatury; gwarancja 24 m-ce; rok produkcji 2013. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 7: TALK TECHNICZNY gatunek I okres ważności: minimum 4 lata opakowanie: pakowany po 0,50 kg Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 8: LINA POLIPROPYLENOWA PLECIONA 16 OPLOTOWA FI-10 lina pleciona z jedwabiu polipropylenowego; o rozmiarze 10 mm; o konstrukcji 16 splotowej z rdzeniem; o kolorze ciemno zielonym; o wytrzymałości na zrywanie min. 1200 kg potwierdzonej ATESTEM; oplot-16 żyłowy; stabilizowana na promieniowanie UV; odporna na działanie substancji chemicznych i organicznych; nie absorbująca wody (nie tonie w wodzie); rok produkcji: 2013 LINA POLIPROPYLENOWA PLECIONA 16 OPLOTOWA FI-12 lina pleciona z jedwabiu polipropylenowego; o rozmiarze 12 mm; o konstrukcji 16 splotowej z rdzeniem; w kolorze czarnym; o wytrzymałości na zrywanie min. 1300 kg potwierdzonej ATESTEM; oplot-16 żyłowy; stabilizowana na promieniowanie UV; odporna na działanie substancji chemicznych i organicznych; nie absorbująca wody (nie tonie w wodzie); rok produkcji: 2013. Oferowany przedmiot zamówienia winien być w pierwszym gatunku, spełniający wymagania jakościowe określone przez producenta danego wyrobu oraz gwarantujący bezpieczeństwo, funkcjonalność i niezawodność wykorzystania w zakresie swego przeznaczenia. Wyroby będące przedmiotem zamówienia w danej pozycji asortymentowej dostarczone do Zamawiającego winny być jednakowe tj. o takich samym uwarunkowaniach technicznych, kolorystyce, modelu, właściwościach dla danej dostarczanej pozycji przedmiotu zamówienia. Dostarczany przedmiot zamówienia musi odpowiadać wymogom określonym w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 roku o systemie oceny zgodności (D.U. z 2010 r. nr 138, poz. 935 ze zm.). Dostarczane wyroby muszą być opakowane w sposób zapewniający zachowanie ich właściwości oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych. Każdy oferowany przedmiot zamówienia winien być zgodny z obowiązującymi normami oraz posiadać deklaracje zgodności, atesty/aprobaty dopuszczające do użytku w budownictwie, certyfikaty uprawniające do użytku i/lub eksploatacji, oraz posiada oznakowanie znakiem bezpieczeństwa lub certyfikat bezpieczeństwa (o ile dotyczy danego produktu). Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień wskazany dla każdej pozycji asortymentowej został ujęty w Załączniku Nr 1 do SIWZ. Oferowany przedmiot zamówienia musi pochodzić z bieżącej produkcji nie późniejszy niż z IV kwartału roku 2012 (dla zadania nr 6, 8- rok produkcji 2013) Wykonawca powinien zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z określonymi przez Zamawiającego parametrami. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający nie określił wprost wymiaru, koloru lub innego parametru, leży to w gestii wykonawcy. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne o parametrach nie niższych od opisywanych w Załączniku nr 1 do SIWZ (podstawa prawna: art. 30 ust 4 ustawy) w zakresie wyrobów określonych lub wskazujących na markę producenta. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisywanego przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy przedmiotu zamówienia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (podstawa prawna: art. 30 ust. 5 ustawy) np. poprzez złożenie wraz z ofertą opisu parametrów oferowanych wyrobów lub karty katalogowej oraz wskazanie pozycji formularza ofertowego, dla których oferuje rozwiązania równoważne. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia, którego termin przydatności do użycia/ gwarancja dostarczonego asortymentu, jest nie krótszy niż:12 miesięcy - zadanie nr 1-6,8 ( zadanie nr 6 poz. nr 4 - 24 miesiące) 4 lata - minimum okres ważności - zadanie nr 7 6 miesięcy - zadanie nr 9 Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 2 do SIWZ stanowiący Ogólne Warunki Umowy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.51.10.00-5, 18.44.42.00-5, 44.50.00.00-5, 39.22.42.10-3, 42.99.64.00-8, 39.24.11.30-3, 44.51.20.00-2, 42.66.20.00-4, 44.31.51.00-2, 44.41.10.00-4, 42.67.60.00-5, 42.12.22.20-8, 42.16.10.00-5, 42.12.20.00-0, 38.55.20.00-9, 39.71.72.00-3, 44.16.51.00-5, 31.42.10.00-3, 30.23.72.80-5, 14.80.00.00-9, 39.54.11.10-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców składających ofertę wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1 PZP

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 2 PZP

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 3 PZP

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 3 PZP

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 4 PZP

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących załączników do SIWZ: Nr 1- Formularz ofertowy Nr 3- Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału; Nr 4- Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania; Nr 5- Wykaz części zamówienia, które Wykonawca powierza do realizacji podwykonawcy; Nr 6- Informacja o Wykonawcy; Nr 7- Oświadczenie o przynależności / bądź nie przynależności do grupy kapitałowej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego w zakresie następującym: podwykonawcy uczestniczącego w realizacji umowy w wypadku kiedy Wykonawca określi go co do tożsamości w ofercie; dopuszcza się możliwość zmiany formy dostawy z jednorazowej na kilkukrotną o ile to będzie organizacyjnie możliwe ze strony Zamawiającego a taka forma dostawy nie spowoduje żadnych negatywnych skutków w zakresie realizacji umowy i jej terminu zakończenia. Zmiany jak powyżej wymagają zachowania formy pisemnej (aneks) oraz pisemnego wniosku jednej ze Stron o zmianę wraz z uzasadnieniem. Zmiana, o której mowa w pkt. 2 nie wymaga aneksu, a jedynie pisemnego zgłoszenia przez stronę Zamawiającego na co najmniej dwa dni przed wymaganym terminem realizacji dostaw.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.13wog.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Z kasy JW 4503 ul.Czwartaków 1, 86-300 Grudziądz: 3,5 zł, na wniosek Wykonawcy wysyłka: 11,47 zł, bezpłatnie z www.13wog.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2013 godzina 09:30, miejsce: Kancelaria JW 4503 ul.Czwartaków 1 86-300 Grudziądz, budynek nr 1, pokój nr 7 -osobiście lub przesyłka, wykonawca uwzględnia czas niezbędny na dostarczenie oferty bezpośrednio do kancelarii.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Kopertę należy opisać hasłem: DOSTAWA RÓŻNYCH MATERIAŁÓW ELEKTRYCZNYCH, AKUMULATORÓW, NARZĘDZI, MIERNIKÓW, KLIMATYZATORÓW I INNYCH - sprawa nr 34/2013 nie otwierać do dnia 06.06.2013r. do godziny 10.00 Na kopercie umieścić należy w postaci pieczęci firmowej lub odręcznego napisu nazwę Wykonawcy i jego adres zgodnie z danymi rejestrowymi (ewidencyjnymi). Konsekwencje złożenia oferty niezgodnie z opisem (np. potraktowanie oferty jako zwykłej korespondencji i niedostarczenie jej na miejsce składania ofert w terminie jak w SIWZ) ponosi Wykonawca. Wykonawca dla zachowania terminu składania ofert winien uwzględnić czas niezbędny na wystawienie przez osobę pełniącą służbę w biurze przepustek, przepustki upoważniającej do wejścia do kancelarii zamawiającego oraz czas niezbędny na przejście do kancelarii i złożenie ofert..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa narzędzi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa narzędzi m. in IMADŁO ŚLUSARSKIE STALOWE SZCZĘKI 200 MM-1 szt.,KASK OCHRONNY ŻÓŁTY Z ATESTEM-8 szt.,KLUCZE IMBUSOWE 10-ELEMENTOWE 1,5-10-3 kpl.,ŁAWKOWIEC 180X80-25 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.51.10.00-5, 18.44.42.00-5, 44.50.00.00-5, 39.22.42.10-3, 42.99.64.00-8, 39.24.11.30-3, 44.51.20.00-2, 42.66.20.00-4, 44.31.51.00-2, 44.41.10.00-4, 42.67.60.00-5, 44.16.51.00-5, 43.13.23.00-0, 44.51.28.00-0, 42.13.11.48-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa pomp.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pomp m.in. AGREGAT KOMPAKTOWY DO ROZDRABNIANIA I POMPOWANIA ŚCIEKÓW-2szt.,ELEKTRYCZNY KOCIOŁ WODNY C.O.24kW/400V-3 szt.,POMPA OBIEGOWA C.O. WIROWA MONOBLOKOWA ODŚRODKOWA CL 3.01.11 0,25kW/230V LUB RÓWNOWAŻNA-1szt.POMPA SKA 3.02.1.2020 1,5 kW/1450 obr/min,Q = 1-3 m3/h, H PODNOSZENIA = 11-224 M LUB RÓWNOWAŻNA-2szt.,POMPA OBIEGOWA DO C.O. JEDNOFAZOWA KOŁNIERZOWA 32 Pou 60, Q= 3-12 m3/h, H PODNOSZENIA = 1-5 M LUB RÓWNOWAŻNA-1 szt.,POMPA SKA 6.03.1.2020 3kW/1450 obr/min,Q = 6-12 m3/h, H PODNOSZENIA = 16-222 M LUB RÓWNOWAŻNA-2szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2: poz. nr 1: AGREGAT KOMPAKTOWY DO ROZDRABNIANIA I POMPOWANIA ŚCIEKÓW Wymiary przyłącza wlotowego : 32/36/40/50 mm. Wymiary przyłącza odpływowego : 22/25/28/32/36/40 mm. Wydajność : max 204 l/min. Napięcie zasilania 1x220-240 V. Zintegrowany, podnoszony zespół pompy i silnika. Czysty dostęp do składników i czujnika poziomu bez kontaktu z zanieczyszczeniami (bez demontażu agregatu lub odłączania rur). Możliwość instalacji dodatkowego odpływu. Możliwość wyboru kierunku odprowadzania ścieków. Temperatura chwilowa cieczy max 90oC. Rozdrabniacz ze stali nierdzewnej z funkcją samooczyszczania. Ciśnieniowo szczelny zbiornik..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.12.22.20-8, 42.16.10.00-5, 42.12.20.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa mierników.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mierników:MIERNIK DO ZABEZPIECZEŃ RÓŻNICOWOPRĄDOWYCH MRP-201 LUB RÓWNOWAŻNY-1 szt.,MIERNIK IMPEEDANCJI PĘTLI ZWARCIA MZC-305 LUB RÓWNOWAŻNY-1szt.MIERNIK REZYSTANCJI IZOLACJI MIC-2505 LUB RÓWNOWAŻNY-1szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.55.20.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa klimatyzatorów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa klimatyzatorów: KLIMATYZATOR ŚCIENNY ON/OFF O MOCY CHŁODNICZEJ 3,5 kW I GRZEWCZEJ 3,6-4,1 kW KOMPLET (JEDNOSTKA ZEW. I WEW.) - 240V, CZYNNIK CHŁODNICZY R410A-10 kpl.,KLIMATYZATOR ŚCIENNY ON/OFF O MOCY CHŁODNICZEJ 5,0-5,3 kW I GRZEWCZEJ 5,3-5,7 kW KOMPLET (JEDNOSTKA ZEW. I WEW.) - 240V, CZYNNIK CHŁODNICZY R410A- 10 kpl..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.72.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa węży do odprowadzania spalin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa węży do odprowadzania spalin:WĄŻ DO ODPROWADZANIA SPALIN HT 200 O102 Z POLISTYRENU POKRYTY WARSTWĄ NEOPRENU WZMOCNIONY OD ZEWNĄTRZ SPIRALA STALOWĄ LUB RÓWNOWAŻNY, wąż winien być podzielony na odcinki 10 metrowe - ilość 50m.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.16.51.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa baterii i akumulatorów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa baterii i akumulatorów Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia BATERIA PŁASKA 3R12 ALKALICZNA o wymiarach 70 mm × 60 mm × 22 mm; napięcie: 4,5V; zbudowana z trzech ogniw połączonych szeregowo, zamkniętych w obudowie (zazwyczaj kartonowej lub z tworzywa sztucznego), w której wyprowadzenia są w postaci dwóch blaszek (dłuższa ma potencjał ujemny); rok produkcji 2013. BATERIA R-20 ALKALICZNA o wymiarach: wysokość 61,5 mm, średnica 34,2 mm; napięcie 1,5V; rozmiar D; rok produkcji 2013. BATERIA LITOWA CR2450 o wymiarach: wysokość 5 mm, średnica 24,5 mm; napięcie 3V; pojemność minimum 540 mAh rok produkcji 2013. AKUMULATOR ŻELOWY 6V 4,5Ah wymiary: długość - 70 mm; szerokość - 47 mm; wysokość - 100 mm; napięcie: 6V; pojemność: 4,5Ah; możliwość pracy w dowolnej pozycji; bez konieczności uzupełniania elektrolitu; duża odporność na uderzenia, wibracje, wysokie i niskie temperatury; gwarancja 24 m-ce; rok produkcji 2013. Zamówienie publiczne będzie realizowane w terminie do 10 dni roboczych od daty podpisania umowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.42.10.00-3, 30.23.72.80-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa talku technicznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa talku technicznego Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia TALK TECHNICZNY gatunek I okres ważności: minimum 4 lata opakowanie: pakowany po 0,50 kg Zamówienie publiczne będzie realizowane w terminie do 10 dni roboczych od daty podpisania umowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.80.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa lin polipropylenowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa lin polipropylenowych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia LINA POLIPROPYLENOWA PLECIONA 16 OPLOTOWA FI-10 lina pleciona z jedwabiu polipropylenowego; o rozmiarze 10 mm; o konstrukcji 16 splotowej z rdzeniem; o kolorze ciemno zielonym; o wytrzymałości na zrywanie min. 1200 kg potwierdzonej ATESTEM; oplot-16 żyłowy; stabilizowana na promieniowanie UV; odporna na działanie substancji chemicznych i organicznych; nie absorbująca wody (nie tonie w wodzie); rok produkcji: 2013 LINA POLIPROPYLENOWA PLECIONA 16 OPLOTOWA FI-12 lina pleciona z jedwabiu polipropylenowego; o rozmiarze 12 mm; o konstrukcji 16 splotowej z rdzeniem; w kolorze czarnym; o wytrzymałości na zrywanie min. 1300 kg potwierdzonej ATESTEM; oplot-16 żyłowy; stabilizowana na promieniowanie UV; odporna na działanie substancji chemicznych i organicznych; nie absorbująca wody (nie tonie w wodzie); rok produkcji: 2013. Zamówienie publiczne będzie realizowane w terminie do 10 dni roboczych od daty podpisania umowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.54.11.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa materiałów elektrycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów elektrycznych m.in.Bateria R-6 alkaiczna-80szt.,Bateria płaska 3R-12-80szt.,Bateria R 14-20szt.,Bateria R 20-20szt. Zamówienie publiczne będzie realizowane w terminie do 10 dni roboczych od daty podpisania umowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.53.10.00-7, 31.21.13.00-1, 31.41.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.