eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jędrzejów › Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie i przebudowie oraz termomodernizacji budynku mieszkalno-administracyjnego wraz z wykonaniem niezbędnej infrastruktury technicznej Domu Pomocy Społecznej w Mnichowie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-22

Jędrzejów: Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie i przebudowie oraz termomodernizacji budynku mieszkalno-administracyjnego wraz z wykonaniem niezbędnej infrastruktury technicznej Domu Pomocy Społecznej w Mnichowie.
Numer ogłoszenia: 202738 - 2009; data zamieszczenia: 22.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Jędrzejowski , 11 Listopada 83, 28-300 Jędrzejów, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3863741, faks 041 3863741.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie i przebudowie oraz termomodernizacji budynku mieszkalno-administracyjnego wraz z wykonaniem niezbędnej infrastruktury technicznej Domu Pomocy Społecznej w Mnichowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na : - termomodernizacji, - remoncie, przebudowie i wykonaniu niezbędnej infrastruktury technicznej, budynku mieszkalno-administracyjnego Domu Pomocy Społecznej w Mnichowie, z podziałem na 2 etapy. 2. Zakres robót obejmuje między innymi : 2.1 Termomodernizacja (etap 1) - demontaż istniejacej instalacji odgromowej w części nadziemnej budynku, - demontaż osłon bocznych w górnej części ścian wraz z konstrukcjami mocującymi osłony, - demontaż istniejących obróbek blacharskich, - naprawy kominów wentylacyjnych, murków i powierzchni dachu. Wykonanie obróbek kominów. Uzupełnienie ścianek murków. - przygotowanie powierzchni dachu do wymogów technologicznych związanych z układaniem styropianu, - naprawa i wzmocnienie wieńca, - sprawdzenie stanu izolacji termicznej w pustce nadstropowej, osuszenie tej izolacji termicznej oraz osuszenie pustki nadstropowej, - ocieplenie dachu styropapą zgodnie z wymogami technologicznymi jej układania, - wykonanie konstrukcji drewnianych na dachu wraz z jej kotwieniem i impregnacją, - wykonanie przedłużenia szerokości dachu poza obrys ścian zewnętrznych, przy pomocy zakotwionych konstrukcji drewnianych i zaimpregnowanych płyt OSB. Przedłużenie szerokości dachu należy zabezpieczyć przeciwwilgociowo, ocieplić styropapą i styropianem, pomiędzy krokwiami. Wykonać podbitkę na przedłużeniu szerokości dachu. - wykonanie nowych obróbek blacharskich na elementach budowlanych dachu, - montaż rynien (wraz z pasami podrynnowymi) i rur spustowych z tworzyw sztucznych, - demontaż istniejących okien wraz z parapetami, - wykonanie zamurowań, wykuć i tynków niezbędnych dla zamontowania nowych okien, drzwi zewnętrznych i luksferów, - montaż nowych okien z nawiewnikami higrosterowanymi, - montaż luksferów, - montaż nowych drzwi wejściowych aluminiowych, z szybami bezpiecznymi i samozamykaczem, - dopasowanie wysokości mocowania włazu dachowego w związku z ułozeniem styropapy. Naprawa, konserwacja, uszczelnienie włazu. - czyszczenie i zmycie ścian elewacyjnych, - naprawa tynków zewnętrznych, - gruntowanie, - ocieplenie ścian i fundamentów styropianem w systemie Stopter (mocowanie, warstwa siatki, narozniki, listwy cokołowe, masy podkładowe, itp.), - nałożenie wyprawy elewacyjnej (marmolit) na cokole, - montaż parapetów zewnętrznych, - wykonanie kolorystyki budynku, - wywóz gruzu i uprzątnięcie terenu (wraz z utylizacją). 2.2 Remont, przebudowa, niezbędna infrastruktura techniczna (etap 2) - demontaż istniejących instalacji elektrycznych w budynku, za wyjątkiem instalacji w mieszkaniu : - ozn. Nr 2.1.1 - 2.1.6 - ozn. Nr 1.1.1 - 1.1.6 - ozn. Nr 1.2.1 - 1.2.5 - demontaż istniejących instalacji wod.kan., c.o i c.cw wraz z osprzętem sanitarnym, - montaż uziomu otokowego instalacji odgromowej wraz z pomiarami oporności, - wykonanie ewentualnych przekładek przyłączy wodnych, elektrycznych, kanalizacyjnych, w zwiazku z projektowaną pochylnią, schodami i nowymi rozwiązaniami instalacyjnymi wewnątrz budynku, - uzyskanie akceptacji Rejonu Energetycznego w Jędrzejowie na projektowany układ rozdzielczo-pomiarowy budynku (wraz z jego lokalizacją). Zgłoszenie i przeprowadzenie odbioru (przez Rejon Energetyczny Jedrzejów) wykonanych instalacji elektrycznych. - demontaż istniejących i wykonanie nowych przyłączy napowietrznych na potrzeby instalacji telefonicznych i sygnalizacji pozaru, - wykonanie opaski wokół budynku, - wykonanie schodów ze spocznikiem oraz pochylni dla niepełnosprawnych wraz z balustradami, - demontaż stolarki drzwiowej wewnętrznej wraz z ościeżnicami, - demontaż istniejących podłóg (do gruntu lub stropu), - częściowe wyburzenia ścian, elementów konstrukcyjnych, skucie tynków itp., - wykonanie zamurowań, przebić i nowych ścianek działowych (w części niepodpiwniczonej na fundamentach zbrojonych). Montaż niezbędnych elementów konstrukcyjnych (nadproża, zbrojenia, fundamenty itp.), - wykonanie zakresu dotyczącego wentylacji pomieszczeń (wraz z ewentualnym udrożnieniem kanałów wentylacyjnych istniejących), - odgrzybienie niektórych fragmentów ścian, - montaż nowej stolarki drzwiowej wewnętrznej w zakresie wskazanym projektem, - wykonanie nowych instalacji elektrycznych w miejsce zdemontowanych (w tym instalacji odgromowej), - wykonanie nowych instalacji wod. kan., c.o i c.w wraz z hydrantami wyposażonymi w schowek na gaśnicę, - wykonanie instalacji zbiorczej anteny RTV oraz telefonicznej, - wykonanie tynków w zakresie wynikającym z wyburzeń, przebić , skuć, robót murarskich, robót instalacyjnych oraz konieczności prostowania istniejących fragmentów ścian, przetarcie tynków istniejących, wykonanie gładzi gipsowej, - wykonanie podłóg wraz z podłożem, - montaż pochwytów w łazience dla niepełnosprawnych, - montaż glazury i gresów (na podłogach), - wykonanie prac malarskich, - montaż luksferów, - montaż okienka kasowego i kraty w oknie kasy, - montaż parapetów wewnętrznych, - naprawa i malowanie balustrad na klatce schodowej, - wywóz i utylizacja gruzu oraz uprzątnięcie terenu. Zastrzega się prawo do wprowadzenia w trakcie prowadzenia robót, nieistotnych odstąpień od zatwierdzonego projektu budowlanego i warunków pozwolenia na budowę. Szczegółowy zakres przedmiotowy zamówienia określa : 1) niniejsza specyfikacja techniczna, 2) dokumentacja projektowa, 3) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, 4) przedmiary robót, 5) wizja lokalna przeprowadzona przez Wykonawcę na obiekcie, zwanymi dalej /pkt 1 - 4 / w S.I.W.Z projektem..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.33.12.20 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.20.00 - Instalowanie systemów alarmowych i anten .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.03.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferta musi by zabezpieczona wadium w wysokosci 26 000 zł., słownie : dwadzieścia sześć tysięcy złotych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy którzy : 1. spełniają wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z tytułu przesłanek wymienionych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3. wyrażą zgodę na termin płatności faktur do 30 dni, 4. udzielą rękojmi oraz gwarancji jakości na wykonany zakres robót, na okres co najmniej 3 lat, 5. posiadają ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł., 6. wykonali w okresie ostatnich pięciu lat (2004-2009), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to za ten okres co najmniej dwa zamówienia - roboty budowlane w zakresie robót budownictwa ogólnego, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, 7. posiadają sprzęt do wykonania zamówienia w zakresie rzeczowym określonym w SIWZ, 8. wniosą wadium w wysokości 26 000,00 zł. (słownie : dwadzieścia sześć tysięcy złotych) W przypadku składania oferty wspólnej, każdy z Wykonawców musi spełniać warunki określone w pkt. 1; 2; 3; 5. W pozostałych punktach warunki wymagane mogą być spełnione łącznie. Spełnienie warunków przez Wykonawców zostanie ocenione w oparciu o złożone przez nich dokumenty i oświadczenia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Potwierdzeniem spełnienia warunków udziału w postępowaniu jest : 1. wypełnienie w całości druku oferty (Zał. Nr 2 do S.I.W.Z), opieczętowane i podpisane, 2. załączenie do wypełnionego druku oferty : a) oświadczenia z mocy art. 22 ust. 1 i art. 44 ustawy prawo zamówień publicznych wg wzoru stanowiącego Zał. Nr 3 do SIWZ, b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu do składania ofert, c) oryginału dowodu wniesienia wadium, d) oświadczenia stosownego do wymogów art. 36 ust. 4 ustawy prawo zamówień publicznych (Zał. Nr 4 do SIWZ), o części zamówienia której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom, e) kopii uprawnień budowlanych osoby, przewidzianej do pełnienia funkcji kierownika budowy oraz kopię zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa z udokumentowaniem wniesienia ubezpieczenia OC z tytułu pełnienia samodzielnej funkcji w budownictwie, f) kopii dokumentu ubezpieczeniowego poświadczającego posiadanie ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, g) wykazu wykonanych w okresie ostatnich 5-ciu lat (2004-2009), a jeżeli okres prowadzenia firmy jest krótszy za ten okres - co najmniej dwóch zamówień na roboty budowlane budownictwa ogólnego odpowiadające swoim rodzajem i wartością robót przedmiotu zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi że roboty wykonano należycie w/g Zał. Nr 5 do S.I.W.Z, h) wykazu sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia, i) w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie - pełnomoctnictwo lub umowę regulującą współpracę, j) w przypadku spółki cywilnej - kopię umowy spółki niezależnie od dokumentu wyszczególnionego w pkt. 2b w przypadku gdy z tego dokumentu nie wynika jednoznacznie zakres reprezentacji spółki. 3. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w pkt.2a ; 2b; 2f składa każdy Wykonawca. Pozostałe dokumenty mogą być składane łącznie. Szczegóły odnośnie warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentach potwierdzających ich spełnienie, zawarte są w S.I.W.Z..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatjedrzejow.pl -(zamówienia publiczne).
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Mnichowie, Mnichów 135, 28-300 Jędrzejów, woj.świętokrzyskie, dział administracyjno-techniczny tel. 041 38 73 512.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Mnichowie , Mnichów 135, 28-300 Jędrzejów, woj.świętokrzyskie, sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.