eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Zakup i nieodpłatne sukcesywne dostarczanie mięsa drobiowego, podrobów i konserw mięsnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-28

Częstochowa: Zakup i nieodpłatne sukcesywne dostarczanie mięsa drobiowego, podrobów i konserw mięsnych
Numer ogłoszenia: 202628 - 2008; data zamieszczenia: 28.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centralna Szkoła Państwowej Straży Pożarnej, ul. Sabinowska 62/64, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. (034) 378 53 00, 378 53 01, fax (034) 378 53 32.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cspsp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: SAMODZIELNA PAŃSTWOWA JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA NIE MAJĄCA OSOBOWOŚCI PRAWNEJ.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i nieodpłatne sukcesywne dostarczanie mięsa drobiowego, podrobów i konserw mięsnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i sukcesywne nieodpłatne dostarczanie, wg aktualnych potrzeb Zamawiającej: 1. ZADANIE A: mięsa drobiowego i podrobów, 2. ZADANIE B: konserw mięsnych, których szczegółowe zestawienia asortymentowo-ilościowe stanowią załączniki nr: 1A - mięso drobiowe i podroby, 1B - konserwy mięsne, do specyfikacji istotnych warunków zamówienia w niniejszym postępowaniu, a szczegółowy opis minimalnych parametrów wymaganych przez Zamawiającą stanowią załączniki nr 1.1A i 1.1B - szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia. Oferowany do sprzedaży towar winien być świeży, odpowiednio schłodzony i w pierwszym gatunku. Dostawy realizowane będą partiami wg aktualnego zapotrzebowania zamawiającej, po uprzednim złożeniu zamówienia - telefonicznie lub za pomocą faksu. Ilości oraz asortyment przedmiotu zamówienia przedstawiają zestawienia asortymentowo-ilościowo-cenowe, stanowiące załącznik nr 1A, 1B, do siwz. Dostawy realizowane będą raz w tygodniu, od poniedziałku do soboty w godzinach 7:30-15:00 Transport i dostawę na miejsce zapewnia Wykonawca nieodpłatnie własnym środkiem transportu dostosowanym do przewozu żywności w warunkach zapewniających utrzymanie właściwej jakości. Wymagany termin wykonania zamówienia: każdorazowa dostawa będzie realizowana w ilości i asortymencie według aktualnego zapotrzebowania Zamawiającej w okresie obowiązywania umowy, lub do wyczerpania wartości całkowitej zamówienia, określonej przez Wykonawcę, lub ilości maksymalnych określonych przez zamawiającą. Miejscem realizacji zamówienia (dostaw) będzie stołówka na terenie Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie przy ul. Sabinowskiej 62/64. Podane w w/w zestawieniu ilości są ilościami maksymalnymi i mogą ulec zmianie w zależności od ilości osób aktualnie szkolonych i żywionych przez Zamawiającą, a także w przypadku zaistnienia sytuacji, których Zamawiająca nie mogła przewidzieć. Oznaczenie wg CPV -1510000000-9. Wymagany termin płatności - 30 dni od daty odbioru przedmiotu umowy przez osoby upoważnione po stronie Zamawiającej i Wykonawcy i doręczenia faktury. Zamawiająca dopuszcza wystawianie faktur częściowych za każdą dostawę. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania stałych cen netto przez minimum 3 miesiące od dnia podpisania umowy i zagwarantowania, iż zmiana cen nie nastąpi częściej niż co 3 miesiące.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne Kod CPV wg słownika 2008: 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 17.07.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: zadanie A - 800,00 złotych zadanie B - 400,00 złotych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą się ubiegać wykonawcy spełniający postanowienia art. 22 ust. 1pkt 1-4 tj, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności dotyczącej przedmiotu objętego zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy¬konania zamówienia; 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie zamówienia; 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, oraz: 5) Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi; 6) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia między innymi na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 prawa zamówień publicznych, oraz spełniają warunki określone w niniejszej siwz; 7) Wnieśli wymagane wadium przed upływem terminu składania ofert. Zamawiająca dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie oświadczeń oraz dokumentów złożonych wraz z ofertą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony, ostemplowany i podpisany przez Wykonawcę lub osobę)y upoważnioną)e do reprezentowania firmy formularz OFERTOWY wykonany wg wzoru stanowiącego ZAŁĄCZNIK Nr 0. Dopuszcza się wypełnienie formularza sporządzonego przez Zamawiającą, pod warunkiem, iż będzie on czytelny. Dokument musi zostać złożony w formie oryginału. 2) Wypełnione, ostemplowane i podpisane przez Wykonawcę lub osobę)y upoważnioną)e do reprezentowania firmy Zestawienie asortymentowo-ilościowo-cenowe, wykonane wg wzoru stanowiącego ZAŁĄCZNIK Nr 1A i)lub ZAŁĄCZNIK 1B. Dopuszcza się wypełnienie formularza sporządzonego przez Zamawiającą, pod warunkiem, iż będzie on czytelny. Dokument musi zostać złożony w formie oryginału. 3) Oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych (wg wzoru - ZAŁĄCZNIK Nr 2), złożone w formie oryginału ostemplowane i podpisane przez osobę)y uprawnioną)e. 4) Oświadczenie zgodne z art. 24 prawa zamówień publicznych (wg wzoru - ZAŁĄCZNIK Nr 3), złożone w formie oryginału ostemplowane i podpisane przez osobę)y uprawnioną)e. 5) Odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, złożone w formie oryginału lub kserokopii. Kserokopia winna zostać potwierdzona za zgodność z oryginałem. Dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 6) Dokumenty, upoważnienia, pełnomocnictwa uprawniające osobę)y podpisujące ofertę do jej podpisania w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynika to z przepisów prawa lub z dokumentów, o których mowa w wierszu 5 niniejszej tabeli, złożone w formie oryginału dokumentu lub kserokopii pełnomocnictwa, potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną. Z dokumentu musi wynikać zakres udzielonego pełnomocnictwa. 7) W przypadku podmiotów występujących wspólnie, w celu wspólnego ubiegania się o zamówienie i ustalenia pełnomocnika należy zaznaczyć, które podmioty występują wspólnie, oraz przedstawić pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej te podmioty. Oryginał, z treści którego musi wynikać sposób reprezentacji w niniejszym postępowaniu. (Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. Zamawiająca wymaga od podmiotów występujących wspólnie potwierdzenia powyższego przez złożenie oświadczeń). 8) Uchwałę wspólników zgodnie z art. 230 kodeksu spółek handlowych. Dotyczy Wykonawców zarejestrowanych jako Sp. z o.o. i przypadków, w których taka uchwała jest wymagana tj. gdy cena oferty przekracza dwukrotną wartość kapitału zakładowego spółki. W celu potwierdzenia odpowiedniego umocowania do złożenia oferty wykonawca winien złożyć kopię takiej uchwały wspólników w przedmiotowym zakresie, złożoną w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. 9) Decyzja zezwalająca (pozwolenie) na prowadzenie działalności gospodarczej odpowiedniej dla niniejszego zamówienia, wydane przez Państwowego Inspektora Sanitarnego lub jednostkę posiadającą równoważne uprawnienia do wydania w/w pozwolenia. Dokument aktualny, złożony w formie oryginału lub kserokopii. Wszystkie strony kopii dokumentu poświadczone za zgodność z oryginałem. Podmioty występujące wspólnie zaświadczenie składają każdy oddzielnie. 10) Dowód wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert. Kwota wadium odpowiadać musi żądaniom określonym w pkt. 12.1 siwz. Forma wniesienia wadium musi odpowiadać postanowieniom pkt. 12.2 siwz. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, dokument złożony w formie oryginału lub kserokopii dowodu wpłaty poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę)y uprawnioną)e. W pozostałych przypadkach Zamawiająca dopuszcza wpięcie w ofertę potwierdzonej kopii dowodu wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz. W takim przypadku oryginał tegoż dokumentu musi być dołączony do oferty luzem i złożony w kopercie, wraz z ofertą. Wadium musi obejmować termin związania ofertą tj. 30 dni od terminu składania ofert. Kopia dowodu wpłaty winna zostać poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę)y uprawnioną)e.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cspsp.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centralna Szkoła PSP ul. Sabinowska 62/64 42-200 Częstochowa pok. nr 6 - budynek administracyjny.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Centralna Szkoła PSP ul. Sabinowska 62/64 42-200 Częstochowa budynek administracyjny - Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup i nieodpłatne sukcesywne dostarczanie mięsa drobiowego i podrobów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i sukcesywne nieodpłatne dostarczanie, wg aktualnych potrzeb Zamawiające: ZADANIE A: mięsa drobiowego i podrobów, których szczegółowe zestawienia asortymentowo-ilościowe stanowi załącznik nr: 1A - mięso drobiowe i podroby, do specyfikacji istotnych warunków zamówienia w niniejszym postępowaniu, a szczegółowy opis minimalnych parametrów wymaganych przez Zamawiającą stanowi załącznik nr 1.1A - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Oferowany do sprzedaży towar winien być świeży, odpowiednio schłodzony i w pierwszym gatunku. Dostawy realizowane będą partiami wg aktualnego zapotrzebowania Zamawiającej, po uprzednim złożeniu zamówienia - telefonicznie lub za pomocą faksu. Ilości oraz asortyment przedmiotu zamówienia przedstawia zestawienie asortymentowo-ilościowo-cenowe, stanowiące załącznik nr 1A, do siwz. Dostawy realizowane będą raz w tygodniu, od poniedziałku do soboty w godzinach 7:30-15:00 Transport i dostawę na miejsce zapewnia Wykonawca nieodpłatnie własnym środkiem transportu dostosowanym do przewozu żywności w warunkach zapewniających utrzymanie właściwej jakości. Wymagany termin wykonania zamówienia: każdorazowa dostawa będzie realizowana w ilości i asortymencie według aktualnego zapotrzebowania Zamawiającej w okresie obowiązywania umowy, lub do wyczerpania wartości całkowitej zamówienia, określonej przez Wykonawcę, lub ilości maksymalnych określonych przez zamawiającą. Miejscem realizacji zamówienia (dostaw) będzie stołówka na terenie Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie przy ul. Sabinowskiej 62/64. Podane w w/w zestawieniu ilości są ilościami maksymalnymi i mogą ulec zmianie w zależności od ilości osób aktualnie szkolonych i żywionych przez Zamawiającą, a także w przypadku zaistnienia sytuacji, których Zamawiająca nie mogła przewidzieć. Oznaczenie wg CPV -1510000000-9. Wymagany termin płatności - 30 dni od daty odbioru przedmiotu umowy przez osoby upoważnione po stronie Zamawiającej i Wykonawcy i doręczenia faktury. Zamawiająca dopuszcza wystawianie faktur częściowych za każdą dostawę. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania stałych cen netto przez minimum 3 miesiące od dnia podpisania umowy i zagwarantowania, iż zmiana cen nie nastąpi częściej niż co 3 miesiące..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.07.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup i nieodpłatne sukcesywne dostarczanie konserw mięsnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i sukcesywne nieodpłatne dostarczanie, wg aktualnych potrzeb Zamawiającej: ZADANIE B: konserw mięsnych, których szczegółowe zestawienie asortymentowo-ilościowe stanowi załącznik nr: 1B - konserwy mięsne, do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a szczegółowy opis minimalnych parametrów wymaganych przez Zamawiającą stanowi załącznik nr 1.1B - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Oferowany do sprzedaży towar winien być świeży, odpowiednio schłodzony i w pierwszym gatunku. Dostawy realizowane będą partiami wg aktualnego zapotrzebowania zamawiającej, po uprzednim złożeniu zamówienia - telefonicznie lub za pomocą faksu. Ilości oraz asortyment przedmiotu zamówienia przedstawia zestawienie asortymentowo-ilościowo-cenowe, stanowiące załącznik nr 1B, do siwz. Dostawy realizowane będą raz w tygodniu, od poniedziałku do soboty w godzinach 7:30-15:00 Transport i dostawę na miejsce zapewnia Wykonawca nieodpłatnie własnym środkiem transportu dostosowanym do przewozu żywności w warunkach zapewniających utrzymanie właściwej jakości. Wymagany termin wykonania zamówienia: każdorazowa dostawa będzie realizowana w ilości i asortymencie według aktualnego zapotrzebowania Zamawiającej w okresie obowiązywania umowy, lub do wyczerpania wartości całkowitej zamówienia, określonej przez Wykonawcę, lub ilości maksymalnych określonych przez zamawiającą. Miejscem realizacji zamówienia (dostaw) będzie stołówka na terenie Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie przy ul. Sabinowskiej 62/64. Podane w w/w zestawieniu ilości są ilościami maksymalnymi i mogą ulec zmianie w zależności od ilości osób aktualnie szkolonych i żywionych przez Zamawiającą, a także w przypadku zaistnienia sytuacji, których Zamawiająca nie mogła przewidzieć. Oznaczenie wg CPV -1510000000-9. Wymagany termin płatności - 30 dni od daty odbioru przedmiotu umowy przez osoby upoważnione po stronie Zamawiającej i Wykonawcy i doręczenia faktury. Zamawiająca dopuszcza wystawianie faktur częściowych za każdą dostawę. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania stały cen netto przez minimum 3 miesiące od dnia podpisania umowy i zagwarantowania, iż zmiana cen nie nastąpi częściej niż co 3 miesiące..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.07.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.