eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radziejów › Usługi w zakresie serwisowania sprzętu medycznego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie - oznaczenie sprawy PN-12/2015.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-08-07

Radziejów: Usługi w zakresie serwisowania sprzętu medycznego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie - oznaczenie sprawy PN-12/2015.
Numer ogłoszenia: 202592 - 2015; data zamieszczenia: 07.08.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 122158 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Szpitalna 3, 88-200 Radziejów, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2853631, faks 054 2853701.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie serwisowania sprzętu medycznego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie - oznaczenie sprawy PN-12/2015..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi: przeglądów i konserwacji, urządzeń, aparatury i sprzętu pomiarowego - dalej zwanym sprzętem medyczny w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Radziejowie wraz z wymianą materiałów eksploatacyjnych przewidzianych do wymiany w ramach przeglądów i konserwacji przez producenta sprzętu w celu dopuszczenia sprzętu medycznego do dalszego użytkowania przez okres 36 miesięcy z podziałem na 23 grupy: 1.Defibrylatory 2. Lampy 3. Lampy bezcieniowe 4. Wanny i katedry 5. Aparaty EKG 6. Pompy infuzyjne 7. Aparatura fizjoterapeutyczna 8. Kardiomonitory 9. Inkubatory 10. Ssaki 11. Respiratory 12. Aparatura RTG 13. Stoły operacyjne 14. Stomatologia 15. Urządzenia fizjoterapeutyczne 16. Pulsoksymetr 17. Inne 18. Aparatura do diagnostyki laboratoryjnej I 18.1 Analizator KONEBL 20i/bioMerieux/ 19.2 Licznik hematologiczny Swelab Alfa 19.3 Analizator RKZ cobas b221 18.4 Koagulometr Coag Chrom 3003 (CC 3003) 18.5 Czytnik do pasków analizy moczu URISCAN PRO II 19. Aparatura do diagnostyki laboratoryjnej II 20. Łóżka 21. Aparatura i sprzęt okulistyczny 22. RTG 23. Endoskopia 1. W skład przedmiotu zamówienia wchodzą w szczególności: 1)Przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie niezbędne czynności wymagane w celu dopuszczenia w/w urządzeń medycznych do dalszego użytkowania zgodnie z instrukcją obsługi producenta sprzętu, w szczególności: a) Utrzymanie sprawności techniczno - eksploatacyjnej urządzeń objętych niniejszym zamówieniem, b) konserwację i zachowanie gotowości eksploatacyjnej opartej o zalecenia Zamawiającego, c) przeprowadzanie okresowych przeglądów i kontroli stanu technicznego sprzętu medycznego, w terminach wynikających z zaleceń producenta i harmonogramu sporządzonego przez Zamawiającego i zapisanego w załączniku nr 3 do siwz. d) prowadzenie paszportów technicznych sprzętu medycznego tj. wprowadzanie każdorazowo wpisu o wykonanych czynnościach, uszkodzeniach oraz o dopuszczeniu lub nie urządzenia medycznego do dalszego użytkowania. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w rozdziale II siwz, specyfikacji przedmiotowej formularz cenowy - załącznik nr 2 do siwz i harmonogramie przeglądów technicznych sprzętu medycznego - załącznik nr 3 do siwz. II A. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1.Utrzymanie sprawności techniczno - eksploatacyjnej sprzętu medycznego objętego niniejszym zamówieniem. 2.Konserwację sprzętu medycznego z zachowaniem gotowości eksploatacyjnej opartej o zlecenia Zamawiającego. 3.Przeprowadzanie okresowych przeglądów i kontroli stanu technicznego sprzętu medycznego, w terminach wynikających z zaleceń producenta i harmonogramu sporządzonego przez Zamawiającego zapisanego w załączniku nr 3 do siwz. 4.Prowadzenie paszportów technicznych sprzętu medycznego tj. wprowadzanie każdorazowo wpisu o wykonanych czynnościach, uszkodzeniach oraz o dopuszczeniu lub nie urządzenia medycznego do dalszego użytkowania. 5. Założenie paszportów sprzętu medycznego i ich prowadzenie dla zakupionego przez Zamawiającego sprzętu medycznego, o ile nie zostało to zastrzeżone przez producenta. 6. Wydawanie orzeczeń technicznych. II B. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia: 1.Konserwacji i przeglądom podlegają sprzęt medyczny wymieniony w załączniku nr 3 do siwz. 2.Okresowe przeglądy będą wykonywane w terminach wynikających z zaleceń producenta i harmonogramu sporządzonego przez Zamawiającego zapisanego w załączniku nr 3 do siwz. 3. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania czynności konserwacyjnych i przeglądowych zgodnie harmonogramem określonym w załączniku nr 3 do siwz. 4.Konieczność przeprowadzenia napraw lub wymiany części zamiennych na nowe, Wykonawca będzie uzgadniał z Działem Technicznym Zamawiającego, z podaniem przewidywanych kosztów w formie kalkulacji cenowej/kosztorysu. Wykonanie ich nastąpi po akceptacji kalkulacji cenowej/kosztorysu przez kierownika Zamawiającego. 5.Przedmiot zamówienia winny realizować osoby posiadające kwalifikacje do serwisowania sprzętu i urządzeń medycznych. 6.Czynności konserwatorsko - sprawdzające sprzęt medyczny obejmują w szczególności: 1) określenie rodzaju uszkodzenia, 2) ewentualna naprawę zużytych podzespołów lub ich wymianę, po akceptacji Zamawiającego, 3) wymianę materiałów eksploatacyjnych, 4) sprawdzenie prawidłowości działania, 5) sprawdzenie i czyszczenie elementów aparatury i urządzeń, 6) sprawdzanie instalacji, kontrola sprawności zaworów, 7) ustawienie (regulacja) wymaganych przez producenta parametrów, 8) legalizację, 7.Każda czynność konserwatorska sprzętu medycznego musi zostać potwierdzona w karcie pracy i wpisana przez Wykonawcę do paszportu technicznego danego sprzętu medycznego. 8.W przypadku wyłączenia sprzętu medycznego z użytkowania do Wykonawcy należy obowiązek umieszczenia na niesprawnym sprzęcie czytelnej informacji: sprzęt niesprawny nie używać lub sprzęt przeznaczony do naprawy - nie używać 9.Zgłoszenia awarii sprzętu medycznego przekazywane będą telefonicznie potwierdzając je faksem lub na adres poczty elektronicznej przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznej reakcji od przyjęcia zgłoszenia w celu podjęcia działań usunięcia awarii. Maksymalny czas reakcji Wykonawcy od momentu zgłoszenia wynosi 24 godziny ( w dni robocze), lub w pierwszy dzień roboczy po zgłoszeniu w dniu wolnym od pracy. 10. Gwarancja na wymienione części zamienne materiały nie może być krótsza od gwarancji producenta. 11. Przeglądy techniczne wykonywane będą w terminach wynikających z harmonogramu sporządzonego przez Zamawiającego i zapisanego w załączniku nr 3 do siwz. Zakres czynności wykonywanych w ramach przeglądów powinien być zgodny z zaleceniami producenta i obowiązującymi przepisami. 12.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości sprzętu podlegającego konserwacji i przeglądom, w ramach przeprowadzonych postępowań kasacyjnych, lub zmian związanych ze zwiększeniem zakresu przedmiotu zamówienia w przypadku wygaśnięcia gwarancji w okresie trwania umowy. 13.Wykonawca w ramach realizacji usług i zaoferowanej w przetargu ceny zobowiązany będzie do wydawania orzeczeń technicznych dla sprzętu medycznego kwalifikowanego do kasacji. II C Informacje proceduralne: 1. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych. 1) zamówienie obejmuje 23 grupy dopuszcza się składanie ofert częściowych na poszczególne grupy lub na całość zamówienia z zastrzeżeniem, że część pakiet 18 Aparatura do diagnostyki laboratoryjnej rozpatrywana będzie na pozycje). 2. Informacja dotycząca ofert wariantowych. 1) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych w rozumieniu art. 83 Pzp. 3. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających. 1)) Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 i 7 Pzp. 4. Informacja na temat zastosowania aukcji elektronicznej. 1) Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej. 5. Informacja na temat umowy ramowej. 1) Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. 6. Informacja na temat ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 1) Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów. 7. Zamawiający informuje, ze dopuszcza możliwość wykonania części zamówienia przez podwykonawców. W związku z powyższym Wykonawca w przypadku planowanego powierzenia realizacji części zamówienia podwykonawcom zobowiązany jest podać w oświadczeniu Wykonawcy o zakresie dostaw zleconych do wykonania podwykonawcom (zał. nr 7 do siwz) zakres przewidzianych do wykonania przez nich części zamówienia. 8. Zamawiający nie przewiduje zebrania Wykonawców. 9. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: zadanie nr 1; zadanie nr 8

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Techniki Medycznej ANES-MED. Sp. z o. o., ul. Leonidasa 51, 02-239 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7965,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7547,28

  • Oferta z najniższą ceną: 7547,28 / Oferta z najwyższą ceną: 43503,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: zadanie18.3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Roche Diagnostics Polska Sp. z o. o., ul. Wybrzeże Gdyńskie 6B, 01-531 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4950,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6058,65

  • Oferta z najniższą ceną: 6058,45 / Oferta z najwyższą ceną: 6058,45

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: zadanie nr 18.2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ALPHA DIAGNOSTICS Sp. z o. o., ul. Stępińska 22/30, 00-739 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6642,00

  • Oferta z najniższą ceną: 6642,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6642,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: zadanie nr 18.4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bio-Ksel Sp. z o. o., ul. Kaliowa 3, 86-300 Grudziądz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1300,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1230,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1230,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1230,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: zadanie nr 18.1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Argenta Sp. z o. o. , Sp. k., ul. Polska 114, 60-401 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 30996,00

  • Oferta z najniższą ceną: 30996,00 / Oferta z najwyższą ceną: 30996,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: zadanie nr 2;3;4;5;6;7;9;10;11;12;13;14;15;16;17;19;20

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Dentart - Medycyna, Stomatologia, Protetyka, Zaopatrzenie Lecznictwa, Andrzej Kałużny, Al. 1-go Maja 18/46, 62-510 Konin, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31570,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 35952,90

  • Oferta z najniższą ceną: 35952,90 / Oferta z najwyższą ceną: 63458,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: zadanie nr 24.1;24.2;24.3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Drager Polska Sp. z o. o., ul. Sułkowskiego 18a, 85-655 Bydgtoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 46600,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 59088,30

  • Oferta z najniższą ceną: 59088,30 / Oferta z najwyższą ceną: 59088,30

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: zadanie nr 24.4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PARAMEDICA POLSKA Sp. z o. o. Sp. k., ul. Żołny 11, 02-815 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 675,50

  • Oferta z najniższą ceną: 675,50 / Oferta z najwyższą ceną: 675,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 9   

Nazwa: zadanie nr 24.5

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • OPTOtech Medical Sp. J. A. Śmigacz, T. Chabik, ul. W. Barbary 18, 32-020 Wieliczka, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5152,72

  • Oferta z najniższą ceną: 5152,72 / Oferta z najwyższą ceną: 5152,72

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.